Vanavond aan de gele leeuwtjes en MXE 
Al drie jaar niks meer gehad, na me laatste lsd trip gestopt.
Binnenkort weer eens aan de lsd gaan.
volgens mij zit je er nog steeds inwrote:Al drie jaar niks meer gehad, na me laatste lsd trip gestopt.
Binnenkort weer eens aan de lsd gaan.
wrote:Ik heb volgende week pas weer school, dus kan best nu drugs nemen.
Morgen proberenwrote: Deze week uitslag gekregen van de Rode Mastercards: 191mg MDMA, nog geen officiële spreiding
Kan deze toevoegen LSD, AL-LAD, 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-T2, MXE, MXP, Methylone, 4-aco-DMT, Fluorcocaïne, 6-APB,wrote: Did: Alcohol, Wiet, Hasj, XTC, Pure MDMA, 4-FMP/FA, 2C-B, Speed, Coke, Methamfetamine, Ketamine, Salvia, Truffels, Paddo's, 25I-NBOMe, Poppers, Tabak, Lachgas, 2C-I
Al ervaring met gele ups?wrote:Da's een aardig drugslijstje mien jung. Iemand al ervaring met gele Ups?
Hmm, ook wisselend ervaringen van mezelf. Het lijkt niet op MXE of keta, gewoon en op zichzelfstaande stof. Ik had wel aanzienlijk meer nodig dan van MXE. Orale inname werkt het bestewrote:Is MXP nog wat dan? Daar hoor ik namelijk verschillende verhalen over
Het probleem is juist volgens het bericht dat er ook binnen 1 batch enorme verschillen zouden zitten.wrote:Zelf nog een paar van. Ook de niewe druk met het hoekje eraf (zoals het echte ADE logo) nog liggen.
Maar eens langs het TC dus