Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 04:34 

Hardtraxx Veteran

Connecties. En veel met (spacende) mensen in contact komen op feesten. Dan rollen de 'links' als het ware binnen als rijpe appelen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 04:40 

Hardtraxxer

Ja als je natuurlijk een keer in dat wereldje zit dan kom je steeds makkelijker aan alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 06:33 

Hardtraxxer

Jooooo! Vanavond eerste intrede samen in ons nieuwe huisje: anderhalve Q op (p.p) :cool:
Ik ben Klos nu btw, Mojo is mijn lieve vriendje waar ik dus nu samen mee woon :P hahaha, nee lekker studenten leven pakken! Goede openingstreffer voor ons huis dacht ik, we zijn nog steeds lijp :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 07:15 

Hardtraxxer

Still rolling balls! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 12:21 

Chukkels schreef:
Connecties. En veel met (spacende) mensen in contact komen op feesten. Dan rollen de 'links' als het ware binnen als rijpe appelen. ^^

Of gewoon vrienden in de buurt wonen die het allemaal verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 12:23 

Berenburg schreef:
Ja als je natuurlijk een keer in dat wereldje zit dan kom je steeds makkelijker aan alles.

Connecties maken :P mensen beetje vragen enzo [niet te opvallend natuurlijk]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 14:03 

Hardtraxx Veteran

Genoeg drugs nemen, dan kom je er wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 14:09 

Olijfboompje schreef:
Genoeg drugs nemen, dan kom je er wel :)

kutolijf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 15:58 

Hardtraxx Veteran

Gister onverwachts eerste keer coke gedaan op Fusion, nadat een vriend er opeens mee kwam aanzetten. Kan me niet alles meer heel goed herinneren, maar zo ver ik weet was er weinig spectaculairs aan eigenlijk. :P

Dit hou ik dus mooi bij 1x, wat jullie me vast ook allemaal gaan aanraden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 16:02 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Gister onverwachts eerste keer coke gedaan op Fusion, nadat een vriend er opeens mee kwam aanzetten. Kan me niet alles meer heel goed herinneren, maar zo ver ik weet was er weinig spectaculairs aan eigenlijk. :P

Neejoh morgen weer volgas aan de sos gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 16:04 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
93Wesley93 schreef:

Neejoh morgen weer volgas aan de sos gaan!

Morgen pas? Dat hou ik niet vol denk ik. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 17:08 

93Wesley93 schreef:

Apart, want een maat van me [die nu niet meer mee gaat naar feesten -.- ] die had et ook es gedaan zei ie en voelde ook niks...apart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 17:10 

Donateur

Chukkels schreef:
mark-feyenoord schreef:
5 years ago, the virus escaped..
10 minutes ago, i took oxazepam..

Oxazepam, moet ik ook nog eens proberen ^^

Grappig spul, lijkt een beetje op wiet maar dan totaal emotieloos. Je raakt er helemaal door versuft, komt niet meer van de bank of je bed af, vreetkick van hier tot tokyo en alles om je heen boeit je geen flikker meer. Zelf kreeg ik het van de dokter toen ik overspannen raakte, en alle paniek en onrust verdween als sneeuw voor de zon :) Ben er toen alleen vroeg mee gestopt omdat het aardig verslavend kan werken en het uiteindelijk ook niet je problemen oplost. Dat soort middelen zou ik ook niet zo snel "voor de gein" proberen. Die zijn zo makkelijk omdat ze eigenlijk toch niks met je doen, dat gevaar is mij te groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 17:35 

KSwoosh schreef:
93Wesley93 schreef:

Apart, want een maat van me [die nu niet meer mee gaat naar feesten -.- ] die had et ook es gedaan zei ie en voelde ook niks...apart :P

Klopt je voelt ook niet heel veel van coke. Ik vind het echt rotspul daardoor. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 17:48 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:

Is ook zo, maar andere mensen merken het echt wel aan je. Je gaat super snel en veel praten, maar je hebt het niet zelf in de gaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 17:55 

wesskeej schreef:
Klopt je voelt ook niet heel veel van coke. Ik vind het echt rotspul daardoor. xd

hoezo? ik dacht dat je daarvan ook het euforische gevoel van x kreeg? en de energie van pep? ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 18:03 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
wesskeej schreef:

hoezo? ik dacht dat je daarvan ook het euforische gevoel van x kreeg? en de energie van pep? ofzo

Nope, alleen het 'ik-ben-de-beste-en-niemand-kan-mij-wat-maken-en-als-je-anders-denkt-krijg-je-een-stoot-voor-je-harses-gevoel' en de nuchterheid van iemand zonder drank icm een dosis energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
wesskeej schreef:

Ik kreeg veel meer energie dan met pep en best wat euforie :) maar was icm bier
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 18:33 

Hardtraxx Addict

Coke is klote zooi. Je wordt er zo enorm arrogant van, als je met mensen praat wil je het alleen over jezelf hebben en de rest boeit niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 18:56 

Hardtraxxer

Iemand gehoord van groene appels? zou 230 mg in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 18:56 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:

Haal daar 100mg vanaf en je zit in de buurt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:

Volgens mij waren dat mijn eerste, weet het niet zeker hoor, maar als het zo is waren ze in iedergeval echt lekker, maar dat kwam denk ik omdat het me eerste keer was! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:06 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:

Zit 340mg in toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:10 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
0xygen schreef:

Zit 340mg in toch

Kreeg van iemand te horen dat er 230 in zat. Ik beweer het niet zelf. Vandaar dat ik het hier vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:12 

Donateur

Haha is onzin man, groene appels zijn max 140 ofzo...
Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic