Radio 1 maar ff aan om te kijken hoe m'n clubbie het doet en HOPLA goals vliegen erin. 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Wat een wedstrijd!
Pjieeeuwwwwww pjieeuuwwwwwwwww
Pjieeeuwwwwww pjieeuuwwwwwwwww
Douglas moest in het Nederlands elftal toch? 
leuk weekend weer! 
Iedereen vindt dat Ajax dramatisch bezig is dit seizoen (dat vind ik ook), maar ondanks dat staat we (virtueel) 6 punten achter op de nummer 1. Ajax heeft nu zelfs 1 punt meer dan vorig seizoen in de winterstop... KAMPIOENEN!!!!
Tweede seizoenshelft gaat wel lastig worden, omdat Ajax bij AZ, Twente, Feyenoord, Heerenveen en Vitesse op bezoek moet.
Iedereen vindt dat Ajax dramatisch bezig is dit seizoen (dat vind ik ook), maar ondanks dat staat we (virtueel) 6 punten achter op de nummer 1. Ajax heeft nu zelfs 1 punt meer dan vorig seizoen in de winterstop... KAMPIOENEN!!!!
Tweede seizoenshelft gaat wel lastig worden, omdat Ajax bij AZ, Twente, Feyenoord, Heerenveen en Vitesse op bezoek moet.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ajax heeft gewoon het geluk dat andere ploegen punten laten liggen overal, daardoor kan het nog altijd aanhaken. Want ik tel niet mee dat ze moeten aanhaken bij AZ (in dit tempo) want die zijn geen titelkandidaat voor mij.
3-2
!
Eerste helft was prachtig, tweede was van feyenoord kant een stuk minder.
Maar over het geheel, goede wedstrijd.
Eerste helft was prachtig, tweede was van feyenoord kant een stuk minder.
Maar over het geheel, goede wedstrijd.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Idd dan is alles compleetoostzaner wrote:Nu alleen psv nog ff verliezen!
NAC thuis altijd lastig zie je maar weer
Heerenveen thuis ook
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Helemaal niets, in Tukkerland! Hoppaaaaa.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
En AlkmaarSkedoedelefloeps wrote:Helemaal niets, in Tukkerland! Hoppaaaaa.
-
C
Maar wel in Heerenveen straks... in de spelersbus van PSV naar Eindhoven!
-
A
jode
een hoop tissues...Chris Two wrote:Maar wel in Heerenveen straks... in de spelersbus van PSV naar Eindhoven!
-
C
0-3..
haha!
haha!
rot heerenveen
had wel wat beters verwacht...
had wel wat beters verwacht...
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Almighty wrote:jode
Almighty wrote:hardcoresjors wrote: Let's go joden, Let's go!hardcoresjors wrote:JODEN!
Hoofdcoach wrote:Almighty wrote:jodeAlmighty wrote:hardcoresjors wrote: Let's go joden, Let's go!hardcoresjors wrote:JODEN!
-
A
Was al benieuwd wie er na mij Super Joden oid ging zeggenHoofdcoach wrote:Almighty wrote:jodeAlmighty wrote:hardcoresjors wrote: Let's go joden, Let's go!hardcoresjors wrote:JODEN!
Heerlijk voetbalweekend zo! Feyenoord was erg spannend; bedankt
Hopelijk nog even aan het doelsaldo werken in de tweede helft
Hopelijk nog even aan het doelsaldo werken in de tweede helft
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Heel raar voetbal weekend! Ik denk dat weinig mensen hun voorspellingen goed hebben.