Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende

Welke van deze drugs heb je wel eens gebruikt?
Alcohol 22%  22%  [ 119 ]
Cafeïne 18%  18%  [ 97 ]
Tabak 15%  15%  [ 84 ]
Cannabis (Hasj/Wiet) 16%  16%  [ 85 ]
XTC (MDMA) 13%  13%  [ 70 ]
Speed 7%  7%  [ 38 ]
Cocaïne 4%  4%  [ 23 ]
GHB 1%  1%  [ 7 ]
Paddo's 4%  4%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 542
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje bijdehand dit. Het hele topic wordt weer volgechat en af en toe wordt eens antwoord op iets gegeven.
Totaal onoverzichtelijk en absoluut niet de insteek die achter het topic zat. Dit is net 1 van de andere topics v2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Beetje bijdehand dit. Het hele topic wordt weer volgechat en af en toe wordt eens antwoord op iets gegeven.
Totaal onoverzichtelijk en absoluut niet de insteek die achter het topic zat. Dit is net 1 van de andere topics v2.0


Oke Mol als je toch bezig ben op reageren en beetje te les geven aan mensen, weet jij dan toevalllig antwoord op mijn vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Mol schreef:
Beetje bijdehand dit. Het hele topic wordt weer volgechat en af en toe wordt eens antwoord op iets gegeven.
Totaal onoverzichtelijk en absoluut niet de insteek die achter het topic zat. Dit is net 1 van de andere topics v2.0


Oke Mol als je toch bezig ben op reageren en beetje te les geven aan mensen, weet jij dan toevalllig antwoord op mijn vraag

Inderdaad.
Je loopt veel te zeiken, maar doet weinig behalve zeuren dat topics volgespamd worden en andere topics laten sluiten.
Ik zie weinig nuttig advies vanuit jou komen evenals anderen die dit zouden doen.

Voor mij ben je een loze belofte op dit moment.
Ga maar eens datgeen doen wat je al die tijd al beweert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat komt omdat ik er weinig zin in krijg als ik zoveel gespam zie. Ik ben de laatste tijd erg druk en heb helaas niet de tijd om zoveel te posten als ik normaal doe en dus mensen te helpen. Die reacties van jullie vind ik dan ook over-the-top.

Om op je te reageren; heb er wel van gehoord dat mensen een geperforeerde long hadden maar ik heb het zelf nooit meegemaakt. Heb ook nooit iemand aan de stand gehad die dit had. Is ie heel actief geweest de hele week of komt het puur door maximaal gek doen op Intents? Gaat 't nu wel weer goed met 'm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Om op je te reageren; heb er wel van gehoord dat mensen een geperforeerde long hadden maar ik heb het zelf nooit meegemaakt. Heb ook nooit iemand aan de stand gehad die dit had. Is ie heel actief geweest de hele week of komt het puur door maximaal gek doen op Intents? Gaat 't nu wel weer goed met 'm?


Nee, de week zelf was die gewoon rustig. En op Intents ging die zeker wel goed los, maar niet echt extreem. Hij had in totaal 1.5 eekhoorn op, dus is wel veel maar niet extreem veel.
En het gaat nu wel weer beter met hem, en gelukkig heeft die geen klaplong gekregen op Intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het punt is dat de mensen die wél advies gaven ook erg actief waren. Meestal hoefde je na een vraag van iemand maar een paar minuten te wachten tot je antwoord had. Met dit topic (en het laten sluiten van het andere topic) wilden jullie een monopoly creeëren op het geven van antwoorden en advies. Nou is dat prima, maar dan moet het ook wel snel gebeuren en dat is iets wat niet gebeurd. Je moet niet vergeten dat jij en Darkbeatz niet de enige zijn met enig verstand van drugs. Het moet niet zo worden dat andere mensen niks meer mogen zeggen of adviseren, alleen maar omdat jullie denken dat jullie 'deskundig advies' als Unity crew beter is.

Wat er nu in het off-topic gedeelte gebeurd is jammerlijk. Het vorige topic van Daniël bood extreem veel informatie naast de gebruikelijke spam, die ook hier plaatsvind. Verschil echter is dat dát topic wél up-to-date werd gehouden en wel actief bleef, iets wat er met deze 2 topics niet aan de hand is. In het begin heb ik gelezen dat spam hier persoonlijk door jullie werd verwijderd, dat jullie er bovenop zouden zitten als het gaat om geven van advies. Dat heb ik nog nergens gezien. Elke post, hoe zinloos dan ook, staat hier nog gewoon.

Mijn punt dat ik wil maken is dan ook: als je iets wil opstarten, doe het dan goed en maak er geen half werk van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Dat komt omdat ik er weinig zin in krijg als ik zoveel gespam zie. Ik ben de laatste tijd erg druk en heb helaas niet de tijd om zoveel te posten als ik normaal doe en dus mensen te helpen. Die reacties van jullie vind ik dan ook over-the-top.

Aha, dat verklaart een hoop man.
Ik dacht dat het een passie van je was mensen voor te lichten.
Een beetje spam weerhoudt je nergens van.

Op dit moment vind ik je niks meer als een grappemaker, omdat ik de laatste paar pagina's geen een post van je heb gezien terwijl er veel mensen om informatie hebben gevraagd.
Excuses hebben deze mensen niks aan.
Ze vragen om je hulp, die jou als initatief neerzet en krijgen ze niet.
Dat jij mijn reactie over the top vind boeit mij weinig.
Ik vind het over the top dat je hele topics weg laat halen, omdat jij denkt dat je het beter kan en vervolgens niks doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We zouden dan ook een soort mod rechten krijgen maar helaas schijnt dit technisch moeilijk te zijn.
Er werd in het vorige topic vaak onverstandige informatie gegeven; en daarom wou ik dit initiatief.
Ik hoef echt geen monopoly op de voorlichting en zo moet je het ook helemaal niet zien.
De insteek was om vragen echt alleen maar serieus te behandelen; en dat er voor de rest geen chat was.
Helaas zien jullie dit dus niet zitten, deze discussie is ook al vaker gevoerd.

@ Olijfboompje; je doet net alsof je het uitgevonden hebt man. Ik heb ook erg veel posts gedaan in die topics en tijd en moeite gedaan om er wat van te maken. Dat ik vlak na het opstarten van dit topic in zware tijdsnood kwam, heeft er voor gezorgd dat het niet de uitwerking had die de bedoeling was. Dat jij dan er zo fel bovenop zit gaat veel te ver. Het is niet zo dat ik eigenhandig de topics heb laten weghalen, als je niet weet hoe het precies zit, zeg er dan ook niks over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
We zouden dan ook een soort mod rechten krijgen maar helaas schijnt dit technisch moeilijk te zijn.
Er werd in het vorige topic vaak onverstandige informatie gegeven; en daarom wou ik dit initiatief.
Ik hoef echt geen monopoly op de voorlichting en zo moet je het ook helemaal niet zien.
De insteek was om vragen echt alleen maar serieus te behandelen; en dat er voor de rest geen chat was.
Helaas zien jullie dit dus niet zitten, deze discussie is ook al vaker gevoerd.


Ik quote even wat van de beginpagina:

Citaat:
Dit topic wordt beheerd door een paar leden van Hardtraxx, waarvan er een paar drugsvoorlichting geven bij de organisatie Unity.

We proberen zoveel mogelijk feiten, tips & opmerkingen in de beginposts te plaatsen om zo min mogelijk vragen te krijgen. Mocht er toch nog iets niet duidelijk zijn; stel gerust je vraag.

De meeste posts zullen verwijderd worden, om zo te voorkomen dat dit topic een spambox wordt.
Het is dan ook niet de bedoeling dat iedereen reageert op vragen; maar dat dit gebeurt door mensen die vooraf geselecteerd zijn.


Dit klinkt toch aardig als een monopoly oprichten op het geven van advies. Nou is dat prima, maar dan moet het wel concequent gebeuren. Je hebt zojuist een aantal minuten geleden voor het eerst inhoudelijk gereageerd op een vraag van iemand, die je nog geen eens met zekerheid kon beantwoorden.
En als je zo nodig dit topic enkel en alleen informatief wilt houden, geef hier dan een slot op. Laat mensen vragen stellen in het off-topic topic en kopieër de vragen + jullie antwoord dan naar dit topic. Problem solved. Maar nee, jullie stellen je inactief op en laten dit topic dus eigenlijk in jullie ogen ontsporen. Zo zien wij het echter niet, maar goed.

Zoals ik al zei, het initiatief is goed, maar er wordt niks mee gedaan. En dan heeft niks te maken met het feit of jullie dan wel of geen moderator-rechten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
We zouden dan ook een soort mod rechten krijgen maar helaas schijnt dit technisch moeilijk te zijn.
Er werd in het vorige topic vaak onverstandige informatie gegeven; en daarom wou ik dit initiatief.
Ik hoef echt geen monopoly op de voorlichting en zo moet je het ook helemaal niet zien.
De insteek was om vragen echt alleen maar serieus te behandelen; en dat er voor de rest geen chat was.
Helaas zien jullie dit dus niet zitten, deze discussie is ook al vaker gevoerd.

Als je dat nou eens deed en de vragen serieus behandelde in plaats van dat je dat niet doet.

Nee, deze discussie is nog niet gevoerd. Dit gaat over iets compleets anders. Initiatief nemen en het dan uiteindelijk niet waarmaken wat je moet doen.
Daar gaat het om.
Dat jij de hoop verliest om informatie te geven wanneer iets tegen zit of niet gaat volgens jouw wens noem ik dan ook een gebrek aan werkelijke motivatie.
In & in triest om zaken te laten sluiten waar iets nuttigs uit voort kwam en nu alles weer af te doen als spam omdat het even ergens anders over gaat.

Jij kan beter op een drugsforum gaan zitten waar je moderator maakt en dat je je eigen topicje helemaal schoon kan houden.
Als er dan ook nog werkelijk advies kwam, zou je helemaal een super voorbeeld zijn.

@ je edit;

Ik doe net of ik het heb uitgevonden?
Wat een onzin zeg.
Ik ben een van de enige die actief reageert samen met nog een stel andere waaronder Chukkels, Robert, Kevin-Raw, Banaanslak en nog wat andere wiens naam ik nu niet meld/vergeet.
Je hebt alleen wat informatie in een beginpost neergegooid.
Dat kan ik ook. Dat heb ik ook al eerder gezegd/gedaan.

Waarom ik er zo fel boven op zit?
Dit is nu al de derde keer dat het zo gaat en dat je dit soort opmerkingen weer plaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kerels; ik heb na het oprichten van dit topic het enorm druk gehad met school.
Ik heb vanalles moeten schrijven, dossiers moeten maken en een charity event moeten geven voor 300 kids.
Dat ik nu druk ben en helaas niet voor het topic heb kunnen zorgen, heeft geresulteerd in het falen van de opzet.
Een slotje zou goed zijn inderdaad en dat idee wat je voorstelt is een hele goeie.

Wanneer ik weer tijd heb, over een paar weken wanneer ik vakantie heb, kijk ik of ik zoiets ga doen.

Die zin die je dik gedrukt heb geciteerd is bedoeld om aan te geven dat John en ik dat samen doen, en niet iedereen die zomaar ervaring heeft met drugs. Dit is niet bedoeld om je voor het hoofd te stoten maar om duidelijk te zijn.

En dat jij het over WERKELIJKE MOTIVATIE hebt, dat vind ik nou in en intriest, ik ben druk bezig met m'n P'tje halen en dat ligt allemaal op schema. Ik heb even echt geen tijd voor Hardtraxx, om serieus op dingen te reageren en fatsoenlijk advies te geven. Dat jij dat een gebrek aan werkelijke motivatie noemt is vrij triest en waarschijnlijk heeft het verwijderen van dat andere topic je teveel pijn gedaan ofzo.. aangezien je zo reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Kerels; ik heb na het oprichten van dit topic het enorm druk gehad met school.
Ik heb vanalles moeten schrijven, dossiers moeten maken en een charity event moeten geven voor 300 kids.
Dat ik nu druk ben en helaas niet voor het topic heb kunnen zorgen, heeft geresulteerd in het falen van de opzet.
Een slotje zou goed zijn inderdaad en dat idee wat je voorstelt is een hele goeie.

Wanneer ik weer tijd heb, over een paar weken wanneer ik vakantie heb, kijk ik of ik zoiets ga doen.

Die zin die je dik gedrukt heb geciteerd is bedoeld om aan te geven dat John en ik dat samen doen, en niet iedereen die zomaar ervaring heeft met drugs. Dit is niet bedoeld om je voor het hoofd te stoten maar om duidelijk te zijn.

En dat jij het over WERKELIJKE MOTIVATIE hebt, dat vind ik nou in en intriest, ik ben druk bezig met m'n P'tje halen en dat ligt allemaal op schema. Ik heb even echt geen tijd voor Hardtraxx, om serieus op dingen te reageren en fatsoenlijk advies te geven. Dat jij dat een gebrek aan werkelijke motivatie noemt is vrij triest en waarschijnlijk heeft het verwijderen van dat andere topic je teveel pijn gedaan ofzo.. aangezien je zo reageert.

Oke, de rest kan ik inkomen.
Dat waarmee je eindigt niet.

Ik heb het ook druk en ik ben ook druk bezig met school, maar zeg niet dat ik zaken kan doen die ik uiteindelijk niet waar kan maken.
Als je het zo druk hebt, moet je geen dingen zeggen die je niet kan waarmaken.
Klaar.

En ohja, het deed zoveel pijn. Dat topic was mijn hart man. Duidelijk.
Het was in ieder geval veel nuttiger en gezelliger.
In tegenstelling tot dit hopeloze zooitje, waarin je alleen maar verteld hoeveel spam er is, waarin je jezelf verdedigt en uiteindelijk niemand advies geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om even een korte samenvatting te geven over de topics:

- laatste drugs offtopic: nutteloos, was bedoeld om de oude terug te krijgen
- Het grote drugs offtopic: grappig, gezellig en werd waar nodig informatie verstrekt

Dit topic: Saai en nutteloos! :D

Dat het oude topic weg moest was sowieso een dom verhaal.. Want ik ben zelf ook veel in dat topic actief geweest en iedereen deelde altijd zijn ervaringen en hielp waar nodig ook anderen ;)!

Laat het zo weer zijn, was prima.. Mensen die echte voorlichting nodig hebben komen niet naar HT toe hoor, die pakken wel DF of de telefoon in de hand en bellen naar andere instanties ;) HT hoort geen voorlichting te geven over drugs, maar gewoon een topic te hebben over drugs waar men erover kan praten en vragen kan beantwoorden.. Dat is gezellig, dat is leuk, iedereen helpt elkaar... Iedereen draagt dan zijn steentje bij door ervaringen uit te wisselen e.d...

En met dit gezeik hierboven schieten we al helemaal niets op! Het was prima, verandering was kut, dus doe het oude van mij part maar weer terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:17 
 

voorlopig is dit wel genoeg: Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
@ Olijfboompje; je doet net alsof je het uitgevonden hebt man. Ik heb ook erg veel posts gedaan in die topics en tijd en moeite gedaan om er wat van te maken. Dat ik vlak na het opstarten van dit topic in zware tijdsnood kwam, heeft er voor gezorgd dat het niet de uitwerking had die de bedoeling was. Dat jij dan er zo fel bovenop zit gaat veel te ver. Het is niet zo dat ik eigenhandig de topics heb laten weghalen, als je niet weet hoe het precies zit, zeg er dan ook niks over.

Als je door omstandigheden in tijdnood bent gekomen, is het niet slim om dit topic op te starten. Dan had je na opening ervoor moeten zorgen dat er ofwel iemand anders kwam (waar zijn overigens die anderen die ook 'aangewezen' waren om advies te geven?!) of je had dit initiatief uitmoeten stellen en ons weer lekker verder moeten laten gaan waar we mee bezig waren: naast een lolletje ook nog eens keurig advies geven. Want je kan absoluut niet stellen dat het advies wat wij gaven totaal verkeerd was of onzinnig. Nee, meestal zijn het simpele vragen waarop wij antwoorden waar zelfs een 5-jarige peuter nog antwoord op kan geven als die ook maar een beetje van drugs afweet. Daar hoef je geen deskundige voor te zijn.
En zelfs voor de moeilijkere vragen hebben wij meestal zelfs een antwoord op, zij het niet na een beetje research van onze kant. Want ja, ook ik (dan spreek ik voor mezelf), kijk rond op het internet om informatie op te zoeken om zo een passend antwoord te geven op een vraag, waarvan ik wellicht niet zo 1,2,3 het antwoord uit m'n hoofd weet.
Maar goed, als jullie van mening zijn dat jullie advies beter is dan die van ons, dan moet het doorgaan zoals het nu gaat. Echter, zie ik er totaal geen nut in, aangezien jij de enige bent die ook maar enige reactie heeft gegeven betreffende drugs, van de andere popie-jopies heb ik nog helemaal niks gehoord. En ik neem aan dat jij niet de enige bent die dit topic heeft opgestart, dus ik vraag het me echt af wat het nut van dit topic is. Er is helemaal niks, nada, noppes veranderd in positieve zin ten opzichte van de andere topics die gesloten werden door (waarschijnlijk) toedoen van jullie. Sterker nog, het is alleen maar achteruit gegaan. En dat is jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik had van te voren niet verwacht dat ik er geen tijd voor zou hebben, dat is het, in een notendop.
Natuurlijk was het gezelliger en omdat hier te weinig tijd in zit; ook veel nuttiger inderdaad.
Nogmaals; ik snap je persoonlijke flames nog steeds niet. /mol out
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eigenwijs dat ik ben heb ik toch bij Intents 1 Q-dance snoepje gepakt. Begon rond 5 uur met een halve, en rond half 7 zat ik lekker op de piek. Toen rond half 9 nog een kwartje, en toen weer om half 10 en ben toen tot half 12 zoet geweest. Was zeker een leuke ervaring en geweldig veel mensen ontmoet! Nu begint het echte leven weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik had van te voren niet verwacht dat ik er geen tijd voor zou hebben, dat is het, in een notendop.
Natuurlijk was het gezelliger en omdat hier te weinig tijd in zit; ook veel nuttiger inderdaad.
Nogmaals; ik snap je persoonlijke flames nog steeds niet. /mol out

De persoonlijke flame lijkt me logisch. Jij stelt van tevoren vast dat jij en John er veel aan is gelegen om een fatsoenlijk adviserend drugstopic op te richten. Be my guest. Maar kom dan niet na een kleine maand aan met excuses waarom het niet zo gelopen is als jij had gewilt. Je zegt iets te doen, maar doet dan helemaal niks. Om welke reden dan ook, dat is gewoon de mensen in de steek laten die op je gerekend hebben. Ik was ook voorstander van dit topic, dat heb ik meerdere malen aangegeven. Maar met deze inactiviteit is het gewoon niet te doen.

En geef nou eens eerlijk toe: als jij en John dit topic niet gewild hadden, dan was dat andere topic ook nooit van z'n leven gesloten. Dan waren we nu nog allemaal in een hossanna stemming in plaats dat mensen hun heil ergens anders zoeken en een soort syndroom van down hebben. Want ja, de activiteit in deze topics is met minimaal 80% gedaald. En dat neem ik jullie persoonlijk kwalijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik had van te voren niet verwacht dat ik er geen tijd voor zou hebben, dat is het, in een notendop.
Natuurlijk was het gezelliger en omdat hier te weinig tijd in zit; ook veel nuttiger inderdaad.
Nogmaals; ik snap je persoonlijke flames nog steeds niet. /mol out

Welke persoonlijke flames?

Alleen omdat ik zeg dat ik motivatie bij je mis?
Ik erger mij gewoon dood hieraan.
Zaken niet afmaken die je opstart en dan vooral andermans kundigheid bekritiseren/betwijfelen.

Ben iig blij dat je eerlijk bent.
Ik hoop inderdaad dat het voor je gaat veranderen, anders blijven wij flink bezig op deze manier.

Verder ben ik het eens met het meeste van Squirrie's post. Hetzelfde geldt betreft Chukkels mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja inderdaad, dat trek ik me wel persoonlijk aan. Het meervoud is onnodig want dit is de eerste keer dat mij zoiets gebeurd. Als ik al van 8 tot 22 met school bezig ben en dat een paar weken lang, kan ik het niet opbrengen om nog vragen te gaan beantwoorden en de diepte in te gaan. Als jij dat een gebrek aan motivatie noemt, dan zit je volgens mij verkeerd. Ik zou 't geen motivatie willen noemen maar simpelweg geen tijd.
Ik mag graag voorlichten over drugs en daarom zit ik ook bij Unity en doe ik hier ook m'n best voor op dit forum.
Ik heb persoonlijke beweegredenen om dit te doen en daarom mag ik mezelf graag gemotiveerd noemen.
Om nou te zeggen dat ik dat niet heb, vind ik te ver gaan (en vooral de manier waarop).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ja inderdaad, dat trek ik me wel persoonlijk aan. Het meervoud is onnodig want dit is de eerste keer dat mij zoiets gebeurd. Als ik al van 8 tot 22 met school bezig ben en dat een paar weken lang, kan ik het niet opbrengen om nog vragen te gaan beantwoorden en de diepte in te gaan. Als jij dat een gebrek aan motivatie noemt, dan zit je volgens mij verkeerd. Ik zou 't geen motivatie willen noemen maar simpelweg geen tijd.
Ik mag graag voorlichten over drugs en daarom zit ik ook bij Unity en doe ik hier ook m'n best voor op dit forum.
Ik heb persoonlijke beweegredenen om dit te doen en daarom mag ik mezelf graag gemotiveerd noemen.
Om nou te zeggen dat ik dat niet heb, vind ik te ver gaan (en vooral de manier waarop).

Nou boehoe :')
Meneer voelt zich aangevallen.
het gaat te ver wanneer er eindelijk iets wordt gezegd over zaken die ik belangrijk vindt.

ik zal mijn woorden terugnemen hoor over motivatie als het je echt zo ongelovelijk veel pijn doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

/troll
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
/troll

Als je maar wat doet met het commentaar van Chukkels en Squirrie.
Die zetten het helder neer waar ik daar in faal.
Dan heb je tevens ook mijn ongelijk bewezen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb ook een PM naar Chukkels gestuurd dat ik over een paar weken (in de vakantie) wel naar een goed collectief initiatief wil kijken, dat ik hier ook meer mensen in wil betrekken. Maar dan zou het wel een beetje dezelfde insteek moeten hebben als dit topic (maar dan goed uitgewerkt en bijgehouden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laat de voorlichting bij Unity blijven, waar jij je ding kan doen.... HT is geen Unity en dus ook geen voorlichting site! Of wil je bij google zoekterm: "voorlichting drugs" gelinkt worden aan HT, zou jammer zijn.

De opzet van oude topic was perfect, dat paste bij HT, dit niet.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic