Chukkels schreef:
GHB op een feest is
Ik heb ook al prima ervaringen op G op feestjes (3x), 1x in combi met 4FA

en 2x zonder er iets bij te hebben. Altijd erg goed bevallen! Binnenkort maar weer eens een feest doen op enkel G, hoe de fuck smokkel je trouwens een flesje van het formaat van Thrillogy in godsnaam mee binnen?

W0uT3R schreef:
Heb één keer GHB gebruikt in Kroatië, vond er eigenlijk niet zo veel aan. Vond 't niet zo lekker stimulerend als XTC en vond 't niet een lekkere 'dronk' geven ofzo. Kleuren werden wel intenser, was wel leuk, maar zou 't niet nog een keer doen, alleen al voor de smaak niet, gatverdamme kon beter een slok zeewater nemen...
Mijn allereerste keer vond ik ook geen ruk aan, veel hangt af over de juiste dosering.. En die is behoorlijk link, want het verschil tussen een heerlijke dosering en op het randje van outgaan zitten hoeft niet meer te zijn als een ml (van de G die ik heb is een perfecte startdosis 4ml en op 5ml zal ik niet outgaan maar wel veel moeite hebben met wakker te blijven, en wanneer ik mijn ogen zou sluiten ook wegvallen -> in een staat dat je wel gewoon nog wakker kunt worden, als je out bent ben je in een soort van comateuze toestand).
De smaak hangt puur van waarmee je het mengt, ik ken zat fruitdrankjes waar je het mee kunt mengen waar je gewoon niets van de G proeft