Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Kon ik ook met m'n hoofd niet bij. Groot volksfeest (nog meer dan nu) als die man 5 minuten speeltijd krijgt..
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Italië - Spanje komt eraan :surrender: :surrender: :surrender:
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 20 hours ago
Kroatië - Spanje was wel de mooiste wedstrijd tot nu toe seg! :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Kroatië :worship: Had zelf 1-1 ingevuld voor de poule dus ik baalde wel een klein beetje van die late treffer, maar ik gun het ze van harte. Wel sick dat we de finale van vorig jaar al in de 2e ronde hebben (zegt ook genoeg over dat kromme systeem).

Overigens is er dus nog een kans voor Will Grigg! Hopen dat ze gewoon 5-0 achter komen ofzo, dan zal die coach het toch wel aandurven zou je zeggen...
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ja, want ik Will Grigg nog wel zien spelen, lijkt me wel gaaf :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Grappig hoe een collega van me (Turks) opeens van geen hoop naar feestelijk gaat :P

Terwijl ze nu nog moeten hopen dat niet dat de beide derden van poule E & F 4 punten krijgen maar hooguit een er van.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
-
Last edited by Andromeda on 26 Jun 2022 18:10, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Andromeda wrote:Waar de fuck slaat deze loting op?
Aan de rechterkant Italië - SPanje, de winnaar daarvan speelt tegen Duitsland, daarvan de winnaar tegen Frankrijk en dan de finale. Hoe krom wil je het hebben? Terwijl de Belgen bijv. allemaal van die slappe landen tegenkomen. man, man, man dit lijkt nergens op. Nu krijg je grote wedstrijden voor de halve finales en kunnen deze landen niet groeien in het toernooi.
Loting...
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Andromeda wrote:Waar de fuck slaat deze loting op?
Aan de rechterkant Italië - SPanje, de winnaar daarvan speelt tegen Duitsland, daarvan de winnaar tegen Frankrijk en dan de finale. Hoe krom wil je het hebben? Terwijl de Belgen bijv. allemaal van die slappe landen tegenkomen. man, man, man dit lijkt nergens op. Nu krijg je grote wedstrijden voor de halve finales en kunnen deze landen niet groeien in het toernooi.
Moeten die grote landen als Spanje en Engeland maar geen tweede worden..
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Andromeda wrote:Terwijl de Belgen bijv. allemaal van die slappe landen tegenkomen. man, man, man dit lijkt nergens op. Nu krijg je grote wedstrijden voor de halve finales en kunnen deze landen niet groeien in het toernooi.
België kan ook gewoon Portugal en Kroatië tegenkomen hoor. Dit is gewoon loting, is door niks beïnvloed en het is wat het is.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Wtf Hongarije. Beste wedstrijd van het EK so far, eindig je de laatste 15-20 minuten met letterlijk NIKS doen. Dan lig je er wat mij betreft verdiend uit. Jammer, ik had graag gehad dat Portugal naar huis zou moeten.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
BuzzLightyear wrote:Wtf Hongarije. Beste wedstrijd van het EK so far, eindig je de laatste 15-20 minuten met letterlijk NIKS doen. Dan lig je er wat mij betreft verdiend uit. Jammer, ik had graag gehad dat Portugal naar huis zou moeten.
Hongarije is zelfs groepswinnaar.

Wat een drama-systeem trouwens met die beste nummers 3. Dat betekent dat er slechts 2 van de 6 nummers 3 naar huis gaan. Portugal had er van mij ook uit gemogen, 3x gelijk spelen in de makkelijkste poule >.<
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Chroman wrote:
BuzzLightyear wrote:Wtf Hongarije. Beste wedstrijd van het EK so far, eindig je de laatste 15-20 minuten met letterlijk NIKS doen. Dan lig je er wat mij betreft verdiend uit. Jammer, ik had graag gehad dat Portugal naar huis zou moeten.

Wat een drama-systeem trouwens met die beste nummers 3. Dat betekent dat er slechts 2 van de 6 nummers 3 naar huis gaan. Portugal had er van mij ook uit gemogen, 3x gelijk spelen in de makkelijkste poule >.<
Dat is natuurlijk gedaan omdat je altijd een veelvoud van 8 in de de eindrondes moet hebben.
Wordt een lastig toernooi als je met 12 overblijft.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Ja snap ik maar dan hadden ze gewoon 8 poules moeten doen, of beter 4 zoals elk EK
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Chroman wrote:
Zo dan, geen idee waar die brainfart van me vandaan kwam. Maar dan nog blijf ik erbij dat ze het laatste deel van de wedstrijd beter met z'n allen een spelletje Skip-Bo hadden kunnen spelen op de middenstip.
Chroman wrote:Wat een drama-systeem trouwens met die beste nummers 3. Dat betekent dat er slechts 2 van de 6 nummers 3 naar huis gaan. Portugal had er van mij ook uit gemogen, 3x gelijk spelen in de makkelijkste poule >.<
:yes:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Chroman wrote:Ja snap ik maar dan hadden ze gewoon 8 poules moeten doen, of beter 4 zoals elk EK
Met 4 poules ben ik t eens, maar 8 poules van 3 of 8 poules van 4 zijn nou ook niet echt ideaal.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
TiMOTHYb wrote:http://sportnieuws.nl/ek-2016/zo-kutpoulesysteem-uefa-beter/
Dit is geniaal :worship:
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Wales - Noord Ierland wordt een geweldig voetbalfeest.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Ierland en Noord-Ierland :worship: . Enige wat positief is aan de beste 4 nummers drie laten doorgaan. Vanavond in een Ierse pub naar Ierland gekeken, wat een volksfeest joh. :P
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 20 hours ago
België door en zondag tegen Hongarije. Ik ben echt benieuwd!
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
België zal wel ver komen, die verliespartij tegen Italië heeft goed uitgepakt. xd
Bierkoning
last seen 14 days ago
Toch geloof ik niet in de Belgen voor de Europese titel, sterker nog ik denk dat ze zelfs in dit schema de finale niet halen. Spelen echt ongelooflijk zwak (op de 2e helft tegen Ierland na waar ze ook veel meer ruimte kregen). Laten we eerlijk wezen, die afgekeurde goal van Zlatan had gewoon moeten tellen en dan had België er waarschijnlijk zelfs al uit gelegen na de eerste ronde.
Last edited by Pommer on 23 Jun 2016 11:49, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Ik heb de Belgen tot de halve finale laten komen. Tegen Kroatië vliegen ze eruit denk ik.
Tot de halve finale is te makkelijk, Hongarije en Wales :lol:
Bierkoning
last seen 14 days ago
Tegen Wales moet ik het ook nog maar zien. Hongarije moet nog net lukken :P