Mephen waar familie en vrienden bij zijnwrote:Duzzzzzzzzzzzzzzz, wat gaat iedereen morgen nuttigen?
Bij mij iets van 6, maar ik twijfel nog een beetje.wrote:Morgen na 4 maanden MDMA-pauze weer maximaal genietenBen in bezit van 3 witte Nintendos dus gaat een leuk avondje worden!
Hangt er van af hoe goed hij op de hoogte is van drugskopjes. Aan je ogen zul je het normaal gezien niet meer zien dan, maar je gezicht is anders. Je kan na feestjes altijd perfect zien wie er pillen heeft gebruikt en daarom hoeven ze niet eens grote ogen te hebben.wrote:Heb even een vraag. Als ik een half bolletje pak om 10 u savonds. Kan mijn pa (hij is flik) dat dan nog merken aan mijn ogen om 8-9 uur s'ochentds? Bedankt!
Ja ik ga naar daar, zou je het doen dan? of niet? Wat bedoel je met bij kunt houdenwrote:Hangt er van af hoe goed hij op de hoogte is van drugskopjes. Aan je ogen zul je het normaal gezien niet meer zien dan, maar je gezicht is anders. Je kan na feestjes altijd perfect zien wie er pillen heeft gebruikt en daarom hoeven ze niet eens grote ogen te hebben.wrote:Heb even een vraag. Als ik een half bolletje pak om 10 u savonds. Kan mijn pa (hij is flik) dat dan nog merken aan mijn ogen om 8-9 uur s'ochentds? Bedankt!
Btw, ik veronderstel dat je naar Bass Events NYE gaat? Dan is het maar de vraag of je het bij kan houden he
.
Bedankt voor je reactie, vroeg het aan m'n dealer en er hadden er inderdaad 200 in één zakje gezeten.wrote:Gebeurt wel vaker bij pillen als je ze in het zelfde zakje hebt en ze lekker langs elkaar schuren.
Ja ik typte het verkeerd. Ik bedoelde eigenlijk dat het bij 1 pilletje houden niet altijd even gemakkelijk is. Dat het er meestal wel meer worden.wrote:Ja ik ga naar daar, zou je het doen dan? of niet? Wat bedoel je met bij kunt houdenwrote:Hangt er van af hoe goed hij op de hoogte is van drugskopjes. Aan je ogen zul je het normaal gezien niet meer zien dan, maar je gezicht is anders. Je kan na feestjes altijd perfect zien wie er pillen heeft gebruikt en daarom hoeven ze niet eens grote ogen te hebben.wrote:Heb even een vraag. Als ik een half bolletje pak om 10 u savonds. Kan mijn pa (hij is flik) dat dan nog merken aan mijn ogen om 8-9 uur s'ochentds? Bedankt!
Btw, ik veronderstel dat je naar Bass Events NYE gaat? Dan is het maar de vraag of je het bij kan houden he
.
?
en bedankt voor het antwoord
Als je niet combineert ga je al de nacht van je leven tegemoet, ik zou voor je eerste keer het gewoon bij alleen xtc houden. Als het je eerste keer is zal je ook echt wel genoeg hebben aan 1 pilletje voor de hele nacht, als je niet groot/stevig gebouwd bent misschien nog wel aan een halfjewrote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vanavond eindelijk voor de eerste keer xtc nemen. Zit alleen nog te twijfelen of ik er eerst 4fa voor ga nemen, heb goede verhalen gehoord over deze combo. Weet iemand of dit aan te raden is voor een eerste keer xtc? Hebben mensen voorderest nog tips? Heb er erg veel zin in!