Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 984, 985, 986, 987, 988, 989, 990 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2016 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2016 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2016 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2016 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2016 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

goeie plaat. 8/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2016 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komop 1000

-edit-

Gefeliciteerd verworpenen der aarde :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2016 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Cruelty schreef:
Sjaakie P schreef:
alleen tijdens de peptalks op de toiletten.

"Weinig succes"
"Godverdomme, lukt nog steeds niet"
"Dit heeft geen zin"

"HEB IEMAND MISSCHIEN NOG EEN NAKKIE?"


"Ik kan hem niet vinden!"


"Moet je die andere wc proberen, misschien doet hij het daar wel"
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 04:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had tot een uur geleden ook niks bijzonders te vertellen.
Maar is een van jullie ooit in de verkeerde auto gestapt.

We hadden via via een nr voor sos gefixt. Hij zou met 20min. Ergens komen. Dus wij daar netjes wachten. Belt hij na 30 minuten dat hij er met 3 minuten is. Komt er na 4 minuten een auto aan waar we niets vermoedend instappen. Na even aarzelen omdat de dealer niet overeenkwam met de beschrijving en wat wij wilden hebben (1,5 voor 60) kochten we 2 half voor 50. Net op dat moment werden we gebeld door de dealer waar we mee afspraken. Hij was ook aangekomen. Toen besefte we dat we in de verkeerde auto waren gestapt. Gevolg : 5x halve ipv 2.. Wat is de kans dat je in de auto stapt met hetzelfde spul op dezelfde locatie op dezelfde tijd..

Het was een lange tijd geleden dat ik wat haalde en nu haal je een keer wat en dan heb je dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4F verboden vanaf 1 april 2017.

Met dank aan fossiel van der Steur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
4F verboden vanaf 1 april 2017.

Met dank aan fossiel van der Steur.


Of hij heeft gevoel voor humor en het is een 1 april grap

OT: Dit zagen we natuurlijk al mijlen ver aankomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu allemaal aan de supercola dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Behalve de prijs zal er niet veel veranderen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Behalve de prijs zal er niet veel veranderen denk ik.



De prijzen zullen idd wel veranderen, maar ook het aanbod zal moeilijker te vinden zijn (denk aan al die sites, zoals funcaps, zullen toch een andere manier moeten verzinnen).

Daling van de kwaliteit zal me ook niets verbazen, deze ligt nu vaak toch wel dik in de 70%, maar vrees dat het versnijden op grotere schaal zal gaan plaatsvinden. Mede doordat het moeilijker wordt te verkrijgen en je weer meer met dealertjes te maken gaat krijgen die ff snel willen verdienen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 19:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd met de 1000e pagina junks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Gefeliciteerd met de 1000e pagina junks.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 21:16 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Gefeliciteerd met de 1000e pagina junks.

Wij zijn geen junkies, wij houden gewoon van feesten :aww: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Nee we houden van drugs, feesten zijn bijzaak :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 12:20 
 
Hardtraxxer

Een paar pagina's geleden zag ik een aantal dingen voorbij komen over het nemen van voedingssupplementen bij xtc gebruik . Dit is iets waar ik zelf ook al een tijdje mee bezig ben. Zo ben ik ooit hier terechtgekomen: https://www.reddit.com/r/DrugNerds/comm ... mentation/ Het lastige hiervan is is dat je zelf allemaal verschillende potjes met supplementen in huis moet halen. Wat ik nu heb gedaan is dit allemaal samengevoegd in capsules zodat je één pakketje kunt bestellen voor één keer xtc gebruik. Dit is hier te bestellen: www.lesstc.nl
Alle feedback en vragen zijn welkom :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

EHRNK schreef:
vragen zijn welkom :thumbup:


Zou je die reddit pagina met alle informatie kort samen kunnen vatten? :cool: En is het getest en bewezen dat jouw supplementen werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 12:49 
 
Hardtraxxer

DonnyD schreef:
EHRNK schreef:
vragen zijn welkom :thumbup:


Zou je die reddit pagina met alle informatie kort samen kunnen vatten? :cool: En is het getest en bewezen dat jouw supplementen werken?


Op www.lesstc.nl/Werking staat de reddit pagina kort samengevat.

Het is niet één op één getest of bewezen dat de supplementen werken. Wel is op die reddit pagina per ingrediënt met wetenschappelijke bronnen omschreven hoe het zou moeten werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik geloof best dat die supplementen nuttig zijn om de kater en eventuele schade te beperken, maar ik vind het persoonlijk altijd een beetje overdreven. In de eerste plaats vind ik de kater vaak wel te doen, en ik heb me er inmiddels ook wel bij neergelegd dat je bij het gebruik van drugs nu eenmaal schade aanricht. Als ik een avond ga zuipen help ik ook genoeg hersencellen de vernieling in, maar daar gebruik ik ook geen supplementen voor (tenzij een vette döner en een paar glazen water tegen de kater meetellen). Zie vooralsnog geen reden om dit bij het nemen van mdma ineens wel te gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tering wat een achterlijke opmerking Pannenkoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 08:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

EHRNK schreef:
Een paar pagina's geleden zag ik een aantal dingen voorbij komen over het nemen van voedingssupplementen bij xtc gebruik . Dit is iets waar ik zelf ook al een tijdje mee bezig ben. Zo ben ik ooit hier terechtgekomen: https://www.reddit.com/r/DrugNerds/comm ... mentation/ Het lastige hiervan is is dat je zelf allemaal verschillende potjes met supplementen in huis moet halen. Wat ik nu heb gedaan is dit allemaal samengevoegd in capsules zodat je één pakketje kunt bestellen voor één keer xtc gebruik. Dit is hier te bestellen: http://www.lesstc.nl
Alle feedback en vragen zijn welkom :thumbup:


Toch vind ik het niet goed om dit spul voor XTC inname te nemen. Dan heb ik het vooral door het stoffen L-tryptofaan en Melatonine. L-tryptofaan/Melatonine zorgt voor extra aanmaak van serotonine. Doordat je dit voor XTC inname inneemt krijgen je serotoninereceptoren een aardig opdonder. Ben op zoek naar onderzoeken die dit kunnen bewijzen, kom hier op terug. Misschien kunnen andere dat hier wel voor mij. Naar mijn weten kan L-tryptofaan en dan direct XTC namelijk zorgen voor het serotoninesyndroom.
Mijn advies voor dit spul. Minstens 48 uur van te voren nemen of 24 uur na gebruik van Xtc

Of zitten deze stoffen alleen in de capsules die pas na 24 uur gebruikt moeten worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
tering wat een achterlijke opmerking Pannenkoek

Bedankt voor deze nuttige bijdrage :thumbup:

Die vergelijking met alcohol was wellicht niet de beste keuze, maar feit blijft dat ik niet helemaal overtuigd ben van de meerwaarde van het innemen van al die extra supplementen. Met name op reddit zweren veel mensen erbij en roepen ze dat het noodzakelijk is, maar zelden kan iemand bewijzen dat het daadwerkelijk impact heeft. Tuurlijk geloof ik wel dat vitamines, extracten en noem maar op de negatieve effecten enigszins beperken, maar ik vraag me af in hoeverre het daadwerkelijk verschil maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

https://www.vvgn.nl/over-vvgn/uitgelich ... mine-4-fa/

Voor de geïnteresseerden
Vorige  1 ... 984, 985, 986, 987, 988, 989, 990 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic