Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 14:48 

Hardtraxx Veteran

MDMAzing schreef:
Afbeelding

xd
Waarschijnlijk wat meer kilo'tjes kwijt dan xd
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 15:41 

Hardtraxx Veteran

Goh wat toevallig! Ik heb precies dezelfde planning, alleen dan met mephedrone ipv MDMA. xd
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Goh wat toevallig! Ik heb precies dezelfde planning, alleen dan met mephedrone ipv MDMA. xd

Is dat even bizar?
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 16:29 

Morgen nieuwe speakertjes en volgende week pep en dan ben ik weer klaar voor het nieuwe jaar :yay:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 16:46 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Morgen nieuwe speakertjes en volgende week pep en dan ben ik weer klaar voor het nieuwe jaar :yay:

Speakers met metaal erin?
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 16:46 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het idee dat je mephedrone beter doen als je genoeg slaap hebt gehad dan op een after. Had afgelopen zondag niet echt het love-gevoel. Ging wel redelijk hard, was zo dom als een ezel, moest dingen 3 keer horen voordat ik het begreep en m'n gehoor was naar de klote. Desalniettemin was het een leuke zondag. :D
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 16:47 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ik heb het idee dat je mephedrone beter doen als je genoeg slaap hebt gehad dan op een after. Had afgelopen zondag niet echt het love-gevoel. Ging wel redelijk hard, was zo dom als een ezel, moest dingen 3 keer horen voordat ik het begreep en m'n gehoor was naar de klote. Desalniettemin was het een leuke zondag. :D

Ik ging wel nice :cool:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 16:48 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:

We gingen allemaal we nice geloof ik, maar jij iets beter. :) Om maar niet te spreken over onze Eekhoorn. :x
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 16:50 

Olijfboompje schreef:
wesskeej schreef:

Speakers met metaal erin?

Voor jou wel :)
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 16:57 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Nando schreef:

We gingen allemaal we nice geloof ik, maar jij iets beter. :) Om maar niet te spreken over onze Eekhoorn. :x

xd
Ik voelde mij toppie ^^

Haha, ja, die ging pas lekker :D xd
wesskeej schreef:
Voor jou wel :)

Uuuhm, deze blijken serieus in omloop te zijn ;)
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Nando schreef:

Klopt. Voor Jamie en mij was dit ook de eerst 'mindere' mephedrone ervaring. Nog steeds heerlijk, maar het miste net dat magische. Spul is perfect voor in thuissetting en op feesten, maar voor op afters hou ik even een slag om de arm.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:32 

Chukkels schreef:
Klopt. Voor Jamie en mij was dit ook de eerst 'mindere' mephedrone ervaring. Nog steeds heerlijk, maar het miste net dat magische. Spul is perfect voor in thuissetting en op feesten, maar voor op afters hou ik even een slag om de arm.

Jamie kwam van de week vragen wat ik aan hem gaf op Loudness.
Hij dacht dat het pep was, maar het was dus meph xd
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 19:20 

Hardtraxx Elite

Ome Chukkels is lievvvvvvvvvvvvvv :loving:

Hij bezorgde mij op mn werk vandaag een heerlijke roti rol! :love:

Mijn collega's waren overigens stik jaloers :thumbup:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Jup, zei die al. Het was mijn eerste ervaring met meph, dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan als ik genoeg rust heb gehad etc. ^^ Eerst volgende keer wordt waarschijnlijk Qountdown. :)
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:40 

Hardtraxx Veteran

Lekker sausen allemaal op QD :corn:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:43 

Hardtraxx Elite

Is mephedrone nou echt zo heilig? Ik heb ze een keer in een blauwe swirl pil-vorm gehad maar ik had nou niet echt het idee dat het heel heilig is. Meer dat ik om het uur wat bij moest pakken..
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:50 

Donateur

Had het ook ooit in pilvorm. Heb het toen door de plee geflikkerd, zelden zoveel spijt gehad xd Kan er nu nergens aan komen haha.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:55 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Had het ook ooit in pilvorm. Heb het toen door de plee geflikkerd, zelden zoveel spijt gehad xd Kan er nu nergens aan komen haha.

Je gaat me toch niet zeggen dat je dat laatste zinnetje serieus meent hé? :whistle:

jRn schreef:
Is mephedrone nou echt zo heilig?

Ja, beste drug (sowieso in uppervorm) die er te verkrijgen is. Dat bijpakken vind ik overigens juist leuk :woot:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:57 

Chukkels schreef:
jRn schreef:

Ja, beste drug (sowieso in uppervorm) die er te verkrijgen is. Dat bijpakken vind ik overigens juist leuk :woot:

Sorry, maar ik denk dat ik pep beter vind tbh :x
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 21:06 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Je gaat me toch niet zeggen dat je dat laatste zinnetje serieus meent hé? :whistle:

jRn schreef:

Ik ben het hier volledig mee eens (L)
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 21:17 

Meph>pep
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 21:17 

Donateur

Voor de mensjes die nog geen cracker/slagroomspuit heeft:
Ik liep net door de blokker, worden ze nu verkocht voor 17,99 ipv 60 a 70 euro wat ze normaal kosten.

Dus grijp die kans :D
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 21:18 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Chukkels schreef:
jRn schreef:

Sorry, maar ik denk dat ik pep beter vind tbh :x

Kan ik wel begrijpen. Jij bent zo traag als een slak.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 21:29 

Hardtraxx Elite

Misschien ooit in de toekomst ooit eens een herkansing aan wagen dan.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 21:30 

Chukkels schreef:
Kan ik wel begrijpen. Jij bent zo traag als een slak.

:( Ja, en met pep op voel ik mij eindelijk snel :)
Vorige  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic