Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende

Welke van deze drugs heb je wel eens gebruikt?
Alcohol 22%  22%  [ 119 ]
Cafeïne 18%  18%  [ 97 ]
Tabak 15%  15%  [ 84 ]
Cannabis (Hasj/Wiet) 16%  16%  [ 85 ]
XTC (MDMA) 13%  13%  [ 70 ]
Speed 7%  7%  [ 38 ]
Cocaïne 4%  4%  [ 23 ]
GHB 1%  1%  [ 7 ]
Paddo's 4%  4%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 542
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
2 manieren, hier vragen en uitproberen :P
en aangezien ik het al gevraagd heb :innocent:

Nope, het is een beleving die je echt zelf moet beleven. Door reports te lezen en ervaringen van anderen te vragen weet je voor nog geen eens 5% hoe vet het daadwerkelijk is. Het is iets wat eigenlijk totaal onbeschrijfbaar is, maar goed.

Dit is overigens niet een pro-drugs post om anderen eraan te krijgen hoor, ik vertel alleen maar het daadwerkelijke verhaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:25 
 
Artiest

ja naja de kans dat ik het ooit probeer acht ik nihil dus mij praat je er niet mee om xd
ging ook niet zozeer om de beleving, maar om wat da ding nou precies was waardoor die sjaak opeens een wereld open zag gaan voor hem zelf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
ja naja de kans dat ik het ooit probeer acht ik nihil dus mij praat je er niet mee om xd
ging ook niet zozeer om de beleving, maar om wat da ding nou precies was waardoor die sjaak opeens een wereld open zag gaan voor hem zelf :lol:

Zeg nooit nooit hé :P

Ik vind het trouwens echt geweldig om eerste ervaringen van mensen mee te maken. Dan kun je je echt zo schitterend verplaatsen in diegene. Zo mooi is dat! Waarom is elke keer niet de eerste keer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
ja naja de kans dat ik het ooit probeer acht ik nihil dus mij praat je er niet mee om xd
ging ook niet zozeer om de beleving, maar om wat da ding nou precies was waardoor die sjaak opeens een wereld open zag gaan voor hem zelf :lol:

Haha :P

Je krijgt jou inderdaad niet om, al vind ik ook dat je dat niet eens moet proberen haha!
Als je het wilt, merken we het vanzelf! :P
Chukkels schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
ja naja de kans dat ik het ooit probeer acht ik nihil dus mij praat je er niet mee om xd
ging ook niet zozeer om de beleving, maar om wat da ding nou precies was waardoor die sjaak opeens een wereld open zag gaan voor hem zelf :lol:

Zeg nooit nooit hé :P

Ik vind het trouwens echt geweldig om eerste ervaringen van mensen mee te maken. Dan kun je je echt zo schitterend verplaatsen in diegene. Zo mooi is dat! Waarom is elke keer niet de eerste keer :(

Dat komt omdat jij geen pauzes houdt tussen je MDMA gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:35 
 
Artiest

Chukkels schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
ja naja de kans dat ik het ooit probeer acht ik nihil dus mij praat je er niet mee om xd
ging ook niet zozeer om de beleving, maar om wat da ding nou precies was waardoor die sjaak opeens een wereld open zag gaan voor hem zelf :lol:

Zeg nooit nooit hé :P

Ik vind het trouwens echt geweldig om eerste ervaringen van mensen mee te maken. Dan kun je je echt zo schitterend verplaatsen in diegene. Zo mooi is dat! Waarom is elke keer niet de eerste keer :(


Daarom zeg ik ook niet nooit, maar nihil :P
Ik slik genoeg pillen in m'n leven, dus laat die waar jij t over hebt nog maar even liggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Ik vind het trouwens echt geweldig om eerste ervaringen van mensen mee te maken. Dan kun je je echt zo schitterend verplaatsen in diegene. Zo mooi is dat! Waarom is elke keer niet de eerste keer :(

Dat komt omdat jij geen pauzes houdt tussen je MDMA gebruik.

Hoho, ik heb nu al een redelijke pauze erop zitten.

Maar goed, elke keer ga ik nog steeds even lekker erop hoor. Sterker nog, het lijkt er zelfs op dat ik elke keer weer lekkerder ga dan de vorige keer. Kijk Euphoria, dat was misschien wel de beste ervaring die ik tot nu toe heb gehad op een feest. Dat was echt zoooo fucking goddelijk, terwijl in de weken daarvoor het van pauzes niet kwam. Ik heb dus nog niet last van het Roel-syndroom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Chukkels schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
ja naja de kans dat ik het ooit probeer acht ik nihil dus mij praat je er niet mee om xd
ging ook niet zozeer om de beleving, maar om wat da ding nou precies was waardoor die sjaak opeens een wereld open zag gaan voor hem zelf :lol:

Zeg nooit nooit hé :P

Ik vind het trouwens echt geweldig om eerste ervaringen van mensen mee te maken. Dan kun je je echt zo schitterend verplaatsen in diegene. Zo mooi is dat! Waarom is elke keer niet de eerste keer :(


Daarom zeg ik ook niet nooit, maar nihil :P
Ik slik genoeg pillen in m'n leven, dus laat die waar jij t over hebt nog maar even liggen :lol:

Ik wist wel dat je aan de anti depressiva zat :(
Chukkels schreef:
Hoho, ik heb nu al een redelijke pauze erop zitten.

Maar goed, elke keer ga ik nog steeds even lekker erop hoor. Sterker nog, het lijkt er zelfs op dat ik elke keer weer lekkerder ga dan de vorige keer. Kijk Euphoria, dat was misschien wel de beste ervaring die ik tot nu toe heb gehad op een feest. Dat was echt zoooo fucking goddelijk, terwijl in de weken daarvoor het van pauzes niet kwam. Ik heb dus nog niet last van het Roel-syndroom :P

Haha, Euphoria was een gevalletje apart knulleke!
Wacht maar tot ik de volledige love feeling heb en dan iedereen ga knuffelen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:41 
 
Artiest

ja ik zit dagelijks aan anti depressiva... ben best benieuwd hoe dat nou werkt.
Daniël, als psycholoog of wat je ooik bent, pillen kenner...
Wat voor een gevoel geeft anti depressiva je en hoe werkt dat precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Hoho, ik heb nu al een redelijke pauze erop zitten.

Maar goed, elke keer ga ik nog steeds even lekker erop hoor. Sterker nog, het lijkt er zelfs op dat ik elke keer weer lekkerder ga dan de vorige keer. Kijk Euphoria, dat was misschien wel de beste ervaring die ik tot nu toe heb gehad op een feest. Dat was echt zoooo fucking goddelijk, terwijl in de weken daarvoor het van pauzes niet kwam. Ik heb dus nog niet last van het Roel-syndroom :P

Haha, Euphoria was een gevalletje apart knulleke!
Wacht maar tot ik de volledige love feeling heb en dan iedereen ga knuffelen :loving:

Moet dan maar hé op Defqon. Maar Euphoria was inderdaad geval apart. Net zoals die thuissettings bij jou, de Bevrijdingsdag after-chat sessie en al die andere feesten waar ik gebruikt heb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
ja ik zit dagelijks aan anti depressiva... ben best benieuwd hoe dat nou werkt.
Daniël, als psycholoog of wat je ooik bent, pillen kenner...
Wat voor een gevoel geeft anti depressiva je en hoe werkt dat precies.

Anti depressiva zijn geloof ik agonisten even vlug uit mijn hoofd, haha :P

Ze beïnvloeden de serotonine en noradrenaline aanmaak en hebben dus invloed op je stemming.
Chukkels schreef:
Moet dan maar hé op Defqon. Maar Euphoria was inderdaad geval apart. Net zoals die thuissettings bij jou, de Bevrijdingsdag after-chat sessie en al die andere feesten waar ik gebruikt heb xd

Nee, man, op Defqon wordt 4fmp'en voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:47 
 
Artiest

Ok... nou bedankt voor de info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ok... nou bedankt voor de info.

Geen probleem knul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat? Beïnvloeden AD je serotonine? Positief of negatief? Indien het eerste, dan moet ik ze hebben! :P

4-FA, heb je dat nog dan, of moet je een bepaald iemand weer lievvvvvv aankijken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja AD beïnvloeden je serotonine. Maar dan raad ik je ook gelijk af om die te gebruiken icm met XTC ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ja AD beïnvloeden je serotonine. Maar dan raad ik je ook gelijk af om die te gebruiken icm met XTC ;)


Idd, serotoninesyndroom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
dawasiknie schreef:
Ja AD beïnvloeden je serotonine. Maar dan raad ik je ook gelijk af om die te gebruiken icm met XTC ;)


Idd, serotoninesyndroom.

Haha, was ook niet serieus bedoeld. Ben niet bepaald van plan om AD's te gaan gebruiken. Enige wat ik nog wel eens gebruik is 5-HTP. Maar sowieso niet 24 uur voor gebruik en ook niet 30 uur ná gebruik. 12 uur is de richtlijn, maar ik breng liever wat meer zekerheid in m'n leven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Wat? Beïnvloeden AD je serotonine? Positief of negatief? Indien het eerste, dan moet ik ze hebben! :P

4-FA, heb je dat nog dan, of moet je een bepaald iemand weer lievvvvvv aankijken? :P

Ik heb meer als de helft uit Hans zijn sealtje gepakt :mad:
Hij gebruikt toch niet zo vaak als mij :P
dawasiknie schreef:
Ja AD beïnvloeden je serotonine. Maar dan raad ik je ook gelijk af om die te gebruiken icm met XTC ;)

Mister Obvious :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een halve gram volgens mij, dus daar kom je wel even mee door :) Ga ik je weer zien tranen @ Defqon :lol:

Trouwens, leuk die Google Adds:
Citaat:
Verslaafd aan gamen? Overwin je gameverslaving met onze hulp. Vraag online informatie aan. Addiction-Solutions.nl/Games
Jeugd en Verslaafd? In maanden Juli Aug, voor jongeren behandeling bij Jellinek Curaçao www.jellinekretreat.nl
Stoppen met alcohol Alcoholvrij zonder zware ontwenning Met NES Afkicken in slechts 5 dagen drugs-vrij.nl/StoppenMetAlco
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Defqon wordt leuk :) gaat eerste keer pep worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Defqon wordt leuk :) gaat eerste keer pep worden :P


pep is geniaal!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:30 
 
Artiest

Guardiola?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Hoofdcoach schreef:
Defqon wordt leuk :) gaat eerste keer pep worden :P


pep is geniaal!! :woot:


Jep! zeker mee eens! Mijn eerste keer was dit weekend.
Ook wel 1 snoepje erbij genomen 's avonds, en heb trouwens niet echt last van een extreme kater.
Terwijl ik niks van 5-htp of vitamine heb genomen.

:thumbsup: I (L) PEP
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wil ook wel een keer pep proberen, maar ben er nogal angstig voor dingen in mijn neus te douwen. Zal vast een domme vraag zijn maar heeft een bommetje dezelfde uitwerking?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:06 
 

Taxi schreef:
Wil ook wel een keer pep proberen, maar ben er nogal angstig voor dingen in mijn neus te douwen. Zal vast een domme vraag zijn maar heeft een bommetje dezelfde uitwerking?

Ja, duurt alleen langer voordat het werkt en je hebt meer nodig om hetzelfde gevoel als snuiven te ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Taxi schreef:
Wil ook wel een keer pep proberen, maar ben er nogal angstig voor dingen in mijn neus te douwen. Zal vast een domme vraag zijn maar heeft een bommetje dezelfde uitwerking?

Ja, duurt alleen langer voordat het werkt en je hebt meer nodig om hetzelfde gevoel als snuiven te ervaren.

En daarnaast heeft oraal een veel langere werkingsduur.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic