Voor Dirkie 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
hij faalt m wel met 'ter nagedachtenis van'
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Haha heerlijk AZ gelijk gespeeld tegen excelsior! 
Hoeveel doelpunten was het verschil in doelsaldo tussen ajax en Lyon eigenlijk?
Heb het niet helemaal bij gehouden wanneer ze er nou eigenlijk uit vliegen, en wanneer ze door gaan?
Heb het niet helemaal bij gehouden wanneer ze er nou eigenlijk uit vliegen, en wanneer ze door gaan?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dit was idd al beter ja!Ramirez wrote:Haha heerlijk AZ gelijk gespeeld tegen excelsior!
-
A
Uit betrouwbare bronnen gehoord dat Ajax- RKC een uitslag van 7-1 gaat bevatten
Vul hem in bij je voetbalpoule zou ik zeggen.Almighty wrote:Uit betrouwbare bronnen gehoord dat Ajax- RKC een uitslag van 7-1 gaat bevatten
-
A
Toto staat
Excelcior - Heerenveen 0-5
5x Dost
!!
5x Dost
Dat is wel heel bruut!flevoboys wrote:Excelcior - Heerenveen 0-5
5x Dost!!
5 keer scoren!
Oh oh oh wat is die blind toch slecht
M'n stront is nog sneller
Hij is niet de enigeThe Anim0l wrote:Oh oh oh wat is die blind toch slecht
-
J
Anita ook al geblesseerd, maargoed gelukkig winterstop bijna en daarna is iedereen weer fit.
Hopelijk komt Assaidi naar Ajax, kan die Ebecilio ook optyfen.
Hopelijk komt Assaidi naar Ajax, kan die Ebecilio ook optyfen.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Heerlijk Utrecht Feyenoord 2-2 
Meh die 2-1 was mooi onterecht, mja ook weer lekker knullig gekeept door Mulder. Blijft een instabiel ventje.
Loop me nu echt dood te ergeren aan Giudetti, irritant gedrag van m. Pleur gewoon op en ga lekker voetballen man, overdreven theater...
Loop me nu echt dood te ergeren aan Giudetti, irritant gedrag van m. Pleur gewoon op en ga lekker voetballen man, overdreven theater...
Vink had tijdens de 2-1 best af mogen fluiten voor de actie tegen Clasie.
En vlak voor tijd had hij ook mogen fluiten voor het naar beneden trekken van Guidetti.
Maargoed verder was het spel van Feyenoord ook niet echt fantastisch te noemen.
Volgende week gewoon weer volle bak tegen Twente! De winterstop met een goed gevoel in gaan.
En vlak voor tijd had hij ook mogen fluiten voor het naar beneden trekken van Guidetti.
Maargoed verder was het spel van Feyenoord ook niet echt fantastisch te noemen.
Volgende week gewoon weer volle bak tegen Twente! De winterstop met een goed gevoel in gaan.
Twente heeft de neiging om de week goed te spelen, tegen Vitesse was het matig (met een beschamend defensief Vitesse), tegen Utrecht was het goed, tegen NEC kut, dus voor volgende week heb ik er weer vertrouwen in 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Chukkels wrote:En dat is 2
-
C
geweldig, zo'n oudje dat nog geniet..oostzaner wrote:voor hem?Almighty wrote:Voor Dirkie
http://www.dumpert.nl/mediabase/1460501 ... dheid.html
Maarre... Ado al rood?
-
C
Mooie 1-0!
-
C
Nac ook voor op AZ