Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 329  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:04 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Veel te lage boete voor Ajax voor gebrek aan security die jij voorstelt Frank, als je het aan mij vraagt.
Voor hetzelfde geld had ie een mes en had Esteban het niet door, voor hetzelfde geld was ie nu dood. (en had AZ nooit meer iets gepresteerd qua voetbal dit jaar, als dat al van enige belang is, tov de dood van een speler)

Maar goed, dan heb je weer de vraag: zou de security het mes niet al bij de ingang hebben kunnen innemen. Je weet het niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:04 

Hardtraxx Crew

frankhardenberg schreef:
Ik als Ajax fan zal een neutrale uitspraak doen:
Ajax: Boete wegens het niet goed genoeg hanteren van de veiligheid van rond de €10.000 - 20.000.
De dader: Celstraf van 3 maand, + Boete van €25.000 - €50.000 + Taakstraf 300 uur
De Wedstrijd: Verder spelen vanaf de 38e minuut INCLUSIEF doelman van AZ.
Lijkt me wel het meest realistische ongeveer zo!

Ben het helemaal met je eens, alleen de straf van de dader en ajax mag van mij echt stukken hoger zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:05 

Donateur

Blijft dus een gebrek aan/fout door security, dus de fout van Ajax hoe hard het ook is..

Snap ook niet waarom die idioot het doet, als Ajax voorstaat en best lekker gaat..
Als je het dan al doet, doe het dan als je verliest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:08 

Hardtraxx Crew

Afbeelding

Wat een kerel is het toch ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Ik als Ajax fan zal een neutrale uitspraak doen:
Ajax: Boete wegens het niet goed genoeg hanteren van de veiligheid van rond de €10.000 - 20.000.
De dader: Celstraf van 3 maand, + Boete van €25.000 - €50.000 + Taakstraf 300 uur
De Wedstrijd: Verder spelen vanaf de 38e minuut INCLUSIEF doelman van AZ.
Lijkt me wel het meest realistische ongeveer zo!

Wat mij betreft (op de hooges van de straffen na, ivm rechter) to-taal terecht. Dat je hier volgens de spelregels rood moet geven is eigenlijk al te debiel voor woorden. Dit heeft niets meer met voetbal te maken.

Ontzettend terecht van Verbeek om zijn spelers terug te roepen en ik hoop van harte dat die twee trappen van Esteban veel pijn hebben gedaan. Dit is te gek om los te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:11 

Hardtraxx Crew

Project 141 schreef:
Geweldige actie van hem om gewoon tegen al zijn spelers te zeggen ga maar naar de kleedkamer. En dat meen ik echt.

Klopt, helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:17 

Donateur

wootum schreef:
Project 141 schreef:
Geweldige actie van hem om gewoon tegen al zijn spelers te zeggen ga maar naar de kleedkamer. En dat meen ik echt.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:23 

Hardtraxx Veteran

Gok zijn muzieksmaak:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:24 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
wootum schreef:
Project 141 schreef:

:worship:

Verbeek is wel een een rat hoor, zo is hij ook wel weer. Heb stiekem zo'n vermoeden dat Verbeek de uitslag van de aanklager betaald voetbal al wel weet. Zonder die keeper kon AZ nooit meer winnen, en wellicht winnen ze zo de wedstrijd nog en zit Ajax met de problemen (boete, uit het bekertoernooi etc..). Niet dat het direct zo is, maar zo'n type is Verbeek wel!

Wel beetje zonde, ga je weer een keer naar Ajax (doe ik al veel te weinig) en gebeurd dit. Gezellig avondje voetbal kijken met m'n pa is zo wel beetje verpest. Ajax speelde trouwens vrij matig, en dat is zacht uitgedrukt. Doelpunt was wel heel goed :thumbsup: . En over de scheids, totaal terecht dat hij die rode kaart geeft, die ''supporter'' is natuurlijk een malloot eerste klas en ik snap de reactie van Esteban, maar de scheids geef ik ook groot gelijk. Zou bijna zeggen dat Esteban gewoon weg had moeten rennen.., maar dat gaat wellicht te ver.

Ik wacht het onderzoek wel af, maar heb zo'n vermoeden dat Ajax hier niet goed mee weg gaat komen. En dat zou erg zonde zijn, en Ajax staat al een hele tijd slecht in het nieuws en heeft al zoveel pech.. Zuur dit allemaal, en zwarte dag voor 't nederlands voetbal als je 't mij vraagt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:25 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:
Veel te lage boete voor Ajax voor gebrek aan security die jij voorstelt Frank, als je het aan mij vraagt.
Voor hetzelfde geld had ie een mes en had Esteban het niet door, voor hetzelfde geld was ie nu dood. (en had AZ nooit meer iets gepresteerd qua voetbal dit jaar, als dat al van enige belang is, tov de dood van een speler)

Dat is niet voor hetzelfde geld, tegen messen kun je namelijk effectief iets doen, fouilleren enzo dus de kans dat die een mes had is niet zo groot. Tegen het veld op rennen kun je echter niet veel doen. Je kan moeilijk een kooi om het veld gaan bouwen en je kan ook niet om de meter een securityman neerzetten(zeker niet op dat stuk aangezien de gehandicapten dan niks kunnen zien). Een veld oprennen kun je nou eenmaal niets realistisch tegen doen, dat kan overal in Nederland gebeuren. Ik denk niet dat je het de beveiliging bij Ajax kwalijk kan nemen.

Je kan het die idioot natuurlijk wel kwalijk nemen en die mag je ook gerust een boete geven van 20 keer zijn jaarinkomen wat mij betreft. :P En daarnaast geef ik ook Esteban volkomen gelijk en ben ik van mening dat de kaart ingetrokken moet worden. Gaat echter niet gebeuren. Zoals die KNVB man al zei, er zijn 3 opties:
-Wedstrijd wordt verder gespeeld(afaik kan je in een wedstrijd niet een rode kaart terugtrekken, zeker niet als je reglementair kan onderbouwen dat 'ie terecht gegeven is, hoe treurig dat ook is, dus dan zou t 11 vs. 10 worden. Maar dit is lullig voor AZ)

-Wedstrijd moet overnieuw en zaak wordt geseponeerd(dan kan Esteban wél meedoen en 11 vs. 11, dit is echter lullig voor Ajax want 1-0 voor...)

-Wedstrijd wordt beëindigd bij deze stand(lullig voor AZ weer).

Kortom, de juiste beslissing bestaat in dit geval niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:28 

Donateur

Bizar dat dit gebeurt, maar als ik die mensen van AZ hoor praten dan krijg ik ook spontaan zin om ze een trap te verkopen. Alsof er iemand is neergeschoten, zo hard waren de spelers er kapot van als ik die Ernie Steward moet geloven. Want het was niet meer veilig en de spelers waren bang... Wat een stel wijven. Die keepert heeft die gast toch mooi een paar tikken terug verkocht, nou prima dan. Over tot de orde van de dag zou ik zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:31 

Bierkoning

Project 141 schreef:
Volgens mij haalde Verbeek gewoon zijn spelers weg omdat ie het oneens was met die rode kaart :P

Dat sowieso, hij deed het gewoon uit dwarsheid om die rooie kaart + scoreverloop, niet omdat hij en zijn spelers zich niet veilig zouden voelen >.<

Maar goed, jammer dat er weer zo'n achterlijke debiel de wedstrijd moet verpesten, zit je dan met je dure kaartje... Ik geef die keeper groot gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:33 

Donateur

Tja AZ kreeg ook geen penalty, wat 100% was. Enoh had ook rood kunnen krijgen tbh. Stroot kreeg 'm voor minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:34 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Volgens mij haalde Verbeek gewoon zijn spelers weg omdat ie het oneens was met die rode kaart :P

Hij is gewoon een rat. Dit dacht ik ook direct hoor. Ik zat in het stadion, zag iedereen weg gaan en zei direct al tegen m'n pa: ''Verbeek komt niet meer terug, wat er ook gebeurd''. En of dit nou aan die rode kaart lag of aan de zogenoemde veiligheid, hij was sowieso niet terug gekomen.

Veiligheid? M'n reed ja. Lees de reactie van dawasiknie hierboven maar, ben 't daar wel mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:35 

Donateur

Ik kan me voorstellen dat je het veld niet meer op wilt als je op ieder moment zomaar in je rug aangevallen kan worden. Dan speel je sowieso lang niet zo goed als je kan.

Wel eens dat Verbeek na die rode kaart er helemaal klaar mee was, maar geef 'm geen ongelijk.
Die Nijhuis kan niet fluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:37 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Bizar dat dit gebeurt, maar als ik die mensen van AZ hoor praten dan krijg ik ook spontaan zin om ze een trap te verkopen. Alsof er iemand is neergeschoten, zo hard waren de spelers er kapot van als ik die Ernie Steward moet geloven. Want het was niet meer veilig en de spelers waren bang... Wat een stel wijven. Die keepert heeft die gast toch mooi een paar tikken terug verkocht, nou prima dan. Over tot de orde van de dag zou ik zeggen...

Het ergste vond ik nog dat hij zei 'ja, ik stond buiten de ArenA en hoorde om de twee minuten een knal van vuurwerk en ik zie alleen maar agressieve mensen om mij heen.'
Ik weet niet waar hij heeft gestaan, maar ik was er ook. Ik heb in het kwartier dat ik buiten ben geweest 2 klappen gehoord en voor de rest alleen maar supporters om me heen die totaal niet agressief waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:39 

Hardtraxx Veteran

Gelul over die rode kaart, die kaart is gewoon 200 % terecht, ongeacht wat die mongool bij Esteban doet. Zie die Esteban die kerel schoppen, das toch niet normaal meer? Natuurlijk snap ik de reactie, weet niet wat ik zelf had gedaan, hij had (zoals Nijenhuis al zei) ook gewoon kunnen weglopen/wegrennen en gewoon wachten op de stewards en later zeggen: ''Die nep supporter geeft me dan wel een trap, maar ik ben zo verstandig om weg te rennen en die mongool is gepakt''.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:41 

Donateur

G1LL schreef:
Gelul over die rode kaart, die kaart is gewoon 200 % terecht, ongeacht wat die mongool bij Esteban doet. Zie die Esteban die kerel schoppen, das toch niet normaal meer? Natuurlijk snap ik de reactie, weet niet wat ik zelf had gedaan, hij had (zoals Nijenhuis al zei) ook gewoon kunnen weglopen/wegrennen en gewoon wachten op de stewards en later zeggen: ''Die nep supporter geeft me dan wel een trap, maar ik ben zo verstandig om weg te rennen en die mongool is gepakt''.

Ach ga toch fietsen man. Als je zelf in de allerlaatste seconde voor die gast je raakt, het net door hebt.
Dan is het niet meer dan een menselijke reactie dat je die gast een paar goeie trappen verkoopt om 'm uit te schakelen.

Wachten tot de security 'm pakt.. ja dat was het probleem om mee te beginnen, dus om daar nou op te wachten.

Plus denk je eens in wat je dan voor mogelijkheden schept. Als jij besluit om met een groepje, als Ajax voorstaat, het veld op te rennen en wat spelers van de tegenstander te mollen. Dan moeten ze allemaal rood krijgen, waardoor je club automatisch wint. Zo kan het toch niet werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:42 

Hardtraxx Veteran

Dit is gebeurt, klaar. Dat is mijn mening, echt iets voor de tuchtcommissie en omstreken! Kunnen die weer lekker onderzoeken en beschuldigen. Back to basics, dit soort trieste dingen gebeuren nou eenmaal, hoeft het voetballen op het veld niet door te lijden. Alleen Esteban zou nog problemen kunnen krijgen, verder is het gewoon zoals het was. Binnen het elftal dan. Ben wel benieuwd wat ze met de wedstrijd nu gaan doen...

Maar, Heracles speelde bij vlagen geniaal gister, en dat doet me goed! Fuck een of andere mongool die het veld op rent, het spelletje voetbal doet me op dit moment meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:43 

Hardtraxx Veteran

Ik snap je reactie Mol, die kerel is fout en natuurlijk is die fouter dan de keeper, maar die kaart is gewoon terecht, en daar blijf ik achter staan. Duw die gast dan weg, of sla 'm van je af, ik snap echt prima dat hij boos is, en dat hij zich wil afreageren, maar je kunt ook verstandig doen en 'm gewoon een ouderwets duwtje geven. Zulke schandalige schoppen als dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:43 

Hardtraxx Veteran

Het spijt me zeer maar mensen die zeggen dat Verbeek zijn spelers had weggehaald omdat hij het niet eens wat met die rode kaart en het scoreverloop.. Kijk aub iets objectiever.
Zelfs al had die keeper geen rood gehad.. Denk je echt dat hij de wedstrijd voort wou zetten zonder dat hij beïnvloed was? Dat is gewoon onmogelijk. Het is rondweg schandalig dat er iemand het veld op kan lopen om iemand een schop te geven. Al was het bij FC schubbekutterveen, hier moet gewoon iets tegen gedaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:45 

Donateur

G1LL schreef:

Nou ja ik snap wel dat een scheidsrechter m op dat moment geeft. Die weet natuurlijk ook niet echt wat hem overkomt. Maar lijkt me ook niet meer dan normaal dat we die kaart gewoon kwijtschelden en lekker met 11 tegen 11 verder gaan bij een 1-0 stand. Evt zonder publiek.

Gewoon over tot de orde van de dag, er wordt aan alle kanten overdreven...

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Leg de schuld bij AZ ja.. Die gast heeft niks op het veld te zoeken! Wat the fuck doet hij daar? Je kan beter naar het beleid van Ajax kijken want om helemaal bij die doelman te komen moet je volgens mij aardig wat stewards voorbij.

En ik snap best wel dat je als AZ zijnde niet meer wil spelen na zo'n rode kaart. Als doelman handel je gewoon puur uit een hevige gemoedsbeweging op dat moment. Hij ziet in zijn ooghoek die gast komen met een karate trap, en geeft uit reactie een paar schoppen terug (niet slim natuurlijk maar ik snap het wel). Voor hetzelfde geld heeft die gozer nog een wapen o.i.d. bij. Weet je niet zeker dus ik snap dat ook wel. Je ziet de doelman ook schrikken van de steward die aan komt lopen, hij is gewoon nog half in een waas. Imo heeft verbeek juist gehandeld.

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ik snap je reactie Mol, die kerel is fout en natuurlijk is die fouter dan de keeper, maar die kaart is gewoon terecht, en daar blijf ik achter staan. Duw die gast dan weg, of sla 'm van je af, ik snap echt prima dat hij boos is, en dat hij zich wil afreageren, maar je kunt ook verstandig doen en 'm gewoon een ouderwets duwtje geven. Zulke schandalige schoppen als dit?

Sorry, maar ik kan dit soort reacties, ook vanwege je clubvoorkeur, niet serieus nemen. Denk je even in dat jij op zaterdagavond aan het stappen bent, loopt op het plein, en iemand komt zo op jou af. Jij zou zeker rustig blijven? Ga er maar vanuit van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:46 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Dan is het niet meer dan een menselijke reactie dat je die gast een paar goeie trappen verkoopt om 'm uit te schakelen.

Lol. Dit is geen reactie meer, niet een doorsnee in ieder geval. De dader was als het ware al uitgeschakeld, hij lag op de grond en kon geen flikker meer doen. En dan opent Esteban een nieuwe aanval op hem, en geen verdediging. Vind het nou niet echt een reactie of reflex, en al helemaal niet standaard menselijk. Slimme keepers hadden het anders aangepakt en hadden niet een nieuwe aanval geopend in plaats van verdedigen.
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 329  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic