Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 329  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 11:21 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
hardcoresjors schreef:
en als vermeer daar lag hadden alle harde kern PSV supporters uit volle borst gezongen!

Waar basseer je dat op?
Shit zeg, mensen moeten dit allemaal niet zo opblazen, er wordt tijdens een wedstrijd vanalles geroepen.
:aww:

dat mensen nu boos worden dat Ajax supporters van die teksten zingen, maar andersom hadden ze hetzelfde gedaan, en dat geld voor bijna elke club! :P
tijdens een wedstrijd is de tegenstander je vijand!
maarja misschien is het wel onnodig om dit soort teksten te roepen maar dan moeten ze niet doen alsof ajax de enige club is die dit doet, want er is bijna geen enkele club die het niet doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 11:32 

Artiest

Ajacieden denken altijd dat we tegen Ajax zijn in zo'n geval, het gaat erom dat de mensen die dat zingen triest zijn. Voel je als Ajacied niet aangevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 11:59 

Aan het typen...

dawasiknie schreef:
Almighty schreef:
wootum schreef:
Kan wel leven met de 2-2. Maar wat een misselijke zielige supporters zijn dat toch ook!!! 'Wat zijn die boeren stil' en 'Laat maar liggen die is dood' zingen als een keeper een kwartier bewegingsloos op het veld ligt! Goed bezig, BAH BAH!!! :sick:

"Hamas, Hamas, joden aan het gas" is wel gepast ja. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, en die bal kwam dus hard terug xd

Daarnaast (ja ik ga het opnemen voor de ajax fans) heb je in een stadion op zo'n grote afstand echt niet door wat er allemaal aan de hand is. Ik had precies hetzelfde meegezongen, maar t is dat ik op TV zag dat Tyton totaal niet meer kon bewegen.

Ik vind dat dit allemaal wel heel erg wordt opgeblazen onder het mom van kwetsende spreekkoren. Als die gasten in dat vak echt hadden geweten dat ie bijna zn nek had gebroken hadden ze dat heus niet gezongen.

Als je er al niet over kunt oordelen, hoe kun je dan dit soort dingen gaan roepen. En dat hullie doen het ook :cry: , blijft een zielig argument. Net alsof het dan in een keer wel mag -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 12:03 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Oxbow schreef:
Jeff3rd schreef:
En het uitfluiten tijdens een minuut stilte van Bobby Haarms, voor Ajax een Clubicoon, is wel geoorloofd zeker?
Ga toch fietsen man.

Is ook triest, maar je hoort me ook nergens zeggen dat ik dat goedkeur. Elke club heeft zo z'n zwarte bladzijdes alleen bij de een zijn het er wat meer dan bij de ander.

ga dan ook niet 1 richting op
want ik zie je hier alleen maar praten over hoe respectloos ajaxsupporters wel niet zijn

Jij ziet gewoon wat je wil zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 12:06 

Hardtraxx Veteran

Ik maak me ook niet zo druk om die spreekkoren. Is wel eens erger geweest. Zelf zal ik er nooit aan meedoen, maar blijkbaar hoort het er gewoon bij. Vaak is het meer meedoen dan het echt menen. Is meer over te zeggen, maar ik denk dat je het maar met een korreltje zout moet nemen. Als ze met kanker gaan schelden, dan kan ik wel boos worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 12:08 

Aan het typen...

Dood mag wel, kanker niet? Rare insteek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 12:10 

Donateur

Lyst schreef:
Dood mag wel, kanker niet? Rare insteek.

Nou inderdaad.... Snap niet dat je druk maakt om zo'n woord, als je wel iemand dood mag wensen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 12:49 

Hardtraxx Veteran

Ja allemaal leuk en aardig iedereen nog ff 5x vertellen dat je het wel/niet vindt kunnen... het is gebeurd nu weer over voetbal praten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:55 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
nu weer over voetbal praten :D

Over een uurtje vertrekken richting Rotterdam.
Feyenoord - AGOVV. Bekerwedstrijden, altijd leuk :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 16:03 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Hoofdcoach schreef:

zware pot voor de kakjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 16:09 

Hardtraxx Addict

AGOVV, altijd lastig :P .
Nee dit moet geen enkel probleem worden eigenlijk. Hopen op een mooi avondje, ook qua sfeer :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 16:28 

Donateur

Dream Chaser schreef:
AGOVV, altijd lastig :P .
Nee dit moet geen enkel probleem worden eigenlijk. Hopen op een mooi avondje, ook qua sfeer :) !

Welk gebouw gaan jullie nu bestormen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 16:39 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Hoofdcoach schreef:

Begint 17:00 toch al ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:31 

Hardtraxx Addict

Nee, feyenoord begint om 19.45. Nu onderweg dus rond 7 uur daar.
@robert, hopelijk geen gebouw :P. Die rellen etc slaan natuurlijk nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

Stoer gaan ze in de kuip "wie niet springt is een jood" zingen terwijl ze niet eens tegen Ajax spelen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:07 

Hardtraxx Addict

sorry hoor, maar dat zingen/springen we iedere wedstrijd.
Niks stoers aan dus, maar hoort er gewoon bij.

Was weer een mooie wedstrijd, goede sfeer en mooie overwinning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:09 

Artiest

Hoofdcoach schreef:
Stoer gaan ze in de kuip "wie niet springt is een jood" zingen terwijl ze niet eens tegen Ajax spelen :lol:

Ja, net zo stoer als "Laat maar liggen die is dood!" schreeuwen, terwijl die niet eens dood is *zoekt een smiley*.
Je maakt je naam als Ajacied wel waar door zulke nutteloze reacties te plaatsen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:04 

Bierkoning

Zitten er nog meer mensen Vitesse - NAC te kijken? die Bony heeft gewoon 1 witte en 1 zwarte schoen aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:07 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Zitten er nog meer mensen Vitesse - NAC te kijken? die Bony heeft gewoon 1 witte en 1 zwarte schoen aan xd

Kijken is het niet echt, maar heb het erop. Zal erop letten, miss zijn het van die duo penotti schoenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:34 

Artiest

Vitesse door!!!! :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:44 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Hoofdcoach schreef:

Ja, net zo stoer als "Laat maar liggen die is dood!" schreeuwen, terwijl die niet eens dood is *zoekt een smiley*.
Je maakt je naam als Ajacied wel waar door zulke nutteloze reacties te plaatsen xd

Jaa jij bent zo grappig we zouden beste vrienden moeten worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

Sow, komt NEC daar even lekker weg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 00:10 

Donateur

Hoofdcoach schreef:

Yo caveman! Hoe ist? Dat wordt al sinds jaar en dag elke wedstrijd gezongen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 00:18 

Bierkoning

Willem ll eruit tegen harkemase boys, daar wonnen wij zaterdag nog van met 4-0 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 329  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic