Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 329  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

What the fack bij az hahahahahahahahahaaah ik ga stuk hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:43 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:46 

Artiest

Ja zulke mensen horen thuis in een gevangenis. Steekje los bij die gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:49 

Is het zo makkelijk om het veld op te komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:49 

Donateur

Pff trieste mensen zijn er ook op de planeet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:50 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Blijkbaar in de Arena wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:52 

Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:

Het scheen dat die vent bij de gehandicapt zat. Die zitten naast het veld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:53 

Hardtraxx Crew

Belachelijk toch dat ie hier rood voor krijgt. Wie weet of die gast een mes, staaf, pistool of wat dan ook bij heeft. Totaal logische reactie van Esteban.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Belachelijk toch dat ie hier rood voor krijgt. Wie weet of die gast een mes, staaf, pistool of wat dan ook. Totaal logische reactie van Esteban.

Inderdaad bij mij die kale doorgesnoven lui weet je het maar nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:01 

Hardtraxxer

Esteban defeats Ajax-fan by TKO (soccerkicks) round 1

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:03 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:03 

Hardtraxx Veteran

Bier Tanken schreef:
Esteban defeats Ajax-fan by TKO (soccerkicks) round 1

:D

Ging die "fan" maar nokkie, Preventief uit de samenleving halen dit soort gasten. Niet te redden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:05 

Donateur

Wat is die Nijhuis een triest figuur, gelijk rood geven. Esteban & Verbeek helden.
Hoe kan zoiets gebeuren.. wat een security daar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

Hij had nog ff op zn knieën moeten staan. Zulke lui zouden nooit meer moeten kunnen rennen.
Bekende lijn van snuiyf zal wel in het spel geweest zijn :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:10 

Hardtraxx Veteran

Echt onvoorstelbaar, of Ajax al niet genoeg negatief in het nieuws is...

Benieuwd hoelang Aegon dit pikt.

Is het vanavond nog ergens te zien op tv? NOS of veronica?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:11 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Echt onvoorstelbaar, of Ajax al niet genoeg negatief in het nieuws is...

Benieuwd hoelang Aegon dit pikt.

Is het vanavond nog ergens te zien op tv? NOS of veronica?

Vast wel op het nieuws :P Filmpje heb ik hier net nog neergegooid. Rest is op EL te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:53 

Donateur

Ja, wat jij zegt. Normaal hebben ze het altijd over ''de wedstrijd aanvoelen''.. en dan dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:55 

Hardtraxx Veteran

Mijn mening over het gebeuren bij Ajax-AZ.

Ik vind dat deze wedstrijd uitgespeeld moet worden. Je kunt AZ het niet kwalijk nemen dat ze op dat moment niet verder willen spelen. En je kunt Ajax niet te kort doen door weer op 0-0 te beginnen. Verder hoop ik dat Ajax een fikse boete krijgt, die ze dan kunnen verhalen op die 'supporter'. Fijn met je 19 jaar een dikke claim aan je broek. De scheidsrechter handelde volgens de regels en die rode kaart klopt dus. Hoog tijd dat je in dit soort situaties geen rood kan krijgen als je jezelf verdedigt op wat voor manier dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:55 

Hardtraxx Veteran

Ik ben net terug uit de ArenA. Ik keek op het juiste moment richting de noordzijde (waar die debiel vandaan kwam) en ik zag het allemaal voor mn neus gebeuren. Wat een idioot die gast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:57 

Donateur

Parvuz schreef:

Ik vind dat deze wedstrijd uitgespeeld moet worden. Je kunt AZ het niet kwalijk nemen dat ze op dat moment niet verder willen spelen. En je kunt Ajax niet te kort doen door weer op 0-0 te beginnen. Verder hoop ik dat Ajax een fikse boete krijgt, die ze dan kunnen verhalen op die 'supporter'. Fijn met je 19 jaar een dikke claim aan je broek. De scheidsrechter handelde volgens de regels en die rode kaart klopt dus. Hoog tijd dat je in dit soort situaties geen rood kan krijgen als je jezelf verdedigt op wat voor manier dan ook.

Eens met dit, maar dan met de toevoeging dat die rode kaart geseponeerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:00 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Denk je ook even in dat Esteban nu ook geschorst is voor AZ - Ajax in de competitie...rode kaart gaat nergens over. Maar goed, we zullen zien...zal leuke situaties in zowel Amsterdam als Alkmaar opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:02 

Donateur

Ik als Ajax fan zal een neutrale uitspraak doen:
Ajax: Boete wegens het niet goed genoeg hanteren van de veiligheid van rond de €10.000 - 20.000.
De dader: Celstraf van 3 maand, + Boete van €25.000 - €50.000 + Taakstraf 300 uur
De Wedstrijd: Verder spelen vanaf de 38e minuut INCLUSIEF doelman van AZ.
Lijkt me wel het meest realistische ongeveer zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:02 

Hardtraxx Veteran

Ik zie de beelden nu. Die man.. Wat een idioot.

Ik ben echt ontzettend benieuwd wat Aegon hiermee gaat doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:03 

Donateur

Veel te lage boete voor Ajax voor gebrek aan security die jij voorstelt Frank, als je het aan mij vraagt.
Voor hetzelfde geld had ie een mes en had Esteban het niet door, voor hetzelfde geld was ie nu dood. (en had AZ nooit meer iets gepresteerd qua voetbal dit jaar, als dat al van enige belang is, tov de dood van een speler)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:04 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Parvuz schreef:

Denk je ook even in dat Esteban nu ook geschorst is voor AZ - Ajax in de competitie...rode kaart gaat nergens over. Maar goed, we zullen zien...zal leuke situaties in zowel Amsterdam als Alkmaar opleveren.

Natuurlijk kan die rode kaart geseponeerd worden. En ik hoop het van harte. Ik denk niet dat het veel invloed zal hebben tussen de verhoudingen van de clubs. Ik denk dat beide supportersgroepen dit achterlijk vinden en het afkeuren.
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 329  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic