Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 329  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:46 

Hardtraxx Veteran

*Denkt terug aan die mooie discussie dat Feyenoord mongolische kutsupporters heeft* :D

Overigens echt belachelijk dat zo'n guy zomaar het veld op kan lopen. Vind het wel wat pussy, er is echt geen 2e die nog ging proberen het veld op te gaan na die 2 doodschoppen van Esteban :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:46 

Donateur

Steffnov schreef:
G1LL schreef:
Ik snap je reactie Mol, die kerel is fout en natuurlijk is die fouter dan de keeper, maar die kaart is gewoon terecht, en daar blijf ik achter staan. Duw die gast dan weg, of sla 'm van je af, ik snap echt prima dat hij boos is, en dat hij zich wil afreageren, maar je kunt ook verstandig doen en 'm gewoon een ouderwets duwtje geven. Zulke schandalige schoppen als dit?

Sorry, maar ik kan dit soort reacties, ook vanwege je clubvoorkeur, niet serieus nemen. Denk je even in dat jij op zaterdagavond aan het stappen bent, loopt op het plein, en iemand komt zo op jou af. Jij zou zeker rustig blijven? Ga er maar vanuit van niet.

Precies. En als oom agent ziet dat jij m vervolgens een trap na geeft ga jij ook gewoon mee naar het bureau ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:47 

Donateur

G1LL schreef:
Ik snap je reactie Mol, die kerel is fout en natuurlijk is die fouter dan de keeper, maar die kaart is gewoon terecht, en daar blijf ik achter staan. Duw die gast dan weg, of sla 'm van je af, ik snap echt prima dat hij boos is, en dat hij zich wil afreageren, maar je kunt ook verstandig doen en 'm gewoon een ouderwets duwtje geven. Zulke schandalige schoppen als dit?

Ja ik snap ook jou frustratie man maar het is wel echt op het allerlaatste moment he dat Esteban 'm ziet.
Dat zei ik nog tegen m'n huisgenoot, als die 'm al een paar seconden ziet aankomen, dan mag je 'm van mij gerust een paar wedstrijden schorsen. Maar dit is gewoon een pure reactie. Op zo'n moment kan je echt niet nadenken. Ik zou het in ieder geval niet kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:48 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:
G1LL schreef:

Ja ik snap ook jou frustratie man maar het is wel echt op het allerlaatste moment he dat Esteban 'm ziet.
Dat zei ik nog tegen m'n huisgenoot, als die 'm al een paar seconden ziet aankomen, dan mag je 'm van mij gerust een paar wedstrijden schorsen. Maar dit is gewoon een pure reactie. Op zo'n moment kan je echt niet nadenken. Ik zou het in ieder geval niet kunnen :P

Precies hevige gemoedsbeweging. Ik kan me voorstellen dat je je als keeper niet veilig voelt op dat moment. Hij schopt bovendien niet tegen het hoofd van de supporter maar tegen zijn schenen. Een noemenswaardig verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:49 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
G1LL schreef:

Sorry, maar ik kan dit soort reacties, ook vanwege je clubvoorkeur, niet serieus nemen. Denk je even in dat jij op zaterdagavond aan het stappen bent, loopt op het plein, en iemand komt zo op jou af. Jij zou zeker rustig blijven? Ga er maar vanuit van niet.

Een keeper in een stadion met een hoop toeschouwers, en tegen een club als Ajax (belangrijke wedstrijd) heeft andere disciplines en verantwoordelijkheden als een jongen die aan het stappen is. Niet echt te vergelijken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:50 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
G1LL schreef:

Nijhuis is op dat moment de scheidsrechter en hij moet op dat moment gewoon de regels toepassen, en dat is gewoon een rode kaart, punt. En ja, als iemand mij trapt blijf ik rustig als ik uit ga, zouden meer mensen moeten doen. En inderdaad, Ajax is mijn club en ik ben voor Ajax, maar dat staat los van mijn standpunt hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:52 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Steffnov schreef:
G1LL schreef:

Nijhuis is op dat moment de scheidsrechter en hij moet op dat moment gewoon de regels toepassen, en dat is gewoon een rode kaart, punt. En ja, als iemand mij trapt blijf ik rustig als ik uit ga, zouden meer mensen moeten doen. En inderdaad, Ajax is mijn club en ik ben voor Ajax, maar dat staat los van mijn standpunt hier :)

Rode kaart is volgens de regels tuurlijk. Maar als je niet snapt vanwaar Esteban handelt dan ben je gewoon kortzichtig. Met een beetje empatisch vermogen kan je je indenken dat je je op DAT moment gewoon enorm bedreigd voelt als doelman. Het is niet slim, maar zeker wel te begrijpen. Nogmaals zie Esteban ook schrikken van de steward die aankomt lopen na een aantal seconden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:52 

Donateur

katamaran schreef:
Een keeper in een stadion met een hoop toeschouwers, en tegen een club als Ajax (belangrijke wedstrijd) heeft andere disciplines en verantwoordelijkheden als een jongen die aan het stappen is. Niet echt te vergelijken. xd

Net alsof je aan disciplines & verantwoordelijkheden gaat denken als je dat meemaakt.
Het is zeker met elkaar te vergelijken, het is een overlevingsdrang die in werking springt.
De randvoorwaarden zijn anders maar de situatie is hetzelfde.

@GILL, knap dat je dat kan maar veel mensen kunnen dat niet. Ik zou het niet kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:53 

Hardtraxx Veteran

Wanneer heb ik gezegd dat ik Esteban zijn reactie niet snap, tuurlijk snap ik die! Maar die kaart is gewoon terecht. Prima als ze 'm kwijtschelden trouwens hoor :P

@Mol, ja verstandige jongen hé, ideale schoonzoon heb ik wel wel 's gehoord :evil: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:55 

Hardtraxx Veteran

Schandalige schoppen vind ik schoppen vol tegen het hoofd aan ofzo. Ik zou daar precies hetzelfde gedaan hebben als doelman. Een "supporter" (want daar kun je al lang niet meer van spreken hier) blijft gewoon lekker op de tribunes. DAAR gaat het mis en niet bij het feit dat Esteban terug trapt.

Het voelt een beetje als toen met die benzinedieven die de politie verantwoordelijk stelden toen men achterop een andere auto reed, want de politie had ze opgejaagd. Nee. Het gaat al mis toen jij niet betaalde voor je benzine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:55 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
katamaran schreef:

Net alsof je aan disciplines & verantwoordelijkheden gaat denken als je dat meemaakt.
Het is zeker met elkaar te vergelijken, het is een overlevingsdrang die in werking springt.
De randvoorwaarden zijn anders maar de situatie is hetzelfde.

Overlevingsdrang in een vorm van reflexen is te begrijpen, maar een slimme keeper had toch al na het moment van vallen van de dader kunnen inzien dat er mee bij komt kijken dan als je op zaterdagavond met het stappen zoiets overkomt. Vooral keepers zijn echt wel ingepraat om in alle gevallen zeer veel verantwoordelijkheid te tonen. Dit was totaal onnodig, 9 van de 10 keepers had dit niet gedaan. Daar geloof ik niets van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:56 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Gelul over die rode kaart, die kaart is gewoon 200 % terecht, ongeacht wat die mongool bij Esteban doet. Zie die Esteban die kerel schoppen, das toch niet normaal meer? Natuurlijk snap ik de reactie, weet niet wat ik zelf had gedaan, hij had (zoals Nijenhuis al zei) ook gewoon kunnen weglopen/wegrennen en gewoon wachten op de stewards en later zeggen: ''Die nep supporter geeft me dan wel een trap, maar ik ben zo verstandig om weg te rennen en die mongool is gepakt''.

Haha jij ben echt gek wacht maar tot er een kale hooli onder invloed op je af komt rennen. Wie weet had hij wel een mes joh of vuurwerk???

Hij trapt hem op zn benen en jij zegt serieus dat hij hiervoor een rode kaart moet krijgen??? Omgekeerde wereld hier jij vindt die gozer een slachtoffer?

Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
Dysphoria schreef:
Is het zo makkelijk om het veld op te komen?

Het scheen dat die vent bij de gehandicapt zat. Die zitten naast het veld.

Nee hij zat die tribune achter het gehandicapte gedeelte. Daar zit slechts een kleine hek voor, makkelijk dus om overheen of onderdoor te gaan. Dan alleen nog langs het gehandicapte gedeelte en je bent het veld op.

Puur volgens de regels heeft Nijhuis gelijk, die 2 trappen na het verweer waren niet heel slim. Maar ik begrijp de reactie van Esteban wel. Ik denk niet dat deze rode kaart geseponeerd gaat worden, verder vind ik dat de wedstrijd uitgespeeld moet worden.

Hardtraxxer

ben het eigenlijk met de meesten hier wel eens.
Vind dat esteban niet had moeten natrappen, maar ja kan het hem ook niet kwalijk nemen. Zou het zelf niet doen, maar iedereen reageert anders.
Ik snap ook niet waarom de KNVB niet een uitzondering zou kunnen maken op de regel dat die rode kaart geseponeerd word. Maar ja als je dat niet bij het uitzetten van mauro doet, moet je het hier ook niet doen he XD. Van kut beleid komt kut beleid.

Ik vrees echter dat ajax de beker uit wordt gegooid

Donateur

G1LL schreef:
Wanneer heb ik gezegd dat ik Esteban zijn reactie niet snap, tuurlijk snap ik die! Maar die kaart is gewoon terecht. Prima als ze 'm kwijtschelden trouwens hoor :P

@Mol, ja verstandige jongen hé, ideale schoonzoon heb ik wel wel 's gehoord :evil: :innocent:

Dat is prettig om te horen, dat ze die kaart mogen wegschelden.
Vind ik wel een principe zaak, om welke club het nou gaat, dat maakt niet uit.

@schoonzoon :lol: :D

@katamaran; denk dat je vergeet dat de meeste keepers knettergek zijn. :P
De enige keeper die niet had teruggevochten is Isaksson :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:57 

Hardtraxx Veteran

Naja, klaar met die discussie. Zoals ik al eerder zei, ik snap de scheids heel goed, en ik snap Esteban heel goed. Gewoon deze wedstrijd opnieuw spelen, 11 tegen 11 en deze keer zonder malloten die 't veld oplopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:59 

Hardtraxx Veteran

Als je in de rug wordt aangevallen dan is het niet meer dan logisch dat je van je aftrapt en ben je je daar niet eens bewust van denk ik ("waas voor de ogen").

Daarbij valt dit voor mij ook gewoon onder de wedstrijd aanvoelen, dus vind het een onterechte rode kaart.

Verder spelen 11 tegen 11 lijkt mij idd ook 't beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:00 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Overlevingsdrang in een vorm van reflexen is te begrijpen, maar een slimme keeper had toch al na het moment van vallen van de dader kunnen inzien dat er mee bij komt kijken dan als je op zaterdagavond met het stappen zoiets overkomt. Vooral keepers zijn echt wel ingepraat om in alle gevallen zeer veel verantwoordelijkheid te tonen. Dit was totaal onnodig, 9 van de 10 keepers had dit niet gedaan. Daar geloof ik niets van.

Ik ben toch echt anders tegen gekomen. Keepers zijn juist vaak de eerste die erop los meppen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:00 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
@katamaran; denk dat je vergeet dat de meeste keepers knettergek zijn. :P
De enige keeper die niet had teruggevochten is Isaksson :lol:

Vaak vol temperament ja, ach, we zullen er nooit achter komen. Hoop ik. :P Maar Isaksson was waarschijnlijk achter Altidore gaan schuilen (ja, kan natuurlijk niet, maar als je hem op de plaats van Esteban zet). Of hij was huilend de dug-out opgeklommen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:01 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
katamaran schreef:

Ik ben toch echt anders tegen gekomen. Keepers zijn juist vaak de eerste die erop los meppen. :P

Die blijven je inderdaad het beste bij, maar keepers zijn er meestal ook als de kippen bij om opstootjes te sussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:02 

Hardtraxx Veteran

Op het veld ben je wat mij betreft vogelvrij verklaard, klaar. Niet te redden dat volk. Krijgt nu al veel meer aandacht dan hij verdiend. I rest my case.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:04 

Hardtraxx Veteran

Maar begrijp me allemaal niet verkeerd, die gek die het veld op kwam mag van mij helemaal kapot geschopt worden. Maar inderdaad, de rode kaart is toch wel dik terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:04 

Bierkoning

Uiteindelijk maakt het ook allemaal niet uit, GVVV wint toch de beker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:07 

Hardtraxx Veteran

Ook issakson had zo gereageerd, iedereen had zo gereageerd...

Is gewoon mens eigen... (Esteban had het achteraf heus ook anders willen doen...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:09 

Hardtraxxer

mrazura schreef:
G1LL schreef:
Gelul over die rode kaart, die kaart is gewoon 200 % terecht, ongeacht wat die mongool bij Esteban doet. Zie die Esteban die kerel schoppen, das toch niet normaal meer? Natuurlijk snap ik de reactie, weet niet wat ik zelf had gedaan, hij had (zoals Nijenhuis al zei) ook gewoon kunnen weglopen/wegrennen en gewoon wachten op de stewards en later zeggen: ''Die nep supporter geeft me dan wel een trap, maar ik ben zo verstandig om weg te rennen en die mongool is gepakt''.

Haha jij ben echt gek wacht maar tot er een kale hooli onder invloed op je af komt rennen. Wie weet had hij wel een mes joh of vuurwerk???

Hij trapt hem op zn benen en jij zegt serieus dat hij hiervoor een rode kaart moet krijgen??? Omgekeerde wereld hier jij vindt die gozer een slachtoffer?

gast het een sluit het ander niet uit, als die gast zon mongool is en jij zou em verrot trappen als je ook weg kunt lopen ben je zelf ook een mongool. Lijntje is dunner dan je denkt, wanneer had het niet door de beugel gekunt, na 5 trappen? of 6? Niemand hier heeft het erover dat die stumpert een slachtoffer is. Ik kan niet tegen dit soort reacties.
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 329  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic