Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 785, 786, 787, 788, 789, 790, 791 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 19:22 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 20:14 

Hardtraxxer

Bierr :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 20:30 

Hardtraxx Veteran

Oliebollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 20:36 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Duzzzzzzzzzzzzzzz, wat gaat iedereen morgen nuttigen? :D

Mephen waar familie en vrienden bij zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 20:45 

Donateur

Morgen na 4 maanden MDMA-pauze weer maximaal genieten :D Ben in bezit van 3 witte Nintendos dus gaat een leuk avondje worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 22:13 

Hardtraxx Addict

Coke en Partyflcoks op Freaqshow :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 22:50 

Hardtraxx Veteran

Paarse partyflocks op straat /kroeg/discotheek/waar we ook belanden :D
Samen met twee anderen van wie het de eerste keer wordt, zin an.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 00:02 

Hardtraxx Veteran

Ik ga ook maar gewoon ergens schuilen voor de regen :lol:
Waarschijnlijk 2 pillen, ik weet niet welke, en ik denk nog wel wat M :P
Ik kijk wel waar ik zin in heb en waar we belanden
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 00:56 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Morgen na 4 maanden MDMA-pauze weer maximaal genieten :D Ben in bezit van 3 witte Nintendos dus gaat een leuk avondje worden!

Bij mij iets van 6, maar ik twijfel nog een beetje.

Op zich wel mooie gelegenheid er voor, dit feestje gaat me namelijk meer om de sfeer en gezelligheid dan de muziek. En ik heb nog 1 week vakantie van school na Freaqshow. Ik ga me in ieder geval verzekeren van 2 gele ferrari's morgen en dan kijk ik wel of ik nog eens ga genieten na zo'n goddelijke pauze. :love:

Goede kans van wel.. De tijd is er weer rijp voor. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 02:19 

Hardtraxx Veteran

De paarse partyflocks die ik heb trouwens zitten op 3 er van wat grijze vlekjes en bij eentje is de achterkant wat afgebrokkeld en ook grijs. Heb ik tot nu toe nog niet gehad bij pillen die ik heb gehad dus even checken of het niet iets ernstigs is ofzo, weet iemand dat? Of zijn op die plekken gewoon de kleuren eraf gebrokkeld?
Eén pil is wel helemaal paars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 13:06 

Donateur

Gebeurt wel vaker bij pillen als je ze in het zelfde zakje hebt en ze lekker langs elkaar schuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 13:53 

Hardtraxxer

Heb even een vraag. Als ik een half bolletje pak om 10 u savonds. Kan mijn pa (hij is flik) dat dan nog merken aan mijn ogen om 8-9 uur s'ochentds? Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 14:47 

Hardtraxx Addict

Hard With Style schreef:
Heb even een vraag. Als ik een half bolletje pak om 10 u savonds. Kan mijn pa (hij is flik) dat dan nog merken aan mijn ogen om 8-9 uur s'ochentds? Bedankt!

Hangt er van af hoe goed hij op de hoogte is van drugskopjes. Aan je ogen zul je het normaal gezien niet meer zien dan, maar je gezicht is anders. Je kan na feestjes altijd perfect zien wie er pillen heeft gebruikt en daarom hoeven ze niet eens grote ogen te hebben.

Btw, ik veronderstel dat je naar Bass Events NYE gaat :D? Dan is het maar de vraag of je het bij kan houden he :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 14:56 

Hardtraxxer

Jonas schreef:
Hard With Style schreef:

Hangt er van af hoe goed hij op de hoogte is van drugskopjes. Aan je ogen zul je het normaal gezien niet meer zien dan, maar je gezicht is anders. Je kan na feestjes altijd perfect zien wie er pillen heeft gebruikt en daarom hoeven ze niet eens grote ogen te hebben.

Btw, ik veronderstel dat je naar Bass Events NYE gaat :D? Dan is het maar de vraag of je het bij kan houden he :).

Ja ik ga naar daar, zou je het doen dan? of niet? Wat bedoel je met bij kunt houden :)?
en bedankt voor het antwoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 15:54 

Hardtraxx Veteran

Vaak blijven je pupillen groot totdat je ff wat geslapen hebt en vitamine c hebt gepakt, bij mij althans...
Maar wat hierboven staat je ziet het ook wel aan je gezicht die is niet geheel symmetrisch meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 16:16 

Donateur

Ajoh flikker wat naar binnen en gewoon stoicijns gelukkig nieuwjaar wensen en vertellen dat het leuk was en vervolgens linea reacta je bed in duiken. Wijt de gevolgen in je gezicht aan de kou ofzoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 17:54 

en gewoon doen alsof je heel brak ben :P vooral niet doen alsof je je prima voelt dan is het alleen maar verdachter
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 18:01 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Gebeurt wel vaker bij pillen als je ze in het zelfde zakje hebt en ze lekker langs elkaar schuren.

Bedankt voor je reactie, vroeg het aan m'n dealer en er hadden er inderdaad 200 in één zakje gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 18:17 

Hardtraxx Addict

Hard With Style schreef:
Jonas schreef:
Hard With Style schreef:

Ja ik ga naar daar, zou je het doen dan? of niet? Wat bedoel je met bij kunt houden :)?
en bedankt voor het antwoord

Ja ik typte het verkeerd. Ik bedoelde eigenlijk dat het bij 1 pilletje houden niet altijd even gemakkelijk is. Dat het er meestal wel meer worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 18:26 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak was here
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vanavond eindelijk voor de eerste keer xtc nemen. Zit alleen nog te twijfelen of ik er eerst 4fa voor ga nemen, heb goede verhalen gehoord over deze combo. Weet iemand of dit aan te raden is voor een eerste keer xtc? Hebben mensen voorderest nog tips? Heb er erg veel zin in!

Als je niet combineert ga je al de nacht van je leven tegemoet, ik zou voor je eerste keer het gewoon bij alleen xtc houden. Als het je eerste keer is zal je ook echt wel genoeg hebben aan 1 pilletje voor de hele nacht, als je niet groot/stevig gebouwd bent misschien nog wel aan een halfje :thumbup:

Enjoy in ieder geval, of je het nou wel of niet combineert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 18:33 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak was here
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

Lellebel aan de pillen, het moet niet gekker worden xd Beetje net als Sander vroeger, ook nooit willen en toen opeens de verleiding niet meer kunnen weerstaan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 19:30 

Hardtraxxer

Vanavond lekker pep en zuipen! Ik heb dit nog nooit echt gecombineerd, maar ik neem aan dat je nog steeds moet oppassen dat je niet TE veel zuipt? En voor de zekerheid neem ik zo nu en dan een glas water om uitdroging te voorkomen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 19:33 

Donateur

Klote Thijs, dat had ik zo graag mee willen maken. :D
Vorige  1 ... 785, 786, 787, 788, 789, 790, 791 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic