Welke van deze drugs heb je wel eens gebruikt?

Alcohol
119
22%
Cafeïne
97
18%
Tabak
84
15%
Cannabis (Hasj/Wiet)
85
16%
XTC (MDMA)
70
13%
Speed
38
7%
Cocaïne
23
4%
GHB
7
1%
Paddo's
19
4%

Total votes: 542

Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Skedoedelefloeps wrote:2 manieren, hier vragen en uitproberen :P
en aangezien ik het al gevraagd heb :innocent:
Nope, het is een beleving die je echt zelf moet beleven. Door reports te lezen en ervaringen van anderen te vragen weet je voor nog geen eens 5% hoe vet het daadwerkelijk is. Het is iets wat eigenlijk totaal onbeschrijfbaar is, maar goed.

Dit is overigens niet een pro-drugs post om anderen eraan te krijgen hoor, ik vertel alleen maar het daadwerkelijke verhaal :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
ja naja de kans dat ik het ooit probeer acht ik nihil dus mij praat je er niet mee om xd
ging ook niet zozeer om de beleving, maar om wat da ding nou precies was waardoor die sjaak opeens een wereld open zag gaan voor hem zelf :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Skedoedelefloeps wrote:ja naja de kans dat ik het ooit probeer acht ik nihil dus mij praat je er niet mee om xd
ging ook niet zozeer om de beleving, maar om wat da ding nou precies was waardoor die sjaak opeens een wereld open zag gaan voor hem zelf :lol:
Zeg nooit nooit hé :P

Ik vind het trouwens echt geweldig om eerste ervaringen van mensen mee te maken. Dan kun je je echt zo schitterend verplaatsen in diegene. Zo mooi is dat! Waarom is elke keer niet de eerste keer :(
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Skedoedelefloeps wrote:ja naja de kans dat ik het ooit probeer acht ik nihil dus mij praat je er niet mee om xd
Haha :P

Je krijgt jou inderdaad niet om, al vind ik ook dat je dat niet eens moet proberen haha!
Als je het wilt, merken we het vanzelf! :P
Chukkels wrote:

Ik vind het trouwens echt geweldig om eerste ervaringen van mensen mee te maken. Dan kun je je echt zo schitterend verplaatsen in diegene. Zo mooi is dat! Waarom is elke keer niet de eerste keer :(
Dat komt omdat jij geen pauzes houdt tussen je MDMA gebruik.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Chukkels wrote:

Daarom zeg ik ook niet nooit, maar nihil :P
Ik slik genoeg pillen in m'n leven, dus laat die waar jij t over hebt nog maar even liggen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:
Chukkels wrote: Ik vind het trouwens echt geweldig om eerste ervaringen van mensen mee te maken. Dan kun je je echt zo schitterend verplaatsen in diegene. Zo mooi is dat! Waarom is elke keer niet de eerste keer :(
Dat komt omdat jij geen pauzes houdt tussen je MDMA gebruik.
Hoho, ik heb nu al een redelijke pauze erop zitten.

Maar goed, elke keer ga ik nog steeds even lekker erop hoor. Sterker nog, het lijkt er zelfs op dat ik elke keer weer lekkerder ga dan de vorige keer. Kijk Euphoria, dat was misschien wel de beste ervaring die ik tot nu toe heb gehad op een feest. Dat was echt zoooo fucking goddelijk, terwijl in de weken daarvoor het van pauzes niet kwam. Ik heb dus nog niet last van het Roel-syndroom :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Skedoedelefloeps wrote:
Chukkels wrote:

Daarom zeg ik ook niet nooit, maar nihil :P
Ik slik genoeg pillen in m'n leven, dus laat die waar jij t over hebt nog maar even liggen :lol:
Ik wist wel dat je aan de anti depressiva zat :(
Chukkels wrote: Hoho, ik heb nu al een redelijke pauze erop zitten.

Maar goed, elke keer ga ik nog steeds even lekker erop hoor. Sterker nog, het lijkt er zelfs op dat ik elke keer weer lekkerder ga dan de vorige keer. Kijk Euphoria, dat was misschien wel de beste ervaring die ik tot nu toe heb gehad op een feest. Dat was echt zoooo fucking goddelijk, terwijl in de weken daarvoor het van pauzes niet kwam. Ik heb dus nog niet last van het Roel-syndroom :P
Haha, Euphoria was een gevalletje apart knulleke!
Wacht maar tot ik de volledige love feeling heb en dan iedereen ga knuffelen :loving:
D
Artiest
last seen Apr 2019
ja ik zit dagelijks aan anti depressiva... ben best benieuwd hoe dat nou werkt.
Daniël, als psycholoog of wat je ooik bent, pillen kenner...
Wat voor een gevoel geeft anti depressiva je en hoe werkt dat precies.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:
Chukkels wrote: Hoho, ik heb nu al een redelijke pauze erop zitten.

Haha, Euphoria was een gevalletje apart knulleke!
Wacht maar tot ik de volledige love feeling heb en dan iedereen ga knuffelen :loving:
Moet dan maar hé op Defqon. Maar Euphoria was inderdaad geval apart. Net zoals die thuissettings bij jou, de Bevrijdingsdag after-chat sessie en al die andere feesten waar ik gebruikt heb xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Skedoedelefloeps wrote:ja ik zit dagelijks aan anti depressiva... ben best benieuwd hoe dat nou werkt.
Daniël, als psycholoog of wat je ooik bent, pillen kenner...
Wat voor een gevoel geeft anti depressiva je en hoe werkt dat precies.
Anti depressiva zijn geloof ik agonisten even vlug uit mijn hoofd, haha :P

Ze beïnvloeden de serotonine en noradrenaline aanmaak en hebben dus invloed op je stemming.
Chukkels wrote: Moet dan maar hé op Defqon. Maar Euphoria was inderdaad geval apart. Net zoals die thuissettings bij jou, de Bevrijdingsdag after-chat sessie en al die andere feesten waar ik gebruikt heb xd
Nee, man, op Defqon wordt 4fmp'en voor mij.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ok... nou bedankt voor de info.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Skedoedelefloeps wrote:Ok... nou bedankt voor de info.
Geen probleem knul.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Wat? Beïnvloeden AD je serotonine? Positief of negatief? Indien het eerste, dan moet ik ze hebben! :P

4-FA, heb je dat nog dan, of moet je een bepaald iemand weer lievvvvvv aankijken? :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ja AD beïnvloeden je serotonine. Maar dan raad ik je ook gelijk af om die te gebruiken icm met XTC ;)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
dawasiknie wrote:Ja AD beïnvloeden je serotonine. Maar dan raad ik je ook gelijk af om die te gebruiken icm met XTC ;)
Idd, serotoninesyndroom.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Hoofdcoach wrote:
dawasiknie wrote:Ja AD beïnvloeden je serotonine. Maar dan raad ik je ook gelijk af om die te gebruiken icm met XTC ;)
Idd, serotoninesyndroom.
Haha, was ook niet serieus bedoeld. Ben niet bepaald van plan om AD's te gaan gebruiken. Enige wat ik nog wel eens gebruik is 5-HTP. Maar sowieso niet 24 uur voor gebruik en ook niet 30 uur ná gebruik. 12 uur is de richtlijn, maar ik breng liever wat meer zekerheid in m'n leven ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:Wat? Beïnvloeden AD je serotonine? Positief of negatief? Indien het eerste, dan moet ik ze hebben! :P

4-FA, heb je dat nog dan, of moet je een bepaald iemand weer lievvvvvv aankijken? :P
Ik heb meer als de helft uit Hans zijn sealtje gepakt :mad:
Hij gebruikt toch niet zo vaak als mij :P
Mister Obvious :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Was een halve gram volgens mij, dus daar kom je wel even mee door :) Ga ik je weer zien tranen @ Defqon :lol:

Trouwens, leuk die Google Adds:
Verslaafd aan gamen? Overwin je gameverslaving met onze hulp. Vraag online informatie aan. Addiction-Solutions.nl/Games
Jeugd en Verslaafd? In maanden Juli Aug, voor jongeren behandeling bij Jellinek Curaçao www.jellinekretreat.nl
Stoppen met alcohol Alcoholvrij zonder zware ontwenning Met NES Afkicken in slechts 5 dagen drugs-vrij.nl/StoppenMetAlco
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Defqon wordt leuk :) gaat eerste keer pep worden :P
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Hoofdcoach wrote:Defqon wordt leuk :) gaat eerste keer pep worden :P
pep is geniaal!! :woot:
D
Artiest
last seen Apr 2019
Guardiola?
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
The Ace of Bass wrote:
Hoofdcoach wrote:Defqon wordt leuk :) gaat eerste keer pep worden :P
pep is geniaal!! :woot:
Jep! zeker mee eens! Mijn eerste keer was dit weekend.
Ook wel 1 snoepje erbij genomen 's avonds, en heb trouwens niet echt last van een extreme kater.
Terwijl ik niks van 5-htp of vitamine heb genomen.

:thumbsup: I (L) PEP
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Wil ook wel een keer pep proberen, maar ben er nogal angstig voor dingen in mijn neus te douwen. Zal vast een domme vraag zijn maar heeft een bommetje dezelfde uitwerking?
B
Taxi wrote:Wil ook wel een keer pep proberen, maar ben er nogal angstig voor dingen in mijn neus te douwen. Zal vast een domme vraag zijn maar heeft een bommetje dezelfde uitwerking?
Ja, duurt alleen langer voordat het werkt en je hebt meer nodig om hetzelfde gevoel als snuiven te ervaren.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Banaanslak wrote:
Taxi wrote:Wil ook wel een keer pep proberen, maar ben er nogal angstig voor dingen in mijn neus te douwen. Zal vast een domme vraag zijn maar heeft een bommetje dezelfde uitwerking?
Ja, duurt alleen langer voordat het werkt en je hebt meer nodig om hetzelfde gevoel als snuiven te ervaren.
En daarnaast heeft oraal een veel langere werkingsduur.