Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:39 

Hardtraxx Veteran

Het gaat er meer om dat er gewenning optreedt. Als je het een paar dagen voor en na het feest gebruikt, dan is er geen enkel probleem. Echter is het zo dat als je het spul een paar weken achter elkaar gebruikt, dat je dan niet meer (goed) in slaap valt zonder 5-HTP. Met L-Tryptofaan is dit niet zo, dit kun je dagelijks gebruiken zonder dat er gewenning optreedt.

Overigens krijg je die heerlijke dromen ook met L-Tryptofaan, misschien zelfs wel heftiger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Het gaat er meer om dat er gewenning optreedt. Als je het een paar dagen voor en na het feest gebruikt, dan is er geen enkel probleem. Echter is het zo dat als je het spul een paar weken achter elkaar gebruikt, dat je dan niet meer (goed) in slaap valt zonder 5-HTP. Met L-Tryptofaan is dit niet zo, dit kun je dagelijks gebruiken zonder dat er gewenning optreedt.

Overigens krijg je die heerlijke dromen ook met L-Tryptofaan, misschien zelfs wel heftiger :P

Ja, maar ook niet iedereen gebruikt elke week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

We hebben het hier over Jeff hé? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:56 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

We hebben het hier over Jeff hé? ;)

Ik had het niet over jou, maar inderdaad ook over die persoon naar wie jij insinueert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Ik weet dat je het niet over mij had, maar dan moet je toch maar even naar je zin kijken als je weet dat het over Jeff gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik weet dat je het niet over mij had, maar dan moet je toch maar even naar je zin kijken als je weet dat het over Jeff gaat :P

Jeff gebruikt volgens mij elke week.
Of heeft dat gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:04 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Of heeft dat gedaan.

Dus komt mijn advies met betrekking tot 5-HTP en L-Tryptofaan volledig tot zijn recht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Of heeft dat gedaan.

Dus komt mijn advies met betrekking tot 5-HTP en L-Tryptofaan volledig tot zijn recht ^^

Kwestie van interpretatie en kiezen.

Ik kies ervoor, ondanks dat ik elke week gebruikte, niet gebruik van te maken van dit soort supplementen, maar eerder mijn toevlucht te zoeken naar een gezonde maaltijd (kapsalon) en vitaminepillen waar nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:12 

Hardtraxx Veteran

Same here. Van m'n dagelijkse portie vitamine C en E pillen ben ik ook al ruime tijd vanaf. Ik eet wel gezonder doordeweeks, wat ook m'n gewicht weer ten goede komt. Zit nu zelfs boven m'n streefgewicht, maar dat komt waarschijnlijk door de mindering in feesten die ik heb ingesteld. Verder neem ik te pas en te onpas een paar L-Tryptofaan-pillen, afhankelijk van of ik er zin aan heb of niet. Zit niet echt structuur in en dat hoeft van mij part ook niet. Vermoeid ben ik altijd wel na gebruik, of ik nou supplementen neem of niet, maar down ben ik nooit. Niet met en ook niet zonder. Dus nog meer reden dat ik al die shit niet hoef. Werk al genoeg medicijnen naar binnen, meer is in mijn ogen niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:29 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Same here. Van m'n dagelijkse portie vitamine C en E pillen ben ik ook al ruime tijd vanaf. Ik eet wel gezonder doordeweeks, wat ook m'n gewicht weer ten goede komt. Zit nu zelfs boven m'n streefgewicht, maar dat komt waarschijnlijk door de mindering in feesten die ik heb ingesteld. Verder neem ik te pas en te onpas een paar L-Tryptofaan-pillen, afhankelijk van of ik er zin aan heb of niet. Zit niet echt structuur in en dat hoeft van mij part ook niet. Vermoeid ben ik altijd wel na gebruik, of ik nou supplementen neem of niet, maar down ben ik nooit. Niet met en ook niet zonder. Dus nog meer reden dat ik al die shit niet hoef. Werk al genoeg medicijnen naar binnen, meer is in mijn ogen niet nodig.

Precies :thumbup:
Brave jongen, je leert het wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:57 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Precies :thumbup:
Brave jongen, je leert het wel :D

Hey, ik leer van de beste! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:22 

Hardtraxx Elite

Het liep ook idd een beetje de spuigaten uit.
Bizar veel gebruikt de afgelopen maanden. Zou op zich eens even voor een tijd over moeten
Stappen op de Pep... Maarja... T mdma gevoel is leuker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Het liep ook idd een beetje de spuigaten uit.
Bizar veel gebruikt de afgelopen maanden. Zou op zich eens even voor een tijd over moeten
Stappen op de Pep... Maarja... T mdma gevoel is leuker :P

Of gewoon nuchter naar feesten gaan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:13 

Hardtraxx Elite

Nuchter? Wat is dat? :P

Aankomend weekend is Hard Classics, indien ik daar heen ga... Word het lekker pilsen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:15 

Donateur

Jeff3rd schreef:
Nuchter? Wat is dat? :P

Aankomend weekend is Hard Classics, indien ik daar heen ga... Word het lekker pilsen!

geloof je het zelf hahahahahaha

hahahahahahahahahahahah

ohja

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahhaahhaahhaha

en hahahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Niceeeeeee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:30 

Hardtraxx Elite

@ Robert dus

Gast... Vorige Hard Classics was ik ook gewoon nuchter. Net zoals Sunday Raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:05 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Iets in me wil ook graag te weten komen hoe het zou zijn om 2 weken lang aan de meph te zitten, alleen mijn verstand heeft andere ideeën xd

Jeff3rd schreef:
@ Robert dus

En toen zei je dat je dat nooit meer wou doen. Nuff said. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:16 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Iets in me wil ook graag te weten komen hoe het zou zijn om 2 weken lang aan de meph te zitten, alleen mijn verstand heeft andere ideeën xd

Jeff3rd schreef:
@ Robert dus

En toen zei je dat je dat nooit meer wou doen. Nuff said. -.-

Hahaha! Was ook dramatisch.. En mn arme benen wilden ook niet meer.. Maar Hard Classics ramt niet zo door als Sunday Raw.
Dus Hard Classics is best te doen nuchter.. Heb t vorige keer ook goed vol gehouden toen jullie allemaal als een dolle doorgesnoven stier op Dominator stonden.
Was ik mooi nuchter op Hard Classics on the Beach.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

Nuchter is heel niet moeilijk, maar wazig is het gewoon veel leuker! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:20 

Hardtraxx Elite

Nuchter is best moeilijk als je zoals mij echt vanaf begin tot het einde vol gas wil gaan.
Gas terug nemen staat bij mij niet in mn woordenboek voor :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:21 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Nuchter is best moeilijk als je zoals mij echt vanaf begin tot het einde vol gas wil gaan.
Gas terug nemen staat bij mij niet in mn woordenboek voor :P.

Ik ben alleen een uurtje eerder weggegaan en heb het laatste half uurtje ff gerust met telkens een klein beetje raggen ertussen, verder de hele tijd kunnen knallen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:23 

Donateur

Ik kan echt niet begrijpen dat een mens dat vol houdt, elk weekend maar weer aan de drugs. Heus is dat uberhaupt nog leuk na een tijdje :P Om nog maar te zwijgen over de katers en andere ongein die de dagen erna langs komen.

Genoeg bier drinken, dan voel je je spieren niet meer en kan je ook non-stop door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:24 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik kan echt niet begrijpen dat een mens dat vol houdt, elk weekend maar weer aan de drugs. Heus is dat uberhaupt nog leuk na een tijdje :P Om nog maar te zwijgen over de katers en andere ongein die de dagen erna langs komen.

Genoeg bier drinken, dan voel je je spieren niet meer en kan je ook non-stop door :D

elk weekend is wel overdreven denk ik hoor, denk dat er weinig HTers elk weekend gebruiken?
als je het elk weekend gebruikt ga je er alleen maar minder van voelen toch? :P
beter gewoon een vaste pauze van een maand of iets langer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:25 

Hardtraxx Elite

Katers? Welke katers? Zoveel last heb ik er niet echt van hoor...

Overigens zit ik ook vaak aan de zooi op feesten omdat ik dan simpelweg mn rotte knie niet zo erg meer voel.
Vorige  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic