Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende

Welke van deze drugs heb je wel eens gebruikt?
Alcohol 22%  22%  [ 119 ]
Cafeïne 18%  18%  [ 97 ]
Tabak 15%  15%  [ 84 ]
Cannabis (Hasj/Wiet) 16%  16%  [ 85 ]
XTC (MDMA) 13%  13%  [ 70 ]
Speed 7%  7%  [ 38 ]
Cocaïne 4%  4%  [ 23 ]
GHB 1%  1%  [ 7 ]
Paddo's 4%  4%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 542
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:10 
 

Olijfboompje schreef:
Banaanslak schreef:
Taxi schreef:
Wil ook wel een keer pep proberen, maar ben er nogal angstig voor dingen in mijn neus te douwen. Zal vast een domme vraag zijn maar heeft een bommetje dezelfde uitwerking?

Ja, duurt alleen langer voordat het werkt en je hebt meer nodig om hetzelfde gevoel als snuiven te ervaren.

En daarnaast heeft oraal een veel langere werkingsduur.

Wat de kans op plafonddienst aanzienlijk vergroot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Wil ook wel een keer pep proberen, maar ben er nogal angstig voor dingen in mijn neus te douwen. Zal vast een domme vraag zijn maar heeft een bommetje dezelfde uitwerking?


Ik heb op Intents ook gewoon Bommetjes gedaan, had gewoon 200mg in een capsulletje gedaan thuis :D
Vond de werking, heldig en lekker lang. echt aanrader. Om meer van het feest te genieten dan van je zelf. Want met pillen ga ik uiteindelijk meer van mezelf genieten dan van het feest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, wat vullen jullie elkaar goed aan. Jullie zouden zo broers kunnen zijn: Olijfboom & Banaanslak, introducing you to the world of drugs! :lol:

Ik vind snuiveng veel vetter dan pep imho. Er is niks raars aan en met kleine hoeveelheden is de kans op schade gering. Echter, als je wekelijks snuift dan kun je wel problemen krijgen. Maar het gevoel (behalve de smaak) is zo vet bij snuiven.

Maar als ik in jouw schoenen stond, dan zou ik eerst even een bommetje proberen. Als je dat dan al leuk genoeg vind, why change a winning team? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha mooi gezegd Chris! :thumbup:

Ja ik had hetzelfde als Taxi, gewoon het idee van snuiven vind ik niks. Dus wilde gewoon een bommetje doen.
En de werking was voor mij perfect, dus defqon ga ik dat ook zeker doen en zeker niet snuiven. ;)
Dat zit gewoon tussen me oren dat ik dat niet wil doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begon overigen ook met bommetjes, vond vroeger het idee van snuiven ook totaal niet interessant. Maar goed, tot ik verhalen heb gehoord van bepaalde mensen, begon het toch wel een beetje te kriebelen. En besloot ik om een keer te proberen. Dat pakte verrassend goed uit en daardoor konden mijn vooroordelen over snuiven meteen de prullenbak in. Het heeft er wel voor gezorgd dat ik van m'n principes ben afgestapt (neusgat is ene uitgang, geen ingang), maar ik ben er wel blij mee dat ik dat gedaan heb. Dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Ik ben wel zo'n iemand die wel eens nieuwe dingen wil uitproberen en dit was er uiteindelijk 1 van. Dingen die ik voor 90% zekerheid niet wil proberen, worden door mij toch wel eens in overweging genomen om het wél te doen. Hier viel onder andere snuiven onder en sommige drugs. Echter dingen die ik met 100% zekerheid NIET wil doen, gebeuren ook niet. Denk hierbij aan injecteren, pluggen en drugs als Crystal Meth en heroïne. Dat zijn zekerheidsprincipes waar ik sowieso niet van af wil stappen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik begon overigen ook met bommetjes, vond vroeger het idee van snuiven ook totaal niet interessant. Maar goed, tot ik verhalen heb gehoord van bepaalde mensen, begon het toch wel een beetje te kriebelen. En besloot ik om een keer te proberen. Dat pakte verrassend goed uit en daardoor konden mijn vooroordelen over snuiven meteen de prullenbak in. Het heeft er wel voor gezorgd dat ik van m'n principes ben afgestapt (neusgat is ene uitgang, geen ingang), maar ik ben er wel blij mee dat ik dat gedaan heb. Dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Ik ben wel zo'n iemand die wel eens nieuwe dingen wil uitproberen en dit was er uiteindelijk 1 van. Dingen die ik voor 90% zekerheid niet wil proberen, worden door mij toch wel eens in overweging genomen om het wél te doen. Hier viel onder andere snuiven onder en sommige drugs. Echter dingen die ik met 100% zekerheid NIET wil doen, gebeuren ook niet. Denk hierbij aan injecteren, pluggen en drugs als Crystal Meth en heroïne. Dat zijn zekerheidsprincipes waar ik sowieso niet van af wil stappen. ^^

