Bij deze...Almighty wrote:Als ik te arrogant ben, dan moet je het zeggen hè.
Verschrikkelijk zeg...oostzaner wrote:Wat een arrogantie in Almelo...![]()
Project 141 wrote:Eindhovuh
Bij deze...Almighty wrote:Als ik te arrogant ben, dan moet je het zeggen hè.
Verschrikkelijk zeg...oostzaner wrote:Wat een arrogantie in Almelo...![]()
Project 141 wrote:Eindhovuh
Ja zeker! Oo Fritsje Phillips, Lucje Nillis, Romario, Coen Dillen, Willy, Cocu, Van Nistelrooy, Van Raaij, Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooiHoofdcoach wrote:Kunnen ze bij PSV ook is andere dingen zingen als boeren boeren?
Oja waar is dat feestje hier is dat feestje
Haha wat doet Ado daar??Almighty wrote:
Dit. Haha.Hoofdcoach wrote:Kunnen ze bij PSV ook is andere dingen zingen als boeren boeren?
Oja waar is dat feestje hier is dat feestje
Oneens met het eerste.iMark wrote:Heb me nog nooit zo verveeld tijdens een wedstrijd. Heb me meer geërgerd aan het publiek, wat een zaad-zooi was dat zeg, vooral die tukkers...
Verder moet je Toivonen gewoon schorsen voor een jaar of 10, ben je gelijk van hem af, wat is dat een mafkut zeg!
Zoiezo, iedereen zit me over te halen om naar de Helmond-Sport kantine te komen.wootum wrote:Periodekampioen![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja, gister in de kuip was ook gruwelijk vet
Ik haal je over om vrijdag naar de Zwolle kantine te komen. Kampioen! Dat wordt zaterdag een nóg grootser feest op Hardshock mocht het gebeuren!JEFSKIII wrote:Zoiezo, iedereen zit me over te halen om naar de Helmond-Sport kantine te komen.wootum wrote:Periodekampioen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik heb morgenvroeg tentamen, dus niet echt verstandig om naar de kantine te gaan. Baal er echt van, anders was ik mooi naar Apeldoorn gegaan.JEFSKIII wrote:Zoiezo, iedereen zit me over te halen om naar de Helmond-Sport kantine te komen.wootum wrote:Periodekampioen![]()
![]()
![]()
![]()
JEFSKIII wrote:Vanavond hopelijk puntjes pakken bij Heerenveen, en op een gelijkspel tussen Twente en AZ.
Idd. Haha, zou t mooiste zijn.Lyst wrote:Hopen dat Heerenveen wint van Ajax en Twente van AZ.
hardcoresjors wrote:JEFSKIII wrote:Vanavond hopelijk puntjes pakken bij Heerenveen, en op een gelijkspel tussen Twente en AZ.
Voor de competitie het mooist als PSV en Feyenoord dan ook winnen, met dan zes ploegen op een punt van elkaar. Maar voor Twente hoop ik gewoon op jouw scenario en verlies van PSV en Fey.Lyst wrote:Hopen dat Heerenveen wint van Ajax en Twente van AZ.