Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 810, 811, 812, 813, 814, 815, 816 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 15:20 

Hardtraxx Elite

Haha, wat Fuzzylogic zegt over de groene granaten kan ik bevestigen. Denk dat we vrij wel zeker dezelfde dealer hebben. Maar ik ga 'm waarschijnlijk gewoon even op donderdagavond naar Nijmegen brengen daar heb je zo'n centrum zitten. Ik zit nu op n maand en n week pauze. Is voor mij redelijk lang als je kijkt dat ik 2x per maand een pilletje pakte. Maar nu weer goed opladen voor het festivalseizoen ook al bezoek ik er niet heel veel, waar ik ben, loop ik waus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:01 

Hardtraxxer

Ik wil binnenkort voor de eerste keer 4fmp gaan doen op een feestje.
Hoeveel mg raden jullie ongeveer aan om mee te beginne en eventueel bij pakken?

En merk je er nog iets van als je bij pakt of heeft dat niet veel zin meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 00:23 

Davy schreef:

hoeveel neem je normaal qua pillen?

en bijpakken kan wel, als je et na 2 - 2.5 uur doet, dan blijft het lekkere gevoel door gaan en heb je daarna nog lekkere energieboost
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 10:37 

Hardtraxx Elite

Wat is het effect van 4fmp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 11:39 

Donateur

Als je geluk hebt valt alles op zijn plaats en leer je googlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 14:31 

Hard4Us schreef:

euforisch gevoel + kippenvel rush + helder blijven + na euforisch gevoel nog dikke energie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 14:33 

Hardtraxx Addict

Ik ben wel geïnteresseerd in 4fmp, wat is nou 't precieze verschil met XTC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 15:45 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hard4Us schreef:

euforisch gevoel + kippenvel rush + helder blijven + na euforisch gevoel nog dikke energie

Klinkt als de perfecte partydrug! XTC is dat niet echt voor mij, doordat ik er niet echt helder van blijf maar best vaag wordt ben ik minder met het feest bezig, wat natuurlijk de hoofdrede is van een bezoek aan een feest/festival. Misschien maar eens proberen in plaats van xtc :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 17:19 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
KSwoosh schreef:
Hard4Us schreef:

Klinkt als de perfecte partydrug! XTC is dat niet echt voor mij, doordat ik er niet echt helder van blijf maar best vaag wordt ben ik minder met het feest bezig, wat natuurlijk de hoofdrede is van een bezoek aan een feest/festival. Misschien maar eens proberen in plaats van xtc :)

Dat is nog steeds niet het verschil in uitwerking. Ik neem aan dat je allebei wel een keer gebruikt hebt. Wat zijn de verschillen in:

- Tijd die het kost voordat je wat voelt
- Lichamelijk/geestelijk
- Kater?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 18:34 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Davy schreef:

hoeveel neem je normaal qua pillen?

en bijpakken kan wel, als je et na 2 - 2.5 uur doet, dan blijft het lekkere gevoel door gaan en heb je daarna nog lekkere energieboost

meestal zo rond de 2 pillen, soms iets meer soms wat minder( probeer wel altijd zo lang mogelijk pauze te houden met x)

En zoals al gevraagd werd hoe is de kater ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:06 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Fuzzylogic schreef:
KSwoosh schreef:

Dat is nog steeds niet het verschil in uitwerking. Ik neem aan dat je allebei wel een keer gebruikt hebt. Wat zijn de verschillen in:

- Lichamelijk/geestelijk
- Kater?

Reageer je nu op KSwoosh of op mij? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:11 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:

- Lichamelijk/geestelijk
- Kater?

-Prijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 21:36 

Fuzzylogic schreef:
Klinkt als de perfecte partydrug!

Is het ook.
alleen dat wazige van X vind ik altijd wel nice.
nadeel is dat er nog niet zoveel over bekend is als x

hardcoresjors schreef:
W0uT3R schreef:

- Lichamelijk/geestelijk
- Kater?

-Prijs

- hangt er vanaf of je gegeten heb, ik raad altijd aan 1.5 uur vantevoren niet meer eten. dan duurt het ong een uurtje max tot je iets voelt. Heb ook wel es meegemaakt dat mensen et binnen 15 min voelde.
- wat bedoel je met Lichamelijk/geestelijk? Ik merk dat ik meer een energie gevoel heb als bij x, maar dat kan ook komen doordat je helderder bent. Daarnaast heb ik nog nooit gehoord dat iemand te hard is gegaan van 4fmp...
- nagenoeg geen kater, wel mogelijk slaapproblemen (en vervolgens die kater)
- hangt er vanaf waar je het haalt [toevallig is een goedkope leverancier de lucht uit gegaan, maar kan er wss wel weer voor een mooie prijs aankomen], maar €25/g is wel gebruikelijk voor doorverkoop, maar dan wel als max.

Davy schreef:
meestal zo rond de 2 pillen, soms iets meer soms wat minder( probeer wel altijd zo lang mogelijk pauze te houden met x)
En zoals al gevraagd werd hoe is de kater ?

zie hierboven
en watvoor pillen? zware? drop je halfjes, kwartjes, ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 21:53 

Hardtraxx Veteran

Ik kan aan roze ronden pillen komen? Kent iemand die? Zit volgens mij geen logo in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 22:05 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Ik kan aan roze ronden pillen komen? Kent iemand die? Zit volgens mij geen logo in.

Ik zeg ibuprofen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 22:35 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:

Is het ook.

hardcoresjors schreef:
W0uT3R schreef:

- Lichamelijk/geestelijk
- Kater?

-Prijs

- hangt er vanaf of je gegeten heb, ik raad altijd aan 1.5 uur vantevoren niet meer eten. dan duurt het ong een uurtje max tot je iets voelt. Heb ook wel es meegemaakt dat mensen et binnen 15 min voelde.
- wat bedoel je met Lichamelijk/geestelijk? Ik merk dat ik meer een energie gevoel heb als bij x, maar dat kan ook komen doordat je helderder bent. Daarnaast heb ik nog nooit gehoord dat iemand te hard is gegaan van 4fmp...
- nagenoeg geen kater, wel mogelijk slaapproblemen (en vervolgens die kater)
- hangt er vanaf waar je het haalt [toevallig is een goedkope leverancier de lucht uit gegaan, maar kan er wss wel weer voor een mooie prijs aankomen], maar €25/g is wel gebruikelijk voor doorverkoop, maar dan wel als max.

Ok, met lichamelijk/geestelijk bedoel ik. Lichamelijk: Veel energie, stijve kaken, kauwen etc. Geestelijk: Waus zijn, gesprekken niet meer kunnen volgen, rare gedachten, in je zelf gekeerd raken etc.

Hoeveel neem je normaal? Ik ben redelijk ervaren met X en MDMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 22:52 

Kepro schreef:

good luck: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ubmit.y=17

W0uT3R schreef:
Ok, met lichamelijk/geestelijk bedoel ik. Lichamelijk: Veel energie, stijve kaken, kauwen etc. Geestelijk: Waus zijn, gesprekken niet meer kunnen volgen, rare gedachten, in je zelf gekeerd raken etc.

Hoeveel neem je normaal? Ik ben redelijk ervaren met X en MDMA.

dan: lichamelijk: veel energie, en daar blijft het wel bij eigenlijk. schaatsen en kauwen heb ik nooit echt last van. maar met x op ook niet echt meer. (kwestie van geen kauwgom eten rond gebruik)
geestelijk: veel helderder, maar als je tijdens de kippenvel rush je ogen ff dicht doet en in je wereldje komt, is echt wel genieten, maar daar kan je prima weer uit haha

en hangt er vanaf hoeveel je normaal neemt met x, laten we zeggen voor iemand die 2 of meer sterke per avond neemt, zit wel goed met 200mg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:11 

Hardtraxxer

Hoe lang werkt 4fmp eigenlijk? en stel je begint met 200mg hoeveel zou je dan eventueel kunnen bij pakken ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:38 

Hardtraxx Addict

Duurt wel aardig lang. Ik had op TD 160mg en die had ik rond half 1 genomen, rond 4 uur was mijn lekkere gevoel weg maar die had ik sowieso al weinig. Ik moest toen direct werken, merkte pas dat hij rond 2 uur echt compleet uitgewerkt was. Maar toen ik om 11/12 op me werk aankwam voelde ik me nog goed.

Met 200mg of meer is het alleen maar erger natuurlijk, ik denk dat ik de hele zondag wakker was gebleven als ik na 370mg (verdeeld over 190 en 180mg) van de laatste keer geen slaappil had genomen. Wat ik er van gemerkt heb is dat als ik 180mg bijpak na 2,5 uur ik daar geen boost van euforie/lekker gevoel van krijg, puur alleen energie. Dit verschilt weer per gebruiker want Kswoosh had op dat moment wel echt een heerlijke gevoel en ik had alleen wat kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:41 

Hardtraxxer

Gaat leuk worden dan als ik de maandag er na moet werken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:43 

Hardtraxx Veteran

Ik vind 4fmp ook echt heerlijk, begin alleen een beetje een hekel te krijgen aan de enorme afterglows :/ Vrijdag op zaterdag nacht gebruikt, maandag had ik gvd nog last van de afterglows :cry: Ik had maar 120 mg op :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:14 

Davy schreef:

ik heb ook keren gehad dat ik na 160-180 mg prima kon slapen hoor
maar gewoon een benzo nemen voor je gaat slapen doet wonderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 01:05 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:

Is het ook.

Op Loudness of Beat The Bridge maar eens proberen dan :D
Wazige van X vind ik ook wel nice maar alleen als een feest muzikaal niet veel aan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 12:33 

Donateur

KSwoosh schreef:
Davy schreef:

ik heb ook keren gehad dat ik na 160-180 mg prima kon slapen hoor
maar gewoon een benzo nemen voor je gaat slapen doet wonderen

Zal het niet promoten om benzo's te nemen, je neemt toch een groot risico met een flinke downer te nemen terwijl je hard nog keihard pompt. Ik doe het zelf meestal pas de zondagavond na het feest, niet direct wanneer het spul nog in werking is. Een griet uit Delft is niet meer wakker geworden na een flink avondje speed en direct daarna een benzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 14:07 

Hardtraxxer

En hoe zit het eigenlijk met het bewaren van 4fmp ?
Vorige  1 ... 810, 811, 812, 813, 814, 815, 816 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic