Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 11:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nou mensen, ondanks het ontbreken van het Nederlands elftal zullen er vast nog genoeg mensen kijken en genieten van landen als Albanië en Noord-Ierland. Hier kan erover gediscussieerd worden.

Ik denk zelf dat Frankrijk de titel pakt, maar ik hoop op Italië (van de kanshebbers). Verder juich ik toch wel een beetje voor Ierland :) Zou het ook wel leuk vinden als Kroatië ver komt, mooi elftal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Kroatië inderdaad ook een leuke ploeg, hoop dat ze ver komen. Ik heb die Duitsers als winnaar, al heb ik geen 1 titelfavoriet echt leuk zien spelen tot nu toe. Verder moet Noord-Ierland ver komen, wat een heerlijke fans hebben die. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Persoonlijk denk ik dat Duitsland de grootste kans maakt om de titel te pakken.
Overigens vind ik het tot nu toe een dodelijk saai EK, buiten het feit dat wij niet mee doen >.< Die 1-0 wedstrijdjes zijn echt slaapverwekkend.

Hopen dat het na de groepsfase interessant gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 11:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

@Chasin

Dat zeker, maar ze kunnen er helaas helemaal niks van :P België stelde overigens wel erg teleur gister, ik had al niet verwacht dat ze heel ver zouden komen, maar ik zie ze zo ook niet van Ierland winnen als die er weer zo vol voor gaan als gister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Wilmots is ook echt een tactisch onbenul. Had Carrasco en Dembele sowieso laten beginnen. Die blonde dweil van een Fellaini heb je niks aan. Lukaka en De Bruyne verdienden ook de drakenmuts. Overigens wel genoten van Pelle :thumbsup: . En ik zie Ierland inderdaad punten pakken tegen België als de Belgen zo inspiratieloos als gister voetballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oranje denk ik in de kwartfinales eruit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

België heeft ontzettend veel topspelers, maar is totaal geen team. Daarbij ook niet de spelers opgesteld die ikzelf voor ogen had. Carasco en Dembele mis je echt in de basis en de Bruyne hoort gewoon op 10 te spelen.

Tot op heden vind ik het een leuk EK, ondanks de afwezigheid van het Nederlands elftal. Zo tijdens de tentamenweek, is zelfs Albanië - Zwitserland een interessante wedstrijd. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik support Wales, maar verwacht dat Duitsland wel weer zal winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10x naar Kroatië op vakantie geweest, dus de sjaaltjes en Modric-shirts zijn uit de kast gehaald xd
Ik zie ze ook nog wel ver komen, maar niet voor de winst. Ik gok Duitsland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben 10x naar Turkije op vakantie geweest, maar die staan niet echt hoog op het lijstje van support. xd

Doe mij de Ieren maar, Duitsland vind ik ook nog wel tof en mogen van mij het EK wel winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou me er niet superveel mee bezig maar op basis van vorige toernooien gok ik op Duitsland. België en Frankrijk mogen van mij ook wel winnen. En landjes als Ierland etc gun ik het helemaal, maar dat is een beetje onwaarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik ben 10x naar Turkije op vakantie geweest, maar die staan niet echt hoog op het lijstje van support. xd

:lol:

Ik denk dat Frankrijk of Duitsland Europees kampioen wordt. Ierland is idd een leuk team, maar dat Zweden is wel echt een dramatisch elftal zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben voor de Kroaten :). Spelen bijna altijd leuk voetbal, maar komen bijna nooit verder dan een 1/8 of kwartfinale op een eindtoernooi. Zou mooi zijn als ze het dit keer ver schoppen, maar waarschijnlijk wordt het toch Spanje, Italië of Duitsland die met de titel aan de haal gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Engeland komt goed weg. EK van de late goals. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt jammer voor Wales.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 20:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Engeland komt goed weg. EK van de late goals. :P

En allemaal in mijn nadeel verdomme xd Of beter gezegd allemaal in het voordeel van m'n poulegenoten. Mooi voor Noord - Ierland net trouwens, nu hebben die supporters zelfs een reden om te feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

EK valt echt tegen, geen ploegen die er bovenuit steken. Daarbij al veel dramatische wedstrijden mogen aanschouwen. Allemaal wel hard werken maar niet kunnen voetballen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaa Ronaldo met zn arrogante kop en praatjes, bakt er tot nog toe helemaal niks van :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaa Ronaldo met zn arrogante kop en praatjes, bakt er tot nog toe helemaal niks van :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik snap oprecht niet waarom mensen zo erg hopen dat Ronaldo faalt. Als voetballiefhebber moet je toch gewoon genieten van zo'n wereldvoetballer.

Helaas heeft hij het vandaag niet kunnen doen. Ik zie hem graag Portugal naar de beker schieten. Gun zo'n wereldvoetballer het succes met het nationale team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal gesproken ben ik het volledig met je eens, dat meen ik serieus, maar deze man gedraagt zich keer op keer weer als een klein verwaand kind. Elke keer als ik denk dat ik hem iets gun, zorgt hij er bij mij iig weer voor na bepaalde uitspraken dat ik weer een enorme afkeer krijg naar die jongen.
Zo'n opmerkingen die hij maakt na IJsland vind ik gewoon triest. Hou dat soort uitspraken gewoon voor je.
Dat hij zichzelf de beste voetballer bijvoorbeeld van de laatste 20 jaar noemt kan ik nog best in komen en dat soort arrogantie hou ik dan op zich wel weer van, want dat soort uitspraken zou Zlatan ook kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

off-topic/ek-2016-topic-t46697.html?hilit=ek 2016

Was al een topic van, maar ben niet boos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelofelijk dat Will Grigg geen enkele minuut heeft mogen spelen. Dan snap je er als bondscoach echt helemaal niets van. Geef alle geweldige supporters van Noord-Ierland minimaal één minuutje Will Grigg. Dat verdienen ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Ongelofelijk dat Will Grigg geen enkele minuut heeft mogen spelen. Dan snap je er als bondscoach echt helemaal niets van. Geef alle geweldige supporters van Noord-Ierland minimaal één minuutje Will Grigg. Dat verdienen ze.

Hij schiet er in de achtste finales 3 in.
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic