Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 745, 746, 747, 748, 749, 750, 751 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:21 

Hardtraxx Addict

Myn ma weet het ook wel, heb m'n pc wel eens aan laten staan en tsja is toch wel opvallend als die dan op dit topic en drugs topic op Partyflock staat :P En het feit dat ik vaak niet veel at na feestjes. Tijdje terug had ik eens Ritalin (m'n ma was huiverig voor 't effect ofzo) en toen vroeg ze maar je hebt toch wel eens een pilletje geslikt op een feestje? Gewoon ja gezegd, ze vertrouwt wel dat ik er verstandig mee om ga.

Laatst vond ze op zolder een gripzak met 4 sealtjes erin :lol: Het vreemde was, het was niet van mij en ook niet van m'n broer (heb 'm gelijk gewhatsappt aangezien ik benieuwd was, hij woont niet meer thuis). Zaten 4 ponypacks in, 1 met 4-aco-dmt, 1 met methylon (was leeg), 1 met MDMA kristallen en nog een lege (waar 1g MDMA op stond). Echt heel erg vreemd, ben echt benieuwd hoe het er is gekomen. Helaas wel weggegooid, zelfs na aandringen om het niet te doen omdat ik het nog wel verkopen kon xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:41 

Je hebt krakers op zolder
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 16:29 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Je hebt krakers op zolder

Shit man net 3 gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:24 

Hardtraxxer

Ik heb het mijn ouders ook nog nooit verteld. Maar wel eens gezegd dat er heel veel drugs gebruikers rondlopen op die feesten. Vreemd genoeg vroegen ze toen niet of ik wel eens gebruikt had. Heb dus nu stiekem wel het vermoeden dat ze weten dat ik gebruik. Vooral omdat ik normaal weekends altijd lam thuis kom en helemaal naar de kloten ben. Als ik dan van een festival kom loop ik er redelijk fris bij de volgende dag.

Maar ja ze wisten ook niet dat ik al een jaar rookte. In september was ik jarig en ging ik mee naar buiten met mijn maten om te roken, toen mijn vader opeens naar buiten kwam. Volgende dag was het opeens "zag ik dat nou goed?". Terwijl ik altijd wel dacht dat ze het wel roken. Misschien durfden ze het ook wel gewoon niet aan me te vragen, aangezien ze het niet verwacht hadden. Ik was namelijk altijd een van drie in een vriendengroep van 30 man of zo die nooit rookten. Tot een jaar geleden dan :P

Dus ben er niet helemaal over uit wat ze nou van mij denken. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:46 

Hardtraxx Veteran

Iedere ouder weet dat hun kind een stereotiepe junk wordt, want kinders vinden het nou eenmaal leuk om stout te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:50 

Hardtraxx Elite

Mr. Olivetree has spoken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:58 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Mr. Olivetree has spoken!

Wat fijn altijd dat er minimaal een iemand is die mijn beweringen positief benadert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:59 

Hardtraxx Elite

Negativiteit is uit de mode man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:05 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Iedere ouder weet dat hun kind een stereotiepe junk wordt, want kinders vinden het nou eenmaal leuk om stout te zijn.

Iedere ouder was vroeger ook een rebel, dus het zou hypocriet zijn om dat niet van je eigen kinderen te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:11 

Hardtraxx Elite

Moet je eens nagaan Chukkelz.. Mocht het ooit zo ver komen dat jij kinderen krijgt wat voor losgeslagen mafkazen dat zullen zijn :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:17 

Hardtraxx Elite

Zijn kinderen worden al knetterwaus geboren door dat vervuilde zaad van hem. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:18 

Hardtraxxer

Altijd ontkennen en zeggen: "Wat denk je nou zelf? Natuurlijk niet!"
Is the way to go :P

Tot nu toe een keer de vraag gehad de dag erna.
Ze denken meestal dat ik veel gezopen heb en omdat ik weinig heb geslapen dat ik er zo vercracked uit zie :thumbup:

Als ze het wisten zouden ze het nooooit tolereren.
Simpel ook omdat ze niet weten wat het inhoud denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

Leuk om zo te lezen allemaal :)
Ik heb het mijn ouders verteld na Q-base 09, omdat ik daar was opgepakt. Dus was ik bang dat ik een boete thuis zou krijgen, dus maar direct open kaart gespeeld ipv dat wanneer de boete komt ik het ineens moest vertellen. Waren er toen absoluut niet blij mee omdat er 2 relaties binnen onze familie kapot zijn gegaan aan drugs verslavingen. Toen ook beloofd om het niet meer te doen, en sindsdien doe ik het heel af en toe nog een beetje. Maar geen grote hoeveelheden meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:35 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Ik heb het mijn ouders verteld na Q-base 09, omdat ik daar was opgepakt. Dus was ik bang dat ik een boete thuis zou krijgen, dus maar direct open kaart gespeeld ipv dat wanneer de boete komt ik het ineens moest vertellen. Waren er toen absoluut niet blij mee omdat er 2 relaties binnen onze familie kapot zijn gegaan aan drugs verslavingen. Toen ook beloofd om het niet meer te doen, en sindsdien doe ik het heel af en toe nog een beetje. Maar geen grote hoeveelheden meer :)

Idd wel leuk om te lezen van iedereen.

Als je die boete niet had gehad, had je het dan ook verteld denk je?
Of gebruikte je dan nu nog steeds meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:40 

Hardtraxx Veteran

Realtom schreef:
Jurheinen schreef:

Idd wel leuk om te lezen van iedereen.
Als je die boete niet had gehad, had je het dan ook verteld denk je?
Of gebruikte je dan nu nog steeds meer?

Ik heb het de dag na Q-base meteen verteld, was ik direct van het gezeik af. Uiteindelijk ook geen boete gehad :P.. Maar was wel een goede wake-up call.. Klinkt misschien gek, maar ben uiteindelijk blij dat het gebeurd is
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:43 

Heb ook besloten het mooi rustiger te doen :P.

Heb niets verteld of dergelijke maar in september en deze week uit 5 weken 4x goed gebruikt.
Het moet niet te vanzelfsprekend worden dus mooi ff niets tot Qore :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 23:01 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:

Heb niets verteld of dergelijke maar in september en deze week uit 5 weken 4x goed gebruikt.

Hihi, ben ik nu de enige die het wel wist? I feel special! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 23:06 

Hoe bedoel je opgepakt, Jur? Met fouilleren door de mand gevallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 23:06 

Chukkels schreef:
kaboem schreef:

Hihi, ben ik nu de enige die het wel wist? I feel special! :$

bedoel tegen mijn ouders
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 23:12 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Iedere ouder was vroeger ook een rebel, dus het zou hypocriet zijn om dat niet van je eigen kinderen te verwachten.

De mijne roken zich al de tyfus in sinds ze klein zijn, dus ze gunnen mij mijn vaatvernauwingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 09:06 

Hardtraxx Veteran

Het is weer dinsdag :corn: wie dipt er lekker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 10:00 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Hoe bedoel je opgepakt, Jur? Met fouilleren door de mand gevallen?

Nee, toen ik wou gebruiken hebben ze me gezien en meegenomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 13:44 

Hardtraxx Veteran

Hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 16:52 

Hardtraxx Veteran

Rust
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 17:18 

Hardtraxx Veteran

Vanavond oranje red bull uittesten, gozer uit me klas zei 240 mg, dat geloof ik niet haha :P
Vorige  1 ... 745, 746, 747, 748, 749, 750, 751 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic