Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon ik ook met m'n hoofd niet bij. Groot volksfeest (nog meer dan nu) als die man 5 minuten speeltijd krijgt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 22:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Italië - Spanje komt eraan :surrender: :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kroatië - Spanje was wel de mooiste wedstrijd tot nu toe seg! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 23:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kroatië :worship: Had zelf 1-1 ingevuld voor de poule dus ik baalde wel een klein beetje van die late treffer, maar ik gun het ze van harte. Wel sick dat we de finale van vorig jaar al in de 2e ronde hebben (zegt ook genoeg over dat kromme systeem).

Overigens is er dus nog een kans voor Will Grigg! Hopen dat ze gewoon 5-0 achter komen ofzo, dan zal die coach het toch wel aandurven zou je zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, want ik Will Grigg nog wel zien spelen, lijkt me wel gaaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 04:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Grappig hoe een collega van me (Turks) opeens van geen hoop naar feestelijk gaat :P

Terwijl ze nu nog moeten hopen dat niet dat de beide derden van poule E & F 4 punten krijgen maar hooguit een er van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 11:26 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 11:37 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Waar de fuck slaat deze loting op?
Aan de rechterkant Italië - SPanje, de winnaar daarvan speelt tegen Duitsland, daarvan de winnaar tegen Frankrijk en dan de finale. Hoe krom wil je het hebben? Terwijl de Belgen bijv. allemaal van die slappe landen tegenkomen. man, man, man dit lijkt nergens op. Nu krijg je grote wedstrijden voor de halve finales en kunnen deze landen niet groeien in het toernooi.


Loting...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Waar de fuck slaat deze loting op?
Aan de rechterkant Italië - SPanje, de winnaar daarvan speelt tegen Duitsland, daarvan de winnaar tegen Frankrijk en dan de finale. Hoe krom wil je het hebben? Terwijl de Belgen bijv. allemaal van die slappe landen tegenkomen. man, man, man dit lijkt nergens op. Nu krijg je grote wedstrijden voor de halve finales en kunnen deze landen niet groeien in het toernooi.


Moeten die grote landen als Spanje en Engeland maar geen tweede worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Terwijl de Belgen bijv. allemaal van die slappe landen tegenkomen. man, man, man dit lijkt nergens op. Nu krijg je grote wedstrijden voor de halve finales en kunnen deze landen niet groeien in het toernooi.


België kan ook gewoon Portugal en Kroatië tegenkomen hoor. Dit is gewoon loting, is door niks beïnvloed en het is wat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf Hongarije. Beste wedstrijd van het EK so far, eindig je de laatste 15-20 minuten met letterlijk NIKS doen. Dan lig je er wat mij betreft verdiend uit. Jammer, ik had graag gehad dat Portugal naar huis zou moeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Wtf Hongarije. Beste wedstrijd van het EK so far, eindig je de laatste 15-20 minuten met letterlijk NIKS doen. Dan lig je er wat mij betreft verdiend uit. Jammer, ik had graag gehad dat Portugal naar huis zou moeten.

Hongarije is zelfs groepswinnaar.

Wat een drama-systeem trouwens met die beste nummers 3. Dat betekent dat er slechts 2 van de 6 nummers 3 naar huis gaan. Portugal had er van mij ook uit gemogen, 3x gelijk spelen in de makkelijkste poule >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
BuzzLightyear schreef:
Wtf Hongarije. Beste wedstrijd van het EK so far, eindig je de laatste 15-20 minuten met letterlijk NIKS doen. Dan lig je er wat mij betreft verdiend uit. Jammer, ik had graag gehad dat Portugal naar huis zou moeten.

Hongarije is zelfs groepswinnaar.

Wat een drama-systeem trouwens met die beste nummers 3. Dat betekent dat er slechts 2 van de 6 nummers 3 naar huis gaan. Portugal had er van mij ook uit gemogen, 3x gelijk spelen in de makkelijkste poule >.<

Dat is natuurlijk gedaan omdat je altijd een veelvoud van 8 in de de eindrondes moet hebben.
Wordt een lastig toernooi als je met 12 overblijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja snap ik maar dan hadden ze gewoon 8 poules moeten doen, of beter 4 zoals elk EK
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
BuzzLightyear schreef:
Wtf Hongarije. Beste wedstrijd van het EK so far, eindig je de laatste 15-20 minuten met letterlijk NIKS doen. Dan lig je er wat mij betreft verdiend uit. Jammer, ik had graag gehad dat Portugal naar huis zou moeten.

Hongarije is zelfs groepswinnaar.

Zo dan, geen idee waar die brainfart van me vandaan kwam. Maar dan nog blijf ik erbij dat ze het laatste deel van de wedstrijd beter met z'n allen een spelletje Skip-Bo hadden kunnen spelen op de middenstip.
Chroman schreef:
Wat een drama-systeem trouwens met die beste nummers 3. Dat betekent dat er slechts 2 van de 6 nummers 3 naar huis gaan. Portugal had er van mij ook uit gemogen, 3x gelijk spelen in de makkelijkste poule >.<

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ja snap ik maar dan hadden ze gewoon 8 poules moeten doen, of beter 4 zoals elk EK

Met 4 poules ben ik t eens, maar 8 poules van 3 of 8 poules van 4 zijn nou ook niet echt ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 21:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://sportnieuws.nl/ek-2016/zo-kutpou ... efa-beter/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
http://sportnieuws.nl/ek-2016/zo-kutpoulesysteem-uefa-beter/

Dit is geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wales - Noord Ierland wordt een geweldig voetbalfeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ierland en Noord-Ierland :worship: . Enige wat positief is aan de beste 4 nummers drie laten doorgaan. Vanavond in een Ierse pub naar Ierland gekeken, wat een volksfeest joh. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 06:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

België door en zondag tegen Hongarije. Ik ben echt benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

België zal wel ver komen, die verliespartij tegen Italië heeft goed uitgepakt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 11:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Toch geloof ik niet in de Belgen voor de Europese titel, sterker nog ik denk dat ze zelfs in dit schema de finale niet halen. Spelen echt ongelooflijk zwak (op de 2e helft tegen Ierland na waar ze ook veel meer ruimte kregen). Laten we eerlijk wezen, die afgekeurde goal van Zlatan had gewoon moeten tellen en dan had België er waarschijnlijk zelfs al uit gelegen na de eerste ronde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de Belgen tot de halve finale laten komen. Tegen Kroatië vliegen ze eruit denk ik.
Tot de halve finale is te makkelijk, Hongarije en Wales :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 11:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tegen Wales moet ik het ook nog maar zien. Hongarije moet nog net lukken :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic