ja sow, niet normaal hewrote:Haha el mare heeft de smaak te pakken
elke week een andere drugs zo wat
ja sow, niet normaal hewrote:Haha el mare heeft de smaak te pakken
wrote:ja sow, niet normaal hewrote:Haha el mare heeft de smaak te pakken
Zo zeg, bijzonder he, dat iemand dingen wil proberen, jullie zijn ook zo begonnenwrote:ja sow, niet normaal hewrote:Haha el mare heeft de smaak te pakken
Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn hè, het is geen dinsdag!wrote:Zo zeg, bijzonder he, dat iemand dingen wil proberen, jullie zijn ook zo begonnenwrote:ja sow, niet normaal hewrote:Haha el mare heeft de smaak te pakken
Zo bedoelde ik t niet hoorwrote:![]()
![]()
Nee mja, ik hoop dat je mn opmerking begrijpt, jullie doen net alsof het enorm bijzonder is dat als je eenmaal iets geprobeerd of gedaan hebt, je daarna niet wil gaan experimenteren, ik denk dat iedereen zo begint.
Jawrote:Nee, ik snap dat je het niet zo bedoelde, maar je kan je ook voorstellen dat het wel zo klinkt
Het was misschien geen vraag, maar dan doe ik het alsnog, ik denk dat iedereen zo begint met nieuwsgierigheid naar drugs als ze eenmaal 1 soort drug geprobeerd hebben, of niet?
wrote:Nee, ik snap dat je het niet zo bedoelde, maar je kan je ook voorstellen dat het wel zo klinkt
Het was misschien geen vraag, maar dan doe ik het alsnog, ik denk dat iedereen zo begint met nieuwsgierigheid naar drugs als ze eenmaal 1 soort drug geprobeerd hebben, of niet?
Valt wel mee, tenzij je ieder weekend 2cb gaat nemen wat me sterk lijkt. Dus tolerantie is er eigenlijk niet als je wat weken er tussen houdtwrote:wrote:Nee, ik snap dat je het niet zo bedoelde, maar je kan je ook voorstellen dat het wel zo klinkt
True that.
Heb het woord wat ik bedoelde eindelijk gevonden; tolerantie. Hoe zit het me de tolerantie van 2C-B?
Een keer niet, maar ga jij weken lang elke 2 dagen 2cben dan welwrote:Als je er twee dagen tussen laat dan?
Live reportwrote:Ik ken wel iemand die je nu alles over 2cb uit kan leggen
Nahhh...wrote:Een keer niet, maar ga jij weken lang elke 2 dagen 2cben dan welwrote:Als je er twee dagen tussen laat dan?
Wat denk jij wel niet van mij.wrote:Eerste keer dat ik 2C-B nam, nam ik het 2 dagen achter elkaar. En ging beide keren prima. Dus vooralsnog is het geen probleem als je het eenmalig in je beginperiode meerdere dagen achter elkaar wil doen. Pak de 2e dag echter wel een paar (niet tientallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) milligrammen meer.
Wie wat waar?wrote:Live reportwrote:Ik ken wel iemand die je nu alles over 2cb uit kan leggen
De ep??wrote:beetje aan de ep gezeten vanavond
pep, speed, epwrote:De ep??wrote:beetje aan de ep gezeten vanavond![]()
Dus jij gaat nog lang niet slapen??wrote: pep, speed, ep
Dat merken we vanzelfwrote:Dus jij gaat nog lang niet slapen??wrote: pep, speed, ep