Zimmersion schreef:
hardcoresjors schreef:
Dat gaat er zeker, de eerste keer vergeet ik nooit meer, wat was dat geweldig!
Echt heel veel plezier, als tip zou ik zeggen vind een plek zoals een grasveld waar je rondjes kan lopen met een groep vrienden of bij iemand die alleen thuis is, een feest kan ook wel leuk zijn maar mijn enige ervaring op een feestje vond ik wat minder!
Bij iemand thuis of gewoon buiten waren wel mijn geweldigste keren, Ik raad je aan een MP3 mee te nemen en om even lekker weg te dromen met jou muziek stijl, echt elk nummer word gewoon 10 keer zo vet, verder rondjes lopen, praten, roken weet ik veel, leef je uit, doe waar je zin in hebt!
Have fun!

Haha!

Was dit trouwens met MDMA?

Juist, ik had eerst een halve groene appel gedropt van 140 mg, dus 70 mg, ik was 60 kilo ofzo,
Na 1.5 uur had ik nog een halfje gedaan en dat ging keigoed, ik raad je aan ook zoiets te doen, maar ik was wel al om 3 uur thuis, dus denk dat jij de hele nacht doorgaat?
Mijn eerste keer was overigens op een grasveld, en was echt supervet!
Was met een paar maten die het ook hadden gebruikt en een paar die het niet hadden gebruikt, als iemand hardcore aan had gezet bewoog ik bijna automatisch

En verder zat ik gewoon te genieten op het grasveld, beetje rondjes lopen, sigaren roken, en er was kermis die net dicht was, maar de lichten stonden nog aan, dus heb me daar ook goed vermaakt!
Als ik er aan terug denk wou ik dat ik het weer over kon doen, zo'n vette ervaring!
De eerste keer heb ik eigenlijk nooit overtroffen, maar hoop na de break waar ik nu mee bezig ben en met de witte speaker dat ik hem kan overtreffen of in ieder geval opnieuw kan beleven!
Als je te veel neemt:
Niks aan de hand, als je positief blijft denken, je word alleen nog ernstiger, zelfs zo ernstig dat je niet meer normaal kan doen, maar dat is ook leuk om mee te maken!
Doe is gek!

(Maar niet te gek!)