Voor t eerst alleen alcohol en niets anders genuttigd op een feest, net terug van Hardfest. En vond t echt geweldig, zo ongeremd met het losgaan. Voel me lichamelijk wel veel meer gesloopt, niet zo gek na de hele tijd staan, lopen en losgaan en geen moment rust. Met X blijf je toch wel eerder veel zitten haha. Was een leuke ervaring! Drang naar drugs was op een paar momenten wel heel aanwezig maar toch goed onder de controle kunnen houden. Ben in ieder geval de dagen erop niet gesloopt!
Heb alleen ervaring met de 6-APB van de legale zijde weg dus ik kan wel wat globale info erover geven.ErikZ wrote:Mensen ervaring met 6-APB van SA?
Ik had er gisteren ongeveer 155mg van genomen (was getest, maar er kon alleen kwalitatief worden getest dus ik weet niks over de sterkte) en had de hele dag veel energie (ook kauwen enzo), redelijk wat euforie en een licht 'love' gevoel, maar het is wel echt een heel erg nuchtere high (wat ook wel te verwachten was); het voelde een beetje alsof mijn lichaam aan de XTC zat maar mijn geest aan de 4-FA. Over de duur: rond kwart voor 12 het poedertje via mijn drinken ingenomen, rond half 1 begon ik al wat te voelen, rond 1 uur/kwart over 1 zat ik al op het plateau en zo rond half 5/5 uur ging mijn gemoedstoestand ineens van erg blij naar somber en ging het losgaan een stuk geforceerder dan daarvoor (werd ook echt een zooitje met steeds mensen zoeken/wisselen van stage dus dat zal zeer zeker ook invloed hebben gehad). Echter voelde ik wel nog de lichte golven van 6-APB een paar uur lang (lichamelijk gezien). Om 3:00 stond ik nog steeds te kauwen, maar slapen lukte toen wel enigszins (paar keer wakker geworden tussendoor).
Nu geen kater (ook niet nadat ik nog een beetje X, met ongeveer 40mg MDMA daarin, had bijgenomen om het feestje in een goed humeur te kunnen afsluiten), dus denk dat ik dit middel wel vaker ga gebruiken op feestjes ipv XTC/4-FA. De wat langere werkingsduur en het feit dat het meer een plateau is dan een piek bevallen mij wel, alleen moet er wel worden bijgenomen als je langer dan 7 uur op een festival wilt knallen (kost je dan wel een nacht slapen).