Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22

Welke van deze drugs heb je wel eens gebruikt?
Alcohol 22%  22%  [ 119 ]
Cafeïne 18%  18%  [ 97 ]
Tabak 15%  15%  [ 84 ]
Cannabis (Hasj/Wiet) 16%  16%  [ 85 ]
XTC (MDMA) 13%  13%  [ 70 ]
Speed 7%  7%  [ 38 ]
Cocaïne 4%  4%  [ 23 ]
GHB 1%  1%  [ 7 ]
Paddo's 4%  4%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 542
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar zijn de meningen over verdeeld, de gebruikers vinden van wel maar de niet-gebruikers vinden juist totaal van niet.
En misschien heb je ook wel gelijk en moet de voorlichting bij Unity zelf blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik heb ook een PM naar Chukkels gestuurd dat ik over een paar weken (in de vakantie) wel naar een goed collectief initiatief wil kijken, dat ik hier ook meer mensen in wil betrekken. Maar dan zou het wel een beetje dezelfde insteek moeten hebben als dit topic (maar dan goed uitgewerkt en bijgehouden)

Fijn om te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:05 
 
Hardtraxxer

Op Intents afgelopen zaterdag verslikte ik mezelf, terwijl ik een pil wou doorslikken, dacht dat er wel een kans aanwezig was dat hij in mijn long terecht was gekomen, dus ben 's avonds naar de EHBO gegaan. Die vrouw van de EHBO zei dat het vrijwel onmogelijk was dat hij in mijn long terecht is gekomen omdat ik ook niet heb hoeven hoesten enzo, verder geen last van gehad dus het is gewoon goedgekomen ^^
Maar nu mijn vraag, mocht dit ooit nog een keer gebeuren, wordt die pil dan gewoon via de longen opgenomen in je bloed en verder geen schade/problemen, of moet ik meteen naar de EHBO mocht het nog een keer gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Giel H schreef:
Op Intents afgelopen zaterdag verslikte ik mezelf, terwijl ik een pil wou doorslikken, dacht dat er wel een kans aanwezig was dat hij in mijn long terecht was gekomen, dus ben 's avonds naar de EHBO gegaan. Die vrouw van de EHBO zei dat het vrijwel onmogelijk was dat hij in mijn long terecht is gekomen omdat ik ook niet heb hoeven hoesten enzo, verder geen last van gehad dus het is gewoon goedgekomen ^^
Maar nu mijn vraag, mocht dit ooit nog een keer gebeuren, wordt die pil dan gewoon via de longen opgenomen in je bloed en verder geen schade/problemen, of moet ik meteen naar de EHBO mocht het nog een keer gebeuren?


Eten kan niet in je longen terecht komen, dus ook pilletjes niet.

Dus wees gerust ;) Je lichaam zou heftig gaan reageren met hoesten, en als je problemen krijgt met je ademhaling is er altijd iemand in de buurt die die greep van Heimlich toe kan passen (ook bekend bij de EHBO-ers). Dit geld voornamelijk voor grote brokken bij de luchtpijp, een klein pilletje hoest je zelf terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 19:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Op verzoek dicht.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic