wrote:
Waarschijnlijk wat meer kilo'tjes kwijt dan
wrote:
Is dat even bizar?wrote:Goh wat toevallig! Ik heb precies dezelfde planning, alleen dan met mephedrone ipv MDMA.
Speakers met metaal erin?wrote:Morgen nieuwe speakertjes en volgende week pep en dan ben ik weer klaar voor het nieuwe jaar
Ik ging wel nicewrote:Ik heb het idee dat je mephedrone beter doen als je genoeg slaap hebt gehad dan op een after. Had afgelopen zondag niet echt het love-gevoel. Ging wel redelijk hard, was zo dom als een ezel, moest dingen 3 keer horen voordat ik het begreep en m'n gehoor was naar de klote. Desalniettemin was het een leuke zondag.
We gingen allemaal we nice geloof ik, maar jij iets beter.wrote:Ik ging wel nicewrote:Ik heb het idee dat je mephedrone beter doen als je genoeg slaap hebt gehad dan op een after. Had afgelopen zondag niet echt het love-gevoel. Ging wel redelijk hard, was zo dom als een ezel, moest dingen 3 keer horen voordat ik het begreep en m'n gehoor was naar de klote. Desalniettemin was het een leuke zondag.
Voor jou welwrote:Speakers met metaal erin?wrote:Morgen nieuwe speakertjes en volgende week pep en dan ben ik weer klaar voor het nieuwe jaar
wrote:We gingen allemaal we nice geloof ik, maar jij iets beter.wrote:Ik ging wel nicewrote:Ik heb het idee dat je mephedrone beter doen als je genoeg slaap hebt gehad dan op een after. Had afgelopen zondag niet echt het love-gevoel. Ging wel redelijk hard, was zo dom als een ezel, moest dingen 3 keer horen voordat ik het begreep en m'n gehoor was naar de klote. Desalniettemin was het een leuke zondag.Om maar niet te spreken over onze Eekhoorn.
Uuuhm, deze blijken serieus in omloop te zijnwrote: Voor jou wel
Klopt. Voor Jamie en mij was dit ook de eerst 'mindere' mephedrone ervaring. Nog steeds heerlijk, maar het miste net dat magische. Spul is perfect voor in thuissetting en op feesten, maar voor op afters hou ik even een slag om de arm.wrote:We gingen allemaal we nice geloof ik, maar jij iets beter.wrote:Ik ging wel nicewrote:Ik heb het idee dat je mephedrone beter doen als je genoeg slaap hebt gehad dan op een after. Had afgelopen zondag niet echt het love-gevoel. Ging wel redelijk hard, was zo dom als een ezel, moest dingen 3 keer horen voordat ik het begreep en m'n gehoor was naar de klote. Desalniettemin was het een leuke zondag.Om maar niet te spreken over onze Eekhoorn.
Jamie kwam van de week vragen wat ik aan hem gaf op Loudness.wrote: Klopt. Voor Jamie en mij was dit ook de eerst 'mindere' mephedrone ervaring. Nog steeds heerlijk, maar het miste net dat magische. Spul is perfect voor in thuissetting en op feesten, maar voor op afters hou ik even een slag om de arm.
Jup, zei die al. Het was mijn eerste ervaring met meph, dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan als ik genoeg rust heb gehad etc.wrote: Klopt. Voor Jamie en mij was dit ook de eerst 'mindere' mephedrone ervaring. Nog steeds heerlijk, maar het miste net dat magische. Spul is perfect voor in thuissetting en op feesten, maar voor op afters hou ik even een slag om de arm.
Je gaat me toch niet zeggen dat je dat laatste zinnetje serieus meent hé?wrote:Had het ook ooit in pilvorm. Heb het toen door de plee geflikkerd, zelden zoveel spijt gehadKan er nu nergens aan komen haha.
Ja, beste drug (sowieso in uppervorm) die er te verkrijgen is. Dat bijpakken vind ik overigens juist leukwrote:Is mephedrone nou echt zo heilig?
Sorry, maar ik denk dat ik pep beter vind tbhwrote:Ja, beste drug (sowieso in uppervorm) die er te verkrijgen is. Dat bijpakken vind ik overigens juist leukwrote:Is mephedrone nou echt zo heilig?
wrote:Je gaat me toch niet zeggen dat je dat laatste zinnetje serieus meent hé?wrote:Had het ook ooit in pilvorm. Heb het toen door de plee geflikkerd, zelden zoveel spijt gehadKan er nu nergens aan komen haha.
![]()
Ja, beste drug (sowieso in uppervorm) die er te verkrijgen is. Dat bijpakken vind ik overigens juist leukwrote:Is mephedrone nou echt zo heilig?
Kan ik wel begrijpen. Jij bent zo traag als een slak.wrote:Sorry, maar ik denk dat ik pep beter vind tbhwrote:Ja, beste drug (sowieso in uppervorm) die er te verkrijgen is. Dat bijpakken vind ik overigens juist leukwrote:Is mephedrone nou echt zo heilig?
wrote:Kan ik wel begrijpen. Jij bent zo traag als een slak.