Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
http://sportnieuws.nl/ek-2016/zo-kutpoulesysteem-uefa-beter/

Het probleem hiermee is dat het commercieel een stuk minder aantrekkelijk is omdat de minder goede landen dan maar 2 wedstrijdjes spelen. Ook is dat gewoon kut om na 2 wedstrijden al je spullen te moeten pakken en naar huis te gaan.

Poules van 4 zijn mijns inziens perfect.

EDIT: ik moet beter lezen. Ziet eruit als een goed systeem ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik heb de Belgen tot de halve finale laten komen. Tegen Kroatië vliegen ze eruit denk ik.
Tot de halve finale is te makkelijk, Hongarije en Wales :lol:


Hmm ik denk dat ze zeker tegen Hongarije echt alles uit de kast moeten halen. De Hongaren waren al geplaatst, maar gingen toch tegen Portugal nog zeker voor de winst imo. Oké dat het na 70/57 minuten over was kan ik me alles bij voorstellen, omdat ze het beide wel goed vonden. Wales lijkt mij wel een stuk makkelijker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De keeper van Hongarije :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2016 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
De keeper van Hongarije :worship:


Waarom heeft die eigenlijk een lange broek aan? Vorige wedstrijd had hij het er goed warm in zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2016 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Stefann4 schreef:
De keeper van Hongarije :worship:


Waarom heeft die eigenlijk een lange broek aan? Vorige wedstrijd had hij het er goed warm in zo te zien.

Hij is mega bijgelovig.

Citaat:
He started wearing the grey tracksuit trousers 20 years ago at his hometown club Haladas, where he plays now.
'We were fighting relegation. I wore black leggings but for some reason they were not clean so the kit man brought me some grey ones, and they turned out to be really lucky. We went nine matches without defeat and I conceded only two goals.'

He also says he feels more comfortable in them. 'I'm a goalie, not a top model,' he added. 'It's essentially a question of comfort, and I take a size above to make movement easier.
'I tried shorts during my spells in Germany and England but it didn't suit me. The end result is more important than your look.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2016 12:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Baas, die schijnpass ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2016 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen die de bal door zijn eigen benen achteruit gooide ging ik ook helemaal stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Italië :worship: Wat een heerlijk elftal blijft het toch, worden nooit tot de favorieten gerekend maar komen toch altijd ver en zorgen toch altijd voor verrassingen, en nu ook nog eens met goed spel.

Ik hoopte van te voren dat ze het ek gingen winnen, maar mocht Duitsland hem winnen verdien ik een lekker zakcentje voor mn vakantie, dus ben toch een beetje in dubio voor de kwartfinale :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:21 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spanje was niet zichzelf, Iniesta niet zichzelf, moeite met het compacte georganiseerde spel van de Italianen. Mooi systeem wat echt perfect is voor teams waar de kwaliteiten van de individuen minder zijn dan van de tegenstander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaa Ronaldo met zn arrogante kop en praatjes, bakt er tot nog toe helemaal niks van :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik moet me eigenlijk helemaal niet verlagen tot dit niveau, maar ik vind het voor jou toch wel heel lekker dat Messi zijn penalty ook miste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pelle :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Unknown schreef:
Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaa Ronaldo met zn arrogante kop en praatjes, bakt er tot nog toe helemaal niks van :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik moet me eigenlijk helemaal niet verlagen tot dit niveau, maar ik vind het voor jou toch wel heel lekker dat Messi zijn penalty ook miste.


Heb het niet eens gezien, anders had ik ff een potje mee zitten janken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Unknown schreef:
Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaa Ronaldo met zn arrogante kop en praatjes, bakt er tot nog toe helemaal niks van :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik moet me eigenlijk helemaal niet verlagen tot dit niveau, maar ik vind het voor jou toch wel heel lekker dat Messi zijn penalty ook miste.

En nu stopt bij het nationale team, brulbek. Wat dat betreft heeft Ronaldo toch een wat sterkere mentaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 finales tegenover 1 finale :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
4 finales tegenover 1 finale :yes:


Wat heeft dat er mee te maken? Is toch diep triest als je als voetballer niet wint er dan maar mee stopt, hoe moeten Bale en Ronaldo zich dan wel niet voelen. Een echte voetballer met winnaarsmentaliteit gaat er gewoon mee door en doet er alles aan om wel die finale te winnen.

Misschien die Messi/Anti-Ronaldo bril eens afdoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ook echt een gebrek aan winnaarsmentaliteit. Snap dat het frustrerend is dat iedereen kijkt naar hem om het hele nationale team mee op sleeptouw te nemen en vervolgens in de finale het team finaal door de grond zakt. Spelers als Higuain en Aguëro hadden nog geen skippybal erin geschoten die finale. Maar toch, handdoek in de ring gooien is wel heel makkelijk, bah. Neemt niet weg dat Messi nog steeds de beste aller tijden is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Unknown schreef:
4 finales tegenover 1 finale :yes:


Wat heeft dat er mee te maken? Is toch diep triest als je als voetballer niet wint er dan maar mee stopt, hoe moeten Bale en Ronaldo zich dan wel niet voelen. Een echte voetballer met winnaarsmentaliteit gaat er gewoon mee door en doet er alles aan om wel die finale te winnen.

Misschien die Messi/Anti-Ronaldo bril eens afdoen.


Ik heb gewoon altijd een hekel aan Ronaldo gehad, ook toen Messi nog niet eens gedebuteerd had bij Barcelona en Argentinië of ik Messi überhaupt nog niet eens kende en ja nu zij beide op eenzame hoogte staan qua beste spelers ter wereld, heb ik meer met Messi..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IJsland :worship: :worship: :worship: .
Engeland :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 01:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
4 finales tegenover 1 finale :yes:

Wtf boeit dat nou weer :') Alsof Ronaldo nooit tegenslag gehad heeft. En ook al was dat niet zo, het blijft gewoon zwak van Messi dit.

OT: IJsland :worship: Wat speelde die Sigurdsson (de verdediger) ook een geweldige wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ijslanders zijn bazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 12:09 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
4 finales tegenover 1 finale :yes:

Alsof je dat kunt vergelijken. Een Copa-finale met Argentinië is veel makkelijker dan een EK-finale met Portugal.

Verder snap ik niet waarom heel veel mensen niet kunnen genieten van beide fenomenen. In mijn ogen mogen we heel blij zijn dat wij deze wereldvoetballers bewust kunnen meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Unknown schreef:
4 finales tegenover 1 finale :yes:

Alsof je dat kunt vergelijken. Een Copa-finale met Argentinië is veel makkelijker dan een EK-finale met Portugal.

Verder snap ik niet waarom heel veel mensen niet kunnen genieten van beide fenomenen. In mijn ogen mogen we heel blij zijn dat wij deze wereldvoetballers bewust kunnen meemaken.


Ik zeg ook nergens dat ik niet kan genieten van Ronaldo. Ik vind hem alleen een zeer arrogante naar narcistisch neigende kwal. En volgens mij mag ik dat best vinden en daar heb ik zo mijn redenen voor, zoals wat ie laatst zei na IJsland of de eerste CL finale tussen Atletico en Real, waarin hij bij 3-1 stand een strafschop nam en dan als een geweldige mafkees net doet alsof hij de belangrijkste goal van de wedstrijd heeft gemaakt, terwijl die de gehele wedstrijd geen deuk in een pakje boter schoot.
En ik heb al aangegeven dat een bepaalde vorm van arrogantie best mag en daar heb ik ook geen enkel probleem mee, misschien wel graag zelfs. Alleen zo'n situatie als die na IJsland en CL finale vind ik gewoon een hele slechte vorm van arrogantie.

Messi is misschien zelfs wel echt precies andersom, die zou van mij part best wat meer arrogantie mogen tonen, maar die is naar mijn idee echt veeeeeeeeel te nederig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 20:28 
 
Hardtraxx Elite

--
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic