Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

H+(aq) + Cl-(aq)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:45 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Hou op over G. Ik wil ook weer.
Ja het is wél verslavend. Ik weet zeker als ik dat nu in huis zou hebben dat ik het flink zou misbruiken...

Wat denk je hoe ik me gister voelde... Iedereen zat aan de G... En ik was thuis zonder g..
Al was het natuurlijk wel verstandiger dat ik gewoon netjes naar huis ben gegaan en niet ben gaan afteren.
Vercrackt bij mn schoonouders aankomen is ook geen optie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 02:08 

Hardtraxx Veteran

En ja hoor, het is weer feest! De binnenkant van m'n wang is weer aan het losgaan. Ik dacht dat ik niet zo extreem aan het kauwen was op FoD. Schijnbaar wel dus :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 02:09 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
GHB op een feest is :love:

Ik heb ook al prima ervaringen op G op feestjes (3x), 1x in combi met 4FA :love: en 2x zonder er iets bij te hebben. Altijd erg goed bevallen! Binnenkort maar weer eens een feest doen op enkel G, hoe de fuck smokkel je trouwens een flesje van het formaat van Thrillogy in godsnaam mee binnen? :$

W0uT3R schreef:
Heb één keer GHB gebruikt in Kroatië, vond er eigenlijk niet zo veel aan. Vond 't niet zo lekker stimulerend als XTC en vond 't niet een lekkere 'dronk' geven ofzo. Kleuren werden wel intenser, was wel leuk, maar zou 't niet nog een keer doen, alleen al voor de smaak niet, gatverdamme kon beter een slok zeewater nemen...

Mijn allereerste keer vond ik ook geen ruk aan, veel hangt af over de juiste dosering.. En die is behoorlijk link, want het verschil tussen een heerlijke dosering en op het randje van outgaan zitten hoeft niet meer te zijn als een ml (van de G die ik heb is een perfecte startdosis 4ml en op 5ml zal ik niet outgaan maar wel veel moeite hebben met wakker te blijven, en wanneer ik mijn ogen zou sluiten ook wegvallen -> in een staat dat je wel gewoon nog wakker kunt worden, als je out bent ben je in een soort van comateuze toestand).

De smaak hangt puur van waarmee je het mengt, ik ken zat fruitdrankjes waar je het mee kunt mengen waar je gewoon niets van de G proeft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 02:11 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog nooit drugs op, alcohol is baas boven baas, doei :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 02:15 

Hardtraxx Elite

sjobie schreef:

You are so clueless :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 02:15 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Ik heb ook al prima ervaringen op G op feestjes (3x), 1x in combi met 4FA :love: en 2x zonder er iets bij te hebben. Altijd erg goed bevallen! Binnenkort maar weer eens een feest doen op enkel G, hoe de fuck smokkel je trouwens een flesje van het formaat van Thrillogy in godsnaam mee binnen? :$

In je schoen stoppen :P En het spuitje in je anus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 02:16 

Donateur

Flesjes flugel :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 02:18 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

In je schoen?? WTF Dat flesje past toch nooit van je leven in je schoen xd En ik heb een heel fijn 1ml spuitje wat gemakkelijk in je boxer weg kan, alleen dat potje wat jij had, damn kan me echt niet voorstellen dat je dat bij je kloten krijgt weg gestopt... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 02:20 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

In je schoen?? WTF Dat flesje past toch nooit van je leven in je schoen xd En ik heb een heel fijn 1ml spuitje wat gemakkelijk in je boxer weg kan, alleen dat potje wat jij had, damn kan me echt niet voorstellen dat je dat bij je kloten krijgt weg gestopt... :huh:

Nee echt, in je schoen. Het loopt wel even kut, maar je krijgt het wel door de controle. Spuitje zat overigens ook in m'n schoen, m'n andere schoen wel te verstaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 08:26 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
En ja hoor, het is weer feest! De binnenkant van m'n wang is weer aan het losgaan. Ik dacht dat ik niet zo extreem aan het kauwen was op FoD. Schijnbaar wel dus :x

Hahah! Pannekoek! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 10:13 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:

Je spreekt jezelf tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 10:50 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
sjobie schreef:

Je spreekt jezelf tegen

Kijk, je hebt bewust geretardeerde en beperkte mensen en onbewust geretardeerde mensen.
Deze uitspraak plaats "Sjobie" in de categorie onbewust geretardeerde mensen.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 11:32 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

W0uT3R schreef:
Heb één keer GHB gebruikt in Kroatië, vond er eigenlijk niet zo veel aan. Vond 't niet zo lekker stimulerend als XTC en vond 't niet een lekkere 'dronk' geven ofzo. Kleuren werden wel intenser, was wel leuk, maar zou 't niet nog een keer doen, alleen al voor de smaak niet, gatverdamme kon beter een slok zeewater nemen...

Mijn allereerste keer vond ik ook geen ruk aan, veel hangt af over de juiste dosering.. En die is behoorlijk link, want het verschil tussen een heerlijke dosering en op het randje van outgaan zitten hoeft niet meer te zijn als een ml (van de G die ik heb is een perfecte startdosis 4ml en op 5ml zal ik niet outgaan maar wel veel moeite hebben met wakker te blijven, en wanneer ik mijn ogen zou sluiten ook wegvallen -> in een staat dat je wel gewoon nog wakker kunt worden, als je out bent ben je in een soort van comateuze toestand).

De smaak hangt puur van waarmee je het mengt, ik ken zat fruitdrankjes waar je het mee kunt mengen waar je gewoon niets van de G proeft ;)

Nou we hadden 't in de zoetste cocktail verkrijgbaar gedaan, maar wat een goorheid... haha. denk dat we een paar ML gedeeld hebben met z'n 3en, weet niet eens hoeveel 't was.
Maar ik lees ook altijd dat t je dronken/slaperig maakt, hoe kan je er dan mee losgaan op 'n feest, daarvoor heb ik dan echt de upper nodig van de X, GHB is dus een downer lijkt me...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 12:12 

Olijfboompje schreef:
Hoofdcoach schreef:
sjobie schreef:

Je spreekt jezelf tegen

Kijk, je hebt bewust geretardeerde en beperkte mensen en onbewust geretardeerde mensen.
Deze uitspraak plaats "Sjobie" in de categorie onbewust geretardeerde mensen.

:)

Inderdaad, dit is best wel een #FAIL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 12:13 

Hardtraxx Elite

Epic fail!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 12:33 

Hardtraxx Elite

W0uT3R schreef:
Nou we hadden 't in de zoetste cocktail verkrijgbaar gedaan, maar wat een goorheid... haha. denk dat we een paar ML gedeeld hebben met z'n 3en, weet niet eens hoeveel 't was.
Maar ik lees ook altijd dat t je dronken/slaperig maakt, hoe kan je er dan mee losgaan op 'n feest, daarvoor heb ik dan echt de upper nodig van de X, GHB is dus een downer lijkt me...

Alcohol is ook een downer, maar in de juiste dosering kun je ook op alcohol langer doorgaan als normaal, het lijkt dan een oppeppende werking te hebben. Zo werkt G net hetzelfde, op XQ: Italy nam ik 1 g'tje om 5u snachts, puur omdat ik stikop was (verder nuchter gebleven de hele nacht), en ik heb de laatste 2u nog keihard staan stuiteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 13:01 

Donateur

Ik kan me best voorstellen dat je los kan gaan op G. Ik merkte dat het iets is wat je best kan sturen. Je kan helemaal in de chillmode zitten maar als je ff een minuutje jezelf een schop onder je hol geeft kan je er ook weer wat energieker van worden....

Niet voor niets is G een erg populaire drug op techno of house/trance-feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 13:21 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Ik kan me best voorstellen dat je los kan gaan op G. Ik merkte dat het iets is wat je best kan sturen. Je kan helemaal in de chillmode zitten maar als je ff een minuutje jezelf een schop onder je hol geeft kan je er ook weer wat energieker van worden....

Oke, kan me er in dat geval wel wat bij voorstellen, heb op Qlimax namelijk rustig bier gedronken en de hele nacht overleefd. Niets gebruikt verder. Alleen 't laatste half-uurtje the Prophet was wel echt zwaar, haha. Maar om dan nog iets erin te knallen, dan zit ik 't wel uit.

Toch blijf ik G eng vinden, aangezien 't zo verslavend is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 14:10 

Hardtraxx Elite

W0uT3R schreef:

Dat is alcohol ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 14:10 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
dawasiknie schreef:

Oke, kan me er in dat geval wel wat bij voorstellen, heb op Qlimax namelijk rustig bier gedronken en de hele nacht overleefd. Niets gebruikt verder. Alleen 't laatste half-uurtje the Prophet was wel echt zwaar, haha. Maar om dan nog iets erin te knallen, dan zit ik 't wel uit.

Het ligt compleet aan jezelf of iets verslavend is of niet. Ik zie in G voor mezelf geen hogere verslavingsfactor dan bijvoorbeeld 4-FMP, pep of hasj. Compleet verschillende dingen, ik weet het, maar ik heb niet de behoefte om op een willekeurige dag zomaar in m'n hoofd het idee te krijgen van 'nu neem ik het!'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 16:39 

Donateur

Wie heeft er nog lachgaspatronen thuis en heeft niets te doen?? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 16:46 

Donateur

Project 141 schreef:
Sunrise8 schreef:
Wie heeft er nog lachgaspatronen thuis en heeft niets te doen?? :D

ik

Leuk :D Alleen 1,5 uur reizen voor een paar patroontjes is wat ver haha :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 16:49 

Donateur

Project 141 schreef:
Ja maar ik heb er 150 ;)

Oeh dat word al interessanter haha. Maar als ik kom dan maken we er wel gelijk een leuke avond van lijkt me? :P Dan gaan we uit in eindhoven ofzo haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 16:53 

Donateur

Project 141 schreef:
Sunrise8 schreef:
Project 141 schreef:
Ja maar ik heb er 150 ;)

Oeh dat word al interessanter haha. Maar als ik kom dan maken we er wel gelijk een leuke avond van lijkt me? :P Dan gaan we uit in eindhoven ofzo haha

Niet veel te doen op een dinsdag op stratum hoor :P En ik heb zelf geen spuit, alleen patronen >.< xd

Maar ik heb wel een N2O Cracker :evil:
Maar Eindhoven is daar voor nu net IETS te ver weg voor, moet morgen weer werken + tentamen haha. Doen we wel een keertje in een vakantie dan? :D
Vorige  1 ... 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic