haha dat is toevalligwrote:Haat aan irritante mensen met alcohol op, op het station, op een fucking zondagavond!
ik vond et wel prima, want de trein kwam toch zo
haha dat is toevalligwrote:Haat aan irritante mensen met alcohol op, op het station, op een fucking zondagavond!
In het zuiden van het land heb je raar volk rondlopen... (ja, Nijmegen hoort daar ook bijwrote:haha dat is toevalligwrote:Haat aan irritante mensen met alcohol op, op het station, op een fucking zondagavond!op treinstation kwam een dronken belgische vent hele verhalen aan mij vertellen
![]()
ik vond et wel prima, want de trein kwam toch zoen die kerel helemaal blij dat ie ff tegen mij kon praten lol
Hahawrote:In het zuiden van het land heb je raar volk rondlopen... (ja, Nijmegen hoort daar ook bijwrote:haha dat is toevalligwrote:Haat aan irritante mensen met alcohol op, op het station, op een fucking zondagavond!op treinstation kwam een dronken belgische vent hele verhalen aan mij vertellen
![]()
ik vond et wel prima, want de trein kwam toch zoen die kerel helemaal blij dat ie ff tegen mij kon praten lol
)
wrote:In het zuiden van het land heb je raar volk rondlopen... (ja, Nijmegen hoort daar ook bijwrote:haha dat is toevalligwrote:Haat aan irritante mensen met alcohol op, op het station, op een fucking zondagavond!op treinstation kwam een dronken belgische vent hele verhalen aan mij vertellen
![]()
)
Nee, doe ik nooit.wrote:Wij zijn gewoon normaal gezellig, jullie zijn dat gewoon niet gewendWil jij zeggen dat je nooit na veel bier met een vreemde hebt zitten lullen?
Ik lul altijd met een vreemde als ik wat anders op hebwrote:Wij zijn gewoon normaal gezellig, jullie zijn dat gewoon niet gewendWil jij zeggen dat je nooit na veel bier met een vreemde hebt zitten lullen?
wrote:Ik stop mijn lul altijd in een vreemde als ik wat anders op hebwrote:Wij zijn gewoon normaal gezellig, jullie zijn dat gewoon niet gewendWil jij zeggen dat je nooit na veel bier met een vreemde hebt zitten lullen?
Je hoeft jezelf niet 2x te quoten hoor, na de eerste keer was het al duidelijkwrote:wrote:Ik stop mijn lul altijd in een vreemde als ik wat anders op hebwrote:Wij zijn gewoon normaal gezellig, jullie zijn dat gewoon niet gewendWil jij zeggen dat je nooit na veel bier met een vreemde hebt zitten lullen?
Lijkt me overduidelijk dit duswrote: Ik stop mijn lul altijd in Chukkels als ik wat anders op heb
Die pim0ls in jouw aarsje wel ja!wrote:Gaat te fur dit.
dat hoor je ook niet vaak van jou kant!wrote:Gaat te fur dit.
Chris is een ander mens gewordenwrote:dat hoor je ook niet vaak van jou kant!wrote:Gaat te fur dit.
Vind die fijn.wrote:Die pim0ls in jouw aarsje wel ja!wrote:Gaat te fur dit.
En door welk verschijnsel heeft hij het licht gezien dan?wrote:Chris is een ander mens gewordenwrote:dat hoor je ook niet vaak van jou kant!wrote:Gaat te fur dit.
wrote:Daten anyone?