Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Volgende

Welke van deze drugs heb je wel eens gebruikt?
Alcohol 22%  22%  [ 119 ]
Cafeïne 18%  18%  [ 97 ]
Tabak 15%  15%  [ 84 ]
Cannabis (Hasj/Wiet) 16%  16%  [ 85 ]
XTC (MDMA) 13%  13%  [ 70 ]
Speed 7%  7%  [ 38 ]
Cocaïne 4%  4%  [ 23 ]
GHB 1%  1%  [ 7 ]
Paddo's 4%  4%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 542
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu dus in off-topic. :/ Besluit eens goed wat men wil hier. Maar goed, zal verder niks zeggen gezien de gebeurtenissen van vanavond.

Vond Panoramix' idee overigens niet verkeerd. Maar goed, ik vind mijn weg hier wel op dit forum, ongeacht waar het topic staat. ^^

Hopelijk kunnen we stoppen met dit gezien en gewoon weer lekker over drugs praten!

En over de 4-FMP + MDMA kwestie, zou ik eerst graag weten wanneer je voor het laatst gebruikt hebt.

Ff simpel rekensommetje: Stel je serotonine-level zit nu op 85%. Neem je nog 1 week rust en je neemt dan MDMA, zit het op 90% voor inname en zeg maar 60% na uitwerking. Dan 2-3 weken wachten en het zit weer op 75%. Goed genoeg op zich, voor 4-FMP. Verschil zul je amper merken. Dan zou ik dus deze volgorde doen.

Stel je hebt een iets minder lange pauze gehad de afgelopen tijden en je zit nu op 70%, dan zou ik volgende week (als je op 75%) zit 4-FMP pakken. Dan zak je weer naar ongeveer 70%. 2-3 weken rust en je zit weer op 85%. 10% verschil is met MDMA groot, met 4-FMP te verwaarlozen.

Dus conclusie: Hoe dichter je bij de 100% zit (gevoelsmatig, ervaring erachter), dan maakt het totaal niet uit wat je eerst neemt (als je eerst MDMA neemt, hoeft je volgende pauze na de 4-FMP minder te zijn), maar is MDMA eerst handiger.
Is het nog niet lang genoeg geleden en is je serotonine-level nog niet boven de pak hem beet 75%, zou ik eerst 4-FMP nemen. Je wilt namelijk je op een zo hoog mogelijk serotine-punt zitten op het moment dat je MDMA neemt. Boven de 85% maakt het echter niet uit, aangezien je langzamer het stofje aanmaakt, maar bedenk dan wel dat je ná MDMA gebruik (mocht je 4-FMP eerst nemen), dus weer een langere pauze nodig hebt. (als je tenminste van plan bent om een aantal weken daarna wéér te gaan gebruiken)

Dit is echter een schatting, niet op feiten gebasseerd, maar wél de meest logische conclusie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 21:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nu dus in off-topic. :/ Besluit eens goed wat men wil hier.


Het is Mol z'n topic en initiatief, dus hij moest nog ff reageren ;)


Mol schreef:
Piaaa schreef:
Mol schreef:
Het lijkt me beter dat er een topic als dit is; dan een spam-topic waarin alle ervaringen voorkomen.

No Offence, maar gooi het dan in Off Topic, ik blijf bij het punt dat Hardtraxx hier oorspronkelijk gewoon niet voor is bedoeld.


Dit vind ik zelf ook geen probleem hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 22:08 
 

Chukkels schreef:
Nu dus in off-topic. :/ Besluit eens goed wat men wil hier. Maar goed, zal verder niks zeggen gezien de gebeurtenissen van vanavond.

Vond Panoramix' idee overigens niet verkeerd. Maar goed, ik vind mijn weg hier wel op dit forum, ongeacht waar het topic staat. ^^

Hopelijk kunnen we stoppen met dit gezien en gewoon weer lekker over drugs praten!

En over de 4-FMP + MDMA kwestie, zou ik eerst graag weten wanneer je voor het laatst gebruikt hebt.

Ff simpel rekensommetje: Stel je serotonine-level zit nu op 85%. Neem je nog 1 week rust en je neemt dan MDMA, zit het op 90% voor inname en zeg maar 60% na uitwerking. Dan 2-3 weken wachten en het zit weer op 75%. Goed genoeg op zich, voor 4-FMP. Verschil zul je amper merken. Dan zou ik dus deze volgorde doen.

Stel je hebt een iets minder lange pauze gehad de afgelopen tijden en je zit nu op 70%, dan zou ik volgende week (als je op 75%) zit 4-FMP pakken. Dan zak je weer naar ongeveer 70%. 2-3 weken rust en je zit weer op 85%. 10% verschil is met MDMA groot, met 4-FMP te verwaarlozen.

Dus conclusie: Hoe dichter je bij de 100% zit (gevoelsmatig, ervaring erachter), dan maakt het totaal niet uit wat je eerst neemt (als je eerst MDMA neemt, hoeft je volgende pauze na de 4-FMP minder te zijn), maar is MDMA eerst handiger.
Is het nog niet lang genoeg geleden en is je serotonine-level nog niet boven de pak hem beet 75%, zou ik eerst 4-FMP nemen. Je wilt namelijk je op een zo hoog mogelijk serotine-punt zitten op het moment dat je MDMA neemt. Boven de 85% maakt het echter niet uit, aangezien je langzamer het stofje aanmaakt, maar bedenk dan wel dat je ná MDMA gebruik (mocht je 4-FMP eerst nemen), dus weer een langere pauze nodig hebt. (als je tenminste van plan bent om een aantal weken daarna wéér te gaan gebruiken)

Dit is echter een schatting, niet op feiten gebasseerd, maar wél de meest logische conclusie.


Maar hoe weet je dan hoe hoog je serotonine-level zit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Chukkels schreef:
Nu dus in off-topic. :/ Besluit eens goed wat men wil hier. Maar goed, zal verder niks zeggen gezien de gebeurtenissen van vanavond.

Vond Panoramix' idee overigens niet verkeerd. Maar goed, ik vind mijn weg hier wel op dit forum, ongeacht waar het topic staat. ^^

Hopelijk kunnen we stoppen met dit gezien en gewoon weer lekker over drugs praten!

En over de 4-FMP + MDMA kwestie, zou ik eerst graag weten wanneer je voor het laatst gebruikt hebt.

Ff simpel rekensommetje: Stel je serotonine-level zit nu op 85%. Neem je nog 1 week rust en je neemt dan MDMA, zit het op 90% voor inname en zeg maar 60% na uitwerking. Dan 2-3 weken wachten en het zit weer op 75%. Goed genoeg op zich, voor 4-FMP. Verschil zul je amper merken. Dan zou ik dus deze volgorde doen.

Stel je hebt een iets minder lange pauze gehad de afgelopen tijden en je zit nu op 70%, dan zou ik volgende week (als je op 75%) zit 4-FMP pakken. Dan zak je weer naar ongeveer 70%. 2-3 weken rust en je zit weer op 85%. 10% verschil is met MDMA groot, met 4-FMP te verwaarlozen.

Dus conclusie: Hoe dichter je bij de 100% zit (gevoelsmatig, ervaring erachter), dan maakt het totaal niet uit wat je eerst neemt (als je eerst MDMA neemt, hoeft je volgende pauze na de 4-FMP minder te zijn), maar is MDMA eerst handiger.
Is het nog niet lang genoeg geleden en is je serotonine-level nog niet boven de pak hem beet 75%, zou ik eerst 4-FMP nemen. Je wilt namelijk je op een zo hoog mogelijk serotine-punt zitten op het moment dat je MDMA neemt. Boven de 85% maakt het echter niet uit, aangezien je langzamer het stofje aanmaakt, maar bedenk dan wel dat je ná MDMA gebruik (mocht je 4-FMP eerst nemen), dus weer een langere pauze nodig hebt. (als je tenminste van plan bent om een aantal weken daarna wéér te gaan gebruiken)

Dit is echter een schatting, niet op feiten gebasseerd, maar wél de meest logische conclusie.


Maar hoe weet je dan hoe hoog je serotonine-level zit? :P


Niet. Dat moet je juist gokken. Als je zelf weet welke hoeveelheden je hebt genomen en welke pauzes je hebt gehad, dan kun je dit wel ongeveer schatten. Ook als je bepaalde 'versnellers' neemt, valt hier wel een schatting van te maken. Ik denk dat PNXRMX met z'n pauzes en matig gebruik wel boven de 80% zit. Als ik het tenminste een beetje gevolgd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het is toch gewoon zo? Vrienden van mij kunnen een gram MDMA wegwerken zonder dat ik dat echt aan ze kan zien, terwijl ik zelf na een halfje al een pretbek krijg die je van een kilometer afstand ziet.

De een is gevoeliger dan de ander. Feit. Zoals de een ook vaker een dinsdagdip heeft en de ander weer niet. Drugs is onvoorspelbaar wat dat betreft.


Niet van 10mg, en dan nog had het totaal niets te maken met wat ik zei, omdat men andere dingen gebruikt op house feesten zie je ook minder bekken heen en weer zwieren, wat heeft dat te maken met een dosis. Van die bullshit reacties dan zoals die van robert erop vind ik dan echt niet gepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 10:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Heb zelf overigens wat vraagjes...
Ten eerste: Wat zal dextro als effect hebben op je trip als je xtc op hebt?
Ten tweede: Als je van plan bent om binnen 3-4 weekenden zowel 4-fmp als mdma te nuttigen, kun je dan beter het 1ste weekend 4-fmp nemen en 2-3 weken later mdma, of eerst mdma en 2-3 weken later 4-fmp? Het doel daarbij is dan maximaal effect natuurlijk. Hoe sterk zal het negatieve effect zijn dat ze op elkaar hebben?


1) Bedoel je dex-amphetamine? Dat gaat net zoals gewone amfetamine te mdma rush verminderen.
2) Ik zou zeggen eerst 4fmp, omdat 4fmp een stuk minder serotine gebruikt is het ook sneller aangevuld, klaar voor je mdma trip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 10:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
Het is toch gewoon zo? Vrienden van mij kunnen een gram MDMA wegwerken zonder dat ik dat echt aan ze kan zien, terwijl ik zelf na een halfje al een pretbek krijg die je van een kilometer afstand ziet.

De een is gevoeliger dan de ander. Feit. Zoals de een ook vaker een dinsdagdip heeft en de ander weer niet. Drugs is onvoorspelbaar wat dat betreft.


Van die bullshit reacties dan zoals die van robert erop vind ik dan echt niet gepast.


Waarom bullshit >.< Als ik al last krijg van me kaken na een kleine hoeveelheid -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ten eerste: Wat zal dextro als effect hebben op je trip als je xtc op hebt?


Als je Dextro als Druivensuiker tabletten bedoeld, dan kan het de trip van xtc beinvloeden. Omdat druivensuiker de trip remt, dus je zal minder hard gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:
Heb zelf overigens wat vraagjes...
Ten eerste: Wat zal dextro als effect hebben op je trip als je xtc op hebt?
Ten tweede: Als je van plan bent om binnen 3-4 weekenden zowel 4-fmp als mdma te nuttigen, kun je dan beter het 1ste weekend 4-fmp nemen en 2-3 weken later mdma, of eerst mdma en 2-3 weken later 4-fmp? Het doel daarbij is dan maximaal effect natuurlijk. Hoe sterk zal het negatieve effect zijn dat ze op elkaar hebben?



2) Ik zou zeggen eerst 4fmp, omdat 4fmp een stuk minder serotine gebruikt is het ook sneller aangevuld, klaar voor je mdma trip.


Ja, tuurlijk. Maar het ligt er ook aan wanneer je vorige MDMA-space was en wanneer je volgende zal zijn. Kijk, als het lang genoeg geleden was (zeg 6 tot 8 weken), dan zou je MDMA eerst kunnen doen. Want dan is je serotonine toch wel aardig richting normaal pijl en dan zou je bij wijze van spreke 4 weekjes na de 4-FMP alweer MDMA kunnen nemen. Neem je eerst de 4-FMP, dan zul je later na de MDMA wéér langer moeten wachten. Maar als je nog niet zo lang geleden MDMA hebt gehad (binnen een maand), dan zou ik eerst 4-FMP nemen en daarna juist MDMA.
Je moet dus kijken wanneer je voor het laatst hebt gehad én naar volfende keer MDMA-planning na deze 2 keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 11:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eerst 4-fmp, daarna MDMA. Uitkomst: een gratis ticket richting het luchtruim :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Eerst 4-fmp, daarna MDMA. Uitkomst: een gratis ticket richting het luchtruim :love:

Hij wil het niet combineren. Natuurlijk is de combi geniaal, maar hij wil ze afzonderlijk nemen met 3/4 weken pauze ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 11:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ow xd
In dat geval moet het toch eigenlijk niet zoveel uitmaken. 4-fmp verbruikt nauwelijks serotonine, maar daardoor ga je ook een stuk minder lang hard. Gewoon voor jezelf even bekijken welke je het leukste lijkt om MDMA te gebruiken en dan die andere keer 4-fmp gebruiken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, als je het echt leuk wil hebben en de overtreffende trap van XTC wil hebben, waarbij je nog geen 50% van de serotonine verbruikt van wat een XTC pil doet, moet je 4-FMP en Methylone combineren. 140 of 160mg 4-FMP en 160mg of 140mg Methylone 2 uurtjes daarna. Heerlijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Tja, als je het echt leuk wil hebben en de overtreffende trap van XTC wil hebben, waarbij je nog geen 50% van de serotonine verbruikt van wat een XTC pil doet, moet je 4-FMP en Methylone combineren. 140 of 160mg 4-FMP en 160mg of 140mg Methylone 2 uurtjes daarna. Heerlijk! :love:



Die combi werkt inderdaad wel goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe is dit voorlichting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij intents weer =) Ging 23 april bij Nightmare veeeeelste hard. Had een halve canadees op en na een uur voelde ik nog niks, dus pakte ik een halfje bij en toen klapte die er in.. Jezus wat ging ik hard, kon niet meer lopen dus heb 2 uur gezeten en rondjes gedraaid haha. Was heel erg in paniek maar was uiteindelijk na 5 minuten iztten weer goed gekomen!

Nu bij Intents wil ik een halve Q-dance nemen, denken jullie dat ik erw at van ga voelen? Of moet ik meer pakken? ik weeg 75 kilo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Bij intents weer =) Ging 23 april bij Nightmare veeeeelste hard. Had een halve canadees op en na een uur voelde ik nog niks, dus pakte ik een halfje bij en toen klapte die er in.. Jezus wat ging ik hard, kon niet meer lopen dus heb 2 uur gezeten en rondjes gedraaid haha. Was heel erg in paniek maar was uiteindelijk na 5 minuten iztten weer goed gekomen!

Nu bij Intents wil ik een halve Q-dance nemen, denken jullie dat ik erw at van ga voelen? Of moet ik meer pakken? ik weeg 75 kilo


Ik zou 3 kwart nemen of 2/3e. Dan zit je op 110-120mg en dat is wel goed. 6 weken pauze heb je dan gehad, dus is wel te doen. Wel een tip: pak niet te snel bij (zoals je gemerkt hebt). Het hangt van verschillende factoren af hoe lang het duurt voordat een pil inslaat (maaginhoud, dik of dungedrukte pil, gevoel, of je er op let of niet, etc.). De ene keer duurt het 25 minuten en de andere keer 3 kwartier. Wacht gewoon af en als je na 80 minuten nog niks voelt, gooi dan maximaal de helft van vorige drop bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoel dextro in de zin van die tabletjes met suiker. Ik dacht al dat het een remmende werking zou kunnen hebben, maar ik had wel wat energietekort en die dingen waren wel verdomd lekker :P

En over de 4-fmp en mdma, ik zal daarvoor een pauze van 8 weken hebben. Ik wil namelijk hoogstwaarschijnlijk op Lowlands iets gebruiken en enkele weken later thuis iets gebruiken. Denk trouwens dat ik er wel 4 of 5 weken tussen kan houden, aangezien het feest daarna weer 8-9 weken later is, dus het zal voor de volgorde niet veel meer uit maken dan. Logischerwijze lijkt het me dat 4-fmp eerst beter werkt, aangezien je serotonine gewoon weer op peil is voordat je de mdma neemt... maar aan de andere kant, als je mdma eerst pakt, zul je na 3-5 weken zeker genoeg serotonine hebben voor een 4-fmp trip. Denk dat ik het gewoon bepaal adhv wat ik op Lowlands het liefst gebruik en wat ik thuis het liefst gebruik. Hangt ook weer van de LL timetable af en of ik terug moet rijden of niet, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
jRn schreef:
Bij intents weer =) Ging 23 april bij Nightmare veeeeelste hard. Had een halve canadees op en na een uur voelde ik nog niks, dus pakte ik een halfje bij en toen klapte die er in.. Jezus wat ging ik hard, kon niet meer lopen dus heb 2 uur gezeten en rondjes gedraaid haha. Was heel erg in paniek maar was uiteindelijk na 5 minuten iztten weer goed gekomen!

Nu bij Intents wil ik een halve Q-dance nemen, denken jullie dat ik erw at van ga voelen? Of moet ik meer pakken? ik weeg 75 kilo


Ik zou 3 kwart nemen of 2/3e. Dan zit je op 110-120mg en dat is wel goed. 6 weken pauze heb je dan gehad, dus is wel te doen. Wel een tip: pak niet te snel bij (zoals je gemerkt hebt). Het hangt van verschillende factoren af hoe lang het duurt voordat een pil inslaat (maaginhoud, dik of dungedrukte pil, gevoel, of je er op let of niet, etc.). De ene keer duurt het 25 minuten en de andere keer 3 kwartier. Wacht gewoon af en als je na 80 minuten nog niks voelt, gooi dan maximaal de helft van vorige drop bij.


Ik heb de oude batch trouwens, heb ze 2 weken terug laten testen. Kwam uit op 178-193.
Ik denk dat ik een halfje afbijt en dan het gruis wat er mee komt oplik. Dan wacht ik een ander half uur en als ik nog niks voel pak ik nog een kwartje of iets bij. Bij Nightmare had ik om 6 uur gegeten en toen om 12 uur gedropt.. Erg vreemd dat ik na een uurtje nog niks voelde.

Ik dacht er zelf aan om bij inetnts om 3 uur nog een broodje te nemen, rond 5 uur een halve + gruis te droppen en dan gewoon een anderhalf uur wachten.. Maar ik denk dat ik het van een halfje wel moet voelen, niet waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ik zou 3 kwart nemen of 2/3e. Dan zit je op 110-120mg en dat is wel goed. 6 weken pauze heb je dan gehad, dus is wel te doen. Wel een tip: pak niet te snel bij (zoals je gemerkt hebt). Het hangt van verschillende factoren af hoe lang het duurt voordat een pil inslaat (maaginhoud, dik of dungedrukte pil, gevoel, of je er op let of niet, etc.). De ene keer duurt het 25 minuten en de andere keer 3 kwartier. Wacht gewoon af en als je na 80 minuten nog niks voelt, gooi dan maximaal de helft van vorige drop bij.


Afgelopen vrijdag duurde het bij mij 2 uur :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Chukkels schreef:
jRn schreef:
Bij intents weer =) Ging 23 april bij Nightmare veeeeelste hard. Had een halve canadees op en na een uur voelde ik nog niks, dus pakte ik een halfje bij en toen klapte die er in.. Jezus wat ging ik hard, kon niet meer lopen dus heb 2 uur gezeten en rondjes gedraaid haha. Was heel erg in paniek maar was uiteindelijk na 5 minuten iztten weer goed gekomen!

Nu bij Intents wil ik een halve Q-dance nemen, denken jullie dat ik erw at van ga voelen? Of moet ik meer pakken? ik weeg 75 kilo


Ik zou 3 kwart nemen of 2/3e. Dan zit je op 110-120mg en dat is wel goed. 6 weken pauze heb je dan gehad, dus is wel te doen. Wel een tip: pak niet te snel bij (zoals je gemerkt hebt). Het hangt van verschillende factoren af hoe lang het duurt voordat een pil inslaat (maaginhoud, dik of dungedrukte pil, gevoel, of je er op let of niet, etc.). De ene keer duurt het 25 minuten en de andere keer 3 kwartier. Wacht gewoon af en als je na 80 minuten nog niks voelt, gooi dan maximaal de helft van vorige drop bij.


Ik heb de oude batch trouwens, heb ze 2 weken terug laten testen. Kwam uit op 178-193.
Ik denk dat ik een halfje afbijt en dan het gruis wat er mee komt oplik. Dan wacht ik een ander half uur en als ik nog niks voel pak ik nog een kwartje of iets bij. Bij Nightmare had ik om 6 uur gegeten en toen om 12 uur gedropt.. Erg vreemd dat ik na een uurtje nog niks voelde.

Ik dacht er zelf aan om bij inetnts om 3 uur nog een broodje te nemen, rond 5 uur een halve + gruis te droppen en dan gewoon een anderhalf uur wachten.. Maar ik denk dat ik het van een halfje wel moet voelen, niet waar?


als ze inderdaad op 178-193 getest zijn zitten ze in de buurt van de eekhoorntjes, dus dan moet je een halfje wel voelen lijkt me! weinig mensen die ik ken die niks voelen na een halve eekhoorn :P
weet alleen niet of je 5uur moet doen,kunt ook iets langer wachten, zodat je later nog maar 1x bij hoeft te pakken en niet nog 2uur nadat t afgelopen is rond loopt te dwalen! maar dat is je eigen keuze ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
jRn schreef:
Chukkels schreef:
Ik zou 3 kwart nemen of 2/3e. Dan zit je op 110-120mg en dat is wel goed. 6 weken pauze heb je dan gehad, dus is wel te doen. Wel een tip: pak niet te snel bij (zoals je gemerkt hebt). Het hangt van verschillende factoren af hoe lang het duurt voordat een pil inslaat (maaginhoud, dik of dungedrukte pil, gevoel, of je er op let of niet, etc.). De ene keer duurt het 25 minuten en de andere keer 3 kwartier. Wacht gewoon af en als je na 80 minuten nog niks voelt, gooi dan maximaal de helft van vorige drop bij.


Ik heb de oude batch trouwens, heb ze 2 weken terug laten testen. Kwam uit op 178-193.
Ik denk dat ik een halfje afbijt en dan het gruis wat er mee komt oplik. Dan wacht ik een ander half uur en als ik nog niks voel pak ik nog een kwartje of iets bij. Bij Nightmare had ik om 6 uur gegeten en toen om 12 uur gedropt.. Erg vreemd dat ik na een uurtje nog niks voelde.

Ik dacht er zelf aan om bij inetnts om 3 uur nog een broodje te nemen, rond 5 uur een halve + gruis te droppen en dan gewoon een anderhalf uur wachten.. Maar ik denk dat ik het van een halfje wel moet voelen, niet waar?


als ze inderdaad op 178-193 getest zijn zitten ze in de buurt van de eekhoorntjes, dus dan moet je een halfje wel voelen lijkt me! weinig mensen die ik ken die niks voelen na een halve eekhoorn :P
weet alleen niet of je 5uur moet doen,kunt ook iets langer wachten, zodat je later nog maar 1x bij hoeft te pakken en niet nog 2uur nadat t afgelopen is rond loopt te dwalen! maar dat is je eigen keuze ;)


Naja, Ik kom uit Zuid-Holland en we slapen bij een vader van een vriend van me, dus wil eigenlijk niet rond 12 uur nog koekwaus zijn.. Van daar. Hoewel 't m'n 2de keer MDMA zal zijn denk ik dat als ik om 5 uur begin en met halfjes bijpak, het wel goed moet komen.. Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance op 178-193mg getest? Dat is nieuw voor mij :huh:

Maar goed, als het je 2e keer is, zou ik al helemaal niet te snel bijpakken. Dan kan het zelfs een uur duren voordat het inslaat, aangezien je lichaam eerst de stof moet plaatsen, aangezien hij het nog niet kent. Maar halfjes werken dan prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad, heb mijn Q-dancejes laten testen Jrn. In jouw stad :D met een gemiddelde van 163mg.
En dan waren ook de eerste die op de markt kwamen.
Kom zelf uit Delft trouwens ;)

Oja trouwens btw,

Zijn nieuwe blauwe nikies op de markt, zijn heel lichtblauw. Heb ze vorige week laten testen voor de zekerheid omdat er op internet weinig over stond.
Ze waren dus gemiddeld 137mg. Met een spreiding van 121 / 142mg ;) Er zit ook nog 1mg ketamine in, maar dit zou geen effect hebben
Er zat nog wel meer Mdma in, maar dit was DNA-syntetisch ofso niet in orde. Zoiets zeide ze. Daarom had dat geen effect. Ze zijn trouwens net zo groot als de eerste batch groene eekhoorntjes.
Als iemand dit op Pillreports kan plaatsen zou heel aardig zijn, ik wil je dan wel ff fotootje ervan sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Naja, Ik kom uit Zuid-Holland en we slapen bij een vader van een vriend van me, dus wil eigenlijk niet rond 12 uur nog koekwaus zijn.. Van daar. Hoewel 't m'n 2de keer MDMA zal zijn denk ik dat als ik om 5 uur begin en met halfjes bijpak, het wel goed moet komen.. Toch?

als het je 2e keer is, en ik lees dat je vorige keer te hard bent gegaan zou ik rustig aan doen..een uur vantevoren even iets eten, en zorgen dat je uiterlijk 10uur je laatste halfje pakt. verder zou ik er 2,5 tot 3 uur tussen laten zitten.

dus wat ik zou voorstellen, rond een uurtje of 7 een halfje pakken, en dan rond half10/10uur nog een halfje. dat is meer dan genoeg voor een 2e keer. bovendien begint intents pas om 1uur dus zeg dat je 2uur goed en wel alles hebt qua munten enzo..waarom dan al om 5uur beginnen? wacht er lekker 2uurtjes mee,kan makkelijk.
weet niet of de rest het daarmee eens is,maar dat lijkt mij goed genoeg voor je! ;)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic