Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 675, 676, 677, 678, 679, 680, 681 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:30 

Hoezo zou dat een troll zijn? Is toch een geniale oplossing. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:35 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:
Dafuq, ga je drugs meenemen naar Salou in het vliegtuig?? Of ga je met de bus heen?? :huh: :/

Tuurlijk niet. Ik heb daar een speciaal mannetje voor gevonden die mij daar in Salou van kan voorzien. ^^

Is dit echt geen troll? :lol:[/quote]
Tis echt geen troll. Paar bekenden van me gaan met de bus, dus die kunnen alles meefixen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 00:36 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Net alsof een dooie eend het volkslied van Italië zingt.

Ik zou dat zo graag voor me willen zien maar helaas werken hallucinogene middelen niet zo goed bij mij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 00:52 

Hardtraxxer

Hey mensen, we hebben 't nu al vaak genoeg gehad over verpakken en verstoppen van je spul als je naar feesten gaat. Maar 't is vrij onduidelijk wat ze nou doen met hun vondsten.

Als je google't zie ik artikelen van 2008 waar gepraat wordt over hoeveelheden van 3 pillen dat men mag doorlopen na het ingeleverd te hebben. Iemand enig idee hoe dit tegenwoordig zit? Ik lees zo over 't algemeen 1 á 2.

Sprak net iemand waarvan een maatje zich moest uitkleden op Dreamfields, terwijl de hond niet eens aansloeg. Mag dit zomaar? Dat is toch hetzelfde als met het bij je moeten hebben van je ID-kaart? Als je nergens van verdacht wordt mogen ze dat toch niet van je vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 01:39 

Hardtraxx Veteran

Id kaart mogen ze altijd vragen hoor...
Met uitkleden geen idee, las volgensmij wel dat t alleen in bijzijn van een arts mocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 12:42 

Donateur

Dinsdagggg (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 12:49 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Id kaart mogen ze altijd vragen hoor...
Met uitkleden geen idee, las volgensmij wel dat t alleen in bijzijn van een arts mocht

Uitkleden mag alleen als er een (hulp)officier van justitie bij is van hetzelfde geslacht, in een afgesloten kamer zonder andere mensen en alleen met een geldige en realistische reden. Er moet dus een aanleiding zijn, anders mogen ze dit niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 14:30 

Hardtraxxer

Mja ik zit nog beetje te twijfelen over hoeveel ik meeneem. Ze zijn er redelijk streng in omgeving nijmegen. Knal er ook al een buisje 4-fmp in vlak voor de entree, maar als mensen hier zeker weten dat 2 een gedooghoeveelheid is en me niet de entree naar 't feest zal kosten.. Denk dat ik met 1 altijd wel safe zit toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 14:38 

Donateur

Dan neem je niet mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 15:12 

4fmp is legaal toch. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 15:55 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Mja ik zit nog beetje te twijfelen over hoeveel ik meeneem. Ze zijn er redelijk streng in omgeving nijmegen. Knal er ook al een buisje 4-fmp in vlak voor de entree, maar als mensen hier zeker weten dat 2 een gedooghoeveelheid is en me niet de entree naar 't feest zal kosten.. Denk dat ik met 1 altijd wel safe zit toch?

Overal het algemeen is er overal een zero-tolerance beleid, wat dus ook betekend geen soft-drugs etc. en 9 van de 10 keer wordt je gewoon van het terrein afgeknikkerd en is het doei festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:35 

Donateur

Dysphoria schreef:
4fmp is legaal toch. :P

Niet helemaal, het word wel 'bestraft' als softdrugs als je ermee word gepakt, omdat het (nog) niet op de harddrugs lijst staat. Aangezien op feesten zero-tolerance geld, word je er dus alsnog voor bestraft ;)

Oxygene schreef:
Denk dat ik met 1 altijd wel safe zit toch?

Meestal is het zo dat ze die 1 a 2 pillen afpakken en je mag doorlopen, maar dat is maar net in welke bui je een beveiliger treft. Het kan ook zo zijn dat hij je overlevert aan de politie met de gevolgen van dien. Het blijft illegaal dus niks is een zekerheid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 18:38 

Heerlijk dat dippen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 18:53 

Donateur

wesskeej schreef:
Heerlijk dat dippen :drool:

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 01:44 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Ik mag Hooli en zijn trouwe mattie, TimothyB, graag. Ze zijn mensen van weinig woorden, maar wanneer zij spreken, zijn zij ongelooflijk aardig!

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:16 

Hardtraxx Newbie

Iemand hier ervaring met Groene Appelen rond 160?
Had laatste feestjes Blauwe nikies, maar wil toch een tikkeltje lichter op feestjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:48 

Hardtraxx Elite

Groene Appels, Afgelopen Thrillogy gehad.. Weinig van gevoeld.. Heeft er misschien ook mee te maken dat ik toentertijd een bizarre tolerantie had. En ook al andere middelen in mijn lijf had zitten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:37 

Hardtraxx Newbie

Jeff3rd schreef:
Groene Appels, Afgelopen Thrillogy gehad.. Weinig van gevoeld.. Heeft er misschien ook mee te maken dat ik toentertijd een bizarre tolerantie had. En ook al andere middelen in mijn lijf had zitten...

Zal bij mij wel goedkomen aangezien ik van een halve Nike al redelijk uit m'n plaat ga. Komt goed. Thanks voor reactie als nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:04 

Donateur

Dat waren mijn allereerste. Die groene met het logo van Apple erop toch??
Wat heb ik toen genoten, maar ja dat is altijd de 1e keer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:39 

Hardtraxxer

Ik vond ze waardeloos die groene appels.
Brokkelig vooral als ik het goed herinner.
Zijn idd wat lichter
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:09 

Hardtraxx Elite

Meh... K pakte m heel maar was er niet geheel koekie van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:22 

Hardtraxx Newbie

Black Sunrise schreef:

Ja klopt. Zitten rond 150-160 heb ik me laten weten. Ga ze dit weekend ook keer testen. Voor meerdere vrienden van mij was Groene appelen ook hun eerste keer.
Had laatste feestjes Blauwe Nikies maar elke keer eerste halve erge buikpijn en ging er al vrij hard van. Dus een ietsje lichtere zal goed doen! :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:23 

Hardtraxx Newbie

Nog 1 vraagje.

Als je begin van de dag begint met paar sleuteltjes pep.. In de ochtend tot begin middag 1 uur ongeveer. En dan vanaf 3/4 uur aan de xtc gaat en dan niet tot amper sleuteld. Is dit gewoon verantwoord? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:51 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Oxygene schreef:

Overal het algemeen is er overal een zero-tolerance beleid, wat dus ook betekend geen soft-drugs etc. en 9 van de 10 keer wordt je gewoon van het terrein afgeknikkerd en is het doei festival.

Mja maar ik heb 't nu over 't naar binnen meenemen. Geef er wel eentje aan een maat die nog niets heeft, 2 mensen met allebei 1 is minder risico lijkt me. 't nu ook niet bepaald dat ik er uit zie als een gebruiker ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:05 

Youri-1900 schreef:
Black Sunrise schreef:

Ja klopt. Zitten rond 150-160 heb ik me laten weten. Ga ze dit weekend ook keer testen. Voor meerdere vrienden van mij was Groene appelen ook hun eerste keer.
Had laatste feestjes Blauwe Nikies maar elke keer eerste halve erge buikpijn en ging er al vrij hard van. Dus een ietsje lichtere zal goed doen! :-)

Briljante avond gehad van die groene appeltjes op hard bass 2011 xd heb er nog nooit zo scheef bij gelopen als toen :D
Vorige  1 ... 675, 676, 677, 678, 679, 680, 681 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic