Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:25 

Ben ik ook! :D 1-6 jonge :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:59 

Hardtraxx Addict

Guidetti :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:01 

Hardtraxx Veteran

Die strootman mag van geluk spreken dat hij niet hoefde te douchen. Wat een gek.

INB4Chris Two:psvwasbeter#
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:22 

Hardtraxx Addict

Geweldig dat Ajax vandaag gewonnen heeft :woot: Ik had het vooraf niet durven denken, omdat Ajax zoveel spelers mist en PSV juist weer in vorm leek te komen. En wat was Anita goed vandaag! een van de beste CMV van de Eredivisie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:46 

Hardtraxx Veteran

Lekker verkleurt op de tribune bij Heracles - Utrecht haha. Verdient gewonnen, Utrecht heeft echt een matig team.

In de top is het weer lekker spannend, zoals altijd haha. Jammer dat AZ niet 0-0 heeft gespeeld haha, was helemaal mooi geweest. Ze hebben nu wel een gaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:48 

Hardtraxx Veteran

Gouriye! Netjes. :D Bedankt, FC Twente.
En wat een slechte wedstrijd, Ajax - PSV. xd Een grote clowns-act van PSV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:49 

Hardtraxx Crew

Almighty schreef:
Rik, Wootum, Project 141, Chris Two?

Ja, wat is er? Gaan we nu bij elke nederlaag van psv zo reageren, want dan kan ik nu al niet meer wachten tot ajax een keer verliest? Kan nou niet echt zeggen dat Ajax verdient gewonnen heeft. PSV was echt belabberd, maar ajax was ook niet om aan te zien. Ze zaten er wel strak op en hadden meer balbezit, maar ook bijna geen kansen gecreëerd. De 1-0 was een lucky, de 2-0 was dan wel een penalty.

Ohja, net kaarten voor de bekerfinale besteld :beer: :yay: Almighty???
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:50 

Hardtraxx Elite

M-arijn schreef:
Guidetti :sick:

Zelfs ik als Feyenoord supporter kan je niets meer dan gelijk geven. Door al die aandacht dat ie dat ie een of andere God is geworden en dat alles en iedereen alleen maar achter hem staat. Die jongen heeft een flink pak commentaar nodig. Ik weet niet wie er allemaal op hem heeft gestemd als man of the match, zullen de teletekst supporters wel weer geweest zijn of mensen die Guidetti geil zijn.....

Voor de rest een terechte overwinning, ben blij dat we ook tegen de kleintjes gewoon 3 punten kunnen binnenslepen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:51 

He mad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:52 

Hardtraxx Crew

Almighty schreef:
He mad xd

Ik? Echt niet hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:46 

wootum schreef:
Almighty schreef:
He mad xd

Ik? Echt niet hoor :)

Wilde alleen jullie visie horen en dan meteen zo'n vloedgolf over je heen krijgen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 22:03 

Hardtraxxer

Erg zwakke wedstrijd van beide kanten, Ajax bakte er niks van, maar PSV nog minder, dus ajax toch verdiend 3 punten :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 22:21 

Bierkoning

katamaran schreef:
Gouriye! Netjes. :D Bedankt, FC Twente.
En wat een slechte wedstrijd, Ajax - PSV. xd Een grote clowns-act van PSV.

Mooi weekend voor de familie Gouriye, z'n broer scoorde bij ons in de derby haha :D

En zoals ik al zei, PSV miste Manolev gewoon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 00:27 

Hardtraxx Elite

Feyenoord wordt kampioen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 11:12 

Donateur

wootum schreef:
Kan nou niet echt zeggen dat Ajax verdient gewonnen heeft. PSV was echt belabberd, maar ajax was ook niet om aan te zien. Ze zaten er wel strak op en hadden meer balbezit, maar ook bijna geen kansen gecreëerd. De 1-0 was een lucky, de 2-0 was dan wel een penalty.

Dit dus. Daarnaast kan je zo'n penalty geven maar zouden de meeste scheidsrechters het niet doen.
Maargoed, op instelling hebben we het verloren en dat is de winst van Ajax. Op die manier verdient gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 11:15 

Bierkoning

Mol schreef:
wootum schreef:
Kan nou niet echt zeggen dat Ajax verdient gewonnen heeft. PSV was echt belabberd, maar ajax was ook niet om aan te zien. Ze zaten er wel strak op en hadden meer balbezit, maar ook bijna geen kansen gecreëerd. De 1-0 was een lucky, de 2-0 was dan wel een penalty.

Dit dus. Daarnaast kan je zo'n penalty geven maar zouden de meeste scheidsrechters het niet doen.
Maargoed, op instelling hebben we het verloren en dat is de winst van Ajax. Op die manier verdient gewonnen.

Als dat zo zou zijn zegt dat meer over de scheidsrechters dan over de situatie, het was gewoon een overduidelijke overtreding namelijk, pootje haken = 100% strafschop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 11:22 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Als dat zo zou zijn zegt dat meer over de scheidsrechters dan over de situatie, het was gewoon een overduidelijke overtreding namelijk, pootje haken = 100% strafschop.

Idd, maargoed, als het aan alle niet-ajax-supporters zou liggen, wint Ajax nooit verdiend :D
Dit was gewoon een matige wedstrijd, van beide niet goed gespeeld maar Ajax was wel de iets betere
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 11:24 

Donateur

In de kluts wordt er wel vaker pootje gehaakt, geduwd en vallen er veel mensen.
Maar ik snap wat je bedoelt ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 11:27 

Al was ik PSV'er, dan kon ik nog zeggen dat Ajax verdiend had gewonnen, ze waren gewoon beter. Niet dat ze de sterre van de hemel speelde maar gewoon zoiezo.

En ook nog eens met dat lappemandje wat we hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 11:34 

Almighty schreef:

ja zeg het is? Heb niks van de wedstrijd gezien omdat ik weer moest werken zoals elke zondag.
Hoorde op het werk dat ze 2-0 achter stonden en baalde er wel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 12:25 

Bierkoning

Chris Two schreef:
Almighty schreef:

ja zeg het is? Heb niks van de wedstrijd gezien omdat ik weer moest werken zoals elke zondag.
Hoorde op het werk dat ze 2-0 achter stonden en baalde er wel van.

Ik dacht even dat je het niet meer zou melden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 12:41 

Ga jij nou maar weer bier drinken en je topic posten, wat je normaal ook doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 12:45 

Hardtraxx Elite

Laat weer zien hoe wanhopig jullie ajaxcieden zijn. Net als al die opgefokte leeghoofden gister in het stadion die stonden te schelden als PSV een corner nam. Kan het nou nooit een beetje beschaafd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 12:50 

Bierkoning

The Indicator schreef:
Laat weer zien hoe wanhopig jullie ajaxcieden zijn. Net als al die opgefokte leeghoofden gister in het stadion die stonden te schelden als PSV een corner nam. Kan het nou nooit een beetje beschaafd?

En dat is gebeurt bij andere clubs niet zeker? :lol: Hou toch op man.

Chris Two schreef:

Je bedoeld dat topic waar ik zelf niet om gevraagd heb en misschien 2 keer wat doms in gepost heb? Oke ik zal het noooooit meer doen. Ga jij dan ook nooit meer over je werk praten?

Oja en hoeveel uur maak je nou daadwerkelijk? Ik heb er afgelopen week 32 gemaakt en jij? Wel stom van me dat ik er niks over gezegd heb op hardtraxx en facebook, nu weet niemand wat voor harde werker ik ben :(

Maarja gelukkig heb ik in ieder geval geen drugs nodig :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 12:52 

Pommer schreef:
The Indicator schreef:

En dat is gebeurt bij andere clubs niet zeker? :lol: Hou toch op man.

Chris Two schreef:

Je bedoeld dat topic waar ik zelf niet om gevraagd heb en misschien 2 keer wat doms in gepost heb? Oke ik zal het noooooit meer doen. Ga jij dan ook nooit meer over je werk praten?

Oja en hoeveel uur maak je nou daadwerkelijk? Ik heb er afgelopen week 32 gemaakt en jij? Wel stom van me dat ik er niks over gezegd heb op hardtraxx en facebook, nu weet niemand wat voor harde werker ik ben :(

Maarja gelukkig heb ik in ieder geval geen drugs nodig :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Trolololololololololol, jij volgt geen opleiding meer.. trololololololol
meer hoef ik niet te zeggen, je bewijst weer dat je zo makkelijk op de kast te jagen bent
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic