Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Almighty wrote:Als ik te arrogant ben, dan moet je het zeggen hè.
Bij deze...
oostzaner wrote:Wat een arrogantie in Almelo... :/
Verschrikkelijk zeg...
Project 141 wrote:Eindhovuh :beer:
Image
xd
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Whahaah geniaal
Het begint nu wel beetje spannend te worden, hoewel dit wel echt een troostprijs is.. We zullen zien
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Voor Pissevee is dit idd een troostprijs, maar ja, ik gun Pissevee geen enkele prijs.
C
Jalalaaaa 2-0 :D
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Kunnen ze bij PSV ook is andere dingen zingen als boeren boeren? :lol:
Oja waar is dat feestje hier is dat feestje :lol:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Hoofdcoach wrote:Kunnen ze bij PSV ook is andere dingen zingen als boeren boeren? :lol:
Ja zeker! Oo Fritsje Phillips, Lucje Nillis, Romario, Coen Dillen, Willy, Cocu, Van Nistelrooy, Van Raaij, Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi :P .
Last edited by flevoboys on 08 Apr 2012 22:22, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Tijdje terug kon ik me deze ook nog herinneren:

Reker waar is de beker?
Reker waar is de schaal?
Reker waar is de trainer?
En de miljoenen allemaal?

Hebben ze volgens mij van een clubje in het oosten toen gejat.
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Ik wil ook arrogant genoemd worden :loving:
Wij worden sowieso kampioen ipv beker en europa ^.^
Almighty wrote:Image
Haha wat doet Ado daar??
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Hoofdcoach wrote:Kunnen ze bij PSV ook is andere dingen zingen als boeren boeren? :lol:
Dit. Haha.
En tja, uiteindelijk verdiend. Had 3-1/2-1 een betere afspiegeling gevonden. De twee goals in de tweede helft vielen totaal niet goed in het spelbeeld, vond ik. Snelle uitbraken en slappe dekking achterin. Vond dat Heracles zeker in de tweede helft een goal verdiend had. Maarja, eerste helft was PSV zoveel beter. Kan er dus mee leven. Was sowieso een goed feestje, echt dikke prima. Jammer van het waterige pils, maar mocht de pret niet drukken. Ben er trots op dat we met dit materiaal zover konden komen. Want met een Looms in de basis is dat een hele prestatie. Goh, wat een lam paard. Altijd alles half doen...
Verder groeit mijn haat tegen die hond van een Toivonen ook steeds sneller. Wat een smerige vent. Die schop na tegen Willie, bah.
Gefeliciteerd PSV. :) Maar wij hebben hoogstwaarschijnlijk vandaag meer plezier gehad, dat doet ons goed.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Heb me nog nooit zo verveeld tijdens een wedstrijd. Heb me meer geërgerd aan het publiek, wat een zaad-zooi was dat zeg, vooral die tukkers...

Verder moet je Toivonen gewoon schorsen voor een jaar of 10, ben je gelijk van hem af, wat is dat een mafkut zeg!
C
Toivonen was te laat en dan gaat ie door..
Is zijn eigen irritatiefactor dat het dan niet lukt/niet lekker in de wedstrijd zit. Gewoon jammer dat je dan zo'n mentaliteit hebt.

Verder goede wedstrijd, kansen zat in iedergeval. 2-0 was geluk (jammer van de tandjes... en nietmachine in actie.. bwuhg)
3-0 was prima goaltje!
T
Hardtraxxer
93 posts member since 2011
last seen Jun 2019
Psv was vanaf begin af aan beter, al had het toch ook zo zijn slechte momenten. Was waarschijnlijk mooier voor de wedstrijd geweest als Heracles nog had gescoord, hadden ze ook wel verdiend.

Toivonen wordt met de wedstrijd irritanter om naar te kijken. Die overtreding was echt totaal nutteloos, je staat al met 3-0 voor en dan toch nog zo ui
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
iMark wrote:Heb me nog nooit zo verveeld tijdens een wedstrijd. Heb me meer geërgerd aan het publiek, wat een zaad-zooi was dat zeg, vooral die tukkers...

Verder moet je Toivonen gewoon schorsen voor een jaar of 10, ben je gelijk van hem af, wat is dat een mafkut zeg!
Oneens met het eerste.
Eens met het tweede.

Hoe kun je je nou ergeren aan het publiek van Heracles. Bij 3-0 achter nog met z'n allen zingen en de sfeer er in houden. Kun je alleen maar respect voor hebben. Of erger jij je aan het feit dat mensen nog plezier maken met een achterstand?

En over het 2e. Die Toivonen maakt een zeer onnodige vieze overtreding met een 3-0 voorsprong die Heracles wel eens punten kan gaan kosten in de competitie aangezien Overtoom wel een belangrijke speler is voor Heracles.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Periodekampioen :loving: :beer: :yay: :worship: :yay:

Ohja, gister in de kuip was ook gruwelijk vet :loving:
J
wootum wrote:Periodekampioen :loving: :beer: :yay: :worship: :yay:

Zoiezo, iedereen zit me over te halen om naar de Helmond-Sport kantine te komen. xd
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
JEFSKIII wrote:

Zoiezo, iedereen zit me over te halen om naar de Helmond-Sport kantine te komen. xd
Ik haal je over om vrijdag naar de Zwolle kantine te komen. Kampioen! Dat wordt zaterdag een nóg grootser feest op Hardshock mocht het gebeuren! :yay:
Hardtraxx Crew
last seen 5 hours ago
JEFSKIII wrote:

Ja ik heb morgenvroeg tentamen, dus niet echt verstandig om naar de kantine te gaan. Baal er echt van, anders was ik mooi naar Apeldoorn gegaan.
J
Vanavond hopelijk puntjes pakken bij Heerenveen, en op een gelijkspel tussen Twente en AZ.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
JEFSKIII wrote:Vanavond hopelijk puntjes pakken bij Heerenveen, en op een gelijkspel tussen Twente en AZ.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hopen dat Heerenveen wint van Ajax en Twente van AZ. :)
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Lyst wrote:Hopen dat Heerenveen wint van Ajax en Twente van AZ. :)
Idd. Haha, zou t mooiste zijn. :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dan heb ik toch liever:
hardcoresjors wrote:
JEFSKIII wrote:Vanavond hopelijk puntjes pakken bij Heerenveen, en op een gelijkspel tussen Twente en AZ.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Lyst wrote:Hopen dat Heerenveen wint van Ajax en Twente van AZ. :)
Voor de competitie het mooist als PSV en Feyenoord dan ook winnen, met dan zes ploegen op een punt van elkaar. Maar voor Twente hoop ik gewoon op jouw scenario en verlies van PSV en Fey.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Kom op Ajax! Puntjes binnenslepen en die prachtige koppositie behouden!
Ik hoop dat AZ & Twente gelijk spelen en dan mag AZ wel nog eens gelijk spelen tegen PSV.

Maar ja, op dit moment niet te ver vooruit denken, laat de spelers van Ajax maar zorgen dat ze vandaag winnen.
Hardtraxx Crew
last seen 5 hours ago
AZ al 1-0 voor