Voor Wout misschien wel, maar in het algemeen is dit echt niet waar.wrote:Dyslexie, een ander woord voor te lui en te dom om iets te leren.wrote:socializzers jij bene ech een sukkeltj volges mij ik hep gewoon disleksi
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Daar heb je gelijk in, en het is niet eerlijk om anderen onder de stempel van Wout te proppen. Dus bij deze neem ik mn woorden terug.
Wout mist gewoon een paar chromosoompjes.
"Amsterdamse-recht-voor-z'n-raap-heid", een ander woord voor te onbeschoft en te grof om normaal te doen.wrote:Dyslexie, een ander woord voor te lui en te dom om iets te leren.wrote:socializzers jij bene ech een sukkeltj volges mij ik hep gewoon disleksi
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Juist één teveel, nummer 21wrote:Daar heb je gelijk in, en het is niet eerlijk om anderen onder de stempel van Wout te proppen. Dus bij deze neem ik mn woorden terug.
-
G
Inderdaad, dat is echt heeeel erg domwrote:Bedankt voor de tip, zal het doen! Het slechtste idee blijft op de dop van je plastic flesje kauwen
wrote:"Amsterdamse-recht-voor-z'n-raap-heid", een ander woord voor te onbeschoft en te grof om normaal te doen.wrote:Dyslexie, een ander woord voor te lui en te dom om iets te leren.wrote:socializzers jij bene ech een sukkeltj volges mij ik hep gewoon disleksi
Cursus lezen is ook voor jou wel een optie. Even de post boven je kijken "vrind".
Het is wel echt chill en je krijgt er geen kapotte wangen van, wel minder als je een beugel hebt like mewrote:Inderdaad, dat is echt heeeel erg domwrote:Bedankt voor de tip, zal het doen! Het slechtste idee blijft op de dop van je plastic flesje kauwendan zou ik eerder nog op een plastic bekertje gaan kauwen fzo
@Jeff
Vertel, wat heb ik verkeerd gelezen volgens jou
.
En ja, ik heb de post er boven wel gelezen. Maar heb namelijk zelf dyslexie en vond het een opmerking die nergens op sloeg dus wou graag even reageren. Dyslexie heeft gelukkig absoluut niets met luiheid of intelligentie te maken.
Het was overigens een grapje
Vertel, wat heb ik verkeerd gelezen volgens jou
En ja, ik heb de post er boven wel gelezen. Maar heb namelijk zelf dyslexie en vond het een opmerking die nergens op sloeg dus wou graag even reageren. Dyslexie heeft gelukkig absoluut niets met luiheid of intelligentie te maken.
wrote:@Jeff
Vertel, wat heb ik verkeerd gelezen volgens jou.
Ik last je post nogal gehaast op mn mobiel. Reactie van mij is dus een beetje misplaatst
Kan iemand die Terrorwoutertjuh even OF een cursus Nederlands geven OF even bannen? Dankuuuu!
Heb je weer bijgepakt :o Je typt alsof je zwaar vdk bentwrote:na ene naggie slape voel ik me al weer helemaal top
-
G
wrote:Heb je weer bijgepakt :o Je typt alsof je zwaar vdk bentwrote:na ene naggie slape voel ik me al weer helemaal top
same thingWoonplaats: Beerserveen
Leeftijd: 14
Beroep: krantenjongen
Interesses: terror, speedcore
maar wel nice, nu hebben we een hardcoresjors en een terrorwouter
-
A
En banaangslak
-
B
Wattiezmetjoellie?
-
A
Trolletje ;Pwrote:Wattiezmetjoellie?
-
B
Dankuwrote:Trolletje ;Pwrote:Wattiezmetjoellie?
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Da's niet waar. Jij weet 't vast wel, als drugs expert?wrote:Niks.wrote:Wat kun je dan 't beste nemen om de come down van x tegen te gaan, als x bij pakken niet werkt? Pep?
niks want op = op. 
Last edited by Borcheld11 on , edited 1 time in total.
-
B
Als bijpakken niet meer werkt zou ik gewoon stoppen met bijpakkenwrote:Da's niet waar. Jij weet 't vast wel, als drugs expert?wrote:Niks.wrote:Wat kun je dan 't beste nemen om de come down van x tegen te gaan, als x bij pakken niet werkt? Pep?
Heeft geen zin. Zolang iemand met meerdere proxies op de proppen komt, komt diegene telkens terug. Wel geniaal om te zien hoe iedereen er serieus op ingaat. :')wrote:Kan iemand die Terrorwoutertjuh even bannen? Dankuuuu!
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Oh, je was serieus. Hmm, dat is jammer.wrote:Als bijpakken niet meer werkt zou ik gewoon stoppen met bijpakkenwrote:Da's niet waar. Jij weet 't vast wel, als drugs expert?wrote: Niks.
Jezus, wat een kut dag nu al. Ik HAAT dinsdagen echt.