Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1010, 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Vind ik nou niet zo'n heel spannende vraag.


Verzin zelf iets dan!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja excuus. Maar ik verzin niks gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 23:47 
 
Hardtraxxer

Marks schreef:
Sjaakie P schreef:
Op het feit na dat je meerdere oppeppende middelen door elkaar heen gebruikt en je hart/bloedvatenstelsel het niet zo leuk zullen vinden, denk ik dat dat wel moet lukken ja. Weet alleen niet hoeveel je van het effect zal voelen aangezien 4-FA, naast een beetje serotonine, ook dopamine en noradrenaline gebruikt (net zoals sos volgens mij).


Klopt, maar ik gebruik eerlijk gezegd best vaak de combi 4f met (later op de avond) xtc, wat redelijk veel neurotoxiciteit veroorzaakt. En bijpakken met 4f is helemaal killing voor mijn slaap, vandaar dat ik een minder schadelijk alternatief zoek. Ik moet wel zeggen dat ik nooit (echt nooit, best bizar) ook maar iets van een dip/chagrijnigheid/naar de klote ben of andere problemen heb na gebruik. Hooguit wat energieloos en moe. Maar goed dat wil natuurlijk niet zeggen dat de combi 4f/xtc geen schade veroorzaakt :$

Wat zoek je precies, een middel dat lang effect heeft maar waar je de controle nog behoudt als je dat wilt (6-APB)? Iets wat je compleet vdk brengt (KETAAA!!1!)? Iets dat je langdurig energie geeft (pep)? (of heb ik er compleet overheen gelezen)

Anthor schreef:
Methylone / M1 / bk-MDMA, hoe je het beestje wilt noemen. Gebruik dat zelf wel eens na 4FA. Is voor mij een goede vervanger t.o.v. MDMA maar, voor zover bekend, is de combinatie een stuk minder schadelijk.

Waar staat dat het een stuk minder schadelijk is, of is het een aanname omdat 3,4-MMC (dat is het toch? :$ ) waarschijnlijk minder serotonine verbruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 06:26 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Vind ik nou niet zo'n heel spannende vraag.

Niet? Ik voel me gekwetst. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Unknown schreef:
Vind ik nou niet zo'n heel spannende vraag.

Niet? Ik voel me gekwetst. :cry:


Vind het juist wel een goeie vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

wilde wat miauw voor intents. Lastig spul al tegenwoordig om te krijgen.. Denk bestel online afgelopen vrijdag 3 mmc. Krijg ik vandaag bericht dat het 7-14 werkdagen duurt om te versturen. Gewoon een Nederlandse vendor.. Iemand ooit hier mee te maken gehad ? Kan ik eerst maar eens weer verder zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3mmc is sowieso geen miauw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
3mmc is sowieso geen miauw :P

Aanverwante. De 4 variant was nergens te bestellen. Echte meph sws nie voor mij. Ik ben normaal niet zo thuis met die goedjes. Wilde nu keer wat anders doen maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand een goede tip hoe je op een dag als zaterdag wat extra zout kan binnen krijgen op een festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In principe zou goed blijven eten voldoende moeten zijn om je zoutgehalte op peil te houden. Dus al heb je geen honger, probeer toch wat eten naar binnen te krijgen op het festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

gartainc schreef:
Iemand een goede tip hoe je op een dag als zaterdag wat extra zout kan binnen krijgen op een festival?


Mayo met patat/friet. Met een flinke dosis mayo krijg je het wel wat makkelijker weg. En inderdaad, gewoon eten ook al heb je geen honger. Voor vertrek / onderweg goed eten doet ook wonderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de frietkraam vragen of je wat zout mag. xd Wat zout in je hand, oplikken en doorspoelen met water(lees: bier).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Aan de frietkraam vragen of je wat zout mag. xd Wat zout in je hand, oplikken en doorspoelen met water(lees: bier).


Ja, ga zeker ook nog bier drinken als je van plan bent te gebruiken, dan droog je nog sneller uit :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat door de hitte zelfs te denken om voor de eerste keer 2cb ipv xtc te gebruiken op een feest. Maar ik ben nog te huiverig denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gebruik gewoon niet. Ik drink maximaal 3 pilsjes en drink de rest van de dag water en miss een fanta voor het smaakje, maar buiten dat hoef ik echt niks met zulk weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Of gebruik gewoon niet. Ik drink maximaal 3 pilsjes en drink de rest van de dag water en miss een fanta voor het smaakje, maar buiten dat hoef ik echt niks met zulk weer xd

Savonds zal het wel al een beetje afgekoeld zijn :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

's Morgens net voor de zon op komt is het het koelste moment. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Of gebruik gewoon niet. Ik drink maximaal 3 pilsjes en drink de rest van de dag water en miss een fanta voor het smaakje, maar buiten dat hoef ik echt niks met zulk weer xd

Dit :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat zelf nog te twijfelen, maar met dit weer lijkt het me niet zo handig om wat te gaan gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou 't zelf ook niet doen met deze temperaturen.
Mocht je 't toch niet kunnen laten, zou ik gewoon wat later inklokken (uurtje of 5/6) als het net wat minder warm begint te worden en de zon wat begint te zakken. En dan daarvoor nog ff goed frietje eten indd en niet zoveel als normaal gebruiken. Dan moet het wel goedkomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik zondag eerst wat ghb pak en om een uur of 5/6 4fmp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Ik zou 't zelf ook niet doen met deze temperaturen.
Mocht je 't toch niet kunnen laten, zou ik gewoon wat later inklokken (uurtje of 5/6) als het net wat minder warm begint te worden en de zon wat begint te zakken. En dan daarvoor nog ff goed frietje eten indd en niet zoveel als normaal gebruiken. Dan moet het wel goedkomen ;)


Nou ik ben verstandig en neem gewoon helemaal niks mee. Kan ik ook niet in de verleiding komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou. Kan toch wel zeggen dat de hitte icm xtc niet een hele goede combi is. Normaal hoef ik nooit te zitten als ik het genomen heb ofzo maar nu moest ik gewoon drie kwartier bijkomen omdat ik t veels te warm had :lol:. Daardoor Delete moeten missen voor eerste half uur maarja. Wel uiteindelijk alsnog een zeer gezellige avond gehad met veel praatkicks met random mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal het niet verstandig noemen maar met zulke temperaturen kun je best 'wat' gebruiken, mits verstandig. Voldoende maar niet teveel drinken, koelen en af en toe rust pakken. Merkte zelf bij T.C.C. op Intents dat het soms toch wel erg warm was want werd na een half uur knallen toch wat licht in mijn hoofd en moest echt naar adem happen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Marks schreef:
Sjaakie P schreef:
Op het feit na dat je meerdere oppeppende middelen door elkaar heen gebruikt en je hart/bloedvatenstelsel het niet zo leuk zullen vinden, denk ik dat dat wel moet lukken ja. Weet alleen niet hoeveel je van het effect zal voelen aangezien 4-FA, naast een beetje serotonine, ook dopamine en noradrenaline gebruikt (net zoals sos volgens mij).


Klopt, maar ik gebruik eerlijk gezegd best vaak de combi 4f met (later op de avond) xtc, wat redelijk veel neurotoxiciteit veroorzaakt. En bijpakken met 4f is helemaal killing voor mijn slaap, vandaar dat ik een minder schadelijk alternatief zoek. Ik moet wel zeggen dat ik nooit (echt nooit, best bizar) ook maar iets van een dip/chagrijnigheid/naar de klote ben of andere problemen heb na gebruik. Hooguit wat energieloos en moe. Maar goed dat wil natuurlijk niet zeggen dat de combi 4f/xtc geen schade veroorzaakt :$

Wat zoek je precies, een middel dat lang effect heeft maar waar je de controle nog behoudt als je dat wilt (6-APB)? Iets wat je compleet vdk brengt (KETAAA!!1!)? Iets dat je langdurig energie geeft (pep)? (of heb ik er compleet overheen gelezen)

Anthor schreef:
Methylone / M1 / bk-MDMA, hoe je het beestje wilt noemen. Gebruik dat zelf wel eens na 4FA. Is voor mij een goede vervanger t.o.v. MDMA maar, voor zover bekend, is de combinatie een stuk minder schadelijk.

Waar staat dat het een stuk minder schadelijk is, of is het een aanname omdat 3,4-MMC (dat is het toch? :$ ) waarschijnlijk minder serotonine verbruikt?


3,4-methyleendioxymethcathinon ofwel bk-MDMA. 3,4-MMC zou dan een combi van 3-MMC en 4-MMC zijn, haha.
Het verbruikt minder seotonine maar ik merk ook de dag(en) erna dat ik me beter voel dan wanneer ik mdma na 4-fa zou nemen. Je hersenen vertellen je deels ook wat ;)
Vorige  1 ... 1010, 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic