Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 641, 642, 643, 644, 645, 646, 647 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:29 

Hoofdcoach schreef:
Triest om die als organisatie in te huren
Die organisaties weten donders goed dat er gebruikt wordt, lekker je eigen klanten naaien :thumbdown:

Nou op Intents is het gedeelte dat gebruikte wel flink lager als normale feesten... al dat kut zuipvolk daar, heen en weer gaan hele tijd, beuken, duwen, stilstaan, stoer doen, ruzie zoeken.
flikker gewoon op stelletje lijers.

Kevin-Raw schreef:
KSwoosh schreef:
het klopte dus wel, een echte drugshond...

maar kut man, hoe lang was je binnen dan?

ik gok 30 seconden

:(
ik kwam de hond pas voor de eerste keer tegen na Wasted Penguinz
en toen daarna nog 2 keer binnen 2 uur tijd hehe
hij hing de hele tijd een beetje bij de main rechtsachter / ijsjesstand
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:29 

Donateur

Hooli schreef:
Wij zaten te eten en t was inderdaad af en aan met mensen die gepakt zijn.

Ja er zaten op politiebureau Oisterwijk al 20 man die gepakt waren, iedereen die na 4 uur werd opgepakt moest direct door naar Tilburg. Ik had nog weinig bij me, waren mensen met 15 stuks, 30 stuks.. dus moest ook direct betalen. dus 750eu en 1500eu. Er was ook een vent met 100 pillen maar die werd gezien als dealer en kreeg ook gelijk advocaat en shit en moest sowieso al 3 dagen zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:33 

Hardtraxx Veteran

Dan ben je wel fucked als je gepakt wordt met 200 stuks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:37 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Nou mijn drugsverslagje van Intents,.

Net gefouilleerd, kaartje laten scannen nog geen 5 meter verder drugshond. Beest rook ging zitten en ja balen werd meegenomen.

1 gr sos, 0.5 gr pep, 3 pillen = 300 eu

na 7 uur
in een hokkie zitten kon ik pas gaan, en mocht het terrein ook niet meer op. Had wel nog ff die politie gesproken en die waren niet blij dat er een drugshond liep, want het bureau kon het gewoon niet aan zoveel arrestaties. De drugshond was ingehuurd door de organisatie zelf.
Die hond liep ook tijdens het feest rond op t terrein echt triest....

Sick man :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:38 

Hardtraxx Veteran

Tja, voor de ingang stond duidelijk "Drugshond aanwezig op terrein", dus hij wist welk risico hij liep. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:43 

Donateur

chicken schreef:
Tja, voor de ingang stond duidelijk "Drugshond aanwezig op terrein", dus hij wist welk risico hij liep. :P

xd xd xd xd

Bij elk feest zeggen ze strenge controle dit dat, lopen ook soms honden dat zijn dan angsthonden.
Dus ik verwachten dus niet dat er op dat kinderfeestje een echte drugshond aanwezig was ;)
En tjaa het risico loop je altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:55 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
chicken schreef:

Bij elk feest zeggen ze strenge controle dit dat, lopen ook soms honden dat zijn dan angsthonden.
Dus ik verwachten dus niet dat er op dat kinderfeestje een echte drugshond aanwezig was ;)
En tjaa het risico loop je altijd

Had het ook niet zozeer over jou, maar over degene die 200 pillen op zak had. :P

Maar deze drugshond(en) werden ook al bij Emporium gebruikt. Wordt dit een gewoonte of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:58 

Kevin-Raw schreef:

nagenoeg altijd angsthonden ja
maar dat is als de security ze meeneemt... nu was het dus buiten de security om
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:06 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Ik ken degene die met de hond rond liep. Ze hadden in de eerste 10 minuten van het feest al gelijk iemand opgepakt met 200 pillen. Bij 1 of 2 pillen werden ze alleen afgepakt en mocht je weer terug het terrein op, bij 3 of meer werd je aangehouden.

En diegene gaf zelf ook aan dat het een echte drugshond was?
Ik ben verbijstert en vind goed klote voor diegene die pech hadden.
Balen man :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:18 

Hardtraxx Veteran

die hond snuffelde aan zo'n gast zn kruis, die jongen liep door, die hond ging er nog achteraan en rook nog een keer maar de security deed er niks mee >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:20 

Donateur

Crashee schreef:
Project 141 schreef:
Ik ken degene die met de hond rond liep. Ze hadden in de eerste 10 minuten van het feest al gelijk iemand opgepakt met 200 pillen. Bij 1 of 2 pillen werden ze alleen afgepakt en mocht je weer terug het terrein op, bij 3 of meer werd je aangehouden.

Ja ik heb het gevraagt aan de politie, en die zeide dat het 1e rangs honden waren. En er werden ook mensen gepakt met 1 pil bij zich enzo, die hond rook echt alles

Project 141 schreef:
Delt-A schreef:
die hond snuffelde aan zo'n gast zn kruis, die jongen liep door, die hond ging er nog achteraan en rook nog een keer maar de security deed er niks mee >.<

Als die hond iets vind gaat ie namelijk zitten ;)

klopt, hij liep langs me... kwam terug rook nog een keer aan me kruis en ging zitten en kwispelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:23 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Crashee schreef:
Project 141 schreef:

Ja ik heb het gevraagt aan de politie, en die zeide dat het 1e rangs honden waren. En er werden ook mensen gepakt met 1 pil bij zich enzo, die hond rook echt alles

Project 141 schreef:
Delt-A schreef:

klopt, hij liep langs me... kwam terug rook nog een keer aan me kruis en ging zitten en kwispelen

Moest je je nog helemaal uitkleden in dat hokkie btw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:24 

Hardtraxx Veteran

Opzich ben ik wel benieuwd hoeveel ze uiteindelijk in beslag hebben genomen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:26 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Opzich ben ik wel benieuwd hoeveel ze uiteindelijk in beslag hebben genomen dan.

Genoeg om een privé feestje met alle korpsen uit de provincie te houden xd

Op san quentin top controle, controleerden alleen op wapens de rest boeide ze niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 16:04 

Kevin-Raw schreef:

mijn 2 triforce rook ie anders niet xd beest snuffelde nog wel aan mn schoen xd [mss omdat daar vorige week 6 snoepjes in gezeten hadden in een kapotte seal? wel in een sok though]
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 16:13 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Delt-A schreef:

oohw oke.

Wel balen voor je Kevin, dat diegene met 200 pillen gepakt is, is nog wel terecht, maar jij had gewoon alleen voor eigen gebruik bij, om daar dan zo'n grote boete voor te geven en je ook nog zo lang vast te houden is wel extreem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 16:26 

Kevin-Raw schreef:

Net gefouilleerd, kaartje laten scannen nog geen 5 meter verder drugshond. Beest rook ging zitten en ja balen werd meegenomen.

na 7 uur in een hokkie zitten kon ik pas gaan, en mocht het terrein ook niet meer op. Had wel nog ff die politie gesproken en die waren niet blij dat er een drugshond liep, want het bureau kon het gewoon niet aan zoveel arrestaties. De drugshond was ingehuurd door de organisatie zelf.

Vind ik eigenlijk nog best wel meevallen voor die hoeveelheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 16:50 

Donateur

Banaanslak schreef:
Kevin-Raw schreef:

na 7 uur in een hokkie zitten kon ik pas gaan, en mocht het terrein ook niet meer op. Had wel nog ff die politie gesproken en die waren niet blij dat er een drugshond liep, want het bureau kon het gewoon niet aan zoveel arrestaties. De drugshond was ingehuurd door de organisatie zelf.

Vind ik eigenlijk nog best wel meevallen voor die hoeveelheid.

Prijs per gram, maakt niet uit welke drugs is in die gemeente 100euro per gram, en pillen zijn 50 euro per pil. Halve pillen worden gewoon gezien als eentje dus je moet ze niet vantevoren breken.

Ik hoefde niet al me kleren uit te trekken trouwens, denk dat ze wel geloofde dat ik alles gaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:09 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Jezus daar gaat je dag dan. Maar aan de andere kant, ik zal wel weer een preek krijgen, is het je eigen schuld. Je hebt die shit niet nodig om een geweldige dag te hebben. In tegendeel is een hond rond laten lopen wel wat triest natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:11 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:

Kom op zeg :'). Heb er niks op tegen dat mensen wat voor zichzelf gebruiken, moet iedereen lekker zelf weten. Maar die dealers mogen ze wat mij betreft achter slot en grendel zetten, beetje met 200/ 100 pillen naar een feest. Dan is het gewoon terecht als je gepakt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Project 141 schreef:

Kom op zeg :'). Heb er niks op tegen dat mensen wat voor zichzelf gebruiken, moet iedereen lekker zelf weten. Maar die dealers mogen ze wat mij betreft achter slot en grendel zetten, beetje met 200/ 100 pillen naar een feest. Dan is het gewoon terecht als je gepakt wordt.

ja idd die komen alleen naar t feest om te dealen ipv te feesten.
en ken mensen die dat vroeger wel is deden maar op zo'n feest verdien je er echt mega veel aan :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:17 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:

Ouch, dat is kut.

En inderdaad, hij liep overal rond ja. Ik wou ook een keer gaan pissen en zag ik 'm ook opeens opduiken voor m'n neus. Schrok me de tering, ben maar weer snel omgedraaid en weggelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:27 

Hardtraxx Veteran

Balen Kevin.. Zelf helemaal niets van meegekregen van die hondjes.

Heb wel gehoord dat iemand hier van het forum wiens naam ik maar niet ga noemen ook besnuffeld werd en staande houden(?) werd , maar vervolgens het hazenpad succesvol koos. Ben wel benieuwd wat hier van waar is! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

Kevin heeft een lachende hond als avatar viel me nu op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:05 

93Wesley93 schreef:
Balen Kevin.. Zelf helemaal niets van meegekregen van die hondjes.

Heb wel gehoord dat iemand hier van het forum wiens naam ik maar niet ga noemen ook besnuffeld werd en staande houden(?) werd , maar vervolgens het hazenpad succesvol koos. Ben wel benieuwd wat hier van waar is! :P

Je maakt ons nieuwsgierig!
Vorige  1 ... 641, 642, 643, 644, 645, 646, 647 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic