Dankjewel allemaal voor het invullen, ben ik heel erg blij mee! 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Dit project slaat nergens op
. Je mag downloaden in Nederland. Dus hoe kan je Illigaal downloaden?
en stuur mij ook de linkSteffnov wrote: Pssst upload Dither - Epic Failure / They Deserve it en Detest - Rise Up EP ff
xD
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Je snapt heus wel de insteek.0xygen wrote:Dit project slaat nergens op. Je mag downloaden in Nederland. Dus hoe kan je Illigaal downloaden?
Ten eerste is het illegaal, als je toch bij de hand wil gaan lopen doen en ten tweede is het illegaal om software te downloaden.0xygen wrote:Dit project slaat nergens op. Je mag downloaden in Nederland. Dus hoe kan je Illigaal downloaden?
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Klaar is kees 
The Anim0l wrote:roberttt wrote:Doné
hangt van de software af wijsneusLyst wrote:Ten eerste is het illegaal, als je toch bij de hand wil gaan lopen doen en ten tweede is het illegaal om software te downloaden.0xygen wrote:Dit project slaat nergens op. Je mag downloaden in Nederland. Dus hoe kan je Illigaal downloaden?
Niet om te downloaden. Wel om te uploaden.Lyst wrote:Ten eerste is het illegaal, als je toch bij de hand wil gaan lopen doen en ten tweede is het illegaal om software te downloaden.0xygen wrote:Dit project slaat nergens op. Je mag downloaden in Nederland. Dus hoe kan je Illigaal downloaden?
-
A
Hier ooklivinforthemusic wrote: kan me niet meer herrineren dat ik nog een cd of dvd gekocht heb :')
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
80% van de antwoorden stond idd al goed hehe.
Films zijn een twijfel geval omdat je met de beveiliging zit.
*: Ja ik weet dat het veel complexer is maar heb geen zin om alle gevallen op te gaan noemen.
Dat is bij muziek zo. Bij betaalde* software mag je ook niet downloaden. Uploaden mag sowieso nooit.Steffnov wrote:Niet om te downloaden. Wel om te uploaden.Lyst wrote:Ten eerste is het illegaal, als je toch bij de hand wil gaan lopen doen en ten tweede is het illegaal om software te downloaden.0xygen wrote:Dit project slaat nergens op. Je mag downloaden in Nederland. Dus hoe kan je Illigaal downloaden?
Films zijn een twijfel geval omdat je met de beveiliging zit.
*: Ja ik weet dat het veel complexer is maar heb geen zin om alle gevallen op te gaan noemen.
20 GB Hardstyle + Hardcorehardcoresjors wrote: Ik download altijd![]()
Ik heb 15 GB aan hardcore op mijn computer gesorteerd op labels enz. als ik die allemaal had willen kopen was ik straatarm!
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
SMH wrote:Joykill wrote:Ingevuld
_theon_ wrote:20 GB Hardstyle + Hardcorehardcoresjors wrote: Ik download altijd![]()
Ik heb 15 GB aan hardcore op mijn computer gesorteerd op labels enz. als ik die allemaal had willen kopen was ik straatarm!
65 gig
Kom ik bijna aan, zal 55 zijn denk ik? (kan nu niet checken)hardaddict wrote:_theon_ wrote:20 GB Hardstyle + Hardcorehardcoresjors wrote: Ik download altijd![]()
65 gig
The Anim0l wrote:roberttt wrote:Doné