Het meisje waar ik op val heeft mij dat ten strengste verboden :P

Ik snap haar wel :D

Banaanslak & Olijfboompje, people with weird names and weird tastes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Ik begon overigen ook met bommetjes, vond vroeger het idee van snuiven ook totaal niet interessant. Maar goed, tot ik verhalen heb gehoord van bepaalde mensen, begon het toch wel een beetje te kriebelen. En besloot ik om een keer te proberen. Dat pakte verrassend goed uit en daardoor konden mijn vooroordelen over snuiven meteen de prullenbak in. Het heeft er wel voor gezorgd dat ik van m'n principes ben afgestapt (neusgat is ene uitgang, geen ingang), maar ik ben er wel blij mee dat ik dat gedaan heb. Dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Ik ben wel zo'n iemand die wel eens nieuwe dingen wil uitproberen en dit was er uiteindelijk 1 van. Dingen die ik voor 90% zekerheid niet wil proberen, worden door mij toch wel eens in overweging genomen om het wél te doen. Hier viel onder andere snuiven onder en sommige drugs. Echter dingen die ik met 100% zekerheid NIET wil doen, gebeuren ook niet. Denk hierbij aan injecteren, pluggen en drugs als Crystal Meth en heroïne. Dat zijn zekerheidsprincipes waar ik sowieso niet van af wil stappen. ^^

Het meisje waar ik op val heeft mij dat ten strengste verboden :P

Ik snap haar wel :D

Banaanslak & Olijfboompje, people with weird names and weird tastes.

Hey! Je onderschrift is weg! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Ik begon overigen ook met bommetjes, vond vroeger het idee van snuiven ook totaal niet interessant. Maar goed, tot ik verhalen heb gehoord van bepaalde mensen, begon het toch wel een beetje te kriebelen. En besloot ik om een keer te proberen. Dat pakte verrassend goed uit en daardoor konden mijn vooroordelen over snuiven meteen de prullenbak in. Het heeft er wel voor gezorgd dat ik van m'n principes ben afgestapt (neusgat is ene uitgang, geen ingang), maar ik ben er wel blij mee dat ik dat gedaan heb. Dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Ik ben wel zo'n iemand die wel eens nieuwe dingen wil uitproberen en dit was er uiteindelijk 1 van. Dingen die ik voor 90% zekerheid niet wil proberen, worden door mij toch wel eens in overweging genomen om het wél te doen. Hier viel onder andere snuiven onder en sommige drugs. Echter dingen die ik met 100% zekerheid NIET wil doen, gebeuren ook niet. Denk hierbij aan injecteren, pluggen en drugs als Crystal Meth en heroïne. Dat zijn zekerheidsprincipes waar ik sowieso niet van af wil stappen. ^^

Het meisje waar ik op val heeft mij dat ten strengste verboden :P

Ik snap haar wel :D

Banaanslak & Olijfboompje, people with weird names and weird tastes.

Hey! Je onderschrift is weg! :oh:

Ivm imagoprobleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
:aww:

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
:aww:

:(

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
:aww:

:(

:kiss:

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks mis met een keertje snif snif zo op zn tijd. Het heeft wel wat vind ik :D Alleen die brandende neus daar wen je nooit aan, althanks ik niet :D Niet doen als je dit doet ben je een boefje! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:04 
 
Artiest

Nu gaat het teveel lijken op dat andere topic he, wel bij voorlichting houden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Nu gaat het teveel lijken op dat andere topic he, wel bij voorlichting houden :lol:

Ik licht niet voor, ik licht alleen op ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Nu gaat het teveel lijken op dat andere topic he, wel bij voorlichting houden :lol:


Post is al edit speciaal voor jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Nu gaat het teveel lijken op dat andere topic he, wel bij voorlichting houden :lol:

Een en al voorlichting hier duh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Nu gaat het teveel lijken op dat andere topic he, wel bij voorlichting houden :lol:

Een en al voorlichting hier duh.



ff voorlichting :

Gebruik geen drugs als je zwanger bent,...


Zag ik nergens staan, toch wel belangrijk lijkt mij -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook niet als je hartritmestoornissen hebt. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Nu gaat het teveel lijken op dat andere topic he, wel bij voorlichting houden :lol:

Een en al voorlichting hier duh.



ff voorlichting :

Gebruik geen drugs als je zwanger bent,...


Zag ik nergens staan, toch wel belangrijk lijkt mij -.-

Ook niet als je soa's hebt :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook niet onder invloed van andere drugs. en ook niet als je olijven eet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk dat dit topic maar een delete verdiend ondertussen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk ook niet als je epilepsie hebt, maar I don't care :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ook niet onder invloed van andere drugs. en ook niet als je olijven eet.

Ook niet in combinatie met elkaar.
Mol schreef:
Denk dat dit topic maar een delete verdiend ondertussen :huh:

Ja, want er worden geen mensen geholpen hier.
De enige die hier mensen helpen zijn jullie in ieder geval niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oja, maat van mij had op Intents maar last van ze keel ineens. Dus ik zei van ja wss omdat je geen vocht in je keel hebt maar toch slikt. Gaat je keel irriteren.
Hij veel vocht drinken, volgende dag werd het nog erger. Hij zei dat hij bijna niet kon ademhalen. Dus ik had gezegd dat ie maar naar het ziekehuis moest gaan.
Wat blijkt had ie gewoon een gaatje in ze long, en tegen een klaplong aan door te hoge inspanning :x :huh: :oh:

Ik schrok wel ff toen ik dat hoorde :(

Iemand dit wel eens vaker gehoord?
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic