Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:50 

Kettingzaag schreef:
Heb ook alles 2 dagen na XTC en andere middelen bij de tandarts gelegen. Prachtig gebit had ik, vooral zo doorgaan zei die. Nou dat heb ik dus maar gedaan..

Twijfel nog wat ik ga meenemen naar Qountdown:

Speakers?
Rode eekhoorns?
4-fmp?
GBL?
Aan de baco's?

Pep heb ik helaas niet meer, en kan ik ook ff niet aankomen (waar ik normaal haal is gepakt)

De zaterdag na TBYD, toen het leven gruwelijk ellendig leek, zei mijn moeder ook dat dinsdag's naar de tandarts moest. Heb bij de tandarts gelegen met een aan de binnenkant opengereten wang. "Ja ik ben vrijdag met het uitgaan op nogal een rare manier gevallen met mijn wangen tussen mijn tanden". Niks aan de hand :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:02 

Kan je farmaceutische dexamfetamine vergelijken met speed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:33 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:
Onder de douche staan terwijl je uit je plaat ben is echt hemels, dat warme water :love:

Heerlijk moment inderdaad als je thuis komt van een feest. Die smerige boxer met een remspoor van hier tot Tokio uitgooien en even lekker douchen. Wij hebben ook stoeltjes in de douche dus altijd even heerlijk onderuit zakken en dat warme water over je heen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:03 

Donateur

Hooli schreef:
Onder de douche staan terwijl je uit je plaat ben is echt hemels, dat warme water :love:

Klopt, dat is zooo super chill. En dan nog een beetje over je hoofd heenwrijven voor de tintelingen :P

ps: heb net een capsue 140mg 4-fmp ingenomen en dat werkt echt super chill, beter dan dat spul naar binnen te snuiven, wat ook immens pijn doet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:39 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:

Inderdaad, na een feest is een douche het eerste waar ik naar uitkijk. Douchen onder invloed van meph is het meest geweldige wat er is trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:43 

Dysphoria schreef:

Iemand? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:45 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hooli schreef:

Inderdaad, na een feest is een douche het eerste waar ik naar uitkijk. Douchen onder invloed van meph is het meest geweldige wat er is trouwens.

Nog lekkerder dan als je echt goed stoned bent en je gevoeliger bent bij tasten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:46 

Bierkoning

Hooli schreef:

Dat heb ik ook weer gemerkt zaterdag, vooral als je er met je hoofd helemaal onder gaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 02:26 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Hooli schreef:

Dat heb ik ook weer gemerkt zaterdag, vooral als je er met je hoofd helemaal onder gaat :love:

Exact, had ik ook zondagochtend. Was vrij snel thuis, dus voelde de X nog wel redelijk, maar dat warme water was echt zalig. Kon wel uren onder die douche blijven staan maar dat valt ook zo op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 04:53 

Hoeveel mg moet ik slikken voordat ik wat begin te merken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 04:55 

Chukkels weet dat vast wel. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 08:51 

Hardtraxx Veteran

Ok, Hoe kom je aan lachgas? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 09:17 

Hardtraxx Elite

Dysphoria schreef:

Het is sterker en duurt langer.. Stuk of 10 naar binnen gooien wil je er op stuiteren, als je er 5 crushed en snuift ga je het ook wel al merken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 10:45 

DarkBeatz schreef:
Dysphoria schreef:

Het is sterker en duurt langer.. Stuk of 10 naar binnen gooien wil je er op stuiteren, als je er 5 crushed en snuift ga je het ook wel al merken :P

Oke :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 15:39 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hooli schreef:

Ik heb de zondag na Loudness ook nog gedoucht met Iris, maar vond het niet extra speciaal of zo. Komt denk ik sowieso omdat we allemaal niet het maximale effect hadden van de meph. We hadden beter eerst even een paar uurtjes kunnen slapen net als Daniël. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 16:52 

Hardtraxx Veteran

Ik kan verdomme niet wachten tot we over 9 dagen elkaar weer zien, lekker met z'n alle kunnen stampen, praten, zitten, lopen, knuffelen, springen, snoepen, hallucineren, vliegtuigspotten, honderden pogingen doen tot plassen, hekjes en drempels ontwijken en alles. :yay: En dat allemaal door een paar geweldige stofjes die we die avond gaan nuttigen. :)

Het wordt fucking geweldig mensen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 16:56 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ik kan verdomme niet wachten tot we over 9 dagen elkaar weer zien, lekker met z'n alle kunnen stampen, praten, zitten, lopen, knuffelen, springen, snoepen, hallucineren, vliegtuigspotten, honderden pogingen doen tot plassen, hekjes en drempels ontwijken en alles. :yay: En dat allemaal door een paar geweldige stofjes die we die avond gaan nuttigen. :)

Hahaha ernstig he :$
Veel plezier allemaal op Qountdown :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 17:06 

Donateur

Nando schreef:

een dikke +1, word echt een grote dolle boel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 17:55 

Bierkoning

Je hoeft aan mij de weg niet te vragen die avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 18:27 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
2e batch speakers schijnen geleidelijker in te slaan overigens. Kweet niet of dat effect heeft op het minder zware benen effect

Denk dat ik 2e batch had dan, want ik had een flink halfje op Pandemonium en die sloeg heel rustig in, maar wel lekker. :) Helaas is de dealer die mij voorziet van speakers gepakt, ik ga nu van een vriend ff oranje jumbo's overkopen voor Qountdown als noodscenario. :P Want daar moet natuurlijk wel flink gespaced gaan worden. :woot:

Pauze is wel beetje aan de korte kant (4 weken), al had ik de laatste keer maar 100 mg op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 18:35 

Donateur

93Wesley93 schreef:
Pauze is wel beetje aan de korte kant (4 weken), al had ik de laatste keer maar 100 mg op. :P

Ach niet zeuren, mijn langste pauze de afgelopen maanden is 2 weken geweest en keer op keer het zelfde fantastische gevoel... Maar na Qountdown gaan we wel weer even minderen, mooie afsluiting van het jaar dacht ik zo :D

Even een vraagje aan al jullie verslaafden:
Hoe gaat 4-FMP capsules met 140mg erin samen met Alcohol, kan dat een beetje, versterkt het juist het effect of ga je daar verschrikkelijk klote van??
En dan bedoel ik niet mezelf helemaal laveloos zuipen, maar gewoon lekker wat biertjes drinken + daarna over op de MaCo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 18:39 

Hardtraxx Newbie

Volgens een vriend van me komen de 2e batch speakers inderdaad wat geleidelijker opzetten, maar blijven ze wel lang op hun hoogtepunt zitten!

Me like!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 18:47 

Hardtraxx Veteran

Sunrise8 schreef:
93Wesley93 schreef:

Ach niet zeuren, mijn langste pauze de afgelopen maanden is 2 weken geweest en keer op keer het zelfde fantastische gevoel... Maar na Qountdown gaan we wel weer even minderen, mooie afsluiting van het jaar dacht ik zo :D

Nou dan mag je van geluk spreken. ;) Ik zelf ook trouwens hoor, ben op één keer na (maar dat kwam door combi. met speed) , altijd lekker gegaan, terwijl ik laatste half jaar die pauzes ook aardig aan me lars heb gelapt.. Merk wel de laatste keren dat mijn love feeling al heel wat sneller verdwijnt dan aan het begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 18:52 

Donateur

93Wesley93 schreef:
Merk wel de laatste keren dat mijn love feeling al heel wat sneller verdwijnt dan aan het begin.

Ja dat zeker, dat heb ik ook. Het is nu niet meer dat 'speciale moment', maar meer gewoon routine :(
Daarom ga ik vanaf 2-1-2012 weer een lange rustpauze nemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 18:57 

Hardtraxx Veteran

Sunrise8 schreef:
93Wesley93 schreef:
Merk wel de laatste keren dat mijn love feeling al heel wat sneller verdwijnt dan aan het begin.

Ja dat zeker, dat heb ik ook. Het is nu niet meer dat 'speciale moment', maar meer gewoon routine :(
Daarom ga ik vanaf 2-1-2012 weer een lange rustpauze nemen ;)

Zo een vermoeden had ik wel al, kom hier wekelijks jou avonturen tegen. :P Bij mij is het in de zomermaanden ook beetje veels te van het goeie geweest soms enkele weken achter elkaar gebruikt op feestjes.. Laatste tijd zit er weer elke keer minimaal een maandje tussen. :)
Vorige  1 ... 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic