Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 19:27 

Hardtraxxer

haha ik verbaas me elke keer weer over die discussies hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 19:39 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Jongens, kopieer gewoon deze boodschap dan komen we er wel uit:

Citaat:
Fc Den Haag is veel beter dan die club van jullie!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 21:59 

Wellus nietus wellus nietus
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:16 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Optimisme is erin geloven dat je kampioen wordt.
Arrogantie is er van uit gaan dat je kampioen wordt.

lekker boeiend man, psv/feyenoord/twente/az/ajax supporters bleren het hele seizoen lang door dat ze kampioen worden

dus iedereen is 'arrogant'

je heb ook nog zoiets als vertrouwen in je club hebben en mag je daarom niet zeggen dat je club kampioen word?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:21 

AniThing schreef:
Lyst schreef:
Optimisme is erin geloven dat je kampioen wordt.
Arrogantie is er van uit gaan dat je kampioen wordt.

lekker boeiend man, psv/feyenoord/twente/az/ajax supporters bleren het hele seizoen lang door dat ze kampioen worden

dus iedereen is 'arrogant'

je heb ook nog zoiets als vertrouwen in je club hebben en mag je daarom niet zeggen dat je club kampioen word?

Inderdaad! Ons Helmond-Sport word kampioen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:23 

Aan het typen...

Op PSV na zie ik hier anders weinig uitlatingen waaruit blijkt dat mensen er van uitgaan dat ze kampioen worden. Dit is de tweede keer al dat je beweert dat het overal gebeurt. Blijkbaar dus niet. En daarom wordt Ajax arrogant genoemd. Net als Dries Mertens arrogant werd genoemd na de zogenaamde "kampioenswedstrijd" tegen Feyenoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:31 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Op PSV na zie ik hier anders weinig uitlatingen waaruit blijkt dat mensen er van uitgaan dat ze kampioen worden. Dit is de tweede keer al dat je beweert dat het overal gebeurt. Blijkbaar dus niet. En daarom wordt Ajax arrogant genoemd. Net als Dries Mertens arrogant werd genoemd na de zogenaamde "kampioenswedstrijd" tegen Feyenoord.

dus? als je eerste staat/of kans hebt om eerste te staan is het toch logisch dat mensen zeggen dat ze kampioen worden.
en ze zijn misschien niet op het forum hier maar ik weet echt 100% zeker dat er ook psv supporters zijn die nu ook roepen dat ze nog kampioen gaan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:41 

Hardtraxx Veteran

Het worden of het kunnen worden zijn toch 2 totaal verschillende dingen Ani
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:45 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Het worden of het kunnen worden zijn toch 2 totaal verschillende dingen Ani

maar dat kan supporter weinig schelen :P
je hebt er altijd mensen tusse zitten waarbij alles goedkomt volgens hun :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 14:17 

Hardtraxx Veteran

De supporters van FC Twente vreesden voor problemen, toen deze week het gerucht opdook dat Nikolay Mihaylov het bed zou hebben gedeeld met de vriendin van Wout Brama. Al snel bleek echter dat dit gerucht nergens op gebaseerd was en van een rel is dus ook absoluut geen sprake. Mihaylov reageert op zijn officiële website teleurgesteld op het verzinsel.

Op Internet dook deze week het gerucht op dat Mihaylov helemaal niet geblesseerd was, maar dat de Bulgaar niet keepte omdat hij vreemd was gegaan met de vriendin van ploeggenoot Brama. Het gerucht werd al snel een trending topic op Twitter, maar van het verhaal bleek niets waar te zijn. "Dit soort berichten zijn schadelijk voor mezelf en voor de vrouw die nu al anderhalf jaar naast me staat", reageerde Mihaylov. "Ik vind het schandalig en wil hier graag afstand van nemen."

"Voor de eerste keer heb ik alle berichten hierover gelezen", vervolgde Mihaylov. "Er zijn grenzen overschreden: ten eerste omdat mijn vriendin gek wordt gemaakt met onjuiste speculaties, ten tweede omdat ik nooit met een vriendin van een ploeggenoot zou rommelen. Dit kan alleen maar verzonnen worden door de media. De enige reden dat ik nu niet speel, is vanwege een blessure."
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 14:46 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
De supporters van FC Twente vreesden voor problemen, toen deze week het gerucht opdook dat Nikolay Mihaylov het bed zou hebben gedeeld met de vriendin van Wout Brama. Al snel bleek echter dat dit gerucht nergens op gebaseerd was en van een rel is dus ook absoluut geen sprake. Mihaylov reageert op zijn officiële website teleurgesteld op het verzinsel.

Op Internet dook deze week het gerucht op dat Mihaylov helemaal niet geblesseerd was, maar dat de Bulgaar niet keepte omdat hij vreemd was gegaan met de vriendin van ploeggenoot Brama. Het gerucht werd al snel een trending topic op Twitter, maar van het verhaal bleek niets waar te zijn. "Dit soort berichten zijn schadelijk voor mezelf en voor de vrouw die nu al anderhalf jaar naast me staat", reageerde Mihaylov. "Ik vind het schandalig en wil hier graag afstand van nemen."

"Voor de eerste keer heb ik alle berichten hierover gelezen", vervolgde Mihaylov. "Er zijn grenzen overschreden: ten eerste omdat mijn vriendin gek wordt gemaakt met onjuiste speculaties, ten tweede omdat ik nooit met een vriendin van een ploeggenoot zou rommelen. Dit kan alleen maar verzonnen worden door de media. De enige reden dat ik nu niet speel, is vanwege een blessure."

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 14:51 

Bierkoning

Hij heeft d'r gewoon keihard liggen naaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 15:04 

Hardtraxx Veteran

Dusan Tadic zet zijn loopbaan na dit seizoen voort bij FC Twente. Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen zei dat hij dacht er wel uit te komen met Twente, maar TC Tubantia weet dat de deal al is afgerond. Vrijdag zijn de laatste plooien recht gestreken en Tadic zal dinsdag een meerjarig contract tekenen in Enschede.

De Servische vleugelaanvaller tekent voor twee seizoenen, met een optie voor nog eens twee jaar. Het is niet bekend wat Twente betaalt, maar naar verluidt gaat het om een bedrag van om en nabij zeven miljoen euro. "Ik ben heel blij dat ik nu besloten heb om naar FC Twente te gaan. Dit is voor mij een stap omhoog", reageert Tadic op zijn aanstaande transfer.

De 23-jarige dribbelaar werd donderdag al medisch gekeurd door Twente en heeft al gesproken met Steve McClaren. Tadic zit momenteel in zijn tweede seizoen bij Groningen en speelde tot dusver 62 competitiewedstrijden voor de club, waarin hij dertien keer scoorde. De huidige nummer elf van de Eredivisie heeft met Filip Kostic al een vervanger voor Tadic op het oog.

Chadli dus verkocht lijkt me...nu nog hopen op goede backs / in vorm geraken van Kuiper en er staat weer een mooi team zoals het nu is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 15:11 

Hardtraxx Veteran

Jammer, die kan wel een balletje trappen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 15:41 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Haha dat is niet arrogant xd dat is gewoon cabaret
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 17:20 

Hardtraxx Crew

Kijken of we vanavond voor de 7e keer op rij kunnen winnen + 14e wedstrijd op rij ongeslagen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 18:21 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 18:24 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Afbeelding

:lol: :lol: :lol:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 19:25 

Als ik te arrogant ben, dan moet je het zeggen hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 19:51 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Afbeelding

:worship: :worship: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 22:14 

Hardtraxx Veteran

Ik zag vandaag een stukje op tv dat ze bij heracles langs waren geweest om te vragen aan supporters hoe zij over de bekerfinale dachten. Veel zeiden dat ze hem wel winnen...

Wat een arrogantie in Almelo... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 22:17 

Hardtraxx Crew

HOOOOPPPPPAAAAAAA :beer: :beer: :yay: :yay: :woot: :woot: Maandag naar Apeldoorn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 22:24 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Eindhovuh :beer:

misschien wel de gekstu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Dan word je meteen in het hokje arrogantie geplaatst. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 22:34 

Hardtraxx Crew

Ben ik arrogant als ik zeg dat we maandag periodekampioen worden :beer:
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 333  Volgende