Splitten, kan toch onbeperkt binnenhalen 
Oh, klopt hoorAlmighty wrote:Splitten, kan toch onbeperkt binnenhalen
Oh, klopt hoorAlmighty wrote:Splitten, kan toch onbeperkt binnenhalen
Megaupload > ALL. Naja Torrents > allSteffnov wrote:Oh, klopt hoorAlmighty wrote:Splitten, kan toch onbeperkt binnenhalenAlleen het verzamelen van meerdere links is...meer werk xD ah well, Zippy > all
Zippy > Megaupload.0xygen wrote:Megaupload > ALL. Naja Torrents > allSteffnov wrote:Oh, klopt hoorAlmighty wrote:Splitten, kan toch onbeperkt binnenhalenAlleen het verzamelen van meerdere links is...meer werk xD ah well, Zippy > all
Dit ook ja.Draidy wrote:Als die sites nou eens met zippy zouden uploaden, maar dat is niet zo want ze willen ook een beetje verdienen, dat doen ze door mensen lid te laten worden van filesonic via hen.
Toch maar eens op nextgenupdate kijken voor filesonic acc
Ik ben 99% uploaderSteffnov wrote:Ben ik toch benieuwd waarom jij de voorkeur geeft aan MU. Als uploader is MU misschien beter (doordat je makkelijk bij je files kan), maar voor het downloaden verslaat geen site als deze Zippy. En as i said...ligt aan de torrent.
Dit ook ja.Draidy wrote:Als die sites nou eens met zippy zouden uploaden, maar dat is niet zo want ze willen ook een beetje verdienen, dat doen ze door mensen lid te laten worden van filesonic via hen.
Toch maar eens op nextgenupdate kijken voor filesonic acc
Ahja, dan kan ik het begrijpen0xygen wrote:[Ik ben 99% uploader. Downloads doe ik met torrent.
Die 1% dat ik download gebruik ik megaupload dus als nog vind ik die de beste (heb ook andere geprobeerd)Steffnov wrote:Ahja, dan kan ik het begrijpen0xygen wrote:[Ik ben 99% uploader. Downloads doe ik met torrent.
Maar we hebben het in deze thread over downloaden, niet over uploaden
Doe ik ook, alleen spotnet doet het niet bij me, nog alternatieven?Almighty wrote:Nieuwsgroepen
Spotnet alternatief:Draidy wrote:Doe ik ook, alleen spotnet doet het niet bij me, nog alternatieven?Almighty wrote:Nieuwsgroepen
Verder zou ik 2mb/s nieuwsserver moeten hebben maar met grabit kom ik maar tot 250kb/s helaas
Had zelfde hahalivinforthemusic wrote:is maar 10 seconde werk :')
alle goede antwoorden staan er al haha
Maar bij vraag 5...waar is antwoord 10 jaar geleden?
kan me niet meer herrineren dat ik nog een cd of dvd gekocht heb :')