Ik heb een leuk idee, we gaan bij elkaar gewoon YOPO inschietenwrote:Neem wel tandenvlos mee! Voor het geval er wat lichaamsdelel los laten! Kan je de scherpe randjes er af flossen
ps: wie heeft er zo'n buisje thuis?
View on YouTube
Ik heb een leuk idee, we gaan bij elkaar gewoon YOPO inschietenwrote:Neem wel tandenvlos mee! Voor het geval er wat lichaamsdelel los laten! Kan je de scherpe randjes er af flossen
Dat ook jawrote:Jullie doen maar waar jullie zin in hebben. Ik meph me wel helemaal de kloten in!
hahaha moet je niet aan de lachgas dan ruub?wrote:x3wrote:Speakeren jonge!!!
ik weet niet of er her en der een pre-party gaat plaatsvindenwrote:hahaha moet je niet aan de lachgas dan ruub?wrote:x3wrote:Speakeren jonge!!!![]()
hahaha wat een gekreun in dat filmpje
die kut truffels moet ik ook een keertje vreten, jammer dat ik die gratis krengen nergens kan laten bezorgen!wrote:Ik heb nog magic truffelskunnen ook wel op! Jointje erbij en lachfas misschien 2cb ..
Spaceeh
Kun je niet normaal pratenwrote:die kut truffels moet ik ook een keertje vreten, jammer dat ik die gratis krengen nergens kan laten bezorgen!wrote:Ik heb nog magic truffelskunnen ook wel op! Jointje erbij en lachfas misschien 2cb ..
Spaceeh
Ik heb ze ook bij mij thuis laten bezorgen, alleen heb ik ze nooit gezien. Ergo, mijn lievvvvvvve pappie heeft ze onderschept (zoals bij 99% van mijn post) en waarschijnlijk in de prullenbak gedonderd.wrote:Gewoon thuis jo.. of maken je ouders jouw post open?
Bij mij komt er ook maandelijks weer een postpakketje binnen die ongeadresseerd is, dus die maakt mams dan open en vind daar een x aantal mooie pilletjes in. Die legt ze dan altijd lief op m'n bureautje met een briefje: dit is niet van mij denk ikwrote: zelfs een verjaardagkaart 5 maanden voor me verjaardagmet een inhoud van ** snoepjed
Valt toch best mee?wrote:
Kun je niet normaal praten