Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 329  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 23:09 

Donateur

Vind het al heel wat dat ie geen kaart pakt idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 23:10 

Hardtraxx Crew

Echt een heerlijke middag gehad. Feyenoord - Twente was een hele mooie wedstrijd, mooi dat Twente verloren heeft. En PSV speelde ook echt heel lekker :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 00:50 

Hardtraxx Veteran

Kunnen jullie Mario Been aub mee terug naar Nederland nemen? :/ 7e plek met Genk, die vorig jaar landskampioen geworden is. En wat lult die vent ook altijd maar van "het komt wel goed". Net als met Feyenoord vorig seizoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 00:53 

nielstil schreef:
Kunnen jullie Mario Been aub mee terug naar Nederland nemen? :/ 7e plek met Genk, die vorig jaar landskampioen geworden is. En wat lult die vent ook altijd maar van "het komt wel goed". Net als met Feyenoord vorig seizoen

Whahaha laat hem daar maar mooi zitten :lol: Stuur hem maar verder naar het Zuiden toe, of ik zie wel gebeuren dat NEC hem terughaalt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 02:03 

AZ en Twente verloren..

PSV grote winnaar van het weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:57 

Hardtraxx Veteran

Guidetti! :worship:
Wat een baasje is dat haha. Samen met Clasie geeft hij Feyenoord weer een gezicht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:50 

Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
Guidetti! :worship:
Wat een baasje is dat haha. Samen met Clasie geeft hij Feyenoord weer een gezicht!

Ik vind hem steeds irritanter worden. Er hoeft maar tegen hem/Feyenoord gefloten te worden en je moet hem es tekeer zien gaan tegen de scheids/grensrechter.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:50 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
AZ en Twente verloren..

PSV en Ajax grote winnaars van het weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

Armenteros :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 16:34 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Maar PSV heeft altijd aangegeven dat ze met hem door willen. Rutten heeft hem zo vaak gesteund (verslaving, dronken achter het stuur gepakt), hij mocht elke keer terug komen. Maar ze wilde hem nog geen contract geven omdat het nog niet eens zeker of ie wel op niveau terug komt. Dan lijkt het mij wel zo logisch dat je wacht tot je helemaal gerevalideerd bent (die PSV dus ook nog eens helemaal betaald heeft) en dan gaat kijken wat de mogelijkheden zijn bij PSV.

Geen contract = transfer vrij = jammer voor PSV. Heb al een doos cleanex richting eindhoven gestuurd om m'n morele steun te betuigen ^^

Iemand overigens nog naar een Beker wedstrijd geweest/van plan te gaan een dezer dagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 17:39 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
Mannonymous schreef:
Geen contract = transfer vrij = jammer voor PSV. Heb al een doos cleanex richting eindhoven gestuurd om m'n morele steun te betuigen ^^

Der bestaat ook nog iets als moraal :')

PSV moet niet zo zitten janken. Als ze die knul hadden willen hebben hadden ze 'm n contract aan moeten bieden. Hebben ze niet gedaan. Klaar. *mompelt iets over honden en potten*
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 17:57 

Hardtraxx Crew

Ben het helemaal met jou eens Project 141. Maar hij laatst heeft laten weten dat ie alleen onder Rutten bij PSV wil spelen en dan gaat ie naar Vitesse. Dan weet je ook wel hoe laat het is, omtrent Rutten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 18:05 

Hardtraxx Veteran

Laat Rutte eerst maar is leren de "s" normaal uit te spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Als jij leert hoe je 'eens' schrijft ;) :P

'eens'

zo geschreven :D

Nee maar snap echt niet dat iemand met zo'n functie en die zo vaak op tv komt geen spreekcursus neemt om dat slissen af te leren :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 18:12 

Hardtraxx Crew

*kuch* de Boer, wenkbrauwen *kuch*
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hoofdcoach schreef:
Project 141 schreef:
Als jij leert hoe je 'eens' schrijft ;) :P

'eens'

zo geschreven :D

Nee maar snap echt niet dat iemand met zo'n functie en die zo vaak op tv komt geen spreekcursus neemt om dat slissen af te leren :x :x

Ok als je het vanaf nu goed doet zal ik Fredje ff vragen :thumbup:

Ik zal is voor je gaan kijken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 21:46 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:

PSV heeft zo veel geduld met die knul, maar willen zichzelf toch ook een beetje indekken. Dus moet Reis er bij de eerste beste mogelijkheid hem er gewoon uitperen? Bij die club die zoveel voor jou doet?

Het is z'n goedrecht! PSV valt onder de sector 'slapers'. Ze wisten namelijk donders goed dat 'ie in overleg was met Vitesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:28 

Hardtraxx Crew

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH wat een uberdikke actie van AZ :worship: :worship: :worship: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:31 

Hardtraxx Elite

Wat een held, Alvarado _-_ !
Verbeek's hoofd spreekt boekdelen, schande, en niet afmaken! baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:36 

Artiest

Wat is er allemaal aan de hand? Iedereen heeft t er opeens over, maar wat is er aan de hand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

Esteban + veel
Terecht van Verbeek. BS van Nijhuis. En die mongool had wat mij betreft nog wel een paar trappen extra mogen krijgen. Afvoeren dat tuig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:38 

Aan het typen...

Skedoedelefloeps schreef:
Wat is er allemaal aan de hand? Iedereen heeft t er opeens over, maar wat is er aan de hand?

Persoon komt het veld op rennen en wil een karatetrap in Esteban zijn rug plaatsen. Esteban ziet dat net op tijd stapt uit en trapt de persoon 2x na. Esteban krijgt daarvoor rood en Verbeek heeft geen zin meer om verder te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

AZ gaat naar huis. Kan ik heel goed begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:41 

Artiest

Lees het net op teletekst, groot gelijk die Verbeek en Esteban, ik zou hem ook slaan. Wat een gek zeg, ik steun Verbeek. Stadionverbod voor die IQ loze walnoot aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:41 

Hardtraxx Crew

Zeer zeer terrecht dat AZ dit doet. Welke achterlijke mongool heeft daar ook ooit voor verzonne om er rood voor te geven. Zo wil je niet uit de beker vliegen, omdat 1 achterlijke mongool van ajax het veld op komt rennen en Esteban aanvalt. Mooie actie van AZ en verbeek!!!!
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 329  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic