Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:32 

Hardtraxx Veteran

Nou 't is wel klaar, ik ga pitten

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:32 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Geen hevig letsel? Met een voetbalschoen in de lever/mild ofzo trappen, nee daar kan idd geen hevig letsel door ontstaan...

Eerste trap tegen de knie, 2e het been. Laten we niet overdrijven nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:33 

Donateur

:lol:

Ik sluit me hier maar bij aan, anders ga ik nooit pitten.

Ben benieuwd hoe het afloopt! Trusten mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:33 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Oke oke dan is het goed :P

De grens is per geval anders, als Esteban echt 'doelgericht' op het hoofd zou mikken, dan is het anders.
Nu schopt ie 'm een paar keer op z'n benen, dat kan je toch minstens verwachten als je zoiets flikt :P

haha eensch en weltrusten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:36 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
katamaran schreef:
Dat is dan weer zoiets als gewoon nadenken als keeper, je zit in een fokking stadion met toeschouwers, een belangrijke wedstrijd. Waarom zou je een dader zelf nog verder elimineren nadat hij is gevallen en geen gevaar meer is, omdat een steward binnen enkele seconden komt, dat is ALTIJD zo. Op straat, oke, maar op het voetbalveld; Hmm, nee. Gewoon nadenken, dit had niets meer met reflex te maken. Achja, kan er wel over doorgaan, het is gebeurt. Wat doe je er aan.

Dat is ALTIJD zo, waarom komt er dan een idioot het veld op? En net alsof je daar over gaat nadenken als je in zo'n situatie zit.. i mean COME ON *sp jimmy voice*

Ik vind het gewoon geen excuus om Esteban te verdedigen. Natuurlijk is het belachelijk wat er gebeurt, maar de ''reactie'' is niet onhandelbaar zoals iedereen hier zegt. De eerste reactie van omdraaien en bijvoorbeeld duwen of een schop geven is een reactie, maar het kapot trappen van iemand die al als het ware door verdediging is afgestreept is in mijn ogen weer een nieuwe aanval en echt wel handelbaar.
Ach, case closed. :P We zullen het nooit eens zijn hierover, maar we zijn het natuurlijk met z'n allen wel eens dat deze gruwelijke idioot gestraft moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:38 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Mol schreef:
katamaran schreef:
Dat is dan weer zoiets als gewoon nadenken als keeper, je zit in een fokking stadion met toeschouwers, een belangrijke wedstrijd. Waarom zou je een dader zelf nog verder elimineren nadat hij is gevallen en geen gevaar meer is, omdat een steward binnen enkele seconden komt, dat is ALTIJD zo. Op straat, oke, maar op het voetbalveld; Hmm, nee. Gewoon nadenken, dit had niets meer met reflex te maken. Achja, kan er wel over doorgaan, het is gebeurt. Wat doe je er aan.

Dat is ALTIJD zo, waarom komt er dan een idioot het veld op? En net alsof je daar over gaat nadenken als je in zo'n situatie zit.. i mean COME ON *sp jimmy voice*

Ik vind het gewoon geen excuus om Esteban te verdedigen. Natuurlijk is het belachelijk wat er gebeurt, maar de ''reactie'' is niet onhandelbaar zoals iedereen hier zegt. De eerste reactie van omdraaien en bijvoorbeeld duwen of een schop geven is een reactie, maar het kapot trappen van iemand die al als het ware door verdediging is afgestreept is in mijn ogen weer een nieuwe aanval en echt wel handelbaar.
Ach, case closed. :P We zullen het nooit eens zijn hierover, maar we zijn het natuurlijk met z'n allen wel eens dat deze gruwelijke idioot gestraft moet worden.

Uhm...dat is niet wat hier gebeurde. Maar goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:41 

Hardtraxx Veteran

@Steffnov Daar zat ik op te wachten, haha. Maar dan is het ook geen onhandelbare situatie dus, als je nog gepast kan trappen, ingehouden. Dus had hij het ook helemaal niet kunnen doen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:43 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
@Steffnov Daar zat ik op te wachten, haha. Maar dan is het ook geen onhandelbare situatie dus, als je nog gepast kan trappen, ingehouden. Dus had hij het ook helemaal niet kunnen doen. ^^

Precies hij had ook niet kunnen kunnen trappen hem laten op staan om alsnog het risico te lopen klappen te krijgen, misschien wel met een steekwapen. Dat volk staat bekend niet vies te zijn voor steeekwapens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:48 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:

Je zag zelf hoe hij bijna doortrapte op een steward, uit angst dat het nog een relschoppertje was. Hij zag net op tijd dat het een steward was. Dat was dus puur een intuïtieve reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:49 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
katamaran schreef:

Precies hij had ook niet kunnen kunnen trappen hem laten op staan om alsnog het risico te lopen klappen te krijgen, misschien wel met een steekwapen. Dat volk staat bekend niet vies te zijn voor steeekwapens.

Uitgaande van een doomscenario met een vleugje fantasie kan het gebeuren ja. Maar stewards en securetie komen niet aan met rollators hoor, naja. Prima, ik ga pitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:50 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
katamaran schreef:

Je zag zelf hoe hij bijna doortrapte op een steward, uit angst dat het nog een relschoppertje was. Hij zag net op tijd dat het een steward was. Dat was dus puur een intuïtieve reactie.

We zullen het nooit weten, puur omdat het Esteban was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:56 

Hardtraxx Veteran

blablabla... gewoon terecht rood zo zijn de regels. Als ie slim was had ie gewoon weggelopen je hebt een groot veld. Moet je maar geen voetballer worden als je je niet kan inhouden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:59 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
blablabla... gewoon terecht rood zo zijn de regels. Als ie slim was had ie gewoon weggelopen je hebt een groot veld. Moet je maar geen voetballer worden als je je niet kan inhouden :)

Regels: geen geweld op het veld.

Dus die eerst trap had ook niet gemogen. Daarnaast zag hij die vent pas de laatste seconde aankomen. Wat moetie dan doen, wegrennen had hij de tijd niet voor. Zichzelf in elkaar laten trappen? Verweer mag blijkbaar niet, want dat is ook geweld.

Als je het dan toch volgens de regels wil doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 02:06 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk had ie daar wel de tijd voor... die malloot lag al op de grond en toen ging Esteban op hem inrennen en hem trappen. Laat het gewoon lekker aan de stewards over. Die keeper heeft een voorbeeldfunctie ;)
Kijk maar hier: http://eredivisielive.nl/video/35452-aj ... orter.html

Hij had gewoon weg kunnen rennen toen die steward met die rode jas kwam... gewoon domme actie van Esteban.
Je ziet ook dat ie bijna die steward in grijze jas wilt trappen... heethoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 02:10 

Hardtraxx Veteran

Ik doel nu op het moment wanneer hij hem afweert in de lucht he. Ook een trap ==> geweld. Het is maar hoe je de regels interpreteert...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 02:12 

Hardtraxx Veteran

Weet je wat het mooie aan ons oh zo prachtige kikkerlandje is? Dat we een debiel strafrecht hebben. Als deze debiel het goed speelt, kan hij hier een geweldig zakcentje uitslaan. Nou zal hij niet de snuggerste zijn, want hij heeft al bekend, maar gezien zijn toestand zou hij zomaar z'n bekentenis kunnen intrekken, op advies van een goede advocaat.

Theoretisch gezien kan hij het volgende doen:

1. Zeggen dat hij Esteban wou omhelzen of wou vertellen dat hij hem een goede keeper vindt. Iets in die richting, in ieder geval afstand doen van een geplande aanslag. Hiermee plaatst hij zichzelf in de slachtofferrol. Esteban krijgt de volledige schuld, deze man geeft aan dat hij voor het leven getekend is door deze traumatische aanslag op hem op nationale tv en meneer krijgt een schadevergoeding van een paar miljoen euro, waarmee hij z'n boete voor het betreden van het veld kan betalen en voor de rest van z'n leven een rustig leventje kan leiden met de weinige hersencapaciteiten die hij bezit.

2. Meneer blijft bij z'n verhaal dat hij een hekel had aan de doelman van AZ en dient geen klacht in tegen Esteban. Alle kosten en boetes zijn voor hem en hem wacht een ware hel in z'n verdere leven.

Tja, ik zou voor eerste gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 02:19 

Hardtraxx Veteran

Denk, omdat hij met zijn been vooruit inkwam, dat dat geen optie is. Wat wel kan, is proberen hard te maken, dat doordat er ongecensureerde fotos en videos op internet en dergelijke zijn verschenen, dat hij al genoeg gestraft is door de media, en de imagoschade. Hij zou niet de eerste zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 02:26 

Hardtraxx Veteran

Dit topic zou na 11.00 dicht moeten gaan ofzo :/

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 02:31 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Sjobie... WHY U NO GO BACK TO LEKKERE WIJVEN TOPIC???

Ok, ik ga al :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 02:35 

Hardtraxx Veteran

Ben er net weer na 2,5 uur treinen. Wel echt klote idioot van die dude om zo het veld op te rennen, kon maar een halfuurtje voetbal kijken :(
Ach dat gezeik over de gevolgen, kijk het gewoon aan :P
Heb 15 euro neergelegd voor een kaartje dus baal er wel erg van, maar de wereld vergaat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 02:53 

Hardtraxx Veteran

Ben wel heel erg benieuwd wat het vervolg zal zijn en dat terwijl ik echt een hekel heb aan voetbal xd :corn:

Anyway, sleep tight bitches.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 08:40 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Haha geweld gebruiken tegen iemand die op het veld loopt is gewoon rood zo zijn de regels :corn: be. Benieuwd naar het vervolg

x1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 11:06 

Hardtraxx Veteran

Oh wat had ik graag van sommige een reactie willen horen als t een az supporter was geweest bij Vermeer. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 11:25 

Hardtraxx Veteran

Ik lees hier net dat zowel Ajax als AZ een reglementaire nederlaag kunnen krijgen. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=155051
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 11:33 

Donateur

Rik schreef:
Oh wat had ik graag van sommige een reactie willen horen als t een az supporter was geweest bij Vermeer. -.-

Idd.. dat gewoon rood volgens de regels = totaal geen normen & waarden in je donder tbh..

Voor de andere clubs zou het ideaal zijn als ze allebei eruit geknikkerd worden,
maar als voetballiefhebber zou ik dat toch kut vinden.. zo wil je die beker niet winnen.
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic