Nee, ik ga donderdag de hele dag (en nacht) nuchter.wrote:Nuchter voor jou is toch meph?wrote:Waarom gaat niemand Defqon nuchter doen zoals ik?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dan niet natuurlijkwrote:Wauwie. En vrijdag en zaterdag?
4fmp'tje op t menu, maar twijfel over het bijgerecht. Mdma of methlyone staan op het keuzemenu.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Zaterdag weer heerlijk aan de xtc! Laatste keer was Loudness alweer, 2 maanden geleden
Heb er helemaal zin in 
Hoe zijn de ervaringen met X (of drugs in het algemeen) op een buitenfeest? Kan de werking minder zijn omdat je veel meer frisse lucht, daglicht etc etc hebt? Tot nu toe namelijk alleen op indoor gebruikt
Hoe zijn de ervaringen met X (of drugs in het algemeen) op een buitenfeest? Kan de werking minder zijn omdat je veel meer frisse lucht, daglicht etc etc hebt? Tot nu toe namelijk alleen op indoor gebruikt
Ik zou voor mephedrone gaanwrote:4fmp'tje op t menu, maar twijfel over het bijgerecht. Mdma of methlyone staan op het keuzemenu.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Ik blijf nuchter (qua drugs)wrote:Waarom gaat niemand Defqon nuchter doen zoals ik?
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Op Defqon heb ik op X de meest gelukzalige momenten meegemaakt, zonnetje, aan het water zitten in het zand enz.wrote:Zaterdag weer heerlijk aan de xtc! Laatste keer was Loudness alweer, 2 maanden geledenHeb er helemaal zin in
Helaas staat dat niet in de voorraadkastwrote:Ik zou voor mephedrone gaanwrote:4fmp'tje op t menu, maar twijfel over het bijgerecht. Mdma of methlyone staan op het keuzemenu.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ik bedoel meer de werking ervan? Ik heb wel eens gehoord, en opzich lijkt het mij wel logisch dat je in de zomer met een openlucht en lekker weertje meer moet vatten om hetzelfde effect te krijgen oid?
Last edited by Riichard on , edited 1 time in total.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Dat lijkt mij persoonlijk niet.
-
T
Buiten gebruiken is sowieso veel fijnerwrote:Op Defqon heb ik op X de meest gelukzalige momenten meegemaakt, zonnetje, aan het water zitten in het zand enz.wrote:Zaterdag weer heerlijk aan de xtc! Laatste keer was Loudness alweer, 2 maanden geledenHeb er helemaal zin in
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Ik had over het algemeen meer nodig outdoorwrote:Ik bedoel meer de werking ervan? Ik heb wel eens gekocht, en opzich is het ook wel logisch dat je in de zomer met een openlucht en lekker weertje meer moet vatten om hetzelfde effect te krijgen oid?
wrote:Waarom gaat niemand Defqon nuchter doen zoals ik?
wrote:Zaterdag wordt ook voor mij peppie + MDMAble to shine
Ik doe niet toetje triforce maar eerder al denk ik
Heb wel weer zin om te knallen
Heb wel weer zin om te knallen
Zaterdag word ook mijn 1ste keer x op een buiten feest
. Heb er al zin in
Op een festival is zoveel mooier.wrote:Zaterdag word ook mijn 1ste keer x op een buiten feest. Heb er al zin in
Alleen crack dat iedereen je kutkop dan kan aanschouwen. Mensen herinneren zich dat meestal.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ben benieuwd hoeveel gekken donderdag t/m zondag wakker zijn door de pep
Ik zou echt helemaal para worden
Para worden is voor die echte.wrote:Ben benieuwd hoeveel gekken donderdag t/m zondag wakker zijn door de pep![]()
-
G
*hoest*lars*hoest*wrote:Para worden is voor die echte.wrote:Ben benieuwd hoeveel gekken donderdag t/m zondag wakker zijn door de pep![]()
Grootste deel van de buitenlanders zullen niet gek vaak ogen gaan dicht doen denk ik.wrote:Ben benieuwd hoeveel gekken donderdag t/m zondag wakker zijn door de pep![]()
Hopelijk zitten die buitenlanders er tegen zaterdag er al doorheen en liggen die koekwauzen gewoon een hele dag in hun tent zodat ik er geen last van heb als ik zaterdag kom binnenwandelen.
Maar gelukkig is je kop wat minder crack overdag. En dan vinden mensen het ook nog niet zo heel raar als je een zonnebril op doet.wrote:Op een festival is zoveel mooier.wrote:Zaterdag word ook mijn 1ste keer x op een buiten feest. Heb er al zin in
Alleen crack dat iedereen je kutkop dan kan aanschouwen. Mensen herinneren zich dat meestal.