Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

G
hardcoresjors wrote:handel is als ik iets aan jou verkoop, niet als ik jou vertel waar je het kan kopen
maakt het uit? ze willen het hier gewoon niet hebben ;)
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Zelfs al was het hier niet verboden om te handelen, zou het als nog erg dom zijn om te handelen op internet...
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
KSwoosh wrote:
hardcoresjors wrote:handel is als ik iets aan jou verkoop, niet als ik jou vertel waar je het kan kopen
waarom pm je me dan zo vaak of je pillen van me kan kopen?
haha :P
T
hardcoresjors wrote:
KSwoosh wrote:
waarom pm je me dan zo vaak of je pillen van me kan kopen?
haha :P
:x
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
hahaha grapjuhzs :bomb:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wie van jullie heeft er ketamine te koop

:D
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
dawasiknie wrote:Wie van jullie heeft er ketamine te koop

:D
Ik zou Anky van Grunsven maar eens proberen
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Mensen ervaring/tips met 2cb? Ga het misschien op decibel eens proberen.. Is het goed te doen op een feest met een lichte dosering?
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
Niemand?
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Heb 't een keer gedaan op XXLerator.. Stond alleen maar in de lucht te staren naar de lampjes :lol: Was overigens ook de eerste keer dat ik het gebruikte :)

Maar het is wel grappig, alleen niet voor op Decibel :) Zou het zonder vinden
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
Okee. Ja ik zit er 3 dagen en ik wilde het misschien op de vrijdag doen ofzo..
G
Kettingzaag wrote:Mensen ervaring/tips met 2cb? Ga het misschien op decibel eens proberen.. Is het goed te doen op een feest met een lichte dosering?
ik ben wel benieuwd naar je ervaring, heb je het al eens eerder gedaan?
K
Lsd :lol: :drool: :loving:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Iemand ervaring met alcohol? Ik ben het van plan om te nemen op zowel de camping van Decibel als op Decibel zelf, maar ik heb geen idee hoe het te doseren en wanneer ik het moet nemen. Kan iemand tips geven?
Donateur
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:Iemand ervaring met alcohol? Ik ben het van plan om te nemen op zowel de camping van Decibel als op Decibel zelf, maar ik heb geen idee hoe het te doseren en wanneer ik het moet nemen. Kan iemand tips geven?
inderdaad, hier wil ik ook wel tips voor.. Zal me eerste keer worden :huh: Straks beland ik op de e.h.b.o, geen behoefte aan..

Dus tips hoeveel 'l' je moet nemen, of snuiven misschien wel? Of misschien wel spuiten..
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
KSwoosh wrote:
Kettingzaag wrote:Mensen ervaring/tips met 2cb? Ga het misschien op decibel eens proberen.. Is het goed te doen op een feest met een lichte dosering?
Nee, wordt de eerste keer. Daarom ook een lichte dosis.. Ik zal wel een verslagje er van typen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
roberttt wrote:
Chukkels wrote:Iemand ervaring met alcohol? Ik ben het van plan om te nemen op zowel de camping van Decibel als op Decibel zelf, maar ik heb geen idee hoe het te doseren en wanneer ik het moet nemen. Kan iemand tips geven?
inderdaad, hier wil ik ook wel tips voor.. Zal me eerste keer worden :huh: Straks beland ik op de e.h.b.o, geen behoefte aan..

Dus tips hoeveel 'l' je moet nemen, of snuiven misschien wel? Of misschien wel spuiten..
Ik snap dat het eng voor jullie is maar ik zou me geen zorgen maken. Gewoon drinken en go with the flow!
Ik ga jullie wel tripsitten :D
Donateur
last seen Sep 2014
Lijkt me een goedplan! Wil toch wel zeker weten dat het goed gaat, wanneer ik een pot pils naar binnen werk :$ Wel een eng idee :o
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
Schrijf je ook een verslagje Roberttt? Ben wel benieuwd hoe jullie het ervaren.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kettingzaag wrote:Schrijf je ook een verslagje Roberttt? Ben wel benieuwd hoe jullie het ervaren.
Komt misschien ook wel een livereport vanaf de camping via Tinychat. Ben echt benieuwd hoe het gaat bevallen. :woot:
G
Kettingzaag wrote:
KSwoosh wrote:
Nee, wordt de eerste keer. Daarom ook een lichte dosis.. Ik zal wel een verslagje er van typen.
zou je dan niet eerst eens een thuissetting proberen omdat het toch een tripdrug is?
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
Tsja.. Dat is ook eigenlijk de reden dat ik een lichte dosis ga nemen, ben echt niet van plan keihard te trippen daar. Ik wil gewoon ervaren hoe het is om te doen. Bovendien ben ik met wat goede maten en mocht het te hard gaan dan kan ik vanaf de pre party gemakkelijk naar een wat rustiger terrein gaan. Eens moet toch de eerste keer zijn en of ik het nou vrijdag doe of in thuissetting zie ik niet zo super veel verschil in. Maar misschien bedenk ik me nog wel hoor, ik zie het wel.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kettingzaag wrote:Tsja.. Dat is ook eigenlijk de reden dat ik een lichte dosis ga nemen, ben echt niet van plan keihard te trippen daar. Ik wil gewoon ervaren hoe het is om te doen. Bovendien ben ik met wat goede maten en mocht het te hard gaan dan kan ik vanaf de pre party gemakkelijk naar een wat rustiger terrein gaan. Eens moet toch de eerste keer zijn en of ik het nou vrijdag doe of in thuissetting zie ik niet zo super veel verschil in. Maar misschien bedenk ik me nog wel hoor, ik zie het wel.
Ik moet wel zeggen, ik heb vorig jaar 2C-T2 genomen (een iets zwaardere variant in de 2C-serie) en dat was totaal niet prettig op de preparty. Echter was de dosis misschien net wat te hoog, maar zeker niet hoger dan de week ervoor op The Qontinent. Maar ook toen was hardstyle niet super chill en hebben we ons toen maar weten te vermaken bij de dubstep, wat geniaal was. Maar op Decibel vond ik het net wat te chaotisch, zeker met de drukte en de lopende mensen. We zijn toen ook al snel terug gegaan naar het huisje en hebben ons daar verder vermaakt. Van de preparty niet veel van meegekregen.
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
Okee.. Kan me het wel indenken dat het niet chill zou vallen.Ga ook echt voor een lichte dosis. Ik verplaats het bijna zeker naar de zondag trouwens. Dan kan de afterparty me eventueel ook wel gestolen worden. Line up van de after party is ook aardig blij dus misschien is dat wel leuker ook. Het is dan ook gewoon overdag wat me met 2cb ook wel leuker lijkt.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kettingzaag wrote:Okee.. Kan me het wel indenken dat het niet chill zou vallen.Ga ook echt voor een lichte dosis. Ik verplaats het bijna zeker naar de zondag trouwens. Dan kan de afterparty me eventueel ook wel gestolen worden. Line up van de after party is ook aardig blij dus misschien is dat wel leuker ook. Het is dan ook gewoon overdag wat me met 2cb ook wel leuker lijkt.
Trippen is júíst leuk in het donker. :P