Vanavond weer aan de alcohol gezeten, niet echt helemaal bezopen maar voel hem wel een beetje!
Maandagavond!
Maandagavond!
thunderdome maar hahah.. kwrote:Ik van 300mg op feestenwrote:200mg kristal snuiven hou ik van
Wel potverdrie Sjors, ik dacht dat je je leven zou beteren!wrote:Vanavond weer aan de alcohol gezeten, niet echt helemaal bezopen maar voel hem wel een beetje!
Maandagavond!
ga soms kapot van t lachenwrote:Wel potverdrie Sjors, ik dacht dat je je leven zou beteren!wrote:Vanavond weer aan de alcohol gezeten, niet echt helemaal bezopen maar voel hem wel een beetje!
Maandagavond!
Dat verschilt echt per persoon. Persoonlijk vind ik dat niet omdat je dan geen gedoe heb met het breken van pillen e.d.wrote:Pillen zijn dus praktischer dan poeder?
Dat verschilt per pil.wrote:Hoeveel mg is één pil dan?
Waar koop ik die? Krijg ik daar air miles bij?wrote:335wrote:Hoeveel mg is één pil dan?
hoeveel vragt ie.. niet wat. De meeste pillen wegen rond de 335wrote:Waar koop ik die? Krijg ik daar air miles bij?wrote:335wrote:Hoeveel mg is één pil dan?
Sorry, had ik beter aan de drugs kunnen gaan dan aan de drank?wrote:ga soms kapot van t lachenwrote:Wel potverdrie Sjors, ik dacht dat je je leven zou beteren!wrote:Vanavond weer aan de alcohol gezeten, niet echt helemaal bezopen maar voel hem wel een beetje!
Maandagavond!
het is niet 335mg MDMA hewrote:335mg is zeker teveel om in één keer te nemen? Want dat breken lijkt me wel irritant.
geupdatewrote:Heh?
verschilt van ongeveer 140-220 ofzo? verschilt per pil, bijv die nieuwe witte speakers zijn super goed, van 180-220 ofzo, rooie eekhoorns van iets van 180?wrote:335mg is zeker teveel om in één keer te nemen? Want dat breken lijkt me wel irritant.
Ik weet niet hoelang die pillen zijn.wrote:dus:wrote:335mg is zeker teveel om in één keer te nemen? Want dat breken lijkt me wel irritant.
Kees heeft een pil van 335mg, met 180mg MDMA en Kees weegt 80kg
Hoe groot is dan het stuk dat Kees van zijn pil af bijt?
halve is voor beginners!wrote:halve is voor pussies. 2 tegelijk man
Waar komen al die vage namen vandaan?wrote:verschilt van ongeveer 140-220 ofzo? verschilt per pil, bijv die nieuwe witte speakers zijn super goed, van 180-220 ofzo, rooie eekhoorns van iets van 180?wrote:335mg is zeker teveel om in één keer te nemen? Want dat breken lijkt me wel irritant.
en bijv. die groene appels zijn 140 hoorde ik?
Kunnen ook wel slechtere tussen zitten, maar 140 lijkt me een lekker pilletje om mee te beginnen! je kan ook wel een met meer als eerst doen maar dan zou ik halfjes doseren en bijten, als je het voor de eerste keer doet denk je van zal ik dit wel doen, maar het smaakt een beetje vies, slok drinken erachteraan en klaar is kees, veel minder erg als dat je verwacht!![]()
althans dat had ik!
*zucht* dat hoeft ook nietwrote:Ik weet niet hoelang die pillen zijn.wrote:dus:wrote:335mg is zeker teveel om in één keer te nemen? Want dat breken lijkt me wel irritant.
Ignore this all.wrote:Ik weet niet hoelang die pillen zijn.wrote:dus:wrote:335mg is zeker teveel om in één keer te nemen? Want dat breken lijkt me wel irritant.