Dat is toch niet dat spul wat ik en chukje toen bij jeff op hebbenwrote:wat is dat voor spul dan?wrote:Methoxetamine
en dit regelen jullie gewoon bij de lokale pillenboer?wrote:Een laffe uitvoering van MDMA is het verre van.
Het is een amfetamine gebaseerde stof en je haalt er dus meer uit dan je ooit bij MDMA zal doen.
iemand ervaring met van die herbal xtc? geloof daar eigenlijk nooit zo in maar ben toch wel benieuwd
G
ik niet, maar ken wel iemand die et heeft gedaan, zei dat et veel rustiger was als normale x, en vooral minder sterkwrote:iemand ervaring met van die herbal xtc? geloof daar eigenlijk nooit zo in maar ben toch wel benieuwd
Last edited by Guest on , edited 2 times in total.
Nee, dat haal ik bij de apotheek op de hoek.wrote:en dit regelen jullie gewoon bij de lokale pillenboer?wrote:Een laffe uitvoering van MDMA is het verre van.
Het is een amfetamine gebaseerde stof en je haalt er dus meer uit dan je ooit bij MDMA zal doen.![]()
iemand ervaring met van die herbal xtc? geloof daar eigenlijk nooit zo in maar ben toch wel benieuwd
wrote:Nee, dat haal ik bij de apotheek op de hoek.
ach, dan zondag maar een katertje, ik heb geen apotheek op de hoek
Dat is kut voor je man.wrote:wrote:Nee, dat haal ik bij de apotheek op de hoek.![]()
ach, dan zondag maar een katertje, ik heb geen apotheek op de hoek
Die zou ik dan aan jou moeten geven, omdat het kut is voor jou!wrote:wrote:Dat is kut voor je man.
wrote:Dat is toch niet dat spul wat ik en chukje toen bij jeff op hebbenwrote:wat is dat voor spul dan?wrote:Methoxetamineen waarvan ik volgens mij, in een M-K-alfabet-hole van ben geraakt volgens mij
sjeumig, wat een spul was me dat zeg
, of heb ik het verkeerd?
Jawel.. Dat is dat spul waarvan je als een volslagen mafkaas voor je uit starend op de bank zat. En geen woord meer van kon uitbrengen. Jouw vaagheid viel nog wel mee op zich.. Je had Sjuul, Chuks en mij moeten zien na Multigroove
G
had et ff opgezocht, en tis vergelijkbaar met ketawrote:Methoxetamine
en een legale RC
Begreep dat de werking van 2c-d de invloeden van mdma enorm stimuleren, zodat je minder mdma hoeft te gebruiken (en dus minder put uit je sero-voorraad).
Is hier meer over bekend?
Is hier meer over bekend?
Weet nog van vorig jaar Defqon. De avond ervoor hadden we wat 2cb gehad. En op Defqon had ik echt t gevoel alsof ik weer voor t eerst aan de snoepjes zat.
Plannen gewijzigd, niet meer drugsvrij tot nieuwjaar maar morgen nog even een halfje, dan wel echt niks tot nieuwjaar 
En wat neem je dan?wrote:Plannen gewijzigd, niet meer drugsvrij tot nieuwjaar maar morgen nog even een halfje, dan wel echt niks tot nieuwjaar
Een halfje van een snoepje vermoed ik!
Ik zat eigenlijk te denken aan een half dozijn pillen.
Nee een halve pil ja.
Nee een halve pil ja.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
Ik dronk net een blikje energy. Voel hem al behoorlijk. 
Ik heb net een sigaret gerookt ik voel me nu ook echt high.
Ik heb om half 1 nog m'n laatste paar ml gepakt, en ben nog steeds wakker, sta helemaal strak.wrote:Ik dronk net een blikje energy. Voel hem al behoorlijk.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Hahahahahaha, die grappen worden ook nooit oud!!!wrote:Ik dronk net een blikje energy. Voel hem al behoorlijk.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Loze beloftes dus!!wrote:Plannen gewijzigd, niet meer drugsvrij tot nieuwjaar maar morgen nog even een halfje, dan wel echt niks tot nieuwjaar