AZ ;')
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Maak je niet druk jongens, het is ajax, dus als die eruit gaan: geen probleem 
moet de scheids wel consequent blijven... Dan was dat ook een strafschop 
Ben je voor PSV? Pas op he, ik woon bij je in de straatThe Indicator wrote:Maak je niet druk jongens, het is ajax, dus als die eruit gaan: geen probleem
Haha, tuurlijk ben ik voor PSV
ben je trouwens maatjes met Junis, die is ook 100% ajax 
Haha ja ken Junis best goed, hij is ook een beste ajacied ja
.
Heb ik ook 2 jaar bij in de klas gezeten, wat een held.
Nu Ajax en Twente eruit zijn, krijg je wel weer een totaal nieuwe finale
Nu Ajax en Twente eruit zijn, krijg je wel weer een totaal nieuwe finale
Proficiat, ik gun Philips wel de beker. Nemen wij de schaal mee 
Haha, nee wij pakken ze dit jaar weer eens allebei, mooi 2 keer feest vieren
. Ik neem trouwens ook genoegen met de schaal, we hebben nog wat in te halen aangezien we de afgelopen 2 jaar de titel hebben vergooid.
AZ de beker, Twente de schaal. Lijkt me het meest eerlijk.
Teken ik voorLyst wrote:AZ de beker, Twente de schaal. Lijkt me het meest eerlijk.
Volkomen terechte strafschop. Meer dan verdiende overwinning voor AZ 
Gun het dit jaar PSV wel, en dan AZ de beker. 
Basis zeker. Omdat Berghuis verhuurd word bedoel jeThe Indicator wrote:Met die Joshua John in de basis?
Op naar GVVV

Lyst wrote:PSV de beker, Az de schaal. Lijkt me het meest eerlijk.
Last edited by mikeee on 19 Jan 2012 18:05, edited 1 time in total.
Heracles bekerwinnaar 2011/2012 
Parvuz wrote:GVVV bekerwinnaar 2011/2012
Finale is haalbaar, gezien de thuiswedstrijden, en het mogelijke schema.Parvuz wrote:Heracles bekerwinnaar 2011/2012
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
DitRik wrote:Waar kun je samenvatting zien?
en had mn geld op Ajax gezet in de originele wedstrijd, pech voor de Amsterdammers dat een potentiële aanvulling tot de prijzenkast is verpest door een of andere sukkel die niet tot 10 kan tellen. Gezien de vorm van beide ploegen is het niet vreemd dat AZ in deze omstandigheden wist te winnen.
Heb je die jongen nooit zien spelen bij sparta... man man wat is die slecht zeg.Steffnov wrote:Basis zeker. Omdat Berghuis verhuurd word bedoel jeThe Indicator wrote:Met die Joshua John in de basis?
em ach, wie kende Duarte voordat hij bij Heracles zat. Ik laat me graag verrassen, al moet er echt nog een rechtsbuiten komen...
Nooit gezien neeThe Indicator wrote:Heb je die jongen nooit zien spelen bij sparta... man man wat is die slecht zeg.Steffnov wrote:Basis zeker. Omdat Berghuis verhuurd word bedoel jeThe Indicator wrote:Met die Joshua John in de basis?
em ach, wie kende Duarte voordat hij bij Heracles zat. Ik laat me graag verrassen, al moet er echt nog een rechtsbuiten komen...