Connecties. En veel met (spacende) mensen in contact komen op feesten. Dan rollen de 'links' als het ware binnen als rijpe appelen. 
Ja als je natuurlijk een keer in dat wereldje zit dan kom je steeds makkelijker aan alles.
M
Hardtraxxer
176 posts member since 2010
last seen May 2018
Jooooo! Vanavond eerste intrede samen in ons nieuwe huisje: anderhalve Q op (p.p)
Ik ben Klos nu btw, Mojo is mijn lieve vriendje waar ik dus nu samen mee woon
hahaha, nee lekker studenten leven pakken! Goede openingstreffer voor ons huis dacht ik, we zijn nog steeds lijp 
Ik ben Klos nu btw, Mojo is mijn lieve vriendje waar ik dus nu samen mee woon
M
Hardtraxxer
176 posts member since 2010
last seen May 2018
Still rolling balls! 
T
Of gewoon vrienden in de buurt wonen die het allemaal verkopen.wrote:Connecties. En veel met (spacende) mensen in contact komen op feesten. Dan rollen de 'links' als het ware binnen als rijpe appelen.
G
Connecties makenwrote:Ja als je natuurlijk een keer in dat wereldje zit dan kom je steeds makkelijker aan alles.
Genoeg drugs nemen, dan kom je er wel 
G
kutolijfwrote:Genoeg drugs nemen, dan kom je er wel
Gister onverwachts eerste keer coke gedaan op Fusion, nadat een vriend er opeens mee kwam aanzetten. Kan me niet alles meer heel goed herinneren, maar zo ver ik weet was er weinig spectaculairs aan eigenlijk.
Dit hou ik dus mooi bij 1x, wat jullie me vast ook allemaal gaan aanraden.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Neejoh morgen weer volgas aan de sos gaan!wrote:Gister onverwachts eerste keer coke gedaan op Fusion, nadat een vriend er opeens mee kwam aanzetten. Kan me niet alles meer heel goed herinneren, maar zo ver ik weet was er weinig spectaculairs aan eigenlijk.![]()
Morgen pas? Dat hou ik niet vol denk ik.wrote:Neejoh morgen weer volgas aan de sos gaan!wrote:Gister onverwachts eerste keer coke gedaan op Fusion, nadat een vriend er opeens mee kwam aanzetten. Kan me niet alles meer heel goed herinneren, maar zo ver ik weet was er weinig spectaculairs aan eigenlijk.![]()
G
Apart, want een maat van me [die nu niet meer mee gaat naar feestenwrote:Gister onverwachts eerste keer coke gedaan op Fusion, nadat een vriend er opeens mee kwam aanzetten. Kan me niet alles meer heel goed herinneren, maar zo ver ik weet was er weinig spectaculairs aan eigenlijk.![]()
Grappig spul, lijkt een beetje op wiet maar dan totaal emotieloos. Je raakt er helemaal door versuft, komt niet meer van de bank of je bed af, vreetkick van hier tot tokyo en alles om je heen boeit je geen flikker meer. Zelf kreeg ik het van de dokter toen ik overspannen raakte, en alle paniek en onrust verdween als sneeuw voor de zonwrote:Oxazepam, moet ik ook nog eens proberenwrote:5 years ago, the virus escaped..
10 minutes ago, i took oxazepam..
T
Klopt je voelt ook niet heel veel van coke. Ik vind het echt rotspul daardoor.wrote:Apart, want een maat van me [die nu niet meer mee gaat naar feestenwrote:Gister onverwachts eerste keer coke gedaan op Fusion, nadat een vriend er opeens mee kwam aanzetten. Kan me niet alles meer heel goed herinneren, maar zo ver ik weet was er weinig spectaculairs aan eigenlijk.![]()
Dit hou ik dus mooi bij 1x, wat jullie me vast ook allemaal gaan aanraden.] die had et ook es gedaan zei ie en voelde ook niks...apart
Is ook zo, maar andere mensen merken het echt wel aan je. Je gaat super snel en veel praten, maar je hebt het niet zelf in de gaten.wrote:Gister onverwachts eerste keer coke gedaan op Fusion, nadat een vriend er opeens mee kwam aanzetten. Kan me niet alles meer heel goed herinneren, maar zo ver ik weet was er weinig spectaculairs aan eigenlijk.![]()
G
hoezo? ik dacht dat je daarvan ook het euforische gevoel van x kreeg? en de energie van pep? ofzowrote:Klopt je voelt ook niet heel veel van coke. Ik vind het echt rotspul daardoor.
Nope, alleen het 'ik-ben-de-beste-en-niemand-kan-mij-wat-maken-en-als-je-anders-denkt-krijg-je-een-stoot-voor-je-harses-gevoel' en de nuchterheid van iemand zonder drank icm een dosis energie.wrote:hoezo? ik dacht dat je daarvan ook het euforische gevoel van x kreeg? en de energie van pep? ofzowrote:Klopt je voelt ook niet heel veel van coke. Ik vind het echt rotspul daardoor.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ik kreeg veel meer energie dan met pep en best wat euforiewrote:hoezo? ik dacht dat je daarvan ook het euforische gevoel van x kreeg? en de energie van pep? ofzowrote:Klopt je voelt ook niet heel veel van coke. Ik vind het echt rotspul daardoor.
Coke is klote zooi. Je wordt er zo enorm arrogant van, als je met mensen praat wil je het alleen over jezelf hebben en de rest boeit niet.
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Iemand gehoord van groene appels? zou 230 mg in zitten.
Haal daar 100mg vanaf en je zit in de buurtwrote:Iemand gehoord van groene appels? zou 230 mg in zitten.
Volgens mij waren dat mijn eerste, weet het niet zeker hoor, maar als het zo is waren ze in iedergeval echt lekker, maar dat kwam denk ik omdat het me eerste keer was!wrote:Iemand gehoord van groene appels? zou 230 mg in zitten.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Zit 340mg in tochwrote:Iemand gehoord van groene appels? zou 230 mg in zitten.
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Kreeg van iemand te horen dat er 230 in zat. Ik beweer het niet zelf. Vandaar dat ik het hier vraag.wrote:Zit 340mg in tochwrote:Iemand gehoord van groene appels? zou 230 mg in zitten.