Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
yannickvk wrote:
Thermometer wrote:Wanneer samen draaien Corneel? Kan nog best leuk worden. xd
yannickvk wrote:Zomervakantie Hardtraxx ketamine barbeque.
:cool:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 4 days ago
haha keta x d
Hardtraxxer
last seen May 2018
Indy wrote:haha keta x d
haha ik zie keta
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Lennard95 wrote:Rainbow road terwijl je aan de keta zit is ook lachen :x
Met truffels is Rainbow road ook prachtig. Die baan is echt onbegrijpbaar dan. Alles verandert en er zijn veel te veel prikkels. Helemaal gek word je ervan :lol:
Hardtraxx Veteran
4916 posts member since 2015
Naad wrote:
Lennard95 wrote:Rainbow road terwijl je aan de keta zit is ook lachen :x
Met truffels is Rainbow road ook prachtig. Die baan is echt onbegrijpbaar dan. Alles verandert en er zijn veel te veel prikkels. Helemaal gek word je ervan :lol:
Dat was te mooi :lol:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Morgen LSD, onwijs veel zin in :thumbsup: Hebben de hele dag er voor uitgetrokken
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
ErikZ wrote:Morgen LSD, onwijs veel zin in :thumbsup: Hebben de hele dag er voor uitgetrokken
Zou ik ook nog graag een keer proberen, helaas nergens aan te komen hier.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Lijkt me heel gaaf om eens iets van truffels/paddo's of lsd te doen. Moet ik ooit eens van mn lijstje strepen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 22 days ago
yannickvk wrote:Een vriend van me kwam op het idee om de xtc niet gewoon te slikken, maar om het te verwerken in thee. Aangezien iedereen dit wel leuk leek, hebben we dit ook gedaan.
Klapthee ayyy
Hardtraxxer
last seen May 2018
yannickvk wrote:Lijkt me heel gaaf om eens iets van truffels/paddo's of lsd te doen. Moet ik ooit eens van mn lijstje strepen.
Paar keer truffels gedaan. Zeker leuk om een keer te doen, vooral de eerste keer. Je weet echt niet wat je meemaakt. xd
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Raven wrote:
yannickvk wrote:Een vriend van me kwam op het idee om de xtc niet gewoon te slikken, maar om het te verwerken in thee. Aangezien iedereen dit wel leuk leek, hebben we dit ook gedaan.
Klapthee ayyy
Zo werd het genoemd inderdaad. xd
Hardtraxxer
last seen May 2018
Hoe beviel je 4f Indy?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Thermometer wrote:Hoe beviel je 4f Indy?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
yannickvk wrote:
Thermometer wrote:Hoe beviel je 4f Indy?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 7 days ago
Indy wrote:Binnenkort voor de eerste keer 4F doen op Rebirth denk ik. Iemand nog tips? :D
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Joehoeee, de 4F maar eerder geprobeerd dan dat eigenlijk de planning was en het is wel zeer positief bevallen. Hele nacht vrolijk en energiek gevoeld, wat erg fijn was. Rond kwart voor 4 helaas wel de fout begaan om bij te pakken met een beetje x (ik gok iets minder dan een kwartje). Weet niet of het door de 4F icm met x kwam of vanwege het feit dat ik zo hard stond te snoeien tijdens Delete, maar toen werd ik ineens een beetje misselijk en heb ik een klein beetje moeten overgeven. Ook op de terugreis kreeg ik het in de auto nogal erg benauwd en moest ik wederom een beetje overgeven.

Voel op het moment wel nog wat na effecten zoals een hogere hartslag en een beetje zweterig. Slapen is ook maar 1 tot 1,5 uur gelukt helaas, wat wel te verwachten was. Volgende keer ga ik sowieso geen x bij pakken, snap uberhaupt niet waarom ik het gedaan heb eigenlijk, maar goed. Dit was het doei
Hardtraxxer
last seen May 2018
Chroman wrote:
Indy wrote:Binnenkort voor de eerste keer 4F doen op Rebirth denk ik. Iemand nog tips? :D
Jezus Indy wat is dit nou man
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
4F en X samen wordt vaak ook afgeraden. In principe zijn dit twee tegenpolen van elkaar, met totaal verschillende werkingen. Een combinatie hiervan is dus niet aan te raden. Zelf vind ik dit ook niet prettig. Zodra je van de 4F overgaat naar X verdwijnen alle effecten van eerstgenoemde en komen daarbij de effecten van X niet goed tot zijn werking. Kortom vind ik deze combi ronduit kut.

Een beetje meer uitleg:
Verder zijn er diverse gebruikers die deze combinatie afraden omdat de twee middelen gewoon slecht combineren en qua effect juist best wel verschillend zijn. 4F heeft echt een helder, speedy effect met maar hele lichte euforie. Het is niet ietsjes minder waus, maar echt behoorlijk minder waus. X is veel minder helder, zeer veel meer euforisch en mellow. Het combineert niet gelijktijdig en ook niet echt na elkaar. Dat komt ook omdat 4F vrij lang door werkt.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Was inderdaad erg dom en ik wist ook dat combineren niet verstandig is, maar op de één of andere manier totaal niet aan gedacht. Volgende keer ga ik het dus zeker niet meer combineren want dit was toch wel een klein smetje van een toch hele vette ervaring.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ik vind 4-F + X juist de chillste combi die er is :P Alleen jammer dat het zo schadelijk is.
Zelf ondertussen trouwens alweer bijna 9 maanden gestopt met elke vorm van drugs behalve alcohol ^^
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik ben uiterst trots op je gr.
Hardtraxxer
last seen May 2018
Heel goed Indy. Ik ben ook trots op je!
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 1 day ago
yannickvk wrote:
Thermometer wrote:Wanneer samen draaien Corneel? Kan nog best leuk worden. xd
yannickvk wrote:Zomervakantie Hardtraxx ketamine barbeque.
Gezellig heren!
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Fuzzylogic wrote:Ik vind 4-F + X juist de chillste combi die er is :P Alleen jammer dat het zo schadelijk is.
Zelf ondertussen trouwens alweer bijna 9 maanden gestopt met elke vorm van drugs behalve alcohol ^^
Last edited by Ivey Jones on 14 Mar 2017 17:48, edited 1 time in total.