Geluid doet me denken aan die prachtig klinkende vuvuzela. 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wel grappig met al die koters in het stadion
Toen AZ scoorde lieten ze ook zo'n meisje zien met r duim omlaag en boe! roepen 
Ach ja, ze zijn wel enthousiast
maar ik heb het geluid gewoon niet al te hard staan.
Vind het wel een leuke wedstrijd trouwens, allebei aanvallen en proberen druk te zetten
Is ook te zien aan de stand nu
Steekbal van Eriksen was echt mooi en die van Elm mocht er ook wezen
Vind het wel een leuke wedstrijd trouwens, allebei aanvallen en proberen druk te zetten
Leuke wedstrijd, en op zich vind ik die kinderen wel iets grappigs hebben. Heeft de wedstrijd na afgelopen keer ook wel verdiend overigens.
Dit wordt een wedstrijd met heel veel doelpunten. Mooi voor zo'n kinderfeestje. 
Wat zitten die vogels de hele tijd op het veld onder in beeld
Volgens mij liep Maher er net langs
als iemand nou een vogel een trap geeft krijgt hij dan ook rood? 
Dan krijg je duifmeneer achter je aanMartin wrote:als iemand nou een vogel een trap geeft krijgt hij dan ook rood?
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Hoe-HoeSteffnov wrote:Dan krijg je duifmeneer achter je aanMartin wrote:als iemand nou een vogel een trap geeft krijgt hij dan ook rood?
Dan mag je op HOEpelenMartin wrote:als iemand nou een vogel een trap geeft krijgt hij dan ook rood?
Jep, volgens mij wel.Martin wrote:als iemand nou een vogel een trap geeft krijgt hij dan ook rood?
Was toen filmpje van 1 of andere neger die een uit de lucht geschoten vogel van het veld schopte. Kreeg hij rood voor. Maar was niet echt schoppen, meer wipje geven.
ik zie nou verdammt ajax om en nabij het kwartiertje spelen... en dat gepruts achterin man.. kalmte is opzich prima.. maar het kan ook TE
Penalty
miss niet bewust, wel teveel invloed in het spel, dus terecht
2-3
2-3
jammer van de penalty, ik denk niet dat het er 1 was.. aangeschoten, en toby probeert zijn arm nog weg te draaien imo!
Maar hij stopt wel een bal die er anders best eens in had kunnen vliegen. Ik kan de gedachtengang van de scheids ook wel begrijpen...
WAAR MOET DIE ARM HEEN DAN!?!?!? flikker toch op!! 
Last edited by Stokbrood on 19 Jan 2012 15:46, edited 1 time in total.
Niks kutscheids, hij draait zijn arm in de baan van de bal. Misschien niet bewust (ook geen geel), maar door de invloed in de aanval welngewoon een penalty. Klaar.
Twentenaar, sorry. Maar ik heb ze echt wel erger gezien, dit is gewoon correct opgelost.Randleman wrote:zeker voor AZ?Steffnov wrote:Niks kutscheids, hij draait zijn arm in de baan van de bal. Misschien niet bewust (ook geen geel), maar door de invloed in de aanval welngewoon een penalty. Klaar.
Ga nu niet de calimero uithangen zeg
ik kan heus wel een wedstrijd objectief bekijken, denk objectiever dan jij op dit moment.