Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Connecties. En veel met (spacende) mensen in contact komen op feesten. Dan rollen de 'links' als het ware binnen als rijpe appelen. ^^
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Ja als je natuurlijk een keer in dat wereldje zit dan kom je steeds makkelijker aan alles.
M
Hardtraxxer
176 posts member since 2010
last seen May 2018
Jooooo! Vanavond eerste intrede samen in ons nieuwe huisje: anderhalve Q op (p.p) :cool:
Ik ben Klos nu btw, Mojo is mijn lieve vriendje waar ik dus nu samen mee woon :P hahaha, nee lekker studenten leven pakken! Goede openingstreffer voor ons huis dacht ik, we zijn nog steeds lijp :)
M
Hardtraxxer
176 posts member since 2010
last seen May 2018
Still rolling balls! :D
T
Chukkels wrote:Connecties. En veel met (spacende) mensen in contact komen op feesten. Dan rollen de 'links' als het ware binnen als rijpe appelen. ^^
Of gewoon vrienden in de buurt wonen die het allemaal verkopen.
G
Berenburg wrote:Ja als je natuurlijk een keer in dat wereldje zit dan kom je steeds makkelijker aan alles.
Connecties maken :P mensen beetje vragen enzo [niet te opvallend natuurlijk]
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Genoeg drugs nemen, dan kom je er wel :)
G
Olijfboompje wrote:Genoeg drugs nemen, dan kom je er wel :)
kutolijf xd
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Gister onverwachts eerste keer coke gedaan op Fusion, nadat een vriend er opeens mee kwam aanzetten. Kan me niet alles meer heel goed herinneren, maar zo ver ik weet was er weinig spectaculairs aan eigenlijk. :P

Dit hou ik dus mooi bij 1x, wat jullie me vast ook allemaal gaan aanraden. :P
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
93Wesley93 wrote:Gister onverwachts eerste keer coke gedaan op Fusion, nadat een vriend er opeens mee kwam aanzetten. Kan me niet alles meer heel goed herinneren, maar zo ver ik weet was er weinig spectaculairs aan eigenlijk. :P

Neejoh morgen weer volgas aan de sos gaan!
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Hoofdcoach wrote:
93Wesley93 wrote:Gister onverwachts eerste keer coke gedaan op Fusion, nadat een vriend er opeens mee kwam aanzetten. Kan me niet alles meer heel goed herinneren, maar zo ver ik weet was er weinig spectaculairs aan eigenlijk. :P

Neejoh morgen weer volgas aan de sos gaan!
Morgen pas? Dat hou ik niet vol denk ik. :x
G

Apart, want een maat van me [die nu niet meer mee gaat naar feesten -.- ] die had et ook es gedaan zei ie en voelde ook niks...apart :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Chukkels wrote:
mark-feyenoord wrote:5 years ago, the virus escaped..
10 minutes ago, i took oxazepam..
Oxazepam, moet ik ook nog eens proberen ^^
Grappig spul, lijkt een beetje op wiet maar dan totaal emotieloos. Je raakt er helemaal door versuft, komt niet meer van de bank of je bed af, vreetkick van hier tot tokyo en alles om je heen boeit je geen flikker meer. Zelf kreeg ik het van de dokter toen ik overspannen raakte, en alle paniek en onrust verdween als sneeuw voor de zon :) Ben er toen alleen vroeg mee gestopt omdat het aardig verslavend kan werken en het uiteindelijk ook niet je problemen oplost. Dat soort middelen zou ik ook niet zo snel "voor de gein" proberen. Die zijn zo makkelijk omdat ze eigenlijk toch niks met je doen, dat gevaar is mij te groot.
T
KSwoosh wrote:

Apart, want een maat van me [die nu niet meer mee gaat naar feesten -.- ] die had et ook es gedaan zei ie en voelde ook niks...apart :P
Klopt je voelt ook niet heel veel van coke. Ik vind het echt rotspul daardoor. xd
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015

Is ook zo, maar andere mensen merken het echt wel aan je. Je gaat super snel en veel praten, maar je hebt het niet zelf in de gaten.
G
wesskeej wrote:Klopt je voelt ook niet heel veel van coke. Ik vind het echt rotspul daardoor. xd
hoezo? ik dacht dat je daarvan ook het euforische gevoel van x kreeg? en de energie van pep? ofzo
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
KSwoosh wrote:
wesskeej wrote:Klopt je voelt ook niet heel veel van coke. Ik vind het echt rotspul daardoor. xd
hoezo? ik dacht dat je daarvan ook het euforische gevoel van x kreeg? en de energie van pep? ofzo
Nope, alleen het 'ik-ben-de-beste-en-niemand-kan-mij-wat-maken-en-als-je-anders-denkt-krijg-je-een-stoot-voor-je-harses-gevoel' en de nuchterheid van iemand zonder drank icm een dosis energie.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
KSwoosh wrote:
Ik kreeg veel meer energie dan met pep en best wat euforie :) maar was icm bier
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Coke is klote zooi. Je wordt er zo enorm arrogant van, als je met mensen praat wil je het alleen over jezelf hebben en de rest boeit niet.
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Iemand gehoord van groene appels? zou 230 mg in zitten.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
0xygen wrote:Iemand gehoord van groene appels? zou 230 mg in zitten.
Haal daar 100mg vanaf en je zit in de buurt ;)
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Volgens mij waren dat mijn eerste, weet het niet zeker hoor, maar als het zo is waren ze in iedergeval echt lekker, maar dat kwam denk ik omdat het me eerste keer was! :thumbup:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Zit 340mg in toch
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Hoofdcoach wrote:
Zit 340mg in toch
Kreeg van iemand te horen dat er 230 in zat. Ik beweer het niet zelf. Vandaar dat ik het hier vraag.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Haha is onzin man, groene appels zijn max 140 ofzo...

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 36 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 34 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago