Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 11:58 

Hardtraxx Veteran

az is in ieder geval goed in het spelen van het slachtoffer om gelijk maar te zeggen dat ze zich niet meer veilig voelen....weet zeker dat als esteban geen rood had gehad (als hij die kneus gewoon had laten liggen) de wedstrijd gewoon doorgespeeld werd en ajax alleen een boete gehad zou hebben. nu zal ajax wel de pech hebben dat ze waarschijnlijk eruit geknikkerd worden en az lachend doorgaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 12:16 

Hardtraxx Veteran

Hij had gewoon niet moeten natrappen, klaar.
Jullie zijn ook bezig met het rechtvaardigen van natrappen. Voortaan als iemand mij raakt, moet ik ook maar flink wat tikken uitdelen, omdat ik het ''idee'' had dat ik nog wat keren geraakt zou kunnen worden.
Erg grappig, net als inbrekers die inbreken in huizen. Ze het ziekenhuis inslaan is totaal onnodig, ondanks dat die met zijn klauwen van je spullen af moeten blijven. Zo hoort dat bij dit gevalletje ook zo te zijn.

Er word hier tevens een stevig staaltje generalisatie toegepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 12:26 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Oh wat had ik graag van sommige een reactie willen horen als t een az supporter was geweest bij Vermeer. -.-

ok
Ps. Vermeer stond niet op doel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 12:58 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Jullie zijn ook bezig met het rechtvaardigen van natrappen. Voortaan als iemand mij raakt, moet ik ook maar flink wat tikken uitdelen, omdat ik het ''idee'' had dat ik nog wat keren geraakt zou kunnen worden.
Erg grappig, net als inbrekers die inbreken in huizen. Ze het ziekenhuis inslaan is totaal onnodig, ondanks dat die met zijn klauwen van je spullen af moeten blijven. Zo hoort dat bij dit gevalletje ook zo te zijn.

Shit, dat wordt uitkijken voor boom
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:00 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Weet je wat het mooie aan ons oh zo prachtige kikkerlandje is? Dat we een debiel strafrecht hebben. Als deze debiel het goed speelt, kan hij hier een geweldig zakcentje uitslaan. Nou zal hij niet de snuggerste zijn, want hij heeft al bekend, maar gezien zijn toestand zou hij zomaar z'n bekentenis kunnen intrekken, op advies van een goede advocaat.

Theoretisch gezien kan hij het volgende doen:

1. Zeggen dat hij Esteban wou omhelzen of wou vertellen dat hij hem een goede keeper vindt. Iets in die richting, in ieder geval afstand doen van een geplande aanslag. Hiermee plaatst hij zichzelf in de slachtofferrol. Esteban krijgt de volledige schuld, deze man geeft aan dat hij voor het leven getekend is door deze traumatische aanslag op hem op nationale tv en meneer krijgt een schadevergoeding van een paar miljoen euro, waarmee hij z'n boete voor het betreden van het veld kan betalen en voor de rest van z'n leven een rustig leventje kan leiden met de weinige hersencapaciteiten die hij bezit.

2. Meneer blijft bij z'n verhaal dat hij een hekel had aan de doelman van AZ en dient geen klacht in tegen Esteban. Alle kosten en boetes zijn voor hem en hem wacht een ware hel in z'n verdere leven.

Tja, ik zou voor eerste gaan.

weeet niet in welk debiele kikkerlandje jij leeft, maar als je denkt dat die supporter hier een zakcentje uit kan slaan ben je zelf niet helemaal jofel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:02 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Olijfboompje schreef:

Shit, dat wordt uitkijken voor boom

Verre van :P
Ik geloof dat je alles met woorden kan oplossen.
Ik heb dan ook nog nooit gevochten, omdat ik alles kan oplossen met woorden. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:10 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Weet je wat het mooie aan ons oh zo prachtige kikkerlandje is? Dat we een debiel strafrecht hebben. Als deze debiel het goed speelt, kan hij hier een geweldig zakcentje uitslaan. Nou zal hij niet de snuggerste zijn, want hij heeft al bekend, maar gezien zijn toestand zou hij zomaar z'n bekentenis kunnen intrekken, op advies van een goede advocaat.

Theoretisch gezien kan hij het volgende doen:

1. Zeggen dat hij Esteban wou omhelzen of wou vertellen dat hij hem een goede keeper vindt. Iets in die richting, in ieder geval afstand doen van een geplande aanslag. Hiermee plaatst hij zichzelf in de slachtofferrol. Esteban krijgt de volledige schuld, deze man geeft aan dat hij voor het leven getekend is door deze traumatische aanslag op hem op nationale tv en meneer krijgt een schadevergoeding van een paar miljoen euro, waarmee hij z'n boete voor het betreden van het veld kan betalen en voor de rest van z'n leven een rustig leventje kan leiden met de weinige hersencapaciteiten die hij bezit.

2. Meneer blijft bij z'n verhaal dat hij een hekel had aan de doelman van AZ en dient geen klacht in tegen Esteban. Alle kosten en boetes zijn voor hem en hem wacht een ware hel in z'n verdere leven.

Tja, ik zou voor eerste gaan.

Meen je dit nou serieus allemaal? Ook als je weet wat die gozer vooraf allemaal gedaan heeft (lees: zwaar van de kaart, met een karate trap in komen vliegen?) En dat wij strafrechtelijk debiel systeem hebben is ook weer een kortzichtige beredenering van heb ik jou daar.. Heb je ooit al eens verdiept in het hele systeem en zijn beginselen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:12 

Aan het typen...

Olijfboompje schreef:

Esteban: Ho ho supporter wacht even met schoppen, we kunnen het uitpraten. :thumbsup:
Supporter: Ja maar die stewards dan die op me af komen rennen?
Esteban: Te laat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:20 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Olijfboompje schreef:

Esteban: Ho ho supporter wacht even met schoppen, we kunnen het uitpraten. :thumbsup:
Supporter: Ja maar die stewards dan die op me af komen rennen?
Esteban: Te laat :lol:

xd

Dat had best wel een geniaal scenario geweest. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:24 

Hardtraxx Veteran

Hardstyleking schreef:
weeet niet in welk debiele kikkerlandje jij leeft, maar als je denkt dat die supporter hier een zakcentje uit kan slaan ben je zelf niet helemaal jofel

Ik weet het, het is de omgekeerde wereld, maar het zou zomaar kunnen aangezien Esteban hier onrechtsmatig handelde. Meerdere factoren spelen hierbij een rol, niet alleen de actie op zich. Die gozer is door alle berichtgevingen, foto's en filmpjes die in de media zijn verschenen voor het leven getekend. Ook al is het een debiel en verdient hij in mijn ogen niks meer dan een enkeltje TBS, volgens de wet kan hij hier als 'slachtoffer' gezien worden, mits hij het goed speelt.

Kettingzaag schreef:
Meen je dit nou serieus allemaal? Ook als je weet wat die gozer vooraf allemaal gedaan heeft (lees: zwaar van de kaart, met een karate trap in komen vliegen?) En dat wij strafrechtelijk debiel systeem hebben is ook weer een kortzichtige beredenering van heb ik jou daar.. Heb je ooit al eens verdiept in het hele systeem en zijn beginselen?

Je weet helemaal niet wat z'n intenties waren, wat er aan vooraf gegaan is, wat het doel van de actie was, etc. En geloof me maar, ik heb me wel redelijk verdiept in het rechtssysteem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:25 

Hardtraxx Veteran

xd
Ik raad maar niet waarom. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Rik schreef:
Oh wat had ik graag van sommige een reactie willen horen als t een az supporter was geweest bij Vermeer. -.-

ok
Ps. Vermeer stond niet op doel

Care, je weet dat de wereld te klein was geweest als dat met jullie keeper was gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:32 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Hardstyleking schreef:

Ik weet het, het is de omgekeerde wereld, maar het zou zomaar kunnen aangezien Esteban hier onrechtsmatig handelde. Meerdere factoren spelen hierbij een rol, niet alleen de actie op zich. Die gozer is door alle berichtgevingen, foto's en filmpjes die in de media zijn verschenen voor het leven getekend. Ook al is het een debiel en verdient hij in mijn ogen niks meer dan een enkeltje TBS, volgens de wet kan hij hier als 'slachtoffer' gezien worden, mits hij het goed speelt.

Kettingzaag schreef:

Je weet helemaal niet wat z'n intenties waren, wat er aan vooraf gegaan is, wat het doel van de actie was, etc. En geloof me maar, ik heb me wel redelijk verdiept in het rechtssysteem ;)

Je meent het gewoon :oh: De intenties van de supporter niet duidelijk? Met een karate trap inkomen vliegen is niet duidelijk volgens jou? Daarbij komt ook zijn verklaring en de staat waarin hij was. Voordat hij veld zelfs op is gegaan heeft die supporter al enkele waarschuwingen gehad van stewards omdat hij baldadig was. Bovendien heeft een supporter HELEMAAL NIKS op het veld te zoeken. Daar zit die sowieso al ZWAAR fout. Maarja als het volgens jou niet duidelijk is.. Tsja dan heb je of wel gebrek aan empatisch vermogen of je zit gewoon keihard te trollen.

Als je je daadwerkelijk goed hebt verdiept in ons rechtssysteem weet je ook wel dat een schade vergoeding van enkele miljoenen in dit geval gewoon nergens op slaat. Denk dat je iets teveel films hebt gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

kan alle kanten op dit
als je je aan de regels houd dan is het pech voor az
zou wel heel scheef zijn dat je als scheidrechter de regels naleeft

en vervolgens az door laat gaan terwijl ze zonder toestemming van de scheids zomaar het veld af gaan, wat dus tegen de regels is

en er is volgens mij ook een regel dat de club waarvoor de supporter is, uit het toernooi gezet word.

dus ik ben echt benieuwd wat ze zulle doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:40 

Hardtraxx Elite

Wat een homo's gister, eerst al uur verlaat naar het stadion omdat een groep gaat lopen staken/rellen bij amsterdam.
Vervolgens de rode kaart die niet is gegeven in het begin van de wedstrijd, en dan de rode kaart tegen Esteban.

Ik geef verbeek meer dan gelijk, en die reacties van als rood niet was gegeven waren ze door gegaan..
idd dan was er toch geen probleem geweest, Ajax staat toch 1-0 voor en blijft 11 tegen 11 zie dat probleem niet.

Oke wedstrijd was dus gestaakt, zitten we dus wachten tot supporters stadion verlaten, en natuurlijk loopt het vak 4 10 niet leeg (die in 1ste instantie niet eens helemaal vol zat).
Dus wij mogen naar beneden gelijk loopt 4 10 ook leeg, mogen we nog half uur op bussen wachten, kom je in de bus krijg je te horen dat we nog niet weg kunnen, nog anderhalf uur gewacht ofzo.
Sta je voor het Cancer Center in Amsterdam in de file :woot:... uiteindelijk 1 uur bij AZ aangekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:43 

Hardtraxx Veteran

over welke rode kaart in het begin heb je het?

die overtreding wat eigenlijk een penalty was?

vond ik eerder gewoon een gele kaart
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:52 

Hardtraxx Elite

The Anim0l schreef:

Mag je geen gele kaart voor geven, ik vind idd ook gewoon geel of alleen de penalty, maar als hij hem had gegeven had hij automatisch ook rood moeten geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:55 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
The Anim0l schreef:

Mag je geen gele kaart voor geven, ik vind idd ook gewoon geel of alleen de penalty, maar als hij hem had gegeven had hij automatisch ook rood moeten geven.

niet elke overtreding in de 16 meter is automatisch rood
het was sowieso geen doorgebroken speler

dus had geel naar mijn id het max geweest wat ie zou kunnen krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:57 

Hardtraxx Elite

The Anim0l schreef:
mikeee schreef:
The Anim0l schreef:

niet elke overtreding in de 16 meter is automatisch rood
het was sowieso geen doorgebroken speler

dus had geel naar mijn id het max geweest wat ie zou kunnen krijgen

Oke, in dat geval heb je wel gelijk, vanuit waar ik zat leek het wel op een door gebroken speler. Maar volgens mij heb ik het nu over een andere aanval misschien dat ik dat ook wel verkeerd heb gezien hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 14:26 

Donateur

Ik weet welke je bedoelt; daar werd niet eens voor gefloten en wij zagen het hier ook als een doorgebroken speler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

'Als' er verder gespeeld wordt, dus AZ met 10 man. Dan beginnen we dus met een indirecte vrije trap voor Ajax in de 16 van AZ? Huh? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 14:36 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Chukkels schreef:
Hardstyleking schreef:

Kettingzaag schreef:

Je meent het gewoon :oh: De intenties van de supporter niet duidelijk? Met een karate trap inkomen vliegen is niet duidelijk volgens jou? Daarbij komt ook zijn verklaring en de staat waarin hij was. Voordat hij veld zelfs op is gegaan heeft die supporter al enkele waarschuwingen gehad van stewards omdat hij baldadig was. Bovendien heeft een supporter HELEMAAL NIKS op het veld te zoeken. Daar zit die sowieso al ZWAAR fout. Maarja als het volgens jou niet duidelijk is.. Tsja dan heb je of wel gebrek aan empatisch vermogen of je zit gewoon keihard te trollen.

Als je je daadwerkelijk goed hebt verdiept in ons rechtssysteem weet je ook wel dat een schade vergoeding van enkele miljoenen in dit geval gewoon nergens op slaat. Denk dat je iets teveel films hebt gekeken.

Dat hij van tevoren al waarschuwingen had gekregen, daar had ik nog niks van meegekregen. Echter doet dat niks af aan het feit dat zijn verklaring misschien geeneens rechtmatig verkregen is. Was er wel een officier van justitie bij, heeft hij deze verklaring afgelegd terwijl hij op z'n zwijgrecht gewezen werd? Is hij niet onder druk gezet toen hij de verklaring heeft gedaan? Heeft hij al een advocaat toegewezen gekregen of ingelicht? Kortom, er zijn zoveel factoren waar eerst duidelijkheid over moet komen, voordat je deze man als dader kan aanwijzen. Het enige waar je hem nu voor kan veroordelen is voor het onbevoegd betreden van het speelveld, het in de buurt komen van het stadion terwijl hij een stadionverbod heeft en wellicht openbare dronkenschap of baldadigheid.

Verder heeft deze mongool op basis van de privacywet een goed standpunt. Enkele miljoenen is wellicht overdreven, maar hij kan wel wat geld eruit halen. Al weet ik niet of dat in verhouding staat met tot wat hij moet betalen.

Olijfboompje schreef:
xd
Ik raad maar niet waarom. :P

Wel eens gekeken naar het bordje dat naast m'n huisdeur hangt? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 14:42 

Hardtraxx Veteran

Oei niet zo'n best nieuws voor Ajax dat die gek al een stadionverbod had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 14:44 

Hardtraxx Veteran

Mooiste is, wetmatig heeft Chukkels gewoon gelijk. Leuk he, de Nederlandse rechtstaat?

Maar goed, vanavond Twente - PSV, ben benieuwd of Twente eindelijk weer een hoog niveau kan halen, anders zie ik het somber in
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 14:54 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Mooiste is, wetmatig heeft Chukkels gewoon gelijk. Leuk he, de Nederlandse rechtstaat?

Maar goed, vanavond Twente - PSV, ben benieuwd of Twente eindelijk weer een hoog niveau kan halen, anders zie ik het somber in

nee hij heeft geen gelijk
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic