Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Volgende

Welke van deze drugs heb je wel eens gebruikt?
Alcohol 22%  22%  [ 119 ]
Cafeïne 18%  18%  [ 97 ]
Tabak 15%  15%  [ 84 ]
Cannabis (Hasj/Wiet) 16%  16%  [ 85 ]
XTC (MDMA) 13%  13%  [ 70 ]
Speed 7%  7%  [ 38 ]
Cocaïne 4%  4%  [ 23 ]
GHB 1%  1%  [ 7 ]
Paddo's 4%  4%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 542
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thanks voor adviezen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een uur van tevoren eten is dus echt not-done! Dat moet je niet doen, vertraagt de space en maakt de kans op misselijkheid groter. Het kan wel, maar het is niet my cup of tea om het zo maar te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Een uur van tevoren eten is dus echt not-done! Dat moet je niet doen, vertraagt de space en maakt de kans op misselijkheid groter. Het kan wel, maar het is niet my cup of tea om het zo maar te zeggen.

doe ik altijd, en bij mij slaan de eekhoorntjes meestal gewoon na n minuut of 20 in hoor, nooit ergens last van gehad..? :huh:
wat ik wel altijd zeg tegen iedereen..zorg dat je echt weet waar je mee bezig bent, dat je er genoeg van afweet. helemaal als het de eerste keer dus blijkbaar al niet helemaal goed was gegaan. of zorg dat je met mensen bent die er genoeg kennis van hebben en je in de gaten houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Chukkels schreef:
Een uur van tevoren eten is dus echt not-done! Dat moet je niet doen, vertraagt de space en maakt de kans op misselijkheid groter. Het kan wel, maar het is niet my cup of tea om het zo maar te zeggen.

doe ik altijd, en bij mij slaan de eekhoorntjes meestal gewoon na n minuut of 20 in hoor, nooit ergens last van gehad..? :huh:
wat ik wel altijd zeg tegen iedereen..zorg dat je echt weet waar je mee bezig bent, dat je er genoeg van afweet. helemaal als het de eerste keer dus blijkbaar al niet helemaal goed was gegaan. of zorg dat je met mensen bent die er genoeg kennis van hebben en je in de gaten houden :)


Ben naar Unity gegaan toen en heb toen het lekker ging nog een halve gedropt met een gast van Unity die klaar was met z'n shift =) Komt nu wel goed, als ik nu te hard ga weet ik wat ik moet doen. Dat gevoel was de ovirge keer te overweldigend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:06 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Een uur van tevoren eten is dus echt not-done! Dat moet je niet doen, vertraagt de space en maakt de kans op misselijkheid groter. Het kan wel, maar het is niet my cup of tea om het zo maar te zeggen.


Dat had ik dus ook afgelopen zaterdag bij FOD. Begin van de middag 3 biertjes, rest water & frisdrank. Om 17 uur een klein patatje gegeten. Om 18 uur een kwartje en omdat ik niets voelde om 19 uur weer een kwartje. Het was mijn eerste keer X maar ik merkte er weinig van tot +/- 21 uur. Ik voelde me misschien iets lichter in de benen maar meer ook niet. Misschien was ik er wel te veel op gefocust (wanneer komt het nu?) en verwachtte ik er te veel van (want ik had me namelijk wel goed ingelezen etc.). Ik werd trouwens niet misselijk.

Maargoed, tegen 21 uur ging ik dus naar de wc en zette ik mijn zonnebril af en keek ik naar de boomtoppen waar de zon op scheen en toen had ik zoiets van: WOW, mooi dit & toen kreeg ik wel een grijns op mijn gezicht. De twee uur daarna merkte ik wel dat ik socialer werd en met veel bekenden gepraat etc. Verder lekker los gegaan. Maar ik had niet het idee dat ik het echte intentse gevoel (wat je toch zou moeten krijgen van X) te pakken had. Kan het ook komen doordat het geen sterke pillen waren? (ze waren rond, met breuklijn, licht bruinig / oranjeachtig, en ik weet niet meer of er nu ook een tekentje of iets dergelijks op stond). Ik had ze gekregen van een goede bekende maar niet meer na gevraagd welke het nu precies waren. Maar dat uurtje van tevoren eten kan er dus echt voor zorgen dat hij flink later inslaat? Of heeft het ook te maken met de sterkte van de pil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Aan HardstyleLover90: Zo snel van te voren eten is inderdaad niet echt aan te raden volgens mij, dan is je voedsel nog niet eens verteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom niet dan?
Lijkt mij juist dat je maag lekker aan het werk is en dus sneller opneemt...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Waarom niet dan?
Lijkt mij juist dat je maag lekker aan het werk is en dus sneller opneemt...?

Nee, juist niet.
Er zit meer inhoud in je maag, waardoor er veel meer andere stoffen ook worden verwerkt.
Dan krijg je veel minder puur binnen en heeft het minder effect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je geen eten in je maag hebt is je maag vaak nog niet eens actief bezig met verwerken.
Dus het wil dan ook nog wel eens voorkomen dat je 'm nauwelijks tot niet voelt.

Ik vind het zelf altijd wel prettig om te eten van te voren, bij mij werkt het dan altijd sneller.
(Plus het is verstandig voor mij omdat ik veel & vaak eten nodig heb)

Misselijkheid is wel een nadeel bij sommigen. (heb ik zelf niet zo snel last van)

@Sharklaser; waar baseer jij dit op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Als je geen eten in je maag hebt is je maag vaak nog niet eens actief bezig met verwerken.
Dus het wil dan ook nog wel eens voorkomen dat je 'm nauwelijks tot niet voelt.

Ik vind het zelf altijd wel prettig om te eten van te voren, bij mij werkt het dan altijd sneller.
(Plus het is verstandig voor mij omdat ik veel & vaak eten nodig heb)

Misselijkheid is wel een nadeel bij sommigen. (heb ik zelf niet zo snel last van)

@Sharklaser; waar baseer jij dit op?

Aan mol:
Ik baseer het op niet heel veel, dat lijkt mij zo, als ik naar het proces kijk.
Heb er zowieso niet heel veel verstand van, maar dit lijkt me toch wel redelijk logisch.
Maar, ik kan er naast zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:
Heb zelf overigens wat vraagjes...
Ten eerste: Wat zal dextro als effect hebben op je trip als je xtc op hebt?
Ten tweede: Als je van plan bent om binnen 3-4 weekenden zowel 4-fmp als mdma te nuttigen, kun je dan beter het 1ste weekend 4-fmp nemen en 2-3 weken later mdma, of eerst mdma en 2-3 weken later 4-fmp? Het doel daarbij is dan maximaal effect natuurlijk. Hoe sterk zal het negatieve effect zijn dat ze op elkaar hebben?


1) Bedoel je dex-amphetamine? Dat gaat net zoals gewone amfetamine te mdma rush verminderen.
2) Ik zou zeggen eerst 4fmp, omdat 4fmp een stuk minder serotine gebruikt is het ook sneller aangevuld, klaar voor je mdma trip.

Ik heb juist altijd ervaren dat een combi van eerst amfetamine en dan MDMA je harder laat gaan.
Wanneer je eerst MDMA neemt en dan amfetamines, dan wordt je MDMA gevoel verzwakt door de contradictie van amfetamine (helder in kleinere hoeveelheden, 200-300 mg) en MDMA (bewustzijnsveranderend).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pure redenatie is iets wat ik ook erg mooi vind. Alleen bij drugs werkt het echter heel vaak anders!
Ik hoor van erg veel mensen dat ze het precies hetzelfde hebben als ik.
(dat het sneller werkt als je net gegeten hebt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou adviseren, probeer het allemaal een keer uit. Keertje op een betrekkelijk lege maag, keertje op een volle (± 4 uur van te voren eten) en op een maag die net voor gebruik gevuld is. Want de één wordt misselijk, de ander niet, de één vind t lekker als ie snel opkomt de ander niet...

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=572861 voor ervaringen van een hoop mensen.

Super persoonlijk. Ik zelf vind 't geen prettig idee om op een lege maag t gaan, en dan zit ik niet lkkr in mijn vel = niet chill. Eet daarom altijd een stevige maaltijd pasta of iets dergelijks rond een uurtje of 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik werd iig misselijk op een redelijk lege maag :P volle maag nergens last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 20:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Ik zou adviseren, probeer het allemaal een keer uit. Keertje op een betrekkelijk lege maag, keertje op een volle (± 4 uur van te voren eten) en op een maag die net voor gebruik gevuld is. Want de één wordt misselijk, de ander niet, de één vind t lekker als ie snel opkomt de ander niet...

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=572861 voor ervaringen van een hoop mensen.

Super persoonlijk. Ik zelf vind 't geen prettig idee om op een lege maag t gaan, en dan zit ik niet lkkr in mijn vel = niet chill. Eet daarom altijd een stevige maaltijd pasta of iets dergelijks rond een uurtje of 7.

Met dat laatste ben ik het wel eens, vooral gezien een feest meestal toch pas 's avonds laat begint, en je dan meestal al op tijd gegeten hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 20:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je moet sowieso altijd goed avondeten voordat je gaat feesten, of je nou gaat gebruiken of niet!
Ik heb het over nog even een hapje eten naar binnen werken voordat je begint, rond een uur of 23.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Je moet sowieso altijd goed avondeten voordat je gaat feesten, of je nou gaat gebruiken of niet!
Ik heb het over nog even een hapje eten naar binnen werken voordat je begint, rond een uur of 23.


Ja haha okay, logisch. Je moet altijd goed eten -.- Maar alsk ga gebruiken let ik wel extra op laat ik het zo zeggen. Alsk ff naar paradiso ga met een paar maten voldoet een pizzatje en wat sla wel bij wijze van spreken, voor avondje M niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Van hetzelfde hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vreet me altijd helemaal vol, bij wijze van zeggen. :D
Genoeg energie erin proppen voor de nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 21:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HardstyleLover90 schreef:
Chukkels schreef:
Een uur van tevoren eten is dus echt not-done! Dat moet je niet doen, vertraagt de space en maakt de kans op misselijkheid groter. Het kan wel, maar het is niet my cup of tea om het zo maar te zeggen.


Dat had ik dus ook afgelopen zaterdag bij FOD. Begin van de middag 3 biertjes, rest water & frisdrank. Om 17 uur een klein patatje gegeten. Om 18 uur een kwartje en omdat ik niets voelde om 19 uur weer een kwartje. Het was mijn eerste keer X maar ik merkte er weinig van tot +/- 21 uur. Ik voelde me misschien iets lichter in de benen maar meer ook niet. Misschien was ik er wel te veel op gefocust (wanneer komt het nu?) en verwachtte ik er te veel van (want ik had me namelijk wel goed ingelezen etc.). Ik werd trouwens niet misselijk.

Maargoed, tegen 21 uur ging ik dus naar de wc en zette ik mijn zonnebril af en keek ik naar de boomtoppen waar de zon op scheen en toen had ik zoiets van: WOW, mooi dit & toen kreeg ik wel een grijns op mijn gezicht. De twee uur daarna merkte ik wel dat ik socialer werd en met veel bekenden gepraat etc. Verder lekker los gegaan. Maar ik had niet het idee dat ik het echte intentse gevoel (wat je toch zou moeten krijgen van X) te pakken had. Kan het ook komen doordat het geen sterke pillen waren? (ze waren rond, met breuklijn, licht bruinig / oranjeachtig, en ik weet niet meer of er nu ook een tekentje of iets dergelijks op stond). Ik had ze gekregen van een goede bekende maar niet meer na gevraagd welke het nu precies waren. Maar dat uurtje van tevoren eten kan er dus echt voor zorgen dat hij flink later inslaat? Of heeft het ook te maken met de sterkte van de pil?

2 kwartjes is gewoon te weinig :) Je had meer moeten pakken. Dat gevoel komt dan wel, en idd niet teveel op focussen (hoe minder je erop focust of eraan denkt, hoe harder je gaat omdat je je kan laten gaan)... maar helaas doe je daar vrij weinig aan.

Eten maakt mij niet zoveel uit. Ik merk altijd als ik weinig heb gegeten dat ik dan ook op een gegeven moment klaar ben. Tijdens je gebruik wordt eten een lastige opgave, dus ervoor zorgen dat je van te voren genoeg hebt gegeten is echt een must. Ook al is het een uur van tevoren. Als je niet gevoelig bent voor kotsen, kan dat prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 22:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
2 kwartjes is gewoon te weinig :) Je had meer moeten pakken. Dat gevoel komt dan wel, en idd niet teveel op focussen (hoe minder je erop focust of eraan denkt, hoe harder je gaat omdat je je kan laten gaan)... maar helaas doe je daar vrij weinig aan.

Eten maakt mij niet zoveel uit. Ik merk altijd als ik weinig heb gegeten dat ik dan ook op een gegeven moment klaar ben. Tijdens je gebruik wordt eten een lastige opgave, dus ervoor zorgen dat je van te voren genoeg hebt gegeten is echt een must. Ook al is het een uur van tevoren. Als je niet gevoelig bent voor kotsen, kan dat prima :)


Ik moet juist altijd nog wat eten van te voren! Wanneer ik dat niet doe krijg ik juist last van misselijkheid ;) En een vervelende.. zo'n ene waarvan je weet dat er weinig/niks in je maag zit maar je toch halve kotsneigingen krijgt (gal....) !

Ik eet dus altijd vlak voor tijd wat, prima voor mij! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik krijg wel weer beetje spanningskriebeltjes nadat het vorige keer een beetje te hard afliep, LETTERLIJK:) maar heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Ik moet juist altijd nog wat eten van te voren! Wanneer ik dat niet doe krijg ik juist last van misselijkheid ;) En een vervelende.. zo'n ene waarvan je weet dat er weinig/niks in je maag zit maar je toch halve kotsneigingen krijgt (gal....) !

Ik eet dus altijd vlak voor tijd wat, prima voor mij! :thumbup:

Dat heb ik ook. Zeker na een paar uur feesten, dan is je lichaam leeg maar toch krijg je niks door je keel. Daarom eet ik van tevoren altijd goed en onderweg/op het feest zelf wat fruit enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat raden jullie dan aan als je rond 6 uur dropt? rond 4 uur ofzo eten? of rond 5?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Wat raden jullie dan aan als je rond 6 uur dropt? rond 4 uur ofzo eten? of rond 5?

Zelf aftasten wat je het beste bevalt.

Ik kan beide bijvoorbeeld prima handelen.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic