Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 329  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 16:30 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Die omhaal van vertonghen, toen stond ik toch ff met mn mond open! :oh:
die had wel mogen zitten!

ja als ie gewoon met ze gezicht richting doel had gestaan
had ie nog een eitje kunnen bakken en nog 5 min kunnen nadenken waar die die bal er in wilde schieten

maar nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

Slechte wedstrijd, toch 5-2 gewonnen. Volgende week moet het écht beter, anders kun je van tevoren net zo goed opgeven, zeker de eerste helft was het niet om aan te zien. Sowieso, Rosales een matige wedstrijd maar wel 3 assists, dat verzin je niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 16:40 

Kuipers, wat een vage scheidsrechter zeg.. 2-2 kan ik mee leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:25 

Donateur

PSV had die 3 punten moeten hebben, klaar. Dat was verdiend geweest. Veel meer kansen,
veel meer werd er gecreëerd, vooral in de tweede helft. Die scheids is een blinde jood.
Over die kaarten gesproken; Vertonghen had ook al een aantal keer z'n 2de gele mogen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:28 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
PSV had die 3 punten moeten hebben, klaar. Dat was verdiend geweest. Veel meer kansen,
veel meer werd er gecreëerd, vooral in de tweede helft. Die scheids is een blinde jood.
Over die kaarten gesproken; Vertonghen had ook al een aantal keer z'n 2de gele mogen krijgen.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:33 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

je moet niet klagen, in de 2e helft was een periode dat PSV allemaal vrije trappen achterelkaar kreeg waar ik geen overtreding in zag, het is 2-2 geworden, ik vond beide teams wel gelijk!
de scheids was misschien slecht, maar soms in het voordeel voor psv, en soms in het voordeel van ajax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 19:10 

Mol schreef:
Die scheids is een blinde jood.

Als jij je pisvee bril afdoet dan had je gezien dat zowel aan Ajax kant, als PSV kant meer kaarten hadden moeten vallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 19:32 

Donateur

Tuurlijk hadden er meer kaarten moeten vallen, voor bijvoorbeeld Manolev.
Neemt niet weg wat ik net zei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 19:44 

wootum schreef:
Kan wel leven met de 2-2. Maar wat een misselijke zielige supporters zijn dat toch ook!!! 'Wat zijn die boeren stil' en 'Laat maar liggen die is dood' zingen als een keeper een kwartier bewegingsloos op het veld ligt! Goed bezig, BAH BAH!!! :sick:

"Hamas, Hamas, joden aan het gas" is wel gepast ja. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, en die bal kwam dus hard terug xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

Helaas hebben Ajaxsupporters wel vaker last van dit soort geintjes, want toen Di Tomasso was overleden werd er ook luidkeels gezongen; 'Oh kom maar eens kijken wat er in m'n kistje ligt'. Respectloos en bovendien zo schadelijk voor het imago van je club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Helaas hebben Ajaxsupporters wel vaker last van dit soort geintjes, want toen Di Tomasso was overleden werd er ook luidkeels gezongen; 'Oh kom maar eens kijken wat er in m'n kistje ligt'. Respectloos en bovendien zo schadelijk voor het imago van je club.

Nee hoor, past eigenlijk precies bij het imago van een deel van de supporters. Net als de rellen gisteren bij Feyenoord precies bij hun imago passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:26 

Hardtraxxer

Allereerst, ik praat het niet goed wat de Ajax supporters hebben geroepen vanmiddag. Kan absoluut niet. Maar we zitten hier de Ajax supporters flink de grond in te trappen.. maar vergeten we dan niet de heilige psv supportertjes die er ook wat van konden: ssssssssssss én hamas hamas ... (etc) ... Hoeveel aandacht (straffen etc.) er ook aan wordt besteed: Ajax, psv, feyenoord, ado en utrecht kunnen deze spreekkoren nog steeds niet achterwege laten.

Desondanks, ik ben als Ajacied zeer tevreden met de 2-2. Beide ploegen hebben hun kansen gehad, die van psv waren misschien wat groter dan die van Ajax, dus een gelijkspel kan ik mee leven. PSV juist niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

HardstyleLover90 schreef:
Allereerst, ik praat het niet goed wat de Ajax supporters hebben geroepen vanmiddag. Kan absoluut niet. Maar we zitten hier de Ajax supporters flink de grond in te trappen.. maar vergeten we dan niet de heilige psv supportertjes die er ook wat van konden: ssssssssssss én hamas hamas ... (etc) ... Hoeveel aandacht (straffen etc.) er ook aan wordt besteed: Ajax, psv, feyenoord, ado en utrecht kunnen deze spreekkoren nog steeds niet achterwege laten.

Ach ja, actie => reactie, allebei fout. En dan vinden ze het gek dat er nog steeds zulke strenge reglementen zijn, is het in Engeland toch veel mooier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:36 

Artiest

Samenvatting gezien net, PSV was de 2de helft wel beter en verdiende 't misschien ietsjes meer, maar overall ging het wel gelijk op hoor. Slordig van beide kanten, 2-2 was wel terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:42 

Hardtraxx Veteran

Dramatisch verdedigd van Pieters bij de 2-2. Buiten dat had PSV het wel eerder af mogen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:37 

Hardtraxxer

Vond het wel mooie wedstrijd, jammer van de 2-2 had liever ajax zien winnen :P. Waarom voelt iedereen zich zo aangevallen als er supporters zijn die zich achterlijk gedragen? Alsof dan ineens alle supporters zulke mongolen zijn. Waren mensen van ajax die klapten toen tyton werd weggedragen, en je had apen die idiote dingen gingen zingen. Maar eerlijk gezegd identificeer ik me eerder met de mensen die klappen dan de apen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 11:21 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Net als de rellen gisteren bij Feyenoord precies bij hun imago passen.

Waar is die smiley als je hem nodig hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 11:23 

Dream Chaser schreef:
Steffnov schreef:
Net als de rellen gisteren bij Feyenoord precies bij hun imago passen.

Waar is die smiley als je hem nodig hebt...

Realiteit is hard hè, het is gewoon zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 11:25 

Hardtraxx Addict

Geloof niet dat de realiteit is dat alle Feyenoord supporters het imago van hooligans hebben..
Dat er een man of 50 het verziekt voor de rest is niet de schuld van de overige 40.000 man die er zaterdag zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 11:27 

Artiest

Feyenoord en Ajax supporters hebben geen goed imago, dit verbeterd het niet, maar het imago slaat bij beide supporter-groepen nergens op. Niet het imago richting de buitenwereld iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 11:35 

Dream Chaser schreef:
Geloof niet dat de realiteit is dat alle Feyenoord supporters het imago van hooligans hebben..
Dat er een man of 50 het verziekt voor de rest is niet de schuld van de overige 40.000 man die er zaterdag zat.

Meer dan 50 :P Feyenoord heeft meerdere groepjes onder de hooligans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 11:38 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Dream Chaser schreef:

Meer dan 50 :P Feyenoord heeft meerdere groepjes onder de hooligans.

Had het over de 50 man (ongeveer, weet het zo ook niet precies) die afgelopen zaterdag de deuren van het maasgebouw aan het slopen waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 12:16 

Hardtraxx Veteran

Heb je de beelden gezoen? Dat waren er echt wel meer dan 50. En dan heb ik het niet over 60 of 70. Natuurlijk is niet elke Feyenoord supporter een hooligan, maar dat deel van het publiek bepaald het imago. En daar hoort ook het regelmatog verstoren van trainingen en het aanvallen van eigen spelers (meest recente voorbeeld: Fer) bij. Plus dat ik nog maar moet zien hoe het afloopt, als Feyenoorf Europa weer eens in gaat, laatste keer (hoofdfase dan) was het niet al te best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 12:54 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Heb je de beelden gezoen? Dat waren er echt wel meer dan 50. En dan heb ik het niet over 60 of 70. Natuurlijk is niet elke Feyenoord supporter een hooligan, maar dat deel van het publiek bepaald het imago. En daar hoort ook het regelmatog verstoren van trainingen en het aanvallen van eigen spelers (meest recente voorbeeld: Fer) bij. Plus dat ik nog maar moet zien hoe het afloopt, als Feyenoorf Europa weer eens in gaat, laatste keer (hoofdfase dan) was het niet al te best.

Er waren er wel meer dan 1000 die met de protestmars meeliepen, maar degene die het maasgebouw bestormden waren er echt niet veel meer als 50/60 man.
Bovendien, hoe kom je erbij dat supporters regelmatig de trainingen verstoren? Dat is 1x gebeurd (2 seizoenen terug toen ajax en twente kampioen konden worden).
Wat je over Europa zegt is gewoon suggereren dat het fout gaat, voordat er uberhaupt iets aan de hand is?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:23 

Hardtraxx Veteran

Die beelden die er continue zijn getoond van de rellen rond het stadion, dat waren echt wel meer dan 50/60 man hoor, maar goed, daar krijgen we toch geen definitieve cijfers van. Daarbij lijk je te vergeten dat een imago over meerdere jaren word opgebouwd. Ja, de laatste stillegging van een training was bijna anderhalf jaar geleden, maar over de laatste, say, 10 jaar is dit naar mijn weten vaker gebeurd bij Feyenoord dan bij welke club in NL ook. En het Europese gebeuren baseer ik slechts op resultaten uit het verleden, ik heb geen glazen bol, maar we weten allemaal nog de situatie na de wedstrijden tegen bijvoorbeeld Nancy en Lech Poznan, waarbij ik natuurlijk niet zeg "oh, dan zal het wel weer fout gaan". Maar het bouwt het imago op.

En dat ik het argument dat Feyenoord de eerste voetbaldode op zijn naam heeft staan achterwege laat, heeft met de oudheid hiervan te maken.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 329  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic