Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 700, 701, 702, 703, 704, 705, 706 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 08:17 
 

hardcoresjors schreef:
handel is als ik iets aan jou verkoop, niet als ik jou vertel waar je het kan kopen

maakt het uit? ze willen het hier gewoon niet hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:32 
 
Hardtraxxer

Zelfs al was het hier niet verboden om te handelen, zou het als nog erg dom zijn om te handelen op internet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
handel is als ik iets aan jou verkoop, niet als ik jou vertel waar je het kan kopen

maakt het uit? ze willen het hier gewoon niet hebben ;)

waarom pm je me dan zo vaak of je pillen van me kan kopen?
haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 22:18 
 

hardcoresjors schreef:
KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
handel is als ik iets aan jou verkoop, niet als ik jou vertel waar je het kan kopen

maakt het uit? ze willen het hier gewoon niet hebben ;)

waarom pm je me dan zo vaak of je pillen van me kan kopen?
haha :P

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha grapjuhzs :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 23:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie van jullie heeft er ketamine te koop

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 02:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wie van jullie heeft er ketamine te koop

:D


Ik zou Anky van Grunsven maar eens proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 10:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen ervaring/tips met 2cb? Ga het misschien op decibel eens proberen.. Is het goed te doen op een feest met een lichte dosering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb 't een keer gedaan op XXLerator.. Stond alleen maar in de lucht te staren naar de lampjes :lol: Was overigens ook de eerste keer dat ik het gebruikte :)

Maar het is wel grappig, alleen niet voor op Decibel :) Zou het zonder vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Okee. Ja ik zit er 3 dagen en ik wilde het misschien op de vrijdag doen ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 15:52 
 

Kettingzaag schreef:
Mensen ervaring/tips met 2cb? Ga het misschien op decibel eens proberen.. Is het goed te doen op een feest met een lichte dosering?

ik ben wel benieuwd naar je ervaring, heb je het al eens eerder gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 17:32 
 

Lsd :lol: :drool: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met alcohol? Ik ben het van plan om te nemen op zowel de camping van Decibel als op Decibel zelf, maar ik heb geen idee hoe het te doseren en wanneer ik het moet nemen. Kan iemand tips geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 17:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Iemand ervaring met alcohol? Ik ben het van plan om te nemen op zowel de camping van Decibel als op Decibel zelf, maar ik heb geen idee hoe het te doseren en wanneer ik het moet nemen. Kan iemand tips geven?


inderdaad, hier wil ik ook wel tips voor.. Zal me eerste keer worden :huh: Straks beland ik op de e.h.b.o, geen behoefte aan..

Dus tips hoeveel 'l' je moet nemen, of snuiven misschien wel? Of misschien wel spuiten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Kettingzaag schreef:
Mensen ervaring/tips met 2cb? Ga het misschien op decibel eens proberen.. Is het goed te doen op een feest met een lichte dosering?

ik ben wel benieuwd naar je ervaring, heb je het al eens eerder gedaan?


Nee, wordt de eerste keer. Daarom ook een lichte dosis.. Ik zal wel een verslagje er van typen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Iemand ervaring met alcohol? Ik ben het van plan om te nemen op zowel de camping van Decibel als op Decibel zelf, maar ik heb geen idee hoe het te doseren en wanneer ik het moet nemen. Kan iemand tips geven?


inderdaad, hier wil ik ook wel tips voor.. Zal me eerste keer worden :huh: Straks beland ik op de e.h.b.o, geen behoefte aan..

Dus tips hoeveel 'l' je moet nemen, of snuiven misschien wel? Of misschien wel spuiten..

Ik snap dat het eng voor jullie is maar ik zou me geen zorgen maken. Gewoon drinken en go with the flow!
Ik ga jullie wel tripsitten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lijkt me een goedplan! Wil toch wel zeker weten dat het goed gaat, wanneer ik een pot pils naar binnen werk :$ Wel een eng idee :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Schrijf je ook een verslagje Roberttt? Ben wel benieuwd hoe jullie het ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Schrijf je ook een verslagje Roberttt? Ben wel benieuwd hoe jullie het ervaren.

Komt misschien ook wel een livereport vanaf de camping via Tinychat. Ben echt benieuwd hoe het gaat bevallen. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 20:07 
 

Kettingzaag schreef:
KSwoosh schreef:
Kettingzaag schreef:
Mensen ervaring/tips met 2cb? Ga het misschien op decibel eens proberen.. Is het goed te doen op een feest met een lichte dosering?

ik ben wel benieuwd naar je ervaring, heb je het al eens eerder gedaan?


Nee, wordt de eerste keer. Daarom ook een lichte dosis.. Ik zal wel een verslagje er van typen.

zou je dan niet eerst eens een thuissetting proberen omdat het toch een tripdrug is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tsja.. Dat is ook eigenlijk de reden dat ik een lichte dosis ga nemen, ben echt niet van plan keihard te trippen daar. Ik wil gewoon ervaren hoe het is om te doen. Bovendien ben ik met wat goede maten en mocht het te hard gaan dan kan ik vanaf de pre party gemakkelijk naar een wat rustiger terrein gaan. Eens moet toch de eerste keer zijn en of ik het nou vrijdag doe of in thuissetting zie ik niet zo super veel verschil in. Maar misschien bedenk ik me nog wel hoor, ik zie het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Tsja.. Dat is ook eigenlijk de reden dat ik een lichte dosis ga nemen, ben echt niet van plan keihard te trippen daar. Ik wil gewoon ervaren hoe het is om te doen. Bovendien ben ik met wat goede maten en mocht het te hard gaan dan kan ik vanaf de pre party gemakkelijk naar een wat rustiger terrein gaan. Eens moet toch de eerste keer zijn en of ik het nou vrijdag doe of in thuissetting zie ik niet zo super veel verschil in. Maar misschien bedenk ik me nog wel hoor, ik zie het wel.

Ik moet wel zeggen, ik heb vorig jaar 2C-T2 genomen (een iets zwaardere variant in de 2C-serie) en dat was totaal niet prettig op de preparty. Echter was de dosis misschien net wat te hoog, maar zeker niet hoger dan de week ervoor op The Qontinent. Maar ook toen was hardstyle niet super chill en hebben we ons toen maar weten te vermaken bij de dubstep, wat geniaal was. Maar op Decibel vond ik het net wat te chaotisch, zeker met de drukte en de lopende mensen. We zijn toen ook al snel terug gegaan naar het huisje en hebben ons daar verder vermaakt. Van de preparty niet veel van meegekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Okee.. Kan me het wel indenken dat het niet chill zou vallen.Ga ook echt voor een lichte dosis. Ik verplaats het bijna zeker naar de zondag trouwens. Dan kan de afterparty me eventueel ook wel gestolen worden. Line up van de after party is ook aardig blij dus misschien is dat wel leuker ook. Het is dan ook gewoon overdag wat me met 2cb ook wel leuker lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Okee.. Kan me het wel indenken dat het niet chill zou vallen.Ga ook echt voor een lichte dosis. Ik verplaats het bijna zeker naar de zondag trouwens. Dan kan de afterparty me eventueel ook wel gestolen worden. Line up van de after party is ook aardig blij dus misschien is dat wel leuker ook. Het is dan ook gewoon overdag wat me met 2cb ook wel leuker lijkt.

Trippen is júíst leuk in het donker. :P
Vorige  1 ... 700, 701, 702, 703, 704, 705, 706 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